Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Škoda Karoq RS a Monte Carlo: Vize mladoboleslavského sportování

58 komentářů

Avatar - JDM
JDM
To je jako vzít 150ti kilovyho chlupatýho chlapa nabourat ho do cyklistického dresu, posadit ho na kolo za půl milionu a nechat ho jet tour de France, tlustej chlupatej spocenej chlap přesně tak na mě působí tohle auto a vůbec všechny sportovní suv.
Tommy911
JDM to vystihol uplne presne, neviem to ani tak dobre napisat.
Som smutny z toho ako sa doba zmenila a nemam este ani 40. Bol som vychovavany v tom ze sportove auto ma byt nizke, lahke dvojsedadlove max 2+2, neprakticke.
Za chvilu pridu so sportovou Liazkou. Kde sme to aby sa Mercedes GLC nazyval coupe???
Ano tieto SUV to budu mat aj lpsie zrychlenie a viac koni ako trebars MX5, GT86, ale tam to konci...Stale to bude iba obludne SUV. To ze zlodej oblecie oblek z neho slusneho cloveka nespravi.
Tieto pseudo sportove auta su dobre len na to aby si nevybureni fotrikovia mohli ukojit svoje ego kedze to nestihli do vtedy kym nemali deti a teraz si uz nemozu dovolit sportove auto kedze je to neprakticke a ako by vozili svoje deticky a pod. A potom si kazdy blbece v Octavii, Pasate a SUV, samozrejme v nafte mysli aky je velky pretekar...smutna buducnost nam prisla :no: :no: :no: 😒 :no: :no:
Avatar - CHerokee
CHerokee
Slovo sportovní je dnes móní a trendy. A tak je sportovní kde co. SUV nám vyrábí i Porsche (které přišlo i s kombíkem), Jaguar, Bentley... Škodovce vše sportovní zavrhli...od povedeného konceptu Tudor, po Fabii RS. Takže musí nazývat sportovním to, co mají...klidně SUV.
webpaja
Nebýt SUV, leckteré automobilky by dnes už nebyly. Takže si nestěžujte na ně, ale věnujte svůj vzkaz milionům lidí, co si tato auto ročně kupují.
Výrobci jako Porsche, Jaguar nebo Bentley udělali vše pro to, aby i SUV alespoň jezdily lépe než tomu bylo v časech nedávno minulých.
Avatar - CHerokee
CHerokee
A nebo je to pohádka pro nás a opět módní vlna. Porsche patří do koncernu, kde SUV vyrábět mohou kolik chtějí, předělané VW na Porsche jsou jen špičkou ledovce a dobrým marketingovým tahem. Ne nutností. Totéž platí o Jaguar-Land Rover. SUV vlastnosti má všechny Range lepší. Jaguar je jen blíže sedanům...zase to nebyla nutnost, ale marketingový tah. Co se týká Bentaygy, to raději nekomentuji. Viděl jsme naživo, jeden z adeptů o nejškaredší auto vůbec.
webpaja
To co píšeš by platilo, kdyby se ta auta prodávala jako doplňkový produkt. Ale bohužel se díky zájmu kupujících jedná o produkt nosný.

Takže zpátky z hrušky na zem.
gil54
Souhlasím s Cherokee. :yes:
webpaja
Opravdu si seš jistý, že bez SUV by Porsche dokázalo prodávat 911 a nabízet tolik modifikací jako teď? Existovalo by vůbec?
F-Pace tvoří více než polovinu prodejů automobilky.

U AR to bude po náběhu prodejů Stelvia taky.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Ferrari u Fiatu existuje taky. Lambo v rámci VW koncernu taky a nedělá SUV. A dokonce si drží atmosféry. Obojí si tím udržují určitou výjimečnost. Je to něco za něco. A taky o té módě. Většina lidí, zvláště ve městech, ta SUV realně nepotřebuje a nevyužije.
webpaja
Jestli chceš dělat posudkáře kdo co potřebuje, tak jsi se narozením o půl století minul.
Avatar - Dinar
Dinar
Zase ten tvůj chabý přehled, dostuduj historii a reálie, o tom, jak cayenne zachránil porsche, toho byly popsány stohy, a srovnávat porsche s ferrari nebo lambem, je vzhledem k rozdílnému tržnímu segmentu, potažmo počtu vyráběných aut, což jsou v tomto ohledu (modelové portfolio) zásadní věci, jen známkou tvého ignoranství.
gil54
Nepopírám obchodní úspěch poršího SUV. To ovšem nemění můj názor, že je to auto vytvořené hlavně pro honění trika. Zejména tím, že to bylo tenkrát právě Porsche. Masáž ovcí probíhala dál a víc a chytily se jí i ostatní výrobci, protože větší zisk z auta a jízda na masážní vlně. Kdo nemá SUV tak jako by ani není.

Ano, kdo ví jestli by Porsche nekrachlo. Ale na druhou stranu SUV není, jako auto, žádný zázrak, spíš naopak. I to Porsche, natož ostatní. O cenách raději ani nemluvím.

Já SUV nechci ani vidět žádné. Ostatní ať si ho klidně koupí.
webpaja
Dlouhou dobu jsem jezdíl kombíky a snažil se mít jedno auto ve dvou. problém je, že kombík má vždy horší jízdní vlastnosti než výchozí sedan a tam, kde Dusterář v klidu dojel na místo, kam potřeboval, jsem měl sám už na nohách holiny.
Nikdo mě dnes nepřesvědčí, že na práci a rekreační rodinné jízdy je kombík lepší SUV, stejně jako mě nikdo nepřesvědčí, že SUV dokáže suplovat řidičský zážitek sportovnějších nebo sportovních aut.
Prasopes neexistuje a pro mé potřeby je SUV lepší kombíku a nemusím si namlouvat cokoliv o jeho sportovnosti.
gil54
Každý má jiné potřeby, s tím nelze nesouhlasit. Ať si každý dobře vybere. To ale dělá málokdo.
webpaja
Takhle to beru. Byl jsem podobně odmítavý k SUV a dnes bych u rodinně/pracovního vozu do kombíku už nešel.
SUV jezdím v komfortním modu po celou dobu a nemám ani náznak ambicí se pouštět do okreskového boje, na to je jiné náčiní.
gil54
ok
webpaja
Mimochodem včera jsem vyzkoušel X5M na drag race s požadavkem na přesné a tvrdé zabrždění. Brzdí to kupodivu líp než 760i 😉

Jen pro ilustraci, to mě překvapilo.
gil54
😲 😄
webpaja
Ale lahodnou V12 nenahradí. To bylo žůžo.
webpaja
Nepleť si to, že spousta lidí neumí dobře řídit a ani se o to nesnaží a silnější SUV. Koupit SUV neznamená automaticky rezignovat na část jízdní dynamiky.
Ten kdo si nemohl dovolit sportovní auto z finančních důvodů dřívě je na tom stejně jako ten, co si ho ze stejných důvodů nekoupí nyní.
Avatar - maxi!
maxi!
sa mi paci, ako sa vzdy este znazis trpezlivo a s nadladom vysvetlovat! :-!
webpaja
Většina kluků to tu ví, někteří se tomu brání, jiní apriori tenhle fakt nepřekousnou už z principu.
Pro mě je SUV menší zlo než MPV. Bráno z čistě osobního hlediska.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak nakoniec si bol v Potôni
A na MPV mi nešahej,to sú najlepšie vehikle
Avatar - Dinar
Dinar
X5M dobrý, ale 760i je dokonalost. Jak pro mně nutně neplatí, že 8 je víc než 6, tak 12 je z mého pohledu absolutní veličina, prostě motorové nebe. 😄
Avatar - speedfred
speedfred
No V 12 som ešte neskúsil max pil 12 ale V8 uz mal tak si viem predstaviť
webpaja
Souhlas, krásný zvuk a nálož pod zadkem 😉
Avatar - JDM
JDM
A v čem je mpv horší?
Disponent
Ateca Cupra je nádherná zvláště ve škodovácké červené.
gil54
....je už ve vlastním názvu kategorie. Sportovní užitkové auto. Lepší by bylo nazvat tyhle "věci" pseudorodinná krabice se zvýšenými pořizovacími a provozními náklady a horšími jízdními vlastnostmi. Podstata je oblbnout méně odolné ovce trvalou masáží a vnutit jí názor, že to nutně potřebuje.

V tom není škůdka zdaleka sama, ale její verze RS nebo Monte Carlo by byly vlastně SUV na druhou. Takové sportovnější sportovní užitkové auto. Ale ani to nepomůže. Charakterem stejně mimo, jako BMW X5M a X6M.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Stejná masáž jako s 4x4. 90 % majitelů tento druh pohonu nepotřebuje nevyužije a tahá tak spoustu desítek kil navíc.
webpaja
Já SUV vnímám tak, že tě dopraví a nechá vzít s sebou vše a ideálně tam, kde své sportovní aktivity míníš realizovat.
Málokdo asi tato auta vnímá jako auta sportovní.
gil54
Uvažované varianty RS nebo Monte Carlo případně X5M a X6M ti přijdou, že je netřeba vnímat jako sportovní, zvláště když budou na 19" nebo 20" kolech ?

Realizaci sportovních aktivit dokáže zajistit mnoho jiných aut a možná lépe. Kombíky, pick-upy, vany, menší dodávky, sedany jen namátkou.

(Formulaci ..."na práci a rekreační rodinné jízdy je kombík lepší SUV"... jsem nepochopil. ;-\ )
webpaja
X5M jezdí natolik jinak od běžných X5, že bych se jí neváhal značit za sportovní variantu, RS nebo Monte Carlo beru jako výbavovou linii s odlišným vzhledem.

Já nerozporuju, že některý kombík mi prostorově nabídne podobné a možná i lepší poměry, ale u prvního drnu končím. Měl jsem XF Sportbrake a vím o čem mluvím, malá světlá výška byla limitující i pro běžné parkoviště pod sjezdovkou. A to se nebavím o pracovním využití.

Zkus si vzít běžný pick-up jako alternaci kombíku...děs a bída na běžné jezdění.
frite
C5 u prvního drnu nekončí... 😉
webpaja
Hmmm, dal bych si jí se šestiválcem a RWD, kolik mi toho nabídne >😁
Redmex
Realne vsak s tvojim SUV (myslim Audi Q7, ci co to mas 😄 ) prejdes viac nez by si zvladol s A6 Allroadom?
webpaja
Allroad má malý kufr, bez ohledu na jeho deklarovanou velikost. Šikmé zadní okno silně omezuje využitelnost kufru a psovi se tam nelíbí. První generace Allroadu bylo pro mě mnohem využitelnější než tato.
Obecně mají poslední Audi mizerně řešené zavazadlové prostory a nechápu, kde ty udávané litry nahánějí.
Avatar - white label
white label
Jsou to taková "plytká letiště"..., v tomto ohledu není nad stará hranatá Volva, nebo starší Ečka (byť na úkor vzhledu). 😉
webpaja
A pak se prostě hodí vysoký kufr gazíku 😉
Redmex
Jasne, zo psom to poznam. Mal radsej relativne maly ale vysoky kufor Felicie ako velky a nizky v Superbe II liftback 😄
webpaja
A prostory pod deklem
Avatar - maxi!
maxi!
chvilku som tu nebol a sledujem, ze pribudla nova Skoda.
len aby som sa zorientoval v diskusii - milujeme ju alebo zase nenavidime?
:-!
webpaja
Snad nejsou jen dvě pózy 😉
samael
o tom,že se to u nás bude dobře prodávat,Češi mají obecně dost špatný vkus,stavějí si škaredé domy,volí odporné politiky,pijí hnusné břečky a jí strašlivá jídla,tahle obluda mezi Čechy dobře zapadne.
Joab
Ale zase jich většina umí elementární základy písemnýho projevu, jako třeba ty, že se za čárkou a tečkou dělá mezera.
Ludesss
Že se tu tolik lidí handrkuje a předhání, kdo vymyslí lepší urážku na tohle auto. Já Vám všem garantuju, že do deseti let budou tohodle auta plný silnice a plný autobazary a všichni se budeme pyšně prohánět v Karoqu, protože už to bude tak univerzální auto, že si můžeš dokonce vybrat, jestli ti z linky vyjede SUV, nebo sportverze, nebo verze, který maj místo výfuku bublifuk. A áčka budou plný těchto aut, lidi si budou kousat nehty z toho, jak se nebudou moct rozhodnout. A ti, co na to auto nebudou mít ani za dvacet let, budou sedět na gauči u komplu a pomlouvat nový BMW 😉
Avatar - JDM
JDM
To určitě >😁 chápu tvoje vlhké sny o tomhle voze, ale to neznamená že tvoji poruchu sdílí i ostatní lidé.
Avatar - white label
white label
Vlhké sny? Dyť je to pomalu realita už dnes, jen slepý to nevidí, podívej se na současnost + plány automobilek, rozmach SUV/Crossover je nepřehlédnutelný a bude houšť.
Ta tvoje "porucha" se stává spíš normou...
webpaja
Myslím, že mínil spíš Karoquchylku 😉
Avatar - white label
white label
Ono je v principu jedno o jaké konkrétní SUV se jedná, teď má Škodovka v nabídce "jen" dvě SUV, ale další jsou na cestě a jinde tomu není a nebude jinak.
webpaja
Vyrábí se co chce trh, ta rovnice je jasná a kdo se jí nedrží, ten Lancia.
Avatar - speedfred
speedfred
>😁 >😁 >😁 smutné ale pravdivé
Avatar - JDM
JDM
No dobře ale pochybuju že sedany nebo kombíky úplně automobilky zavrhnou, jo suv jsou čím dál víc vidět a zájem o ně je ale většinou v nich jezdí ženský, kterym to koupil manžel aby v tom někdo zabili, nemohli stím nikde zaparkovat a aby s tím v zimě zapadly.
Avatar - white label
white label
Sedany, kombíky, hb, lb, kupé... úplně nezaniknou, ale jejich podíl (v poměru k SUV) klesá a dál klesat bude. V SUV jezdí běžně i chlapi (a ne málo), není to pouze ženský fenomén.
Avatar - JDM
JDM
Nevím no já neznám žádného chlapa co by jezdil suv a ani který by ho chtěl, když se podívám po okolí napočítám 4 suv a všechny mají majitelky. A na silnici je to obdobný, vídám v tom proste víc ženský.
Avatar - white label
white label
Já je vídám docela často a znám jich rozhodně dost...
Avatar - JDM
JDM
Myslel to jak všichni tím za pár let budeme jezdit nebo to budeme chtít 😄
Avatar - white label
white label
Všichni ne, ale většina zřejmě ano.