Ekonomika
Zdravím. Dělal jsem 10 let po autorizovaných servisech a je jen dobře, že se chystá nástroj proti jejich zlodějnám. Neautorizované servisy - to je ještě horší. Lidi tam jezdí s dobrými úmysly a účtují se v klídku položky, které na autě nedodávají, úplně běžně. Je to zlodějna. Dopředu si nahrabaly a tak jim nemusí nějaká ta pokutka vůbec vadit. Omlouvám se všem, co si nyní myslí, že přeháním a všem svatým majitelům vyřizuji: jste všichni stejní. Odřít zákazníka je na prvním místě. Metr na vás je jen dobře. Zde v Čechách je ta zlodějna do nebe volající. To si jinde ve světě nedovolí a služby tam jsou opravdu služby. Měli bychom se stydět a při tom jsme automobiloví srdcaři, jak zde čtu. Nechtějte vědět, co např. zákazníkům jsme účtovali v Toyotě za nesmysly.
Jo, jasny, tady je ta zlodejina do nebe volajici a nikde na svete se nic takovyho nedeje. Jak dlouho a v jakejch zemich jsi to prosimpekne porovnaval?
Po dobu 25ti let v Západní Evropě 😉 Zákazník svěří svůj vůz servisu tak, že ho ponechá na smluveném místě s klíčky a je mu naúčtováno po výkonu jen skutečný materiál. Nikdo nic neukradne, auto může nechat otevřené s věcmi uvnitř. To je co?
To jo. Netreba tedy dale spekulovat, tva zkusenost je jasna a mrzi me, ze sis takhle znechutil Cechy, byt to samozrejme chapu. Ma zkusenost jest kapku jina, coz neznamena, ze si kdokoli z nas vymysli..
Já jsem si sám Čechy neznechutil. Byl jsem součástí. Fakturoval jsem výkony např. v Toyotě Tsusho. Okrádal jsem Čechy nehorázným způsobem. Nyní jsem, díky Bohu, již jinde. Byla to strašná prasečina.
Podle mě je nejlepší si najít solidního mechanika, kterýmu budu důvěřovat a kde se třeba o průběhu práce na opravě auta můžu osobně přesvědčit. Nechat se jezdit okrádat do autorizáku může leda blázen. Z tvého příspěvku soudím, že Toyota jsou stejný gauneři a zloději jako autorizovaný Škoda servisy. No ne že by mě to vyloženě překvapovalo >😁
Gauneři jsou ve všech servisech. Soused a kamarád (bývalý) mi měl udělat výměnu brzd. kapaliny jako soukromý garážník, co neplatí daně. Za dvě hodiny si nechal dát pětikilo a za kapalinu né, že ji má stejně čórknutou u mne v servise. Vlezl jsem pod auto a s odvzdušňovákama ani nehnul, byly stále stejně zablácené. Kapalinu si ušetřil pro někoho jiného a nebo jí měl na památku. 😄
ANO si představuje, že všichni jen podvádějí. Babiš myslel, že všichni podvádějí jako on, ale nakonec EET přineslo nárůst jen 8% a to nepokryje ani náklady. No a teď si Ťok myslí, že v servisech tajně vyřezávají filtry. Jenže reál je takový, že i v té nejhorší garáži ti řeknou, jestli chceš trubku za 750 i s prací nebo fitrl za 50 000,--. 99% majitelů ví, že filtr mají vyřezaný.
To sis tedy dovolil dost, Andrejko na Tebe pošle nějakého siláka aby Ti to vysvětlil !!! >😁 Takové nepochopení EET !!!! Na jiném webu se dneska píše že je to vlastně skvělé, soukromníci byli donuceni používat internet a teď mohou používat bitcoiny k nákupům a prodejům !!!
A jsme tedy velice ale velice progresivní!
Já bych tedy rád věděl jak platit bitcoinem když 1 stojí 2300 USD. Bratru cca 50 000 CZK a co když budu chtít nakoupit něco za 1000 Kč, to zaplatím 0,05645879 bitcoinu? >😁
A jsme tedy velice ale velice progresivní!
Já bych tedy rád věděl jak platit bitcoinem když 1 stojí 2300 USD. Bratru cca 50 000 CZK a co když budu chtít nakoupit něco za 1000 Kč, to zaplatím 0,05645879 bitcoinu? >😁
Napriklad autokelly servis ma (mel kdyz jsem se dival) vyrezavani DPF primo na svych stranakch. Melo by se zavest pravidlo, ze DPF tam musi byt bez vyjimky - na sportovni ucely, do terenu,... takze nikdo nebude mit potrebu nic vyrezavat, nebo se tim obhajovat.
na tyto nabídky už dávno měl někdo skočit. jedná se o poškozování veřejného zdraví. Ovšem nic se nedělo a nic se nestalo po dobu skoro 10 let.
A najednou, těsně před volbami je ČáryŤuk velice aktivní.
A najednou, těsně před volbami je ČáryŤuk velice aktivní.
Přiznám se, že mi to s tím převodem auta není úplně jasné. Původní vlastník tedy bude moci kdekoliv auto odhlásit (přesněji řečeno převést) na nového kupujícího. Kupující pak do 10 dnů musí auto kdekoliv přihlásit, pokud ne, registr ho převede automaticky, vystaví nový techničák a pošle mu ho, nejspíš se složenkou.
Je to opravdu tak? Evidenčka bude potřeba už k odhlášení nebo až pro přihlášení?
Jsem z toho popravdě nějaký zmatený...
Je to opravdu tak? Evidenčka bude potřeba už k odhlášení nebo až pro přihlášení?
Jsem z toho popravdě nějaký zmatený...
Ale kulový. Pořád musí bud oba na úřad nebo jeden s plnou mocí druhého, ale můžou to udělat kdekoli v republice. Ale stane se, že v dobré víře dáš plnou moc nějakému vikukovi a on to nepřihlásí, tak zajdeš na úřad a řekneš jim: prodal jsem auto tomu a on si to nepřihlásil, oni ho vyzvou za tebe, ale pokud tak neučiní, a nedokončí převod, tak to převedou sami a pošlou mu papíry a účet.
Kdyz jdu po meste a vidim 4 roky stary Mercedes, teplakovy typ a cerne koncovky CDI, Vyfotit znacku a vyfuk, poslat to policii, nebo pockat na miste a do 15minut prijedou, udelaji zakladni obhlidku a pokud se potvrdi, eskortuji ho na nejblizsi STK. Kdyz se problem potvrdi, tak minimalne 50tisic pokuta nebo sesrotovani.
Zastavit, sáhnout do výfuku. Podívat se do papírů. Pokud auto nemá mít DPF, poslat na technickou. Pokud má auto mít DPF a nemá ho nebo je proděravěný - auto odstavit, napařit pokuty a donutit majitele sjednat nápravu a potom na kontrolu na technickou.
Takže ty bys nechal někomu sešrotovat auto, protože má černou koncovku výfuku, ale přečipovaná tédéíčka hulící při akceleraci jako sestřelený Messerschmidt jsou OK?
To jako budeme bonzovat my lidi sami sebe, protože nenažraná cháska není schopna uzákonit takové kraviny, jako je zápis počtu kilometru na STK a kontrola filtru na emisích.
Pak by se dalo hůře švindlovat a to by nevonělo špinavým kamarádům politiků.
Pak by se dalo hůře švindlovat a to by nevonělo špinavým kamarádům politiků.
Je vidět, že některým lidem ta totalita a metody Stb vyloženě chybí. Ty ses čoveče narodil ve špatný době >😁 >😁
Ideální kandidát na PS VB. 😉
Možná je to jen Američan. 😄 V USA se to totiž dělá. Nestačí tedy černá koncovka; pokud vím, musíš vidět, jak nadměrně kouří.
No tak jestli je to co píšeš pravda, tak je to zářný příklad jak jsou amíci v některých věcech daleko za náma. Tohle už máme za sebou a je to jedna z mnoha chyb předrevoluční doby. Vychází to sice z přirozený lidský závisti, ale aby to režim podporoval to je fakt hnus. Pozoruju ale celkem často jak západ dělá chyby, kterými jsme si už prošli za komoušů, takže je to možná holt normální. Každá generace si asi musí udělat stejný chyby jako ta před ní, aby se z nich poučila >😁
Proboha, co to je za debi.lní nadpis???
Ministerstvo brojí za to, aby filtry pevných částic mizely z automobilů, nebo přesně naopak, aby z nich nemizely? 8-s
Logicky správně by bylo😒br /> "Ministerstvo dále brojí proti (nelegálnímu) odstraňování filtrů pevných částic"
Ministerstvo brojí za to, aby filtry pevných částic mizely z automobilů, nebo přesně naopak, aby z nich nemizely? 8-s
Logicky správně by bylo😒br /> "Ministerstvo dále brojí proti (nelegálnímu) odstraňování filtrů pevných částic"
Také jsem se smál. 😄 Asi by je Ťok rád nechal všechny vykuchat a zlikvidovat.
... smutné, že jen podle nadpisu už to vypadá že článek psal negramot..... proč se pak zabývat obsahem..... 8-s
Vrcholem této stupidnosti je iDnes, který tuším včera přišel s nadpisem "Button v tréninku na GP Monaka sjel do vody" a v článku se ukázalo že trénoval na simulátoru na PC..... >😁 :😉 😲
Vrcholem této stupidnosti je iDnes, který tuším včera přišel s nadpisem "Button v tréninku na GP Monaka sjel do vody" a v článku se ukázalo že trénoval na simulátoru na PC..... >😁 :😉 😲
Máte to v redakci trošku popletené pojmy a životní morální hodnoty, nebo si je vykládáte trošku svérázně, zdá se mi..... aby se chudák zákazník nemohl vymlouvat, že ho servis podvedl a provedl co nechtěl, je upozorněn.
Mitsubishi Carisma 1,8 Euro 3 1700
VW Golf 1,4 Euro 4 1200
Opel Insignia 1,6 Euro 5 1000
Volvo V60 1,6 Euro 5 300
Opel zafira 1,6 Euro 5 270
Citroën C4 1,2 Euro 6 380
VW Golf VII 1,4 Euro 6 290
průměr flotily GDI 750
Peugeot 4008 1,6 Euro 5 45
benzíny emitují 10x až 100x více jemných částic než diesely
nejlepší z benzínů emituje 6x více jedovatých organických sloučenin než diesely
jemné částice z motorů GDI, TSI, Ecoboost a podobných vynášejí tyto organické jedy😒br /> naftalen, chrysen, benzol(b)fluoranthen, indeno(1,2,3-cd)pyren, benzo(a)antracen, benzo(k)fluoranten, benzo(a)pyren, dibenzo(ah)antracen
řvu smíchy - Ecoboost, aneb jak naturbovat množství vypouštěných nebezpečných zplodin ze zážehových motorů s přímým vstřikem paliva
Ještě mi tu chybí nick lordnatural, ten začne psát jak se koupe v benzínu aby byl hezčí a můžem zavřít krám.
Směšné to obhajování paliv.
Realita je taková, že je uplně jedno co kdo vypouští, dnešní motory už zkrátka vypouští minimum a je jedno na co jezdí. Mnohem větší zlo je dnešní doba, přemnožení lidí a zákaz jejich regulace či množení. Ale o tom přeci mluvit nesmím, pak se "společnost" zlobí.
TEN KOMU JDE JEN TROCHU ČERNÝHO ČMOUDU Z LAUFU je TERČ !! >😁 >😁
Fotodokumentace černočmoudých dízlpopelnic [odkaz] se jaksi už dlouho standartně posílá😒br /> 1) jako podnět k prošetření technický způsobilosti Policii ČR - no ta si je vyčíhne
2) kopie stanicím technický kontrol v okolí - s vykuchaným DPF nemá na silnici co dělat
3) kopie dopravnímu na několika městských úřadech v okolí - je to v jejich kompetenci
4) no ten zbytek .. nejspíš tam je i hekerský nespecifikovaný únik dat .. tovíš není to žádný esróčko a lidi jsou všelijaký některá i tůze nasrrr cihla do předního ... >😁
.... spousta takovýhle křápů už se za poslední roky dostalo ze silnice kde ostatně nemají co dělat ... prostě a jednoduše zmizeli, to je v tomhle státě naprosto noumální Úďo
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >:D >:D >:D >:D :yes:
a Euro 0-4 diesel a taky vykuchany diesel produkuje 250 000 jednotek. Takze 700 jednotek je na urovni statisticke chyby. Na testovacim papirovem filtru se to projevi jako slabe seda barva, o neco slabsi je DPF diesel a vyrazne cerna je nefiltrovany diesel a to je ten problem, tech je tady nejvic a furt sem tahaji dalsi.
A jinak jsi trochu mimo. Už od konce Euro 3 dostávají některé diesely, s Euro 5 většina, s Euro 6 všechny DPF. Benzíny dostávají kulový.
A místo kydů o kapesníčcích si sáhni do výfuku nějakého TSI.
A mimochodem, tady se jednalo o porovnání dieselů s DPF a benzínů bez DPF. tak do toho laskavě nezatahuj diesely bez DPF. Vytloukání DPF se musí řešit a řeší se, benzíny emitují svinstva a neřeší je nikdo.
A problém je to veliký, jinak by Mercedes a VW už filtry BPF nezaváděly. Nové normy Euro 6d totiž tyto benzíny bez DPF nesplní takže v roce 2019 je budou muset mít. A můžeš se vztekat jak chceš.
1. Nikdy som turbodiesel nemal
2. 250 t.km je pre mna nezaujimava vzdialenost.
Na predoslom aute (fabia2 1.2 htp) som za 9 r. najazdil 418 000 km a motora som sa nedotkol (len bezna udrzba). Pracujem vo vacsom kolektive vodicov a vecsina z nich prechadzaju z dieslov na benzin. Dovodom su tie serv. nakl. To by bolo na dlho.