Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Ondris
Proč ne, auto je to nejspíš prima, ale mít na palubce dekor v podobě vlajky japonskýho námořnictva doplněný logem výrobce předražených sluchátek by se mi asi nelíbilo.
Disponent
VW se drží toho, že co je světlé, to je hezké. Tohle auto není pro špindíry. Stejné motory i kvalitu ma Škoda Citigo za nižší cenu a praktičtější interiéry. Navíc Citigouškům padne Škoda styl. Up je naproti němu takový nicovatý.
no ono citigo toto tsi nema ;-) a mozno ani mat nebude... ale ak myslis ze je lepsie ako up .. tak s tym nic nespravime.. ok ;-) 8-s
Vím o tom, že TSI bude v krátké době, jsem disponent :-)
Tak mi rovnou zarezervuj jednu zkušební jízdu, disponente :-)
to chce hlavne krajsi kukuc... tu UP podla mna svojim naraznikom posobi krajsie ... rovnako zadne partie.. sice tam su rozdiely mensie ale zase je vidiet kto je v hierarchii na spici a kto len akymsi hracom do poctu na zvysenie celkovych predajnych cisel koncernu...
Můžeš napsat od kdy ? Teď už je MY18,tak bych řekl,že nejdřív ve 45KT/17 ?
A zadní kamera ?
A zadní kamera ?
No... CitiGo bojuje primárně s přední maskou. Tu trošku vylepšil FL, ale ne dost. Jsou ale další detaily, kde je Up! dotaženější a rozhodně patří k těm, kde se mi VW líbí víc
(spolu s Tiguanem proti Kodiaqu).
(spolu s Tiguanem proti Kodiaqu).
veru tak... uz len samotne disky... citigo take krasne v ponuke ako ma up hadam ani nema ;-) .. rovnako neviem ci citigo ma moznsot takejto "bielej" v interieri.. aj ked za mna fakt radsej tmavsiu klasiku .. v praxi na nej nebude vidiet kazdu necistotu...
citigo posobi na predok za mna kusok staromodne a hadam az moc neutralne . akoby nevedeli ako ten face spravit.. co je dane samozrejme samotnym tvarom masky skody ktora sa na takyto kratky a sikmy tvar predku ani moc nehodi .. rovnako mii.. posobi tiez docela rozpacito ale ako auto emocion je tu UP daleko viac emocionalnejsi za mna ... proste UP je z tejto trojice vizualne najvydarenejsi ...
citigo posobi na predok za mna kusok staromodne a hadam az moc neutralne . akoby nevedeli ako ten face spravit.. co je dane samozrejme samotnym tvarom masky skody ktora sa na takyto kratky a sikmy tvar predku ani moc nehodi .. rovnako mii.. posobi tiez docela rozpacito ale ako auto emocion je tu UP daleko viac emocionalnejsi za mna ... proste UP je z tejto trojice vizualne najvydarenejsi ...
Ono Up! taky není moc emocionální, v tom smyslu jak se to většinou používá, na to jsou jiní. Up! je spíš futuristický a technicistní. Díky tomu působí hodnotněji.
pravda.... je dotiahnutejsi ... ma svihackejsi kukuc.. posobi stylovejsie.. vie nabudit az akysi pocit malej stylovky co citigo akosi nedokaze hoci je mu hodne podobne ... mii mi z tej trojice pride dokonca este najslabsie zvladnuty .. ale tak u seatu nic nove.. skoda ho uz nejaky ten cas drti aj inde... vid ine segmenty kde seat aj predajne na skodu stale akosi nema pritom ma vyhodu vacsieho domaceho trhu voci domacemu trhu skody
ktory VW vo velkej serii bol moc emocionalny? mam dojem, ze VW si svoju formu drzi, ale jeho fans tam stale hladaju a pchaju nieco co tam nie je v porovnani s inymi vyrobcami, ktori maju vyraznejsi fun factor uz pri navrhu...
Jako jo, když se podívám na Mirai, tak tam ten absurdní smysl pro humor vidím :-)
Ale ne, samozřejmě máš pravdu, že ta auta jsou obecně konzervativní a jediné, co je pecka na první pohled je koncept W12. Z běžné produkce... pro mě byl docela zjevení Passat B5 v sedanu... v rámci možností.
Ale ne, samozřejmě máš pravdu, že ta auta jsou obecně konzervativní a jediné, co je pecka na první pohled je koncept W12. Z běžné produkce... pro mě byl docela zjevení Passat B5 v sedanu... v rámci možností.
H/K přemýšlej nad tím co píšeš.. Vždycky napíšeš nějaký strašný negativum, ale pak rekneš že je to vlastně jedno >:D ..
Up má malou užitečnou hmotnost, ale stejně je to vlastně dost... Citigo nemá možnost bílého interiéru, sice je stejně skaredej, ale to je jedno. Up nemá čtyřválec, ale ten tříválec je super, tak je to vlastně jedno >:D
Up má malou užitečnou hmotnost, ale stejně je to vlastně dost... Citigo nemá možnost bílého interiéru, sice je stejně skaredej, ale to je jedno. Up nemá čtyřválec, ale ten tříválec je super, tak je to vlastně jedno >:D
UP sa mi po facelifte zacina pacit ( aj vdaka novym budikom s vacsim otackomerom aj novemu narazniku ) .. pre dvoch bude ok... ale inak ako stvordverak by som od neho cakal vacsiu uzitocnu hmotnost... ;-\ takisto mi pride docela tazky .. tona na 3,6m auto s litrovym motorom je hodne.. aj vacsia felda s 1,3 ohv tazkym mamutom je pritom o nejakych dalsich 50kg lahsia od tohto Upu... otazne je kde tie kg hmotnosti maly Up ziskal.. lebo pride mi na tak maleho prcka proste ta tona kusok moc... aj kola ma vlastne docela nie velke a ako vravim motor litrovy je tiez lahucky... tak neviem... cakal som hmotnost UPu kdesi na urovni balena ( teda jasne pod 900kg ) ... tym padom aj jeho dynamika s tymi 66kw nepredbieha ani vacsie polo... lebo Up s tymto motorom by podla mna do 10s mal zrychlit ako nic... ale aj tych 10,8s je v ramci triedy ako fakt slusny vysledok a bude to ciperny drobec... a hlavne obratny ... kazdopadne mal byt aspon o 100kg lahsi... co uz
Nemá náhodou Tiguan stát proti Karoqu?
Ani jedno, ani druhé. Tiguan je rozmerovo medzi Karoqom a Kodiaqom. Väčší Tiguan XL je súperom pre Kodiaq.
tigi je kusocek vacsi... dlzkou asi o 10cm a v razvore tiez asi o 4cm voci karoqu... ako je to fakt uz tesne .. v reale to uz mozno ani nezbadame ... a viem si fakt predstavit ze v reale si zakaznik uz kludne moze vyberat aj medzi karoqom a tigim...
V tejto verzii je to prvý Up, ktorý beriem na milosť. Gro je motor, 90 turbokoní na takéhoto prcka je solídna porcia a farebné detaily dodávajú (v základe tak chýbajúci) šmrnc.
Btw. mám Upa objednaného na letnú dovolenku (na pobehanie malého ostrova), tak som sám zvedavý, ako ma presvedčí.
Btw. mám Upa objednaného na letnú dovolenku (na pobehanie malého ostrova), tak som sám zvedavý, ako ma presvedčí.
ako je to uz slusne na take male auto suhlas ... ale ono je to stejne hlavne o hmotnosti ... a ked zvazime ze je to tazse ako felda a dynamika na papieri nepredbieha ani vacsie a tazsie polo s rovnakym vykonom tak razom je to caro "zihadla" akosi fuc... to chcelo proste aspon o 100kg mensiu hmotnost a mohla to byt zaujimava motokara.. trosku skoda no co uz... ;-\
PS: mozno je to aj tym ze UP je kusok taka vysoka skatula.. preto aj jeho maximalka je vlastne mensia ako v 66kw pole .. mozno za to moze aj odpor vzduchu ktory vysokemu UPu pri vyssom tempe uz moc nehraje do karat... neviem.. ale ozaj neposobi moc aerodynamicky co je skoda
PS: mozno je to aj tym ze UP je kusok taka vysoka skatula.. preto aj jeho maximalka je vlastne mensia ako v 66kw pole .. mozno za to moze aj odpor vzduchu ktory vysokemu UPu pri vyssom tempe uz moc nehraje do karat... neviem.. ale ozaj neposobi moc aerodynamicky co je skoda
predpokladam ze tvoje polo ma 6st prevodovku..tam je ten rozdiel v dynamike..
Nemá. Slabšie 1,2TSI malo vždy 5st. MT, až silnejšie malo 6st. Bude to kombinácia aerodynamiky a prevodových pomerov, tipujem, že Up má horšiu aerodynamiku ako Polo, plus prevody robené na prevažne mestské použitie.
S tou aerodynamikou nevím, Up! je docela "hladký" a malý, s Cx 0,32 si myslím, že Polo bude sotva lepší.
Aerodynamika Up!u je lepší, než to na první pohled vypadá, na takovou "kostku" je to v pohodě, viz článek:
"...aerodynamika je vzhledem k rozměrům auta solidní (vyjádřená koeficientem součinitele odporu vzduchu Cx 0,32)..."
"...aerodynamika je vzhledem k rozměrům auta solidní (vyjádřená koeficientem součinitele odporu vzduchu Cx 0,32)..."
Aj Polo má rovnaký koeficient odporu Cx = 0,32. Avšak koeficient je len jedna veličina, dôležitá je aj čelná plocha a tú má Up väčšiu: 2,499 m2 vs. 2,443 m2 u Pola. Teda menší odpor vzduchu má Polo.
Fakt je Up větší, byť o necelá 3%? Odkud máš čísla btw?
Len jednoduchý súčin šírky a výšky, nie samozrejme presné, ale pre hrubé porovnanie stačí. Ono ten Up je dosť vysoký, o dosť vyšší, ako Polo, takže v konečnom efekte má väčšiu čelnú plochu a teda (pri rovnakom Cx) aj odpor.
Já přece netvrdím, že se Up! v tomto ohledu vyrovná Polu, viz má reakce, kde píšu, že na to jak vypadá (skorokostka), to není tak hrozné.
mam este 5st prevodovku... 6st prevodovku ma az silnejsia 81kw verzia tsi ... ale ja ani 6tku nepotrebujem.. na co? pri 130tke tocim snad 3300ot ... a auto sa nijako netrapi ani motor nijak nehuci ( hluk je skor od kolies ) ;-) .. dokonca niekde v testoch som cital ze ta 5st prevodovka je v pole lepsie naskladana ako ta seststupnova ktora kusok "zabija" vykon a ta 6tka je stejne uz len o spotrebe ... ale ok nechcem prudit lebo so 6stupnovym tsi som nejazdil ... kazdopadne ta 5stupnova je dobra ... velka spokojnost so sprevodovanim .. to sprevodovanie sa mi zapacilo od prvej chvile ked som sadol do auta ... a aj ta 5tka nie je zbytocne dlha .. trojka stvorka su krasne zive a idu skvele za plynom vzdy ... tam sa vzdy deje vsetko podstatne ... vsetko je to dobre zladene ... vidno ze koncern tu uz ma nejake tie skusenosti v tomto... a ja stale neverim ze mam len 90 koni.. to musi byt nejaka finta ... lebo by som si kludne tipol ze ich mam aj viac ako lancer 1,6.. ktory ich ma 115 ;-)
mno malo by to lietať pekne. :-) so ženiným mestským približovadlom dobre cvičí aj 90 atmosférických koníkov, tu sa pridajú Nm naviac. Som zvedavý na tvoje dojmy. :yes:
ale tak ten tvoj japonec je lahsi ako tento UP ci nie? ;-)
tak dojmy na 90 konovu tsi dynamiku ti mozem povedat aj ja z pola .. mam navzdory vacsiemu objemu aj kasni rovnaky vykon ako tento up aj rovnake zrychlenie aj kroutak ... a ano je to docela zive.. ozbzvlast v spektre 2300-3500ot to proste taha a taha az mas pocit ze auto taha a ovlada teba a nie ty jeho.. je to fakt navykove jazdit svizne... ale je to kusok uz hlucne ked ides nad 120... obzvlast odspodu od kolies je to taky ten valivy zvuk a predpokladam ze UP tichsi od pola tiez nebude takze tieto male vozy su ozaj skor na take tie okrsky kde sa s nimi da uz vcelku slusne a svizne povozit :yes:
tak dojmy na 90 konovu tsi dynamiku ti mozem povedat aj ja z pola .. mam navzdory vacsiemu objemu aj kasni rovnaky vykon ako tento up aj rovnake zrychlenie aj kroutak ... a ano je to docela zive.. ozbzvlast v spektre 2300-3500ot to proste taha a taha az mas pocit ze auto taha a ovlada teba a nie ty jeho.. je to fakt navykove jazdit svizne... ale je to kusok uz hlucne ked ides nad 120... obzvlast odspodu od kolies je to taky ten valivy zvuk a predpokladam ze UP tichsi od pola tiez nebude takze tieto male vozy su ozaj skor na take tie okrsky kde sa s nimi da uz vcelku slusne a svizne povozit :yes:
no ale ty máš štvorvalec, mňa celkom zaujíma ako na tom bude ten nový trojvalec v takomto malom aute. No a ten ženin japonec má prázdny tuším okolo 900 kg, je ale cítiť že je to určené hlavne do mesta. Nad 120 to hučí už aj od motora aj od kolies viac ako by si človek prial. :-) Títo prckovia proste nie sú na to určení drtiť ľavý pruh diaľnice >:D
suhlas... mne polo pride tiche tiez tak este snad do 90-100ky.. potom uz huci spod kolies doslova taky valivy zvuk... u feldy predpokladam ze bude tiez ale tam ho samozrejme nepocut lebo tam ho prehuci vzdy motor >:D .. tu ale uz doslova citim a pocujem zvuk kdesi odspodu... spod kolies... pritom pri 50tke na 4ke je to tiche jak elektromobil.. ale ktore auto pri 50tke nejak extra huci ze jo... kazdopadne ocenujem dynamiku toho tsi .. proste to jede... auto je jak na pruzine... stlacis pedal a vystrelis ako z katapultu ;-) bez ohladu na rychlost ... samozrejme tiez treba mat vhodny stupen aby si bol uz v oblasti aspon tych 2000ot ale nie je to tak nachylne ako u atmo kde mas maximalny kroutak len vo vytocenej spicke ... tu ho mas uz odspodu proste maximalny ... to turbo ma vlastne taku akoby pruzinovu charakteristiku .. obcas sa citim ako na hupacke ... alebo akoby som sedel v nejakej odstredivke ktora ta vzdy tlaci kupredu ... to zivocisne vytacanie atmo mi kusok ale chyba ... to sa neda osalit... tam si tak nejak musel sa pohrat s tym vykonom aj prevodovkou a pripravit si to pekne ... malo to vacsie caro... ale zase kto by mi dal za 12 tisic takuto dynamiku .. s tym tsi je radost predbiehat... pritom stale ide este o docela "slaby" motor ked zvazime ake motory dnes maju take naslapane octavky alebo nejake tie premiovky to uz ani nehovorim.. to musia byt proste uz doslova rakety... ;-)
ale napriklad co som jadil s kamaratovou 208 62kw 1,2kou .. tak to sa neda s tsi vobec zrovnavat hoci rozdiel na papieri je len par kw.. to bol proste lenoch ktory si musel tlacit a vytacat .. taka moderna felda proste ... takze ja som rad za turbo... uz by som dnes nemenil za nejake 90 konove atmo v balene alebo v corse ani nahodou .. to by so mnemal ziadnu dynamiku ... a prave ta dynamika turba je na male auto idealna a paradna a robi male auto obratne zive... a velmi sa zide aj v kopcoch a okrskach kde nemusis sa hrat s pakou ako o zavod... pri turbe aj taka trojka pri nejakych 30-40km/km uz jak sa chyti od tych 1600ot to ma tah ... ale pri atmo by som pri podobnej rychlostu uz musel podradzovat az do dvojky a roztiahnut ju potom aby som mal tah... najelpsie to turbo ide v kopci... tam kde inym starsim atmo dochadza dych ja stale zrychlujem .... nie je problem ked ides tym kopcom do KE co je na konci dialnice smerom z PO alebo z dedin od Budimira ... tak mozem tam ist 80 v kopci normalne na 5tke a potom len pridavam az to kludne damn aj cez 130 hore kopcom pred vrchom ... to lancer s atmo neda... ked dole pod kopcom na nom nerozbehneme aspon na 90-100 .. tak nad 120 na konci hore na kopci to 1,6 atmo len tak tak da... ja tam s polom cez ten kopec vzdy vsetkych predbieham ci nejaka ta starsia octavia ci focusy ci nejeke starsie ceedy.. alebo nejake tie fabie yarisy .. vzdy tam vsetkych vezmem s prehladom az mi je to divne .. alebo mozno ze len oni jazdia na spotrebu a proste to tam hore kopcom moc neturuju ;-)
ale napriklad co som jadil s kamaratovou 208 62kw 1,2kou .. tak to sa neda s tsi vobec zrovnavat hoci rozdiel na papieri je len par kw.. to bol proste lenoch ktory si musel tlacit a vytacat .. taka moderna felda proste ... takze ja som rad za turbo... uz by som dnes nemenil za nejake 90 konove atmo v balene alebo v corse ani nahodou .. to by so mnemal ziadnu dynamiku ... a prave ta dynamika turba je na male auto idealna a paradna a robi male auto obratne zive... a velmi sa zide aj v kopcoch a okrskach kde nemusis sa hrat s pakou ako o zavod... pri turbe aj taka trojka pri nejakych 30-40km/km uz jak sa chyti od tych 1600ot to ma tah ... ale pri atmo by som pri podobnej rychlostu uz musel podradzovat az do dvojky a roztiahnut ju potom aby som mal tah... najelpsie to turbo ide v kopci... tam kde inym starsim atmo dochadza dych ja stale zrychlujem .... nie je problem ked ides tym kopcom do KE co je na konci dialnice smerom z PO alebo z dedin od Budimira ... tak mozem tam ist 80 v kopci normalne na 5tke a potom len pridavam az to kludne damn aj cez 130 hore kopcom pred vrchom ... to lancer s atmo neda... ked dole pod kopcom na nom nerozbehneme aspon na 90-100 .. tak nad 120 na konci hore na kopci to 1,6 atmo len tak tak da... ja tam s polom cez ten kopec vzdy vsetkych predbieham ci nejaka ta starsia octavia ci focusy ci nejeke starsie ceedy.. alebo nejake tie fabie yarisy .. vzdy tam vsetkych vezmem s prehladom az mi je to divne .. alebo mozno ze len oni jazdia na spotrebu a proste to tam hore kopcom moc neturuju ;-)
No mám to cez požičovňu a tie konkrétne motory nepíšu, ale väčšinou tam dávajú základné motory, takže predpokladám, že to na 99% bude atmosféra. ;-\
Prostorově i jízdně je to velmi dobré mini, tím spíš s tímto motorem, jel jsem atmo 55kW a po městě bylo i to v pohodě.
Super svezení bylo v e-Up!u, tiché městské žihadlo.
Super svezení bylo v e-Up!u, tiché městské žihadlo.
S elektro autom som mal doteraz dočinenia len s LEAFOM a ten mi prišiel tiež v pohode >:D hlavne prekvapilo to ticho či v meste či krátko mimo mesta :-) :yes:
Vyzkoušej e-Golfa nebo Ioniqa, oproti Leafu tahle auta hrajou úplně jinou ligu.
tak ja neverim ze budu lepsie ako leaf ktory patri stale k tym najlepsim a najpredavanejsim elektromobilom ... ku golfu mi inak elektricky pohon ani nesedi... takyto golfik by som fakt nechcel .. to rozhodne radsej leaf alebo soul EV....
comper
Ked uz redaktor koketuje s anglictinou v texte, aspon by sa ju mohol naucit - pretoze spojenie "give up" znamena vzdat sa (niecoho) a tak nadpis vyznieva uplne opacne nez mal. Odhliadnuc od toho, vysledok 4* podla mna nie je objektivny, v tomto segmente je cena premrstena a pri beznom najazde tychto vozov to nezachrani ani spotreba, ktora vyssiu cenu nestihne vykompenzovat.
Nadpisy jsou tu obecně "tragické"... :no:
nahodou taka sifra mistra kabane pri teste atecy to bolo neco .. to ozaj len tak nevymyslis >:D
Jsi si jistej, že to je ve smyslu "give someone (Up!, konkrétní model) power" nepoužitelný? Myslim, že třeba "give him power" (viz Lincoln:)) se úplně normálka používá.
tu ide prave o to spojenie Give UP... sice to vyzera kúl, ale nekoresponduje ta forma s vyznamom
Ano, give Up!, není give up, na druhou stranu pokud je to myšleno jako dvojsmysl (předpokládám, že ano), tak to minimálně na jednu nohu kulhá...
To si asi autor nadpisu myslel, ale plete se. "Give up something" znamena "vzdat se neceho" a s tim se neda nic delat a v anglictine to nelze otocit na nejaky dvojsmysl nebo tak, proste to znamena to, co to znamena a tudiz ted nadpis moc smysl nedava :-) (znamena to "vzdat se sily" / "vzdej se vykonu...)
Ten druhy smysl by se v anglictine musel vyjadrit napr. Give more power / Power up! apod.
Ten druhy smysl by se v anglictine musel vyjadrit napr. Give more power / Power up! apod.
Dyť píšu, že to kulhá minimálně na jednu nohu. jako dvojsmysl to zřejmě myslel, ale špatně provedl.
To "give" bez "up" samozrejme dava iny vyznam ale kto to v kontexte vety tak pochopi? Navyse aj tak by bola veta zle lebo ak by to malo byt myslene "1.0 tsi dava upu vykon" malo by napisane "gives" a ak to bolo myslene ako zvolanie "dajte upu vykon" mal byt na konci vykricnik. Cize z ktorehokolvek uhla zle napisane.
Ten nápis smysl nedává - kdyby se to auto jmenovalo třeba Passat, bylo by to lepší. Takhle to je spíš vlastní gól.
EDIT: sry, příště refreshnu stránku
EDIT: sry, příště refreshnu stránku
minimalne ale jedneho valca sa uz vzdal .. pritom len civim ze dynamikou stale nepredbieha ani ten starsi a tazsi 1,2 tsi rovnakeho vykonu .. tomu sa vravi pokrok a la vw ;-) ... ako ok.. asi deci na papieri zozerie menej ... chapem... ok ;-)
lamal
spotreba na dialnici a nizke otacky s tym spojene rozhodne nestoja len na tomto:
´´Smyslem je, aby řidič více přidal plyn a tím o větší úhel otevřel škrticí klapku. A při větším otevření klapky pracuje zážehový motor s vyšší účinností.´´
Aj pri pri diesloch sa otacky na dialnici za posledne roky tlacia na najnizsie mozne hodnoty, pozitivum je uz len to, ze danu rychlost je mozne urazit na nizsie otacky a nie je to len o skrtiacej klapke...
´´Smyslem je, aby řidič více přidal plyn a tím o větší úhel otevřel škrticí klapku. A při větším otevření klapky pracuje zážehový motor s vyšší účinností.´´
Aj pri pri diesloch sa otacky na dialnici za posledne roky tlacia na najnizsie mozne hodnoty, pozitivum je uz len to, ze danu rychlost je mozne urazit na nizsie otacky a nie je to len o skrtiacej klapke...
Túto teóriu so škrtiacou klapkou tu už Tomáš písal viackrát a stále mi to príde ako neveľmi logické odôvodnenie. Sedliacky rozum hovorí, že ak auto na daný prevod prestáva stíhať a ja (namiesto podradenia) viac stlačím plyn, mám vyššiu spotrebu. Či tento praktický dopad dorovná teoretická vyššia účinnosť práce motora si nie som moc istý.
nedavno pri teste Sandera som toto dost podrobne rozoberal s MT, tam tiez tuto teoriu autor vytiahol ako spasonostnu pre downsizing... je to zlozite a premietnutie do celkovej ucinnosti zalezi od vela veci... no dat to do clanku tak jednoznacne, ze nizke otacky na dialnici su LEN kvoli polohe skrtiacej klapky je minimalne nepresne a nepravdive..
Stlačíš plyn, ale při relativně nízkých otáčkách. Když podřadíš, budeš sice na plyn méně tlačit, ale při vyšších otáčkách. V naprosté většině případů vyšší otáčky znamenají vyšší spotřebu ... ať už je to škrtící klapkou, horší termodynamikou spalování nebo prostě vyšším třením rychleji se pohybujících součástek v motoru.
Platí to samozřejmě jen pro motory pracující s homogenní směsí (lambda=1). Neplatí to pro diesely pracující s chudou směsí nebo zážehové motory pracující s bohatou směsí.
Jestli máš vhodné auto (lambda=1, palubní počítač), můžeš si to sám změřit.
Platí to samozřejmě jen pro motory pracující s homogenní směsí (lambda=1). Neplatí to pro diesely pracující s chudou směsí nebo zážehové motory pracující s bohatou směsí.
Jestli máš vhodné auto (lambda=1, palubní počítač), můžeš si to sám změřit.
Myslím, že toto celkom podrobne rozobral Bertold na svojom blogu a číslami vyargumentoval, že je úspornejšie zrýchliť na nižšie stupne za kratší čas, než bez podradenia stúpiť na plyn a zrýchľovať na konečnú rýchlosť dlhší čas.
Já jsem ale nemluvil o zrychlení, pouze o udržování rychlosti na dálnici nebo při jízdě do kopce. Zrychlování už je mnohem složitější záležitost.
Floyd
Minulé pondělí BRZ, pak celý týden nic. A nyní toto předražené prdítko s motorkem z vysavače?!? To si z nás děláte srandu?!? Došly auta?!? Chápu, něčím se ta Mičkova cesta na sraz k jezeru musela uplatit, ale že to uděláte až takto okatě jsem si nemyslel. Holt Machala byl na závodech a Mička v Rakousku, a v redakci podle všeho zbyl jen Dusil a ten se na víc nezmohl.
Být vámi páni redaktoři, začal bych chodit kanály!!! Ale pozor, tam to smrdí stejně jako u dna, k němuž se úspěšně blížite.
Být vámi páni redaktoři, začal bych chodit kanály!!! Ale pozor, tam to smrdí stejně jako u dna, k němuž se úspěšně blížite.
na teplomeri v galerii bolo 3,5celzia, tak bolo ciastocne GIVE UP! az kym neprisiel ten spravny cas...
Hej toto je dobra poznamka, aj to okolite prostredie na fotkach vyzera tak cca z marca (brezen), zrejme test lezal v kompe kym pride ten spravny moment - ci uz suchoty inych testov, alebo propagacia 1.0 tsi cerstvo nasadeneho vo fabke.
Pokud by to bylo hned z rána, tak takové teploty byly ráno ještě docela nedávno, ale v čase 11:50 už ne, a to v čase 11:02, bylo ještě o stupeň méně. ;-)
[odkaz]
[odkaz]
ako jeden z problemov prave takto naskladaneho kusku je presne ten ze uz vacsia fabia alebo ibiza ci polo sa daju kupit defakto za podobnu cenu a este budu aj rychlejsie bezpecnejsie aj kufrom vacsie ako tento prcek... UP zlyhava na nizkej uzitocnej hmotnosti ( vzhladom na stvordverak je to malo ) ... takisto na krabicoidnej kasni ktora bude mat zrejme vysoky odpor vzduchu pri neajkom uz tom slusnejsom tempe ale najviac je viditelna vyssia hmotnost.. ta u 3,6m dlheho aut s litrovou kosackou nemoze dnes v case modernych technologii atakovat jednu tonu .. to mnoho starsich aut a aj neporovnatelne vacsich je pritom stale lahsich... ked zvazime kolko vazi mazda 2 alebo baleno tak o triedu mensi UP je ako zrazu ako maly tank...
Než začneš někoho urážet, podívej se pořádně na seznam testů. Test z nějakého důvodu chyběl jenom v pátek. V pondělí byla Dacia, ve středu BRZ. Jsi ubožák, stejně jako ti, kteří ti dali pakečky nahoru, aniž by se do rubriky testy sami podívali...
Čoveče, ty vylezeš vždycky v pravou chvíli >:D
BRZ ve středu, to je moje chyba, špatně jsem si to pamatoval. Všechno ostatní je ale pravda. A ubožák jsi ty, a velkej. V pátek test nebyl proč? Protože Machala jel na závody a Mička k Wörthersee? Podívej se na počet komentů: BRZ 114, Up 80 - s tím je vedení dozajista velmi spokojené >:D
Mimochodem, stále mi dlužíš odpověď: [odkaz]
Tak buď chlap a už odpověz, frajere! Já jsem vytrvalej.
BRZ ve středu, to je moje chyba, špatně jsem si to pamatoval. Všechno ostatní je ale pravda. A ubožák jsi ty, a velkej. V pátek test nebyl proč? Protože Machala jel na závody a Mička k Wörthersee? Podívej se na počet komentů: BRZ 114, Up 80 - s tím je vedení dozajista velmi spokojené >:D
Mimochodem, stále mi dlužíš odpověď: [odkaz]
Tak buď chlap a už odpověz, frajere! Já jsem vytrvalej.
test BRZ bol predsa nedavno v piatok.. .. chybal ale pondelnajsi minulotyzdnovy test ak sa dobre pamatam ;-) ... ale obcas ked si vsimnes sa stane ze nejaky ten testovaci den ( pondelok streda piatok ) "vynechaju" ... raz za nejake dva tri mesiace sa to stane... pripadne sa obcas prevezme nejaky ten testik od SM ... ale inak kto ti da kazdy druhy den nejaky test.. na konkurencii si rad ked mas aspon jeden za tyzden... mne skor vadia ine veci a to je to ze ked spustim nejaky clanok kde je video.. tak automaticky sa mi video spusti... stary notas sa mi zrazu rozhuci.. takisto reklam je tu kazdym dnom viacej darmo ze mas AB ... takisto zamrzi ze auta vzdy testuje len jeden clovek.. lebo dvojica Honza a Jakub bola na kamere fajn .... bolo to take stavnatejsie zvlast ked povedzme sa testovali aj dve auta sucasne... rovnako by som prijal ze ked sa testuje nejaky ten cross alebo terenak aby hho stale nefotili a netestovali len kdesi na letiskovej drahe nalesteny ( G 4x4 za 5 melonov testovali dokonca kdesi na parizskej priamo v meste to je proste vtakovina roka )... ale aby zobrali vozy aj do terenu ako to robi nas Rasto ... proste tieto veci by este chcelo kusok doladit.. inak pocet testov je very good... ;-)
Blue Sun
Audio... tím se fakt chtějí chlubit?
okrem otrasneho stylingu je Beats dost popularna masova srakota... nejaky VW UP! mark levinson by asi nedaval moc zmyslu a kto by ho zaplatil to neviem >:D
v pripade UP ten beats mozno dava vyznam nejde o ziadne true hifi... nissan zacal s BOSE to mi pride lepsie
v pripade UP ten beats mozno dava vyznam nejde o ziadne true hifi... nissan zacal s BOSE to mi pride lepsie
Většina těchto "aparatur" je jen marketing. Myslím, že kromě podpisu smlouvy často výrobci audia daný model auta ani neviděli.
V autě mám Bose, a že by to byl nějaký hit, to tedy není, a to považuji tuto značku alespoň za kvalitní. Beats je pekáč už sám o sobě.
V autě mám Bose, a že by to byl nějaký hit, to tedy není, a to považuji tuto značku alespoň za kvalitní. Beats je pekáč už sám o sobě.
je to kus od kusu, dnes uz takmer akakolvek znacka je ochotna predat svoje meno a zije z minulosti... nejaky level si drzi az v cenovo pre nich zaujimavejsich hladinach...
Ano je to kus od kusu, navíc Bose bývají zpravidla tou výrazně levnější alternativou k danému hifi topu,, viz např. Audi.
mat Bose v obyc aute do r 2000 by som povazoval za + teraz uz nie... inak ani ten BO v audi nesposobil nejaky prevrat i ked to je oproti niecomu s nalepkou beats alebo bose niekde uplne inde i cenovo
U BO v Audi mi příjde, že se tam platí víc za design, než za "hudbu".
Za design? Právě koukám po jedné Audi, náhodou má BO a kromě rámečku okolo repráku tam nic designového navíc nevidím. Přehlídl jsem?
Protože v ní nesedíš a nezapínáš si v Audi Audio system Bang & Olufsen:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
P.S. On je B&O obecně hodně o designu.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
P.S. On je B&O obecně hodně o designu.
Audi zacalo s B&O spolupracovat hlavne koli ich dlhorocnym skusenostiam so spracovanim hliniku - a ich dekoracii. No a z reci do reci prislo k tomu, ze urobime vam nasu muziku do A8... ( este min. generacia ) a bolo vymalovane ;-)
btw.: posli potom SZ, ze co dalsie mas vyhliadnute, alebo mail, ved mas moj mail, teda dufam :*)
btw.: posli potom SZ, ze co dalsie mas vyhliadnute, alebo mail, ved mas moj mail, teda dufam :*)
Řekl bych, že se cílí na mladou klientelu. Paralela by mohla být třeba Rip Curl u Renaultu.
Problém totiž je, že ani mladí ty Beats moc neberou. Jen hodně úzká skupinka hiphopem postižených, ale ti zase nepůjdou po miniautě...
Nevím jak dnes, ale když se před lety Beats objevily, tak o nezájmu mezi mladými (aspoň v mém okolí) nemohla být řeč. Kdejaký buran za ně dal roční úspory, jen aby je mohl 24/7 nosit na hlavě nebo na krku. Přitom kvalitou poslechu je prý hravě překonaly mnohem levnější kousky.
Bobanus
Když se dívám na interiér Fiatu 500 nebo Hyundaie i10, nemůžu se zbavit dojmu, že koncern trochu spí :-) Zejména Fiat je úplně jinde...
Vem si Fabie Combi první generace, když do nich dáš pět lidí a zavazadla, tak táhnou záď po zemi a oslňují protijedoucí auta kvůli vyvýšené přídi (určitě si to mnohokrát viděl), jelikož dojde k překročení povoleného zatížení zadní nápravy. Ale svět se točí dál :-)
Up mi prisiel vcelku zaujimavy a dobre priestorovo vyuzity ale je realne skoro tak drahy ako vacsie polo takze mi nedaval ziaden zmysel... navyse tie zadne vyklapacie okna su velmi lacny detail ... toto uz mohli nejako osetrit faceliftom skoda... a dat tam normalne okna uz .. tu konkurencna i10 alebo picanto sa mi pacia viac v tom ze uz nerobia ziadne kompromisy... rovnako aj motor.. 3 valec u mna neprichadzal v uvahu ( to by ma aj nastavajuci svokor s 2.tdi golfom doslova vysmial.. ) ... takze som sice po Upe tiez poskuloval ale skor len tak na sposob co by bolo keby bolo ak by nahodou .... vedel by som si ale Up predstavit ako auto pre priatelku/manzelku ... mozno niekedy za x rokov.. keby si nahodou s bozou pomocou zrobila raz ten vodicak ;-)