To je jako vzít 150ti kilovyho chlupatýho chlapa nabourat ho do cyklistického dresu, posadit ho na kolo za půl milionu a nechat ho jet tour de France, tlustej chlupatej spocenej chlap přesně tak na mě působí tohle auto a vůbec všechny sportovní suv.
JDM to vystihol uplne presne, neviem to ani tak dobre napisat.
Som smutny z toho ako sa doba zmenila a nemam este ani 40. Bol som vychovavany v tom ze sportove auto ma byt nizke, lahke dvojsedadlove max 2+2, neprakticke.
Za chvilu pridu so sportovou Liazkou. Kde sme to aby sa Mercedes GLC nazyval coupe???
Ano tieto SUV to budu mat aj lpsie zrychlenie a viac koni ako trebars MX5, GT86, ale tam to konci...Stale to bude iba obludne SUV. To ze zlodej oblecie oblek z neho slusneho cloveka nespravi.
Tieto pseudo sportove auta su dobre len na to aby si nevybureni fotrikovia mohli ukojit svoje ego kedze to nestihli do vtedy kym nemali deti a teraz si uz nemozu dovolit sportove auto kedze je to neprakticke a ako by vozili svoje deticky a pod. A potom si kazdy blbece v Octavii, Pasate a SUV, samozrejme v nafte mysli aky je velky pretekar...smutna buducnost nam prisla :no::no::no::-(:no::no:
Slovo sportovní je dnes móní a trendy. A tak je sportovní kde co. SUV nám vyrábí i Porsche (které přišlo i s kombíkem), Jaguar, Bentley... Škodovce vše sportovní zavrhli...od povedeného konceptu Tudor, po Fabii RS. Takže musí nazývat sportovním to, co mají...klidně SUV.
Nebýt SUV, leckteré automobilky by dnes už nebyly. Takže si nestěžujte na ně, ale věnujte svůj vzkaz milionům lidí, co si tato auto ročně kupují.
Výrobci jako Porsche, Jaguar nebo Bentley udělali vše pro to, aby i SUV alespoň jezdily lépe než tomu bylo v časech nedávno minulých.
A nebo je to pohádka pro nás a opět módní vlna. Porsche patří do koncernu, kde SUV vyrábět mohou kolik chtějí, předělané VW na Porsche jsou jen špičkou ledovce a dobrým marketingovým tahem. Ne nutností. Totéž platí o Jaguar-Land Rover. SUV vlastnosti má všechny Range lepší. Jaguar je jen blíže sedanům...zase to nebyla nutnost, ale marketingový tah. Co se týká Bentaygy, to raději nekomentuji. Viděl jsme naživo, jeden z adeptů o nejškaredší auto vůbec.
Opravdu si seš jistý, že bez SUV by Porsche dokázalo prodávat 911 a nabízet tolik modifikací jako teď? Existovalo by vůbec?
F-Pace tvoří více než polovinu prodejů automobilky.
Ferrari u Fiatu existuje taky. Lambo v rámci VW koncernu taky a nedělá SUV. A dokonce si drží atmosféry. Obojí si tím udržují určitou výjimečnost. Je to něco za něco. A taky o té módě. Většina lidí, zvláště ve městech, ta SUV realně nepotřebuje a nevyužije.
Zase ten tvůj chabý přehled, dostuduj historii a reálie, o tom, jak cayenne zachránil porsche, toho byly popsány stohy, a srovnávat porsche s ferrari nebo lambem, je vzhledem k rozdílnému tržnímu segmentu, potažmo počtu vyráběných aut, což jsou v tomto ohledu (modelové portfolio) zásadní věci, jen známkou tvého ignoranství.
Nepopírám obchodní úspěch poršího SUV. To ovšem nemění můj názor, že je to auto vytvořené hlavně pro honění trika. Zejména tím, že to bylo tenkrát právě Porsche. Masáž ovcí probíhala dál a víc a chytily se jí i ostatní výrobci, protože větší zisk z auta a jízda na masážní vlně. Kdo nemá SUV tak jako by ani není.
Ano, kdo ví jestli by Porsche nekrachlo. Ale na druhou stranu SUV není, jako auto, žádný zázrak, spíš naopak. I to Porsche, natož ostatní. O cenách raději ani nemluvím.
Já SUV nechci ani vidět žádné. Ostatní ať si ho klidně koupí.
Dlouhou dobu jsem jezdíl kombíky a snažil se mít jedno auto ve dvou. problém je, že kombík má vždy horší jízdní vlastnosti než výchozí sedan a tam, kde Dusterář v klidu dojel na místo, kam potřeboval, jsem měl sám už na nohách holiny.
Nikdo mě dnes nepřesvědčí, že na práci a rekreační rodinné jízdy je kombík lepší SUV, stejně jako mě nikdo nepřesvědčí, že SUV dokáže suplovat řidičský zážitek sportovnějších nebo sportovních aut.
Prasopes neexistuje a pro mé potřeby je SUV lepší kombíku a nemusím si namlouvat cokoliv o jeho sportovnosti.
Takhle to beru. Byl jsem podobně odmítavý k SUV a dnes bych u rodinně/pracovního vozu do kombíku už nešel.
SUV jezdím v komfortním modu po celou dobu a nemám ani náznak ambicí se pouštět do okreskového boje, na to je jiné náčiní.
Nepleť si to, že spousta lidí neumí dobře řídit a ani se o to nesnaží a silnější SUV. Koupit SUV neznamená automaticky rezignovat na část jízdní dynamiky.
Ten kdo si nemohl dovolit sportovní auto z finančních důvodů dřívě je na tom stejně jako ten, co si ho ze stejných důvodů nekoupí nyní.
Většina kluků to tu ví, někteří se tomu brání, jiní apriori tenhle fakt nepřekousnou už z principu.
Pro mě je SUV menší zlo než MPV. Bráno z čistě osobního hlediska.
X5M dobrý, ale 760i je dokonalost. Jak pro mně nutně neplatí, že 8 je víc než 6, tak 12 je z mého pohledu absolutní veličina, prostě motorové nebe. :-)
....je už ve vlastním názvu kategorie. Sportovní užitkové auto. Lepší by bylo nazvat tyhle "věci" pseudorodinná krabice se zvýšenými pořizovacími a provozními náklady a horšími jízdními vlastnostmi. Podstata je oblbnout méně odolné ovce trvalou masáží a vnutit jí názor, že to nutně potřebuje.
V tom není škůdka zdaleka sama, ale její verze RS nebo Monte Carlo by byly vlastně SUV na druhou. Takové sportovnější sportovní užitkové auto. Ale ani to nepomůže. Charakterem stejně mimo, jako BMW X5M a X6M.
Já SUV vnímám tak, že tě dopraví a nechá vzít s sebou vše a ideálně tam, kde své sportovní aktivity míníš realizovat.
Málokdo asi tato auta vnímá jako auta sportovní.
X5M jezdí natolik jinak od běžných X5, že bych se jí neváhal značit za sportovní variantu, RS nebo Monte Carlo beru jako výbavovou linii s odlišným vzhledem.
Já nerozporuju, že některý kombík mi prostorově nabídne podobné a možná i lepší poměry, ale u prvního drnu končím. Měl jsem XF Sportbrake a vím o čem mluvím, malá světlá výška byla limitující i pro běžné parkoviště pod sjezdovkou. A to se nebavím o pracovním využití.
Zkus si vzít běžný pick-up jako alternaci kombíku...děs a bída na běžné jezdění.
Allroad má malý kufr, bez ohledu na jeho deklarovanou velikost. Šikmé zadní okno silně omezuje využitelnost kufru a psovi se tam nelíbí. První generace Allroadu bylo pro mě mnohem využitelnější než tato.
Obecně mají poslední Audi mizerně řešené zavazadlové prostory a nechápu, kde ty udávané litry nahánějí.
o tom,že se to u nás bude dobře prodávat,Češi mají obecně dost špatný vkus,stavějí si škaredé domy,volí odporné politiky,pijí hnusné břečky a jí strašlivá jídla,tahle obluda mezi Čechy dobře zapadne.
Že se tu tolik lidí handrkuje a předhání, kdo vymyslí lepší urážku na tohle auto. Já Vám všem garantuju, že do deseti let budou tohodle auta plný silnice a plný autobazary a všichni se budeme pyšně prohánět v Karoqu, protože už to bude tak univerzální auto, že si můžeš dokonce vybrat, jestli ti z linky vyjede SUV, nebo sportverze, nebo verze, který maj místo výfuku bublifuk. A áčka budou plný těchto aut, lidi si budou kousat nehty z toho, jak se nebudou moct rozhodnout. A ti, co na to auto nebudou mít ani za dvacet let, budou sedět na gauči u komplu a pomlouvat nový BMW ;)
Vlhké sny? Dyť je to pomalu realita už dnes, jen slepý to nevidí, podívej se na současnost + plány automobilek, rozmach SUV/Crossover je nepřehlédnutelný a bude houšť.
Ta tvoje "porucha" se stává spíš normou...
Ono je v principu jedno o jaké konkrétní SUV se jedná, teď má Škodovka v nabídce "jen" dvě SUV, ale další jsou na cestě a jinde tomu není a nebude jinak.
No dobře ale pochybuju že sedany nebo kombíky úplně automobilky zavrhnou, jo suv jsou čím dál víc vidět a zájem o ně je ale většinou v nich jezdí ženský, kterym to koupil manžel aby v tom někdo zabili, nemohli stím nikde zaparkovat a aby s tím v zimě zapadly.
Sedany, kombíky, hb, lb, kupé... úplně nezaniknou, ale jejich podíl (v poměru k SUV) klesá a dál klesat bude. V SUV jezdí běžně i chlapi (a ne málo), není to pouze ženský fenomén.
Nevím no já neznám žádného chlapa co by jezdil suv a ani který by ho chtěl, když se podívám po okolí napočítám 4 suv a všechny mají majitelky. A na silnici je to obdobný, vídám v tom proste víc ženský.