Ojetiny
Presuvnik sa zarachotenim neprejavuje pri vypinani motora, ale prave pri jeho prvom startovani, ked auto dlhsie (povedzme cez noc) stoji. Dovodom je konstrukcna "nedokonalost" kedy pri vypnutom motore je elektromagneticky ventil kt. presuvnik ovlada v polohe, kedy jeho spodnou dierkou vyteka olej z komor presuvnika. Niektore presuvniky drzali od novoty aj 6 rokov bez jedineho zarachotenia, ine sa vedeli ozvat uz po roku.
Suhlasim s vykonom motora K4M, kym este splnal Euro4. Po prechode na Euro5 zacal byt vykon softverovo priskrcovany
Suhlasim s vykonom motora K4M, kym este splnal Euro4. Po prechode na Euro5 zacal byt vykon softverovo priskrcovany
Po 6 letech provozu a zkušenostech můžu tohle auto doporučit. Ideální vozidlo pro rodinu se dvěma dětmi.Variabilita vnitřního prostoru je vynikající. 1.4 TCe jezdí příjemně,po městě 8-9l ,mimo 7-8l a i naloženému autu nedochází v kopci dech.
Pomalu začínám koukat po novém Espacu a čekám na nový motor 1.8 TCe,ale to asi bude za takový auto cenová raketa,no uvidíme.
Kdo má děti a přemýšlí o rodinném autě,tak Grand Scenic III můžu doporučit.
Jo a stále vše funguje bezproblému a nic nezlobí.
Pomalu začínám koukat po novém Espacu a čekám na nový motor 1.8 TCe,ale to asi bude za takový auto cenová raketa,no uvidíme.
Kdo má děti a přemýšlí o rodinném autě,tak Grand Scenic III můžu doporučit.
Jo a stále vše funguje bezproblému a nic nezlobí.
Klasicky nepovedený až hnusný nespolehlivý křáp plný závažných nedostatků :no: :-!
Čítal si článok, alebo len nadpis?
"Běžně 7 až 8 litrů na 100 km a pod to se dostat moc nelze" - táto hodnota pripadá autorovi článku ako zlá , alebo neprimeraná? Ak áno, tak v porovaní s čím?. Mne to ako nerimerané nepripadá, keďže voči hb, alebo kombi má pár kilo a pár cm na výšku naviac a s litrom aliva naviac sa tak nejako počíta...
A čo sa divíš, keď na ACZ robia motoristických redaktorov exoti, čo nevedia prekladať, písať a o autách nemajú ani šajn...
Jsem zvědav, kolik let bude ještě trvat, než to davu dojde.
😉
😉
Zase na druhou stranu - díky téhle zabržděnosti populace máme my ostatní šanci koupit svá oblíbená auta levněji, než oni.
To můžeš říkat nějakému blbečkovi, ale ne tomu, kdo ten křáp vlastnil :no:
Máš konkrétnu skúsenosť s tým Scenic-om, alebo tu tradične prskáš? Zatiaľ si tu za blbečka ty :-!
Vlastnil jsem jiného rendlíka z té doby. Koupil jsem ho nového, se štěstím prodal po 45tis km. Horší auto jsem neměl předtím, ani potom. :-!
Nepleť, 15 rokov dozadu si vlastnil olietaný 18-ročný Peugeot a odvtedy nemôžeš francúzske autá. Ak si aj niečo zatajil, nič mladšie ako 10 rokov pred Scenicom z článku si nejazdil, ani si v tom nesedel. Akurát zo zvyku prskáš, Průšo.
Rádio má sice všude obří nápisy Bose, ale hraje to jak jedničková oktávka. Navíc i 20 let starý rádio v mercedesu se při ztrátě signálu umí ztišit, aby to nechrčelo nahlas. Tady to nelze. Handsfree je naprosto nepoužitelný, není v tom vůbec nic slyšet. Nokia 3310 v dodělávaným HF před 20 lety měla lepší zvuk i v autě nižší střední třídy.
Skleněná střecha nejde zavřít bez zapnutýho zapalování, takže když na to zapomenete, tak musíte nastoupit, nastartovat a zavřít. Klíčkem to nejde. To uměl koncern snad vždycky.
Ve třech autech mi bylo za jízdy (při řízení) špatně z chování v zatáčkách, u Espasu, Land Cruiseru a v Chrysleru Voyager. Podvozek je šílenej odpad.
Natáčení zadní nápravy je sice dobrý do garáží, ale za jízdy je to naprosto nevyzpytatelný a chová e to pokaždý jinak.
Podměrečnej motor (1,6 biturbo 160 koní), kterej v kombinaci s převodovkou naprosto nezvládá žádný pokus o předjetí a nebo nedej bože sportovnější jízdu. Nad 120km/h to vysloveně nejede. 1,4 tsi v podobně težkým autě je neporovnatelně rychlejší. A to jsem v tom nikdy nejel ve víc jak 3 lidech.
A pak sedadla, vepředu velmi pohodlná kůže s masáží, ale po zapnutí masáže si bederní opěrka nepamatuje kde byla, takže to pokaždý musíte znovu nastavit. Sedadla v druhý řade jsou naprostej odpad (lavice) s krátkejma opěrákama. Nedovedu si představit jet v tom ve 4 dospělejch 500km. A ve třetí řadě je míň místa, než na stejným místě v Kodiaqu, kterej je o 15 cm kratší. A to nemluvím o naprosto nedomyšleným postupu zklápění sedadel druhý řady, který si nepamatujou polohu v rámci podélnýho posuvu. Takže když si posunete druhou řadu doprostřed a následně nastoupíte dozadu, tak se při zacvaknutí druhá řada vždycky vrátí do zadní polohy. A v tom okamžiku skřípne nohy těm v poslední. Za volantem si není kam dát levou nohu...
Dva displaye jsou možná frajeřinka, ale na slunci na nich není vůbec nic vidět. Navíc když nekliknete na nic cca 3 vteřiny, tak to samo skočí do základního menu (rádio, navi). Takže za jízdy je vysloveně nebezpečný cokoliv nastavovat. Hlavně, že to má 15 barviček ambientního osvětlení...
Pro mě velký zklamání. To auto je fakt popelnice a po dvou týdnech jsem ho vracel s tím, že než s tím jezdit dál vezmu si radši fábii.
Nechápu ale, že na popisovaných Scénika takovýhle vzpomínky nemám. Stejně jako na 5008 a další. A doma máme i C4 coupe, takže ne některý "specifika" jako třeba příšerný převodovky, francouzů jsem si zvykl.
A to jsem zapomněl na tempomat. Zapíná se knoflíkem u řadicí páky a rychlost se nastavuje na volantu. Kterej blb tohle vymyslel..