Novinky

Zpět na článek

Desetitisíce lidí na demonstraci za zákon o VW s českou účastí

21 komentářů

Ty mas hodne bohaty rodice, co? ;-\
Asi tak. Odborari vsech zemi, vylizte si ).(!! :no:
Subaru.in
Bez stroju by jsi nikdy v aute nejezdil a ve staji by jsi mel kone pokud by jsi na to mel. Jen diky strojum a jedoucim linkam mohl H.Ford rozjed velkovyrobu v roce 1908 a tim padam snizit naklady. Tim padam zbav se mob. telefon,PC,televizi,pracku jelikoz je vse delano pomoci stroju. >😁 >😁 >😁
:yes: :yes: :yes:
To jsou ale blbiny. S podobnou rétorikou v minulém století dělníci rozbíjeli v továrnách stroje. Nebýt strojů, mohlo by Porsche i VAG zaměstnat 10x více dělníků.
Ve 14 letech máš na takový názor samozřejmě nárok. O fakta (jako např. kondice posledního samostatného výrobce sportovních vozů) se zatím zajímat nemusíš.
jasně, je mi 12 a tobě 40
takže jsi na tom líp >😁
Avatar - Falco
Falco
[odkaz]

Evropo, vzpamatuj se!
dementa. Kolko mas rokov? 12?
ladlen
Mám taký dojem, že tu dopisujú len samí kapitalistickí akcionári, ktorí nedokážu pochopiť, ako dopadá reštrukturalizácia a prepúšťanie na osudy ľudí, doprial by som im ten dobrý pocit, hlavne Xjmeno363 a Me2d, možno sú ešte mladí a nezrelí.
Subaru.in
Verim, ze platy neodpovidaji produktivite v Nemecku ale nechce se mi verit, ze v Cechach a jinych z byvaleho vychodniho bloku zemich je tenhle problem.
oIoo
Proč kupuje Porsche VW a ne obráceně? Protože VW je tímto polostástní podnik, a vede si jako polostátní podnik. Tj. platy neodpovídající produktivitě, pracovní doba odpovídající vládě odborů atd. To žádný soukromý vlastník nepřipustí.
oIoo
no to já vím taky, a tomu právě fandím, však ja tím myslel Sasíky a IGM = v okamžiky kdy je potřeba 80% většina, má ten jejich podíl váhu = za to stávkují
všem sockám NASRA.T
jednou jsou to moje akcie a když se jim to nelíbí, ať mi prde.l políbí
Subaru.in
ba naopak, Porsche by management v Dolnim Sasku rozprasilo a to oni moc dobre vedi, ze to Porsche chce.
Subaru.in
Pokud se nemylim a to mohu, tak Dolni Sasko se boji Porsche aby po vetsinovem podilu neoznamila prevedeni hlavniho sidla VW do Sttutgardu "setreni financnich prostredku a restruktalizace ve vedeni atd.", a tim vedeni firmy jez tam sedi desitky let a bydli by bud prisli o praci a rada z nich b yse musela stehovat, a to nejdulezitejsi hlavne dane z vynosu by nesly Dolnimu Sasku by razem zmizeli do Sttudgardu a at to tak nevypada to je nesmirne provazana spoluprace mezi Dolnim Saskem a VW. Pro mistni by to byla neunosna financni ztrata jako pro lokalitu.
Ekonomicke ochranarstvo najhrubsieho zrna. Predpokladam ale, ze VW bude bez akychkolvek skrupuli ziadat Europsku komisiu, aby zakrocila, ak v USA odklepnu $50 miliardovu "pozicku" pre Velku trojku, pretoze je to v rozpore s duchom volneho trhu.
oIoo
všem socialistům na světě jde o jedno = vlastnit menšinu ale ovládat většinu. HAHA, "rozpínavý management" tomu říkají v newspeaku :-! 8-s :no:
Kvasoň
Neměli by raději pracovat... kde to jsme? :no: 8-s
Avatar - jurajos
jurajos
Spam náš každodenny...[odkaz]
:no: :no: :no:
Doufám a přepokládám, že jim ta vycházka bude k prdu, odborníkům.