Novinky

Zpět na článek

BMW řady 8 je venku: Takhle bude vypadat!

77 komentářů

webpaja
Tak tohle se povedlo, zostření designu BMW zatím vyvrcholilo! Snoubení elegance a dravosti jako u úžasného DB11.

Moc pěkné! :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
popravde lexus LC sa mi paci z fotiek viacej ... tie ladviny su akesi divne velke a zaroven aj akoby nejak zalomene ... skor by som bol za styl akoby kusok retro ako ukazalo kedysi bmw Z8... to by mi k bmw sedelo... lebo tento technodizajn proste lexus zvlada daleko lepsie a citit z neho aj vacsu exkluzivitu

urcite to bude famozne auto o tom skoda debat.. ale k celkovej genetike bmw mi ozaj takyto technodizajn nesedi .. naopak... lexus by zase nevyzeral dobre v snahe hrat sa na nejake to retro.. lebo ten je znamy zase svojim japonskym technodizajnom...

za mna lexus LC vyzera ovela prirodzenejsie... to radsej mohli reinkarnovat Z8 a vsadit viac na aristokraciu a retro ako na modernu ktora bmw proste nejde ( na i3,i8 tiez ten technodizjan nic moc ).. lebo Z8 sa ozaj mohla kedysi porovnavat aj s astonom povedzme s DB7 v tych casoch .... tento kusok ale nebude podla mna stacit ani na lexusa uz..
webpaja
Nemusím retro a Z8 byla sice pěkná, ale tohle je u mě o level výš. LC má stejně velkou, ne-li větší masku.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Z8 stala kedysi 5-6 melonov.. a porovnavat sa mohla aj s DB7 ( uvidime aka bude cenovka tohto kusku a kto bude konkurentom ) ... ja naopak u bmw by som radsej videl taky ten ich retro dizajn ( maju z coho cerpat ) ... lebo tento ich technostyl a la i8 sa mi tu moc nepaci.. alebo teda len par detailov ( maska.... zadne veko kufra ) ako celok samozrejme linie su pekne a zboku je to parada ... ale aston je celkovo exkluzivitou aj aristokraciou dalej.. a mam citak ze uz aj lexus
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Popravdě mě taky [odkaz] :yes: 😄
Moje jméno není důležité
Opravdu se stalo Bavorakem, ktery se mi libi - to se min.10 let nedelo... Rukopis mistra Kabane je velice dobre rozeznatelny. Chvala Vam, pane Kabani!
Avatar - iudex
iudex
Veľmi by som sa divil, keby sa na tomto podpísal Kabaň: vývoj auta netrvá mesiac ani dva a Kabaň je v BMW len veľmi krátko, to nemal moc šancu zasiahnuť, ten vlak už bol dávno rozbehnutý.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nesranduj.... Jozko je v bmw len par tyzdnov.. a tento koncept na ktory sa pozerame sa predpokladam vyvijal uz nejake aspon dva roky dozadu... to Jozko vtedy este mal plnu hlavu starosti s Kodiaqom a Karoqom a neajkymi tymi faceliftami dalsich skodoviek .. takze tazko by stihal este popri tom odskakovat k bmw na nejaku tu bokovku aby si este co to prilepsil 😉
Avatar - Googlit
Googlit
Taky to tam vidím. Ten mohutný prolis ve dveřích a extrémní převis kufru přes zadní kolo je přesně Kabáňův styl. Časově to ale nesedí. Leda že by to dělal "na fušku" o víkendech. To by pak sedělo i to že ho od Škodovky vyhodili.
Avatar - iudex
iudex
Možno by som ešte počkal. Toto nie je finálna verzia, iba koncept a som presvedčený, že reál bude o dosť triezvejší. Napr. tie zadné partie sú tak extravagantné, že pre praktické auto si to moc neviem predstaviť. Tiež maskované vozy vyzerali tvarovo jednoduchšie a triezvejšie, viď Autoe😜ress. Detaily maskovaním schováš, ale základnú líniu karosérie nie a tá je napohľad iná: [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
aby to v seriovke nakoniec nebola nejaka ta klasicka bmw nuda... hadam masku nejako este prepracuju a aj to veko kufra... linia je ok... kazia to proste niektore nevkusne "detaily" ... zadok je tiez divny to veko kufra je des suhlas...
Avatar - speedfred
speedfred
uvidime čo dodajú na pult,ale z týchto fotiek bočná silueta parádna (ako skoro všetky kupé)
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Nevím, jsem trochu rozpačitý z toho čumáku. Tím, jak jsou ledviny nízko, vzniká ten výrazný "powerbuldge", to mi trochu vadí, ale možná to dělá jen ta jedna fotka. Pak ještě ten až moc astonovský tvaR lišty, kolem bočního okénka v C-sloupku, jinak zbytek auta je ok. Přesto, zatím bych čistě z estetického pohledu, dal přednost DB11.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
presne tak.. tie ladviny su megavelke s nizko polozenym taziskom a zaklonenim akoby do zeme co spolu so svetlami kdesi nad nimi to posobi presne ako pises ... proste agresivne ale nie elegantne ani nejako moderne a exkluzivne.. ;-\ ... ta maska snad v seriovke bude ina.. lebo taketo "nasavacie" mega-radiatory kazia inak celkovo vyborne linie a krasne proporcie auta
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
O tom co píšeš, s tím já problém nemám, jen aby bylo jasno. Mně se velký ledviny líbí, zejména, mají-li takový hrubý žebrování. Mě vadí čistě jen ten výrazný nárůst hmoty kapoty na krátké délce, které je vynucené mj i posazením těch ledvin. Pokud by bylo plynulejší líbilo by se mi to víc. Zadek je naopak vyřešený moc pěkně.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
chapem... 30cm za maskou je kapota zrazu o 30cm vyssia... proste akasi konvexna krivka vznika hnad za maskou.. akasi bublina... ale ono je to asi aj tym ze maska je akoby na urovni naraznika... teda hodne nizko... no a tam kde by mala byt skutocne maska mas prave tu krivku ktora sa dviha a vytvara to zaoblenie... smerujuce az kdesi do stredu kapoty
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
To ano. Na živo to ale nemusí vypadat tak násilně, takže nějaké dramatické soudy bych nevynášel.
Avatar - Googlit
Googlit
A není ta křivka náhodou konkávní? >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz]
Avatar - praděda7
praděda7
Až na ten dlouhý....předlouhý...zadní převis. Já bych preferoval kratší, snad stejnou délku jako přední převis...t.j. cca - 150mm. Nevím, co by to udělalo s chassis balance, ale vizuálně by to prospělo...si myslím....
[odkaz]
Avatar - Googlit
Googlit
Ta fotka takhle přesně z profilu je strašně zavádějící a taky mě přišel ten převis zpočátku moc. Podívej se ale na nějakou fotku zadku z úhlu - jde vidět že blatník ve skutečnosti končí na té první šikmé hraně a to co se z profilu jeví jakože přesahuje se odehrává až někde vprostřed vozu. Velmi zajímavé a atraktivní řešení!
Avatar - praděda7
praděda7
Ano, přesně tak jsem se na to v jednu chvíli taky díval. To ale neřeší fakt, že zadní převis je ve skutečnosti dlouhý. Chtělo by to trochu "Zagata" a ten zadek elegantně "chopnout off". :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Při výkonech co 8ma bude mít vzadu větší převis prostě bejt musí
Avatar - praděda7
praděda7
Já věřím, že -15cm by se při troše dobré vůle a umu dalo řešit... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Spíš ne = tohle neni o umu ale o trakci. Nevim jaký budou výkony a pohon, ale teoreticky velkej těžkej V12 vpředu + zadní pohon = velkej převis tam prostě bejt musí

[odkaz] [odkaz] [odkaz] atd. atp. 😄
Avatar - praděda7
praděda7
No nevím, nevím....problém s traction se dá dnes lehce řešit...... [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jako postavit takovýhle auto s nedostatečnou trakcí a dohánět ty nedostatky elektronikou? Ne to neni dobrý řešení :-!

Musí tam bejt i prostor pro tuning = krouťák 1000 Nm a podobný šílenosti = lepší to rovnou dobře postavit. ASR je doplněk = ne řešení. Řešení je postavit dobře auto = což tady nejspíš udělali. Prostě konstrukce nad design = u mě dobrý :yes: 😄
Avatar - praděda7
praděda7
...prostor pro tuning.......jako třeba 4 pytle cementu do kufru..... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To prej za vás bejvalo = tak právě abys nemusel vymejšlet takovýhle dodělávky je vzadu trochu větší převis 😉
Avatar - white label
white label
[odkaz]
Avatar - praděda7
praděda7
Změnili kola. No, nic moc, mě se líbí tyto....[odkaz]
Asi do nich půjdu.....
Avatar - white label
white label
A to jako zrovna v té bílé barvě? Nestraš... 😉
Avatar - praděda7
praděda7
Proč ne? Integra Type R měla bílá kola přímo z fabriky a vypadaly super. A ten kluk z FM, co prodával vloni M135i (teď má M2) je měl na ni a vypadaly taky moc dobře. :-! [odkaz]
Avatar - white label
white label
Podle mě (celo)bílá kola nevypadají super na žádném autě, navíc jsou maximálně nepraktická. takže po nějaké době vypadají ještě hůř. 8-s 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Tož já měl tu Type R asi 4 roky a s bílými koly žádný problém nebyl. (Bílá kola byl Type R trade mark). Umýval jsem ji každý týden a prach s brzdových destiček se dal prakticky sfouknout. Žádné násilí. Lakování bylo velice kvalitní a povrchově ošetřeno tak, že prach neměl vůbec šanci se do povrchu "zažrat". Měl jsem nabílo nalakované i zástěrky za koly. moc ji to šiklo... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj 1čka taky má trochu problémy s trakcí = a tam samozřejmě nejde o výkony který budou tady a ani o rozložení hmotnosti jako u 8my, kde vpředu bude V12
Avatar - fOE
fOE
Prekrasne? Za sebe: ty vole vubec!
Me to prijde jakoby se na klasicke markanty bmw vrhnulo hejno designeru toyoty a predevsim lexusu a vysledek je dost strasny, asi jako u tech toyot a lexusu. Brrr, doufam ze realita teda bude vypadat jinak, tahle slatanina za me ee.

EDIT: Ale zatim jen koncept, tak nadej zustava. 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj ten design novejch Lexů tam je = BMW prostě dohání japonskej náskok 😄
Avatar - Brumbal
Brumbal
Krasne GT!!! C ploupek se trochu podoba uchvatnemu Astonu DB11. Nebude tak prakticke jak plne 4mistne kupe od Mercedesu S-Coupe ale za to bude vic pro ridice 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zlata Z8...... voci nej je toto ozaj velka slabota 😉 .. ta maska je doslova az priserna.. to uz snad ani nie su ladviny ale nejake balvany... mohli byt mensie a inak prevedene... iny tvar.. ine rebrovanie... inak naklonene.. v inej vyske.. neviem... celok paradny ale ta maska je ako past na oko...
Avatar - Brumbal
Brumbal
Z8 je krasna ale je to retro. Jednou za cas tokovou specialku BMW vyrobi pro film, nebo aby pripomeli model 507. Radsi nez M1 na kterou nedojde by mohli pustit do serie 3.0 CSL Hommage, to by byla vetsi bomba jak velke coupe 8er 😄
BoboDK
ono porovnavat design luxusneho coupe s dvojmiestnym roadsterom je dost tazko .... toto nema byt nastupca z8 ale povodnej 8-er e31, ktore v tej dobe tiez bolo dost futuristicke auto vymykajuce sa z tedajsieho designu BMW
Arese
Netrvrdím, že ten design nové osmičky je špatný, to ani náhodou, ale vzhled původní generace z konce 80. let je pro mě nesrovnatelně přitažlivější! 😲
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
auta mali kedysi dusu... boli akesi krajsie... tie dnesne ju bohuzial mnohe uz nemaju... co si budeme klamat.. era tych najkrajsich aut je uz davno fuc ... dnes auta musia mat hlavne megamasky.. megarozmery... mega svetla.. megakola.. megaobliny. .. ale vo vysledku su to vlastne vsetko take amorfne a nafuknute zrudicky ... ktore sa s mnohymi starsimi kuskami nedaju uz fakt zrovnavat... tie starsie vozy mali proste dusu.. mali charizmu... boli akesi kompaktnejsie a vedeli vykuzlit lepsi dizajn . neboli take tucne ani rozplacnute ani prerastene .... ved taka nova 7micka uz posobi hodne chladne a az pompezne a gycovo .. pritom 7er z 90 rokov bola daleko charizmatickejsia pekne stihla ... a ovela menej nafuknuta ... s lepsimi proporciami aj z pohladu masky .. svetiel.. pomeru dlzky k sirke a tak dalej... celkovo bola krajsia
Avatar - speedfred
speedfred
to je pravda,prvej mali autá duše teraz to je to iba ranflet/príp bezdušové pneu 😄

sa ale troška zobuď,doba ktorú vychavľuješ je min 30 rokov za nami a odvtedy sa zmenili predpisy/normy na schválrnie vozidla
Avatar - praděda7
praděda7
Ano, odvtedy se toho změnilo moc. Dokonce něco i k lepšímu... :-!
Avatar - praděda7
praděda7
Vím o čem mluvíš..."krásnou duši" měl třeba takový 1970 Ford Capri....[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
[odkaz] [odkaz] :yes:
Avatar - praděda7
praděda7
:yes: No nebyla to paráda? Jsem rád, že jsem od roku 1970 až do roku 1977 takové auto vlastnil. Kapku tomu snížít střechu a byl by to fešák i dnes. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To asi byla = já tou dobou.. [odkaz] 😉

Ale pěkný fakt bylo 😄
rembaz
Ono je to možno skôr tým že dnes sa auta robia oveľa efektívnejšie, či už s ohľadom na aerodynamiku alebo výrobne náklady a praktickosť .
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
:yes:
Nonsens
tak ja by som aston za značku, ktorá je v každom mestečku na každom rohu nemenil aj keď zatiaľ predsériovka pekná
overdrive
Ty si něco pícháš? Nová osmička je moc pěkná, ale na charisma Astonu prostě nemá
Avatar - lexi
lexi
Moc hezké, povedené jako kdysi Audi. Jen aby přidali v interiéru a nebude to mít chybu...
homernaj
:yes:
Nonsens
na súdy treba počkať na reál, zatiaľ dobré
Avatar - CHerokee
CHerokee
Na mě je to trochu moc scifi. Uvidíme, jaká bude realita.
Avatar - Dinar
Dinar
Realitou bude krásné kupé s šesti, osmi a dvanáctiválcem, od firmy, o které chytrolín s indiánským jménem před týdnem tvrdil, že končí s kupátky. 😉
Avatar - jozephko
jozephko
1. Bude aj elektrická verzia?
2. Aký veľký má kufor?
3. Bude aj kombík?
>😁
overdrive
Jen doufám, že tam nedají nějaký tříválec se třiceti turby
webpaja
We know that BMW has filed trademarks for the 850i, 860i and even M850i, so these will likely come with big, powerful engines. But we can also assume a wide range of particularly powerful drives, since the 840i and 840d basic models are powered by straight-six-cylinder engines. In addition, the V8-powered BMW 850i offers more than 450 hp with even more performance and prestige for all who place particular emphasis on superior driving performance.

Nebo-li R6, V8, V12. O třiceti turbech ani zmínka.
Avatar - Brumbal
Brumbal
[odkaz]
Avatar - Brumbal
Brumbal
Tady asi nikdo po 20h. na webu nepracuje 😄 Nepotrebujete redaktora ktery bude vecer aktualizovat clanky? Prvni tyden bych pracoval zadarmo >😁
mirod7174
Krásnej design, inu BMW ...
Srovnávat to s Lexusem může jen diletant - to je nevzhledná zrůda 😄
BaracudaJ
Interiér Lexusu je naprostá pecka. Není přeplácaný a kýčovitý tak jako poslední interiéry v M-B. Přitom je nápaditý a originální. A má krásně sladěné různé materiály. Tady to nevypadá, že by se mu interiér BMW jen přiblížil.

Exteriér BMW 8 ale vůbec nevypadá zle :yes:
Avatar - Jaros71
Jaros71
BMW se vytáhlo... :yes:
Interiery u bavoráků už dlouho zostávají designem , uvidíme tady.. 😄
webpaja
Tady je interiér taky vidět a bohužel i s reakcí na plačky po slitém designu M-B. Nevidím příklon k řidiči, jedno tlačítko jako druhé...

Mám radši stávající rozvržení, ale vypadá to na oko samosebou pěkně.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Pro mě je interiér třeba AMG GT etalonem.
BoboDK
Interier AMG GT ma jednu obrovsku chybu, a to ze radiacu paku (viem ze je to AT, ale aj tak) ma posunutu extremne dozadu - podla mna je to po volante druhy zakladny ovladaci prvok v aute, a ak je ergonomicky extremne zle vyrieseny, tak zbytok interieru to uz nedozenie
BlackII
koncept dobrý, počkám si co z toho vytvoří ve finále
Avatar - Dinar
Dinar
S-Coupe je dvoudveřová S-Klasse, krásné úhledné kupé, u kterého je ale zjevné, z čeho vychází. 8er je designově jinde, nemá se sedmičkou společného nic, design je svébytný a na takové úrovni, že se může stavět i aktuálnímu designovému vrcholu mezi GT kupé, Astonu DB11. 😄 :yes:
gil54
Ano a což teprve potom, až budeme vědět jak opravdu vypadá. 😉

(Nepřátel se nelekejme, na titulek nehleďme.)
Avatar - Dinar
Dinar
Je to bmw koncept, tzn. přidej kliky a větší zrcátka a máš hotové seriové auto. 😉
gil54
Uvidíme brzy jaká bude míra zcivilnění. 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Pro mně by mohli ubrat ještě z těch příliš výrazných vstupů a výdechů vzduchu v předním a zadním nárazníku, tohle je přílišné (zbytečné) drama, tj. seriové nárazníky by mohli být civilnější, a na to nejspíš dojde, bude to podobná změna jako mezi 4er concept a 4er. Každopádně tu vidíme exterier 8er, na tvarech se nic nezmění, rozhodně to vypadá o řád lépe, než se zdálo z těch malůvek zveřejněných před pár dny, pro mně to má až ten astonovský nádech, není to dvoudveřová 7er. 😄 😉
gil54
Když už to takhle pitváme, mě zase úplně nesedí zaš***tění vnějších okrajů ledvin. A ty mega nádechy a výdechy také. Jinak se v očekávání těším.