Technika
Při cca 60 000 výměna termostatu. Po 70 000 km mi odešlo těsnění pod hlavou u Peugeotu, cena opravy cca. 10 000 včetně výměny rozvodů. Voda si normálně chodí do oleje a obráceně, takže jsem úbytek chladící kapaliny nezaregistroval, ale po poradě s jiným technikem jsem zjistil, že je olej v e😜anzní nádržce na chladící kapalinu.
Začalo to tím, že jsem párkrát auto uvařil - termostat v ***i a servis neřešil proč- nechal jsem ho vyměnit a po roce rozežral olej těsnění v termostatu. Závěr - reklamace termostatu, která asi neprojde a výměna těsnění pod hlavou, oleje, chadící kapaliny a další nepředpokládané závady
Začalo to tím, že jsem párkrát auto uvařil - termostat v ***i a servis neřešil proč- nechal jsem ho vyměnit a po roce rozežral olej těsnění v termostatu. Závěr - reklamace termostatu, která asi neprojde a výměna těsnění pod hlavou, oleje, chadící kapaliny a další nepředpokládané závady
Mimochodem, v clanku je zninen rover, ale pro motory trpici na tesneni nemusime chodit daleko. Skodovacke OHV jim taky dost trpelo. Na druhou stranu, vymena byla jednodussi, nemusely se rozebirat rozvody >😁