Novinky
samael
9
Skoro ve všech testech vyhrál.Uvidíme,jak se nový model popere se svými soupeři,já si myslím,že bude zase na vrcholu.A už bych se v něm konečně rád svezl,čtu na něj samou chválu,ale pořád mi nějak uniká,je docela vzácný ve srovnání s ostatním ostrými mrňousy.
Emel
1
Proč mrňousy? Mrňousové bych říkal béčkovým HH...
3_diamanty
0
ono uz aj tie "B"eckove HH su dnes hodne velke... mrnous bol mozno tak este peugeot 106 S16 /saxo VTS alebo nejaka ta stara ibiza cupra z 90 rokov
Tak kdo by nechtěl řídit Megana sport. Před deseti lety jsem si koupil v áčkách obyč Megana a to auto mám hrozně rád. Jak jízdní vlastnosti, tak vzhled, interiér, všecko. Když si představím, že ty nejlepší vlastnosti aut vůbec jsou ještě znásobený a vznikne z toho něco jako tady ten závodní krasavec, tak člověk jenom uslintává...
Megane RS mam a mozem povedat ze to je kazdodenna tovaren na radost. Vrelo odporucam kazdemu, aj ako auto na kazdy den. (aj v CUp verzii). 😉 :yes:
Megane RS vs Hyundai i30N :-!
Doufám, že pod kapotou najde místo dvoulitrový motor...rád bych si pořídil nástupce Clia RS z roku 2009.
Tak to spíš doufej, že v nabídce bude manuál... protože v tomhle směru jde Renault u benzínů v poslední době dost jednoznačně směrem k automatům.
Motor bude pravděpodobně 1.8TCe, ale jako nástupce dvoulitrové atmosféry je asi celkem jedno, jestli je to dvoulitr nebo 1.8, ne?
Motor bude pravděpodobně 1.8TCe, ale jako nástupce dvoulitrové atmosféry je asi celkem jedno, jestli je to dvoulitr nebo 1.8, ne?
Absence manuálu se taky bojím. Už jen proto, že ho nemá ani Megane GT.
mohli by si zobrať príklad z Porsche kde v GT3 manuál dali späť do možnosti výberu na žiadosť zákazníkov.
...ja viem cenou je to uplne inde :-!
...ja viem cenou je to uplne inde :-!
Ako bolo v Moste? Počul som, že si dostal naložené. 😉
no ako prvý krát so svojím.... mám sa čo ešte učiť,ale hóódne.
Paja povedal jednu múdru vec, že keď presadneš zo silnej predokolky typu GTI do silnejšej zadokolky, na okruhu ešte dlhú dobu nebudeš reálne rýchlejší, lebo sa musíš naučiť jazdiť podstatne odlišne, najmä zákruty.
Asi tak. Takže rozbîjam prasiatko a na sezónu kúpiť nejaké dalsie sady pneu s brzdami a učiť sa,učiť sa.
Ono je to dobré,že človek spoznáva aspoň limity auta,a to znesie vcelku hodne.
Ono je to dobré,že človek spoznáva aspoň limity auta,a to znesie vcelku hodne.
Ono to ani toľko nezožerie, keď nebudeš na okruhu každý víkend. Ja chodím len sporadicky, tak 3-4 krát za sezónu a gumy som menil až po 3 sezónach, sám som sa divil, brzdy mám dokonca stále pôvodné a držia (akurát mám racingovú brzdovú kvapalinu).
...ani Clio RS a pokud se nepletu ani Alpina.
Rád bych viděl prodejní statistiky Clia RS ve srovnání s konkurencí. Když s tímhle automatovým šílenstvím začal koncern, dopadlo pro jeden model zaříznutím bez nástupce a pro další dva návratem manuálu.
Nechci topperovat, možná je to jen můj pocit, ale jakoby po posledním rychlém Cliu dnes už vůbec nebylo slyšet.
Nechci topperovat, možná je to jen můj pocit, ale jakoby po posledním rychlém Cliu dnes už vůbec nebylo slyšet.