Design
Zákazníci Yetiho touží po zavazadlovém prostoru. Nyní, kdy ho v Karoqu konečně mají, na zadních sedadlech by jezdili jak berani s hlavou dopředu kvůli svažující se střeše. Povinnostní článek a i ofic. úvaha Škody o této střeše jsou zbytečnostmi.
keď si kliknem na článok, zobrazí sa mi videoreklama cez celú obrazovku.
skrolnem dole a nejaký priblblý systém mi ponúka linky na konšpiračné weby.
a články dookola píšu povinnú jazdu o škode. čím blbšie, tým lepšie...
ja viem, že je treba zarábať, ale mesiac čo mesiac to isté dookola...
skrolnem dole a nejaký priblblý systém mi ponúka linky na konšpiračné weby.
a články dookola píšu povinnú jazdu o škode. čím blbšie, tým lepšie...
ja viem, že je treba zarábať, ale mesiac čo mesiac to isté dookola...
a ohodnotím jen design. Už jsem to tady psal asi u BMW. Tento typ karoserie u SUV mi přijde nevhodný až obludný. Takže doufám že to byl jen výkřik do tmy a Škoda těmto pseudo-terénně sportovním kreacím nepodlehne.
snad nepřestanou. Tak dobře, měl bych vhodný název pro tohohle přiblblého mutanta: Škoda Qurva. Zatím je to legrace, úsměv mi ztvrdne, až tu svini potkám na ulici. Ne, tohle je fakt na žalobu. Kdo může sakra potřebovat něco takového? Já vám to řeknu - výrobce a celý automotive byznys. Protože čím větší, tím dražší. Rozuměj vyšší marže. Že je to nevkusné je snad zbytečné připomínat. Jenže co naplat, blbost vládne světu.
Yeti se 1793mm není úzké SUV. Dobový Qashqai I měl 1783mm, ten nový má 1806mm... to auto bylo krátké, ale úzké ne.
Pokial viem, samotna Karotka byt nahrada Jetyho, co samozrejme dobre vedia. Takze teraz sa budu analyzovat grafiky, co nemaju s automobilkou nic spolocne ?