Testy
Jen ne Fiat, to raději už předraženou za to praktickou a zábavnou Fabii. Není nad koncern a výborný podvozek. Místo dvouválce lepší už snad to TSI. >😁
Ano, na první pohled se zdá, že Fábie Trumf za 244tis.kč je vlastně ideál, ale potom si přečti Škoda Forum, kde docela dost lidí řeší drnčení palubky, nepřesné řazení MQ100, vzrání a zasekávání plynového pedálu, a najednou Fábi moc smysl nedává.
A motor 1.2 TSI? Ten mám v novém Rapidu, po 6000km - pocukávání na volnoběh, pískání něčeho po zahřátí na dálnici,atd., věci nejsou sporadické, opět tohle řeší lidé na Škoda foru, doporučuji přečíst.
Jinak základní motor Fiatu 500L je osvědčená, spolehlívá 1400, 4-válec, která určitě deklasuje 1.0 MPI a nabízí mnohelm spolehlivější variantu k 1.2 TSI 66kw.
Co se týká místa na sezení, já mám 180cm a do Fábie III si za sebe nesednu, mačkám koleny řidiče 😄
A motor 1.2 TSI? Ten mám v novém Rapidu, po 6000km - pocukávání na volnoběh, pískání něčeho po zahřátí na dálnici,atd., věci nejsou sporadické, opět tohle řeší lidé na Škoda foru, doporučuji přečíst.
Jinak základní motor Fiatu 500L je osvědčená, spolehlívá 1400, 4-válec, která určitě deklasuje 1.0 MPI a nabízí mnohelm spolehlivější variantu k 1.2 TSI 66kw.
Co se týká místa na sezení, já mám 180cm a do Fábie III si za sebe nesednu, mačkám koleny řidiče 😄
Na volnoběh opravdu s Fabii III 81kW čtyřválcem nejezdím, ale na forech se to řeší, což vyplývá z velké pravděpodobnosti mechanických poruch vzhledem k počtu užívaných TSI v ČR oproti malému počtu Fiat motorů, což se dá pochopit. Ale s Němci jsem plně spokojen. Nejvíc mne baví 2.0TSI. Možná přejdu k Audi či BMW, ale musím něco málo přišetřit 😄 Svižné motory mne dostaly. Jinak jezdím převážně vpředu.
Přesně takhle jsem uvažoval, ale jakmile jsem měl třetí náhradní vozidlo Rapid 2016 1.2 TSI a u všech vrzal plynový pedál, u všeh něco občas píská na volboběh, začal jsem chápat, že je to "vlastnost" a věř, že to popískávání a lupání v jinak tichém autě po čase leze na nervy hooodně....Rádio to nevyřeší, nejde furt pouštět naplno Heavy Metal 😄
Vem to tak, dáš 350tis.kč za Rapid a on píska, vrže, občas pocukává - to už vadí i kmenvému fandovi Škody 😄
Vem to tak, dáš 350tis.kč za Rapid a on píska, vrže, občas pocukává - to už vadí i kmenvému fandovi Škody 😄
Jakási nafouklá a prodloužená pětistovka s nejhorším motorem na světě. V růžové by to mělo dokonalý ***ský charakter 104%
za mna nesuhlas... mne sa 500L naopak paci cim dalej tym viac.. dokonca je to podla mna krajsie ako vyslovene ucelovo zdvihnute vajicko 500X .. 500L je v tomto daleko viac retro a posobi prirodzenejsie a tak nejak rodinnejsie a praktickejsie ... mozno meno multipla by tomuto autu sedelo viacej... ale aj tak je to krasne retro... nazov 500L to samo ze neovlyvni akurat ze kazdy v nom vidi len zvacsenu 500ku.. ja ale nie... vidim uz ksuok ine zamernaie a iny smer.... aj kabina modelu 500L je paradna.. pamatam si stale na predvadzaciu jazdu Misa z autozurnalu s tymto vozom ako ho velmi prijemne prekvapilo ... toto je skutocne rodinne stylove auto.. a za mna pre rodinu urcite nie horsou volbou ako nejaky nizky natiahnuty kombik ... 😉
500vka je novodobý kult, väčšine sa páči, ženy po ňom túžia (teda tie, ktoré netúžia po veľkých SUV), skrátka trefa, ktorá zachránila Fiat a stále ho z veľkej časti práve 500vka drží nad vodou. Ale to preváranie úspešného receptu na iné verzie ma moc nenadchýňa. Niektoré nie sú zlé, kváziterénna 500x je fajn. Ale verzia 500L, to je niečo strašné. Spraviť z milého pekného autíčka takúto paródiu na londýnsky taxík, za to by mal niekto vo Fiate letieť. Tak neforemné a disproporčné auto sa len tak nevidí, notabene keď je ten prilepený zadok zdôraznený bielou strechou, kde línia najskôr klesá, ale potom sa akoby zase zdvíha a upozorňuje na to, že to bolo nasilu prilepené k pôvodne malému autu: [odkaz]
Pridajúc k tomu dvojvalec, jednoducho celé zle.
Pridajúc k tomu dvojvalec, jednoducho celé zle.
Tady si nekdo zaprehanel. 500vka je celkem slusne uspesna, ale zadny megauspech to nikdy nebyl. Puvodni plany, ze to porazi Mini se nejak nenaplnily, ukazuje se ze v delsi casove perspektive je Mini svebytna znacka zatimco 500vka jeden neustale upravovany model. Nove varianty prodeje nezvysily jenom drzi prodeje na stale unosne hranici, ale trend je neuprosny.
500vka nezachranila Fiat, Fiat zachranilo parazitovani na velmi vyhodne koupenem Chrysleru. Otazkou je co do budoucna, protoze to aktualne vypada na blizici se exit Fiatu z Chrysleru a to by byla pro znacku konecna.
500vka nezachranila Fiat, Fiat zachranilo parazitovani na velmi vyhodne koupenem Chrysleru. Otazkou je co do budoucna, protoze to aktualne vypada na blizici se exit Fiatu z Chrysleru a to by byla pro znacku konecna.
500vka (samostatne) je druhé najpredávanejšie auto v Európe v segmente A, takže to je podľa mňa úspech. V r. 2016 sa ho predalo 183t, čo je trikrát viac, ako predaje Punta či Tipa a viac, ako napr. Fabia. A to sa do toho nezarátavajú deriváty ako 500x (104t) či 500L (82t). Takže 500 ako rodina je najpredávanejším modelom Fiatu.
Ještě jednou - je 500L [odkaz] a 500L Living... to je potřeba rozlišovat.
Mimochodem, redakce... fotky testovaného auta nejsou, jen obecná galerie?
Mimochodem, redakce... fotky testovaného auta nejsou, jen obecná galerie?
co je na tom strasne.. ved je to pekne retro MPV 😉 ..ktore predava 100 tisic kuskov rocne v eu ... naopak.. fiat ukazal recept na sikovne a stylove a uspesne MPV --- co je v dnesnych casoch ustupujucoch MPVeciek doslova nevidany tah... ludia chcu retro aj styl... na podobnom principe funguje aj cele portfolio znacky mini... a funguje im to tiez velmi uspesne ... inak toto auto samozrejme chce kupit aspon uz s nejakym tym 1,4 70kw motorom ...
dlhsia verzia sa nepaci ani mne ( a je uz skor ucelovo predlzena ) .. ale kratsia 500L je podla velmi peknou stylovkou
dlhsia verzia sa nepaci ani mne ( a je uz skor ucelovo predlzena ) .. ale kratsia 500L je podla velmi peknou stylovkou
Living je strašný. Sousedi mají asi nejhorší možnou variantu, Living v černé... a je to nejškaredější auto široko daleko. Najednou ty ix35 a Versa nevypadají zase tak hrozně... >😁
PS: prý to bylo na operák výhodné...
PS: prý to bylo na operák výhodné...
dlhsia verzia L living sa mi nepaci ale uz kratsia je stejne dost priestranna a stacila by... vyhodou su aj posuvatelne delene sedacky.. [odkaz] co bezky kombik asi nema... ale hlavne vsimnime si tu vzdusnost a priestor na nohy vzadu v kabine... tu nizky natiahnuty kombik neponukne tolko "slobody" .. na rodinne ucely nevidim praveze mnoho lepsich a lacnejsich kandidatov v danom segmente.. a stylovejsich uz vobec.. 500L je podareny tah.. len stale som v napati co s nastupcom tohto modelu bude.. uz tiez nie ja najmladsi a facelift ho sice nejaky cas podrzi ale uz teraz by mali vediet ako dalej a chystat nastupcu.. len zatial stale moc info o nastupcovi 500L nenachadzam .. ale inak neverim ze by taketo uspesne retro auto fiat poslal k vode.. tak snad zbytocne stresujem 😉
mne sa paci aj ta retro kabina cela aj s tym volantom v 500L... vyzera to ako nejaky rodinny autobus... cely interier posobi velmi utulne ale vzdusne zaroven ... velmi prijemne posobia uz samotne fotky kabiny modelu 500L ... je to take vsetko ako zive .. aj cele auto akoby dychalo ... mne tento zivocisny retro look tu sedi... spociatku som bol tiez skepticky ked 500L prisiel.. ale uz v nom zvacsenu 500ku ozaj nehladam... je vidiet ze tento model si zije svojim zivotom a ma vlastny smrnc ... moc pekna je aj verzia trekking ( zrejme prave ta ma aj tie sikovne odkladacie klipsne v operadlach prednych dveri .. vid odkaz par riadkov vyssie v tomto prispevku )
mne sa paci aj ta retro kabina cela aj s tym volantom v 500L... vyzera to ako nejaky rodinny autobus... cely interier posobi velmi utulne ale vzdusne zaroven ... velmi prijemne posobia uz samotne fotky kabiny modelu 500L ... je to take vsetko ako zive .. aj cele auto akoby dychalo ... mne tento zivocisny retro look tu sedi... spociatku som bol tiez skepticky ked 500L prisiel.. ale uz v nom zvacsenu 500ku ozaj nehladam... je vidiet ze tento model si zije svojim zivotom a ma vlastny smrnc ... moc pekna je aj verzia trekking ( zrejme prave ta ma aj tie sikovne odkladacie klipsne v operadlach prednych dveri .. vid odkaz par riadkov vyssie v tomto prispevku )
Mě přijde hnusná tahle verze cross s tím vystrčeným rypákem. Living ve skutečnosti není vůbec dlouhý a má stejný přední a zadní převis. Pravda je, že mu nesluší tmavé barvy. Ve světlých barvách, ideálně s tmavou střechou, mi přijde možná pohlednější než krátká verze.
S rypákem máš pravdu, ale jinak se mi ta krátká verze líbí.
Living nemá problém s tím, že by byl dlouhý zadní převis, ten fakt není žádný extrém. Problém je, jak je tvarovaná a nastavovaná střecha. Něco podobného měl minulý a vlastně i předminulý GrandScenic - je vidět, jak by to auto už chtělo skončit, ale je nuceno pokračovat dalších 10cm 😄
PS: aktuální GS už ten problém nemá, to je moc pěkné auto.
Living nemá problém s tím, že by byl dlouhý zadní převis, ten fakt není žádný extrém. Problém je, jak je tvarovaná a nastavovaná střecha. Něco podobného měl minulý a vlastně i předminulý GrandScenic - je vidět, jak by to auto už chtělo skončit, ale je nuceno pokračovat dalších 10cm 😄
PS: aktuální GS už ten problém nemá, to je moc pěkné auto.
To tvarování zadní střechy je pravda, ale to právě vyřeší, když je černá. Pak je to podle mě docela pohledné auto. [odkaz]
strecha u livingu musi byt tmava suhlas.. naopak.. tie kdejake tmavozelene kusky s bielou strechou vyzeraju uz divne .... ale stejne kratsi 500L je krajsi .. u dlhsej verzie living je proste vidiet akusi "dorabku" kasne proste mi to nesedi uz tak pekne ako na kratsej verzii ktora posobi predsa len prirodzenejsie
Nevypadají hrozně....hm, zřejmě už jsou OKOUKANÁ. >😒]
Včera jsem jen tak projížděl statistiky a málem jsem spadl ze židle, když jsem zjistil, že se za minulej rok v Evropě prodalo přes 62t Ecosportů. Tak zrovna tohle auto je pro mě synonymem zrůdičky.
Včera jsem jen tak projížděl statistiky a málem jsem spadl ze židle, když jsem zjistil, že se za minulej rok v Evropě prodalo přes 62t Ecosportů. Tak zrovna tohle auto je pro mě synonymem zrůdičky.
Je to takovej hrošík, jo 😄 . Ale už jsem viděl i přijatelné konfigurace, něco takového by šlo😒br />
[odkaz]
rozmerovo je to neskutocne sikovne auto.. len preboha preco takyto dizajn 😲 .. kola mi pridu male.. ponton zboku neskutocne vysoky ako na ponorke... k SUV mi nesedi ani to male MPV okienko pri A stlpiku ... cele je to take zvlastne ale inak co som nazivo ho videl u nas .. tak az take zle to nebolo uznavam... ovsem ten syndrom malych kol tam proste viditelny je 😒 a zrovna tmave kola to este umocnuju .. to chce radsej cervenu kasnu a klasicke kola
PS: aspon ze uz po facelifte upustili od toho rezervneho kola vzadu na veku kufra... lebo na tejto hrkalke to posobilo viac gycovo ako "ofroadovo" a zaroven pri parkovani v meste ( kde sa tato mala zrudicka 😄 bude pohybovat ) to asi prakticke tiez moc nebolo.. inak o uspechu ecosportu niet pochyb... SUV dnes frcia uplne vsetky bez ohladu na velkost vzhlad a cenu .. to je prave ta najsilnejsia zbran SUVeciek.. su v tomto uzasne ze neuspech tu pri nich nikdy nehrozi .. nech budu akekolvek "zvlastne"
PS: aspon ze uz po facelifte upustili od toho rezervneho kola vzadu na veku kufra... lebo na tejto hrkalke to posobilo viac gycovo ako "ofroadovo" a zaroven pri parkovani v meste ( kde sa tato mala zrudicka 😄 bude pohybovat ) to asi prakticke tiez moc nebolo.. inak o uspechu ecosportu niet pochyb... SUV dnes frcia uplne vsetky bez ohladu na velkost vzhlad a cenu .. to je prave ta najsilnejsia zbran SUVeciek.. su v tomto uzasne ze neuspech tu pri nich nikdy nehrozi .. nech budu akekolvek "zvlastne"
Jj, ne každá hrkalka může mít rezervu na dveřích. Přirozeně to vypadá málokdy. [odkaz]
Nicméně v době, kdy ochranné rámy na předku nahrazují platové nárazníky, tvarované a lakované tak, aby to vzdáleně (tak cca z 5 kilometrů) jako rám vypadalo....očekávám, že někdo konečně přijde s nápadem vytvarovat (nebo jen nalakovat) na zadních dveřích "jakožerezervu", přičemž v kufru budeš mít tak maximálně lepící sadu. 😉
To ale není nic nového, to jsem sám udělal už před léty. >😒]
[odkaz]
Nicméně v době, kdy ochranné rámy na předku nahrazují platové nárazníky, tvarované a lakované tak, aby to vzdáleně (tak cca z 5 kilometrů) jako rám vypadalo....očekávám, že někdo konečně přijde s nápadem vytvarovat (nebo jen nalakovat) na zadních dveřích "jakožerezervu", přičemž v kufru budeš mít tak maximálně lepící sadu. 😉
To ale není nic nového, to jsem sám udělal už před léty. >😒]
[odkaz]
tak budme uprimni.. jimny je taka japonska niva ( teda co do jazdy v terene ) 😄 .. tam rezerva vzadu na kufri vobec nevadi... naopak autu dava smrnc.. ale na ecosporte to ozaj nevyzeralo dobre... a dobre by to nevyzeralo ani na peugeote 2008 a inych vonavych uz viacmenej do mesta urcenych crossovych kuskoch s malymi kolami a rozkysnutou kasnou ...
akurat teraz mam zase pocit ze ked tam ta rezerva na ecosporte uz chyba ze jeho zadok je zrazu akysi useknuty.. neviem... krasavec to proste nie je ale uspechu ktory ma docela chapem.. je to proste SUV a tym je povedane vsetko 😉
jimny je fajn... zavidim :yes:
akurat teraz mam zase pocit ze ked tam ta rezerva na ecosporte uz chyba ze jeho zadok je zrazu akysi useknuty.. neviem... krasavec to proste nie je ale uspechu ktory ma docela chapem.. je to proste SUV a tym je povedane vsetko 😉
jimny je fajn... zavidim :yes:
Dobře (no možná vůbec nejlépe jak to jen jde 😉 ) vybraná fotka. Ale jak psával GTI - dejme si kontra. A ani nemusím měnit barvu. 😉
[odkaz]
Nevím, jestli jsi měl tu čest naživo. Mně se to omylem povedlo, když "můj" dealer kdysi jeden kousek vystavil v showroomu. Většinou mám při hodnocení vizuálních dojmů z auta v zásobě dostatečné množství slov - tady mě ovšem napadlo jediné. Bizarní.
Pokud bych měl chuť být milosrdný, zvolil bych Einsteinovo zhodnocení Cimrmanovy teorie externismu. Very crazy. Měl bych však i námitky. >😒]
[odkaz]
Nevím, jestli jsi měl tu čest naživo. Mně se to omylem povedlo, když "můj" dealer kdysi jeden kousek vystavil v showroomu. Většinou mám při hodnocení vizuálních dojmů z auta v zásobě dostatečné množství slov - tady mě ovšem napadlo jediné. Bizarní.
Pokud bych měl chuť být milosrdný, zvolil bych Einsteinovo zhodnocení Cimrmanovy teorie externismu. Very crazy. Měl bych však i námitky. >😒]
Fuj, taky jsem koukal, že docela jezdí v Německu... už se blíží i k nám >😁 >😁
No vidíš, a to jsme si kdysi říkali, že mráz (a všechno špatný) přichází z Kremlu. A přitom ti z druhé strany do zad vpadne EcoSport. >😁
Nechci nic říkat, ale 500L je malé MPV, příčemž auta která srovnáváte jsou zcela jiná třída... o 30cm kratší, o 20 nižší... 8-s
mňo, na rozdíl od zdejších teoretiků mám 500L (krátké) 3 roky v rodině, takže bych si skromně dovolil napsat pár postřehů😒br />
1) nechápu proč autor článku srovnává jízdu v 500L s jízdou ve Fábii a spol. Proboha to jsou snad obyčejné hatche tak je jasné že budou mít jistější jízdní vlastnosti než malé MPV na podvozku Punta.... Srovnávat to můžete s Merivou, Roomsterem apod. (ano, ani tam by to nedopadlo pro Fiat kdovíjak slavně, ale na běžné ježdění po městě je podvozek 500L naprosto OK)
2) proč autor píše "Ze zkušeností tak můžeme říci, že klasická malá „pětistovka“ jezdí určitě lépe, nemluvě o Pandě, z níž tato auta technicky vycházejí."? 500L nemá s Pandou společného nic, jezdí na podvozku Punta jak už jsem psal
3) Twin-air - já mám auto s T-jetem, který je do toho tak akorát.... Twin air nejede špatně, ale pásmo využitelných otáček je nic moc, prostě to auto je na něj příliš těžké.... Ale proč ten motor tak řešit, když můžete mít buď ten T-jet nebo běžnou atmo 1.4 (která teda nejede, ale to se u levného základního motoru tak nějak dá čekat)
4) srovnání s Tipem - zcela mimo. 500L si koupíte kvůli vysokému posazu, výbornému výhledu a velkému vnitřnímu prostoru na malém půdorysu. Tipo je plnohodnotný hatch, který je ale pro ženskou do města prostě míň pohodlný než 500L. Jsou to prostě zaměřením jiná auta, na komplexní ježdění je Tipo lepší, na rozvoz děcek po městě jednoznačně vyhrává 500L.
Suma sumárum 500L je výborné auto pro toho, kdo si ho umí nakonfigurovat a pochopí účel, k jakému tohle auto bylo designováno....
A vaše plačky tady jsou úsměvné, 500L celou dobu své existence vede prodejně svůj segment v Evropě, co by za to Fiat dal v jiných třídách..... [odkaz]
já jsem za ty tři roky s tím autem absolutně spokojený a doufám, že Fiat z tohoto segmentu neodejde (jako spousta jiných) a bude i nástupce. Rád ho pak zase koupím jako druhé auto do rodiny na rozvoz děcek - tento účel totiž splní mnohem líp než populární malá SUV, která ovšem kromě vyššího posezu oproti běžným hatchům nenabízejí nic navíc....
1) nechápu proč autor článku srovnává jízdu v 500L s jízdou ve Fábii a spol. Proboha to jsou snad obyčejné hatche tak je jasné že budou mít jistější jízdní vlastnosti než malé MPV na podvozku Punta.... Srovnávat to můžete s Merivou, Roomsterem apod. (ano, ani tam by to nedopadlo pro Fiat kdovíjak slavně, ale na běžné ježdění po městě je podvozek 500L naprosto OK)
2) proč autor píše "Ze zkušeností tak můžeme říci, že klasická malá „pětistovka“ jezdí určitě lépe, nemluvě o Pandě, z níž tato auta technicky vycházejí."? 500L nemá s Pandou společného nic, jezdí na podvozku Punta jak už jsem psal
3) Twin-air - já mám auto s T-jetem, který je do toho tak akorát.... Twin air nejede špatně, ale pásmo využitelných otáček je nic moc, prostě to auto je na něj příliš těžké.... Ale proč ten motor tak řešit, když můžete mít buď ten T-jet nebo běžnou atmo 1.4 (která teda nejede, ale to se u levného základního motoru tak nějak dá čekat)
4) srovnání s Tipem - zcela mimo. 500L si koupíte kvůli vysokému posazu, výbornému výhledu a velkému vnitřnímu prostoru na malém půdorysu. Tipo je plnohodnotný hatch, který je ale pro ženskou do města prostě míň pohodlný než 500L. Jsou to prostě zaměřením jiná auta, na komplexní ježdění je Tipo lepší, na rozvoz děcek po městě jednoznačně vyhrává 500L.
Suma sumárum 500L je výborné auto pro toho, kdo si ho umí nakonfigurovat a pochopí účel, k jakému tohle auto bylo designováno....
A vaše plačky tady jsou úsměvné, 500L celou dobu své existence vede prodejně svůj segment v Evropě, co by za to Fiat dal v jiných třídách..... [odkaz]
já jsem za ty tři roky s tím autem absolutně spokojený a doufám, že Fiat z tohoto segmentu neodejde (jako spousta jiných) a bude i nástupce. Rád ho pak zase koupím jako druhé auto do rodiny na rozvoz děcek - tento účel totiž splní mnohem líp než populární malá SUV, která ovšem kromě vyššího posezu oproti běžným hatchům nenabízejí nic navíc....
Jak píšeš, 500L je zajímavé auto, na rozdíl od Livingu s nesvůrně oteklou zadnicí i docela pěkné. Co úplně nechápu - Fiat prodává 1.4T LPG jen v základní výbavě, ve vyšších už ne. Přitom je to poměrně unikátní nabídka, 1.4T je jeden z mála posledních motorů, který LPG bez problémů zvládá.
Opět 100% souhlasím, přesně jsi popsal účel tohoto auta a důvod, proč jsme ho koupili i my do rodiny s dětmi. S těmi sedadli to trefil H/K výše, my jsme váhali mezi Livingem a klasickou 500L a díky posuvným sedadlům (cca 20cm při stálém dostatku místa na nohy a tím i velkému nárůstu objemu kufru navíc s dvojitým dnem) a vzhledu Livingu, jsme nakonec zvolili 500L a jsme naprosto spokojeni. Ten kdo v něm neseděl, nepochopí. Před tím jsme měli Stilo combi a 500L jel plnohodnotně nahradilo.
Chápu, že se někomu 500L nelíbí, každej má jinej vkus, ale kdyby byla 500L takovej propadák, jak tu všichni píšou, tak nebude Fiat dělat facelift, výrobu stopne a hlavně nebude tak prodávané (mimo ČR, kde si všichni radši koupí Fábii kombi za stejné peníze) >😁.
Jinak k tomu Twinairu, jezdil jsem z Livingem s tímto motorem a přitom, jak byl motor poměrně vytáčen (aby jel), překvapila mi spotřeba.
Chápu, že se někomu 500L nelíbí, každej má jinej vkus, ale kdyby byla 500L takovej propadák, jak tu všichni píšou, tak nebude Fiat dělat facelift, výrobu stopne a hlavně nebude tak prodávané (mimo ČR, kde si všichni radši koupí Fábii kombi za stejné peníze) >😁.
Jinak k tomu Twinairu, jezdil jsem z Livingem s tímto motorem a přitom, jak byl motor poměrně vytáčen (aby jel), překvapila mi spotřeba.
vyhodou tohto MPV je prave to voci kombikom ze nemusi mat dlzku 4,7m ako astra kombi a stejne budes v nom mat viac miesta a vzdusnosti ako v astre presne tak... aj s tymto lahsie zaparkujes kedze nepotrebujes az tolko miesta na dlzku ako kombiky ... ved z toho tazia podla mna prave aj SUVecka.. taky tucson navzdory svojej robustnosti je v meste stejne daleko praktickejsi ako nejaka 4,7m dlha astra kombi hrajuca sa na kompaktny a prakticky voz .. navonok paradox ale v praxi je to tak... vsetky tie SUVecka ( tucson sportage tigi ateca ) tazia prave z dlzky a rozmerovej sikovnosti ... teda... kompaktna dlzka s velkym razvorom ale zaroven male previsy... to ti dnesne natiahnute kombiky uz nedokazu dat a zacinaju byt vlastne rozmerovo hodne neprakticke v meste a to aj voci navonok tazkopadnejsim a zavalitejsim SUVeckam 😉 .. a potom ze preco su SUV take oblubene.. ked aj "kompaktne" kombiky dnes uz nahanaju 5m dlzku ...
Ano. Potvrzuji a souhlasím, že p.Dusil nemůže srovnávat jízdní vlastnosti kategorie malých (nízkých) aut s malým MPV atd. co uvádí výše Mr.Murphy. Na druhou stranu musí MPV za cenu vyšší výšky nabídnout vůči nim větší a variabilnější vnitřní prostor. Protože má 500L délku odpovídající nižší střední třídě - spíše na nižší hranici -
napravil bych trochu své minulé odsuzující názory. Nelíbilo se mi neplnohodnotné prostření místo ve druhé řadě sedadel a v té spojitosti jsem odsuzoval zbytečnou zvětšenou výšku - tj. nenaplněnost účelu MPV. Ale 500L umožňuje pohodlné sezení dvěma lidem i ve 3. řadě a přitom zachovává vůči nižší střední třídě (kde se vejdou většinou jen 4, vyjímečně i 5, lidí), nadprůměrný zavazadelník přes 400 litrů. To se nanajde u jiných MPV i u těch nejméně o 0,5 m delších.
Nicméně musím znovu připomenout Multiplu, kam se vešlo také 6 lidí i s podobně objemným zavazadelníkem (430 litrů), a to s daleko větší užitkovou variabilností (zde neuskutečnitelnou) a na o 1/4 m kratší délce.
napravil bych trochu své minulé odsuzující názory. Nelíbilo se mi neplnohodnotné prostření místo ve druhé řadě sedadel a v té spojitosti jsem odsuzoval zbytečnou zvětšenou výšku - tj. nenaplněnost účelu MPV. Ale 500L umožňuje pohodlné sezení dvěma lidem i ve 3. řadě a přitom zachovává vůči nižší střední třídě (kde se vejdou většinou jen 4, vyjímečně i 5, lidí), nadprůměrný zavazadelník přes 400 litrů. To se nanajde u jiných MPV i u těch nejméně o 0,5 m delších.
Nicméně musím znovu připomenout Multiplu, kam se vešlo také 6 lidí i s podobně objemným zavazadelníkem (430 litrů), a to s daleko větší užitkovou variabilností (zde neuskutečnitelnou) a na o 1/4 m kratší délce.
Multipla byla (a je) taky velmi praktická, jak píšeš, ale je na ní rozhodně horší pohled (hlavně na přesahy karoserie vůči rozchodu kol) než na 500L, na tom se shodnem, ne? 😉
P.S. Pro autora článku s čím jiné weby 500L srovnávají místo těch malých aut !!!! Ale chápu, že se nedá připustit konkurence >😁
[odkaz]
P.S. Pro autora článku s čím jiné weby 500L srovnávají místo těch malých aut !!!! Ale chápu, že se nedá připustit konkurence >😁
[odkaz]
Multipla byla (a je) láska na druhý pohled. Kdo ji okusil, tak teprve pak se do ní zamiloval - protože ji pochopil.
Nemohu přeci srovnávat 500L a Yeti - jako třeba nemohu srovnávat krávu s koněm. Každé auto je k jinému účelu. A Yeti - jak SUV nemám rád - je povedené SUV do ruky (např. s 4WD pro zemědělce: zajede na pole a pak frčí po silnici, protože jeho poměr výšky a šířky je povedený kompromis; a rovněž tak zpřevodování).
Nemohu přeci srovnávat 500L a Yeti - jako třeba nemohu srovnávat krávu s koněm. Každé auto je k jinému účelu. A Yeti - jak SUV nemám rád - je povedené SUV do ruky (např. s 4WD pro zemědělce: zajede na pole a pak frčí po silnici, protože jeho poměr výšky a šířky je povedený kompromis; a rovněž tak zpřevodování).
co a jak Dusil srovnava bohužel nestoji za diskusi...
Priznavam, ze s 500L nemam zkušenost a proti 500L living je to vylozene krasny auto.
Co me ale vystrašilo je, ze by mělo mit horsi jizdni vlastnosti nez 500!?
zena si 500 prala a je z nej nadsena. z nejakeho duvodu ho ma ze všech aut nejradši.
Ja se vždycky smeju, když ho vidim stat u domu. Je to roztomilej prcek.
Nicmene rad ho mit nemuzu z těchto duvodu😒br />
1) na vyskove nastavitelnem sedadle ridice se ještě da prezit, na sedadle spolujezdce se se svými 182cm nevejdu na vysku a jsem zapreny o strop.
2) podvozek je zcela prkenej (jsou tam tusim 16'kola), takze pokud by mělo byt 500L horsi (o cemz pochybuju) byla by to hruza hruz
3) pokazde když v nem jedu, jsem tercem posmechu. ne, ze by mi na tom nejak seslo, ale nikomu není prijemny zastavit vedle zastávky tramvaje a stat se atrakci omladiny.
Nikomu to nelze mit za zle, neboť chlap mych rozmeru v tomto voze proste normalne nepusobi...
Priznavam, ze s 500L nemam zkušenost a proti 500L living je to vylozene krasny auto.
Co me ale vystrašilo je, ze by mělo mit horsi jizdni vlastnosti nez 500!?
zena si 500 prala a je z nej nadsena. z nejakeho duvodu ho ma ze všech aut nejradši.
Ja se vždycky smeju, když ho vidim stat u domu. Je to roztomilej prcek.
Nicmene rad ho mit nemuzu z těchto duvodu😒br />
1) na vyskove nastavitelnem sedadle ridice se ještě da prezit, na sedadle spolujezdce se se svými 182cm nevejdu na vysku a jsem zapreny o strop.
2) podvozek je zcela prkenej (jsou tam tusim 16'kola), takze pokud by mělo byt 500L horsi (o cemz pochybuju) byla by to hruza hruz
3) pokazde když v nem jedu, jsem tercem posmechu. ne, ze by mi na tom nejak seslo, ale nikomu není prijemny zastavit vedle zastávky tramvaje a stat se atrakci omladiny.
Nikomu to nelze mit za zle, neboť chlap mych rozmeru v tomto voze proste normalne nepusobi...
hele v klasické 500 jsem už delší dobu nejel, takže nechci přímo srovnávat, ale na 99% je L-ko pohodlnější... Má to větší rozvor, je to větší auto...tam není moc co řešit... Podvozek je relativně tuhý, plavné auto to není, sportovní taky ne... ale pro daný účel v pohodě stačí, ačkoliv by určitě mohl být lepší...
K těm prodejům - ono ten segment docela skomírá, velká část výrobců už na něj kašle úplně... Panda taky vede svůj segment, 500 je na druhém místě... a dohromady mají výrazně víc, než všechna malá MPV dohromady.
Malá auta (Panda, 500, ...) a malá MPV - ano skomírá😒br />
MPV obecně měly vždycky menší počty, než odpovídající nízké vozy. Teď však vše válcují nesmyslá SUV (příp. crossovery). To je však projev dnešnho světa založeného na jednoduchých lžích.
Malá auta: To že vede Fiat Panda a jeho ikona 500 je dobrá známka, protože např. řada VW (Up!, Citigo, ...) je podle mne díky Giugiarovi velmi velmi zdařilá! Opět tu prodeje válcují SUV - daleko větší, hmotnější, ...., a jen "blázni" si namlouvají, že jsou přeci perfektní do města 😒.
MPV obecně měly vždycky menší počty, než odpovídající nízké vozy. Teď však vše válcují nesmyslá SUV (příp. crossovery). To je však projev dnešnho světa založeného na jednoduchých lžích.
Malá auta: To že vede Fiat Panda a jeho ikona 500 je dobrá známka, protože např. řada VW (Up!, Citigo, ...) je podle mne díky Giugiarovi velmi velmi zdařilá! Opět tu prodeje válcují SUV - daleko větší, hmotnější, ...., a jen "blázni" si namlouvají, že jsou přeci perfektní do města 😒.
jasně, ten segment chcípe, o tom žádná.... (přitom já furt trvám na tom že jsou to skvělá auta a prostě Meriva ti pro rodinu poslouží líp než Mocca, ale co se dá dělat....)
ale když vidím tohle: [odkaz] tak si myslím že kvůli 80.000 prodaných kusů ročně se prostě to mini-MPV vyrábět vyplatí....
ale když vidím tohle: [odkaz] tak si myslím že kvůli 80.000 prodaných kusů ročně se prostě to mini-MPV vyrábět vyplatí....
ved toho sa prave obavam ako nakoniec 500L skonci .. ked vieme ze bez nastupcu uz coskoro bude aj venga/ix20 ... MPVecka proste miznu .. ale stejne sa mi nechce verit zeby fiat takyto uspesny model ktory tazi urcite aj z toho ze konkurencne MPV uz vyklidili pozicie v tomto segmente ( roomster takisto uz skoncil ).. ze proste skonci... neverim... to auto ma dost slusne predajne cisla aby si zasluzilo nastupcu ktory opat moze cisla len a len navysit .. ved ked skoncia ix20 aj venga tak mozno zase o par zakaznikov viac pojde prave do 500L .. takze bolo by skoda koncit v tomto segmente ked sa crta pekna moznost uhryznut si este vacsi kus kolaca na ukor inych ktorym uz tento zakusok zacina byt menej chutny ...
mozno uz nie sme daleko od doby kedy sa opat ludia budu chciet povozit v nejakom malom beznom aute ( ci uz mpv alebo kabrio ) a SUVeciek uz budu mat plne zuby aj garaze 😉 ... nic netrva vecne a aj SUV nakolko su fakt megauspesne ... casom sa podla mna tiez uz prejedia... a ludia budu este radi za stare dobre MPVecka ... ktore casom mozno opat predajmi pojdu hore... len treba kusok vydrzat... raz sa nam vratia a aj kabria.. uvidite ze znovu oziju .. naopak ciel vyrabat 5 roznych SUV v rozmedzi 30centi uz casom pojde k vode... vsadim sa.. modely ako X4 a X6 za par rokov budu len v muzeach 😉
mozno uz nie sme daleko od doby kedy sa opat ludia budu chciet povozit v nejakom malom beznom aute ( ci uz mpv alebo kabrio ) a SUVeciek uz budu mat plne zuby aj garaze 😉 ... nic netrva vecne a aj SUV nakolko su fakt megauspesne ... casom sa podla mna tiez uz prejedia... a ludia budu este radi za stare dobre MPVecka ... ktore casom mozno opat predajmi pojdu hore... len treba kusok vydrzat... raz sa nam vratia a aj kabria.. uvidite ze znovu oziju .. naopak ciel vyrabat 5 roznych SUV v rozmedzi 30centi uz casom pojde k vode... vsadim sa.. modely ako X4 a X6 za par rokov budu len v muzeach 😉
Právě Meriva je jen pro 4 lidi, pak nevíš, proč je tak vysoká.
A větší Zafira - do nedána byla i ta jen pro 4 lidi. A teď? Posuv sedadel druhé řady vytváří jakýsí "příkop" za nimi před plochou zavazadelníku, která není čím vyplnit, a tak do ní padají tašky, ...
A větší Zafira - do nedána byla i ta jen pro 4 lidi. A teď? Posuv sedadel druhé řady vytváří jakýsí "příkop" za nimi před plochou zavazadelníku, která není čím vyplnit, a tak do ní padají tašky, ...
podle mě jsou malé MPV tak vysoké ze dvou důvodů😒br />
1) lepší výhled pro řidiče/řidičku (to ženský do města chtějí)
2) vysoká stavba dovoluje posunout zadní posuvnou lavici hodně dozadu a mít tak královský prostor pro nohy zadních cestujících, pokud tam vezu dospělé.... to v Corse fakt neuděláš 😉
2) vysoká stavba dovoluje posunout zadní posuvnou lavici hodně dozadu a mít tak královský prostor pro nohy zadních cestujících, pokud tam vezu dospělé.... to v Corse fakt neuděláš 😉
Ale jo, prostor pro nohy - je dán tím, že se sedí výš a nohy není potřeba natahovat. Ale pohodlné to není. Výška je kolikrát opravdu zbytečně neopodstatněně velká (v cilindrech už se nejezdí 😃.
Vezměme ale malé Twingo 1 (délka cca 3,4 m !!)😒br /> Bylo vysoké jen 1400 mm a podélného prostoru mělo habaděj. Když se dala přední sedadla zcela dozadu a zadní zcela dopředu, pořád se tam dalo ještě jakš takš sedět. Když se dala přední normálně a zadní normálně, sezení bylo velmi dobré. Když se ale ta zadní posunula ještě o kousek dál, daly se tam vzadu až křečovitě natáhnout nohy - a přitom ještě malý zavazadlový prostor na nákupní tašky zbyl.
Příčného prostoru bylo taky dost (a široké bylo jen malinko přes 1,6 m).
Auto bylo stabilní s nízkým těžištěm a necitlivé i na příčný vítr.
Kolega s ním tenkrát jel se 4-členou rodinou až do Paříže a zpět. Pohodlí toho malého monoboxu si pochvaloval.
Vezměme ale malé Twingo 1 (délka cca 3,4 m !!)😒br /> Bylo vysoké jen 1400 mm a podélného prostoru mělo habaděj. Když se dala přední sedadla zcela dozadu a zadní zcela dopředu, pořád se tam dalo ještě jakš takš sedět. Když se dala přední normálně a zadní normálně, sezení bylo velmi dobré. Když se ale ta zadní posunula ještě o kousek dál, daly se tam vzadu až křečovitě natáhnout nohy - a přitom ještě malý zavazadlový prostor na nákupní tašky zbyl.
Příčného prostoru bylo taky dost (a široké bylo jen malinko přes 1,6 m).
Auto bylo stabilní s nízkým těžištěm a necitlivé i na příčný vítr.
Kolega s ním tenkrát jel se 4-členou rodinou až do Paříže a zpět. Pohodlí toho malého monoboxu si pochvaloval.
Naprostý souhlas Mr.Murphy. Mě ten nadpis už zaráží jak jasně chce ukázat, že jedině Fábie je to "pravé", přitom😒br />
1. Fiat 500L nabízí spolehlivou 1.4 atmosféru, která na rozdíl od 1.0 TSI a 1.2 TSI ve městě neotravuje s turbodírou, vím o čem mluvím mám Rapid 1.2 TSI 66kw
2. Fábie III 1.0 MPI nemá dostatčnou sílu ani na město, pokud je naložená
3. Fábie III - já se svými 180cm si nesednu za sebe, tlačí koleny do řidiče 😄
4. Fábie III - již po roce si lidé stěžují na vrzání palubky na nekvalitní cestě
5. Fábie III - notorické vrzání a zadrhávání plynového pedálu, v reklalaci se jen vymění, za pár měsíců to začne znova, to samé i v Rapidu
6. Fábie III 1.0 MPI - opravdu překvapivě nekvalitní řazení MQ100, nepřesné, cvaká,zpátečka jde špatně
Použití Fiatu 500L 1.4 pro rodinu se mi jeví snad ve všem lepší, než Fábie III ať už s dýchavičným 3-válcem 1.0 MPI, který s klimatizací přestává prakticky zrychlovat, až po 1.2 TSI, 1.0 TSI, který je sice dynamický, ale po městě a v koloně je velmi nepříjemný díky turbodíře.
2. Fábie III 1.0 MPI nemá dostatčnou sílu ani na město, pokud je naložená
3. Fábie III - já se svými 180cm si nesednu za sebe, tlačí koleny do řidiče 😄
4. Fábie III - již po roce si lidé stěžují na vrzání palubky na nekvalitní cestě
5. Fábie III - notorické vrzání a zadrhávání plynového pedálu, v reklalaci se jen vymění, za pár měsíců to začne znova, to samé i v Rapidu
6. Fábie III 1.0 MPI - opravdu překvapivě nekvalitní řazení MQ100, nepřesné, cvaká,zpátečka jde špatně
Použití Fiatu 500L 1.4 pro rodinu se mi jeví snad ve všem lepší, než Fábie III ať už s dýchavičným 3-válcem 1.0 MPI, který s klimatizací přestává prakticky zrychlovat, až po 1.2 TSI, 1.0 TSI, který je sice dynamický, ale po městě a v koloně je velmi nepříjemný díky turbodíře.
Ty vidíš někde v nadpisu Fabii? To už je fakt paranoia 😄
Je to paranoia, možná jo, ale všimni si😒br />
1. když je recenze jakékoliv Škody, je tam někdy v napisu něco negativního = NIKDY. A přitom ani Rapid ani Fábie není bez chyb. Za to do konkurecne se vždy už v nadpisu často kope jak je něco "hrozně špatně" 😄
2. V jednom odstavci je napsáno, jak ostatní mají lepší podvozky, ale do města, kde se vozí děti je právě měkký plavný podvozek to nejlepší, moje žena opravdu neřeší jestli musí projet zatáčku o 10km/h pomaleji. Spíše řeší ať se pořád nebouchá do hlavy, když manipuje s dětmi ve Fábii, či Rapidu, ať ji neposkakuje motor s turbodírou v koloně, ať nepíska občas Climatronic nebo necuká motor 1.2 TSI, tohle řeší lidé u malých rodinných aut, ne jakýsi superpodvozek 😄
3. Proč se autor tolik zajímá o krajový dvouválec, když většina lidí si koupí 500L právě s 1.4 😄 Proč nikdy nenapíše, že do města je 1.4 vedle koncernové 1.0 MPI jako balzám pro řidiče, co musí denně jezdit v koloně 😄
2. V jednom odstavci je napsáno, jak ostatní mají lepší podvozky, ale do města, kde se vozí děti je právě měkký plavný podvozek to nejlepší, moje žena opravdu neřeší jestli musí projet zatáčku o 10km/h pomaleji. Spíše řeší ať se pořád nebouchá do hlavy, když manipuje s dětmi ve Fábii, či Rapidu, ať ji neposkakuje motor s turbodírou v koloně, ať nepíska občas Climatronic nebo necuká motor 1.2 TSI, tohle řeší lidé u malých rodinných aut, ne jakýsi superpodvozek 😄
3. Proč se autor tolik zajímá o krajový dvouválec, když většina lidí si koupí 500L právě s 1.4 😄 Proč nikdy nenapíše, že do města je 1.4 vedle koncernové 1.0 MPI jako balzám pro řidiče, co musí denně jezdit v koloně 😄
Občas jo... Rapid tu třeba byl s nadpisem Škoda Rapid 1.2 TSI (81 kW) – Až na tu kaňku… a kaňkou byla prkenná jízda.
Měkký plavný podvozek fajn, jenže podle testu právě takový podvozek to auto nemá... není ani sportovně jistý, ale ani pohodlný. Ale vycházím jen z testu, zatím jsem neměl motivaci nechat se svézt.
Měkký plavný podvozek fajn, jenže podle testu právě takový podvozek to auto nemá... není ani sportovně jistý, ale ani pohodlný. Ale vycházím jen z testu, zatím jsem neměl motivaci nechat se svézt.
Už to porovnání dvou kategorií 500L (MPV) a Fabie (malé auto) trochu skřípe. NIcméně je v tom možné a potřebné hledat smysl vyššího MPV. A pokud zde nenajdu větší prostor a 5 sedadel ve dvou řadách, ztrácí "šatník"-MPV opodstatnění a zbydou jen přibyvší negativa.
Mimochodem - když jsme u toho srovnání s Fabií😒br /> Srovnali jste si někdy posazením v prodejně či na autosalonu prostornost Fabie a Citigo? Je to velké překvapení. Citigo: nevěříte, jak je to zvenku malé auto uvnitř dospělé a místa je v něm víc než ve Fabii (byť je Fabia ve své třídě dobrá - plošina VW Polo se už zlepšila, ale hlavně Škoda opět zapracovala). A pak oceníte rozměrné oboje (i zadní!!) dveře. Vždyť to auto jsou zvenku z boku vlastně jen dveře a nad předním kolem krátá kapotka.
Mimochodem - když jsme u toho srovnání s Fabií😒br /> Srovnali jste si někdy posazením v prodejně či na autosalonu prostornost Fabie a Citigo? Je to velké překvapení. Citigo: nevěříte, jak je to zvenku malé auto uvnitř dospělé a místa je v něm víc než ve Fabii (byť je Fabia ve své třídě dobrá - plošina VW Polo se už zlepšila, ale hlavně Škoda opět zapracovala). A pak oceníte rozměrné oboje (i zadní!!) dveře. Vždyť to auto jsou zvenku z boku vlastně jen dveře a nad předním kolem krátá kapotka.
Musím zcela a ve všech bodech souhlasit s Mr. Murphym. Máme 500L Living již dva roky, přičemž je to hlavní auto v rodině. Nahradilo Bravo, které mělo na potřeby rodiny příliš malý kufr (Bravo si vzal můj táta). S Livingem už jsme najezdili 35.000 km a přesně splňuje naše očekávání, se kterými jsme jej kupovali - prostorné, pohodlné, spolehlivé, rodinné, variabilní. Má sice své mušky, ale ve svém segmentu je to jasný vítez a to nejen pocitově, ale i statisticky (viz odkaz výše). Více zkušeností viz má recenze na tomto serveru.
Ti, kdo na 500L nebo 500L Living házejí špínu, jsou většinou ti, kteří je viděli jen na obrázcích nebo se o nich dočetli v pochybných článcích jako je tento.
Přirovnávat jízdu v 500L jízdě ve Fabii, Polu a v podobných malým autech, to mě ve článku vyloženě rozesmálo. To snad nemůžete myslet vážně >😁
Narážky na šíři interiéru v zadní řadě sedadel jsou také legrační, prostě v duchu celého článku.
Ti, kdo na 500L nebo 500L Living házejí špínu, jsou většinou ti, kteří je viděli jen na obrázcích nebo se o nich dočetli v pochybných článcích jako je tento.
Přirovnávat jízdu v 500L jízdě ve Fabii, Polu a v podobných malým autech, to mě ve článku vyloženě rozesmálo. To snad nemůžete myslet vážně >😁
Narážky na šíři interiéru v zadní řadě sedadel jsou také legrační, prostě v duchu celého článku.
Ano chybí 😒br />
Fiat na rozdíl od Škody a spol. neplatí místní redakci
Fiat na rozdíl od Škody a spol. nedodává chvalozpěvy , které se mají otisknout
Fiatu jen na rozdíl od Škody a spol. Český trh plný Pepíků z Kolbenky a tlustých Mařek
od plotny úplně ukradený....
Fiat na rozdíl od Škody a spol. neplatí místní redakci
Fiat na rozdíl od Škody a spol. nedodává chvalozpěvy , které se mají otisknout
Fiatu jen na rozdíl od Škody a spol. Český trh plný Pepíků z Kolbenky a tlustých Mařek
od plotny úplně ukradený....
Nedá mi to oponovat autorovi článku. Fiat 500L se nabízí v základu s velmi podařeným a spolehlivým motorem 1.4 - je to 4-válec, atmosféra, léta osvědčený, hravě poráží koncernový 1.0 MPI ale díky velké turbodíře koncernových TSI ve městě deklasuje rovněž 1.0 TSI i 1.2 TSI. Ten druhý mám v novém Rapidu a vím o čem mluvím, a to se tady nechci rozpisovat již o dvou velkých reklamacích na pazvuky a pocukává motoru 1.2 TSI 😄
Jízdní vlastnosti 500L jsou dostatečné na dané použítí, Fiat nabítí něco navíc prostorem ale také dizajnem a nádhreným interiérem. Ono když denně vozíte děti do školky, školy, pak jedete do práce, opět škola, školka , nákup atd, tak oceníte, že se vám auto prostě vevnitř líbí a je vám sympatické. V tom koncernové malé auta jsou pozadu a i obyčejný Peugeot 2008 nebo R. Captur jsou trefa do černého, včetně Fiatu 500L 😄 Zkrátka doba strohých koncernů končí 😄
Jízdní vlastnosti 500L jsou dostatečné na dané použítí, Fiat nabítí něco navíc prostorem ale také dizajnem a nádhreným interiérem. Ono když denně vozíte děti do školky, školy, pak jedete do práce, opět škola, školka , nákup atd, tak oceníte, že se vám auto prostě vevnitř líbí a je vám sympatické. V tom koncernové malé auta jsou pozadu a i obyčejný Peugeot 2008 nebo R. Captur jsou trefa do černého, včetně Fiatu 500L 😄 Zkrátka doba strohých koncernů končí 😄
Opakovane tu porovnávaš 1,4 16v so škodováckou 1,0 R3. 8-s To je predsa úplne iný level, konkurentom pre 1,4 16v 70 kW je 1,0TSI 70 kW. A tam zdochlá atmosféra nemá moc šancu.
Ve městě je to přesně opačně, 1.0 TSI nemá sílu do cca 1900 otáček, takže při popojíždění hobluješ spojku. Navíc je těžké jet plynule, musíš na mm jemně dávat plyn aby auto neškublo při opakovaném zrychlování a zpomalování.
Naopak atmosféra potáhne od nuly lépe, pak není takový výbuch síly kolem 2000, ale pokud vezeš děti je to naopak plus.
Nevěř tolik reklamám, Kia Rio 1.4 při měření ma stejný čas z 0-100km/h jako Polo 1.0 TSI 95k 😄
Naopak atmosféra potáhne od nuly lépe, pak není takový výbuch síly kolem 2000, ale pokud vezeš děti je to naopak plus.
Nevěř tolik reklamám, Kia Rio 1.4 při měření ma stejný čas z 0-100km/h jako Polo 1.0 TSI 95k 😄
To máte tolik času, že se dokážete hádat o zbytečných autech jako je Fiat 500 L (Living) , popř. Fiat Tipo ?
To už se rovnou můžete hádat o tom, jestli chutná líp shnilá okurka nebo plesnivá ... 😉
To už se rovnou můžete hádat o tom, jestli chutná líp shnilá okurka nebo plesnivá ... 😉
- "Možná teď budete oponovat s tím, že 500L si přece nikdo nekupuje kvůli svezení. ..... Ani běžná fiesta, corsa či polo nesuplují roli sportovního náčiní. Ani nemohou. Jenže v porovnání s 500L jezdí všechna tato auta lépe. A to samé platí o Renaultu Clio, Peugeotu 208 či Škodě Fabia. Styl a vzhled je jedna věc, jízda druhá." ...... :no😒br />
Autor si zrejme nevsimol, ze riadi auto o 20cm vyssie ako vsetky spominane, s takmer 2x tak velkym kufrom a s miestom vo vnutri 2x tak velkym napr. pred kolenami vzadu.
Navyse vsetky spomenute mozu akurat snivat o komforte jazdy a tichu podvozka, ako ma 500L. Okrem toho, 500L sa na svoju vysoku stavbu nenaklana v zakrutach viac, nez niektore male auta segmentu B.
Miestni pisalkovia by si konecne mali uvedomit, ze vsetky auta nie su primarne urcene ako sportove.
- Dobry drist je aj toto: "Šířka vozu však odpovídá segmentu B, takže pátý cestující by se již vzadu hodně tísnil. " :no:
Coz na tom, ked v teste verzie Trekking namerali:
k) šířka vpředu (mm): 1500
l) šířka vzadu (mm): 1460
co je sirka Oktavky (vpredu dokonca viac) a nie Fabie (co ma vpredu o 10cm menej. Ale ucel svati prostriedky a pisalci vypisuju ucelove bludy.
Ale co cakat od redakcie, ktora sa nevie dohodnut, ci je Fabia podvozkovo makka, ci tuha alebo tak akurat.
Autor si zrejme nevsimol, ze riadi auto o 20cm vyssie ako vsetky spominane, s takmer 2x tak velkym kufrom a s miestom vo vnutri 2x tak velkym napr. pred kolenami vzadu.
Navyse vsetky spomenute mozu akurat snivat o komforte jazdy a tichu podvozka, ako ma 500L. Okrem toho, 500L sa na svoju vysoku stavbu nenaklana v zakrutach viac, nez niektore male auta segmentu B.
Miestni pisalkovia by si konecne mali uvedomit, ze vsetky auta nie su primarne urcene ako sportove.
- Dobry drist je aj toto: "Šířka vozu však odpovídá segmentu B, takže pátý cestující by se již vzadu hodně tísnil. " :no:
Coz na tom, ked v teste verzie Trekking namerali:
k) šířka vpředu (mm): 1500
l) šířka vzadu (mm): 1460
co je sirka Oktavky (vpredu dokonca viac) a nie Fabie (co ma vpredu o 10cm menej. Ale ucel svati prostriedky a pisalci vypisuju ucelove bludy.
Ale co cakat od redakcie, ktora sa nevie dohodnut, ci je Fabia podvozkovo makka, ci tuha alebo tak akurat.
To mě právě štve, že ani novinář živící se motorismem si neveme ten ___ný metr za 20kč a nezjístí velikost interiéru vůči např Fábii >😁
Asi mu ho pošlu.
Před dvěma roky jsem na trajektu v Chorvatsku stál s Fábii II kombi(HTP:-S) vedle 500L a právě jsem uvědomil, že je to o segment jinde. Prostě je větší, než segment B, tečka. 😄
Asi mu ho pošlu.
Před dvěma roky jsem na trajektu v Chorvatsku stál s Fábii II kombi(HTP:-S) vedle 500L a právě jsem uvědomil, že je to o segment jinde. Prostě je větší, než segment B, tečka. 😄
Mne se tedy 500L líbí hodně a teď fo fl ještě ziskala.dle mého velmi praktické a smpaticke auto. navíc se vždycky podivim jak je ve skutečnosti velké. jen by mě zajímal ten podvozek. máme druhé auto v rodině Bravo v 1.4tjetu a to má přeci jen trošku tvrdší nastavení.
Škoda, že Fiat neinvestuje stejnou míru prostředků do aut, jako je TIPO a to je pak spíše lowendověji zaměřené...
Btw měli si zaměřit raději na benzinové motory, 2hrnek do takového auta je nesmysl...
Mam ti detailne opisat, ako sa v tom budes citit, ked budes soferovat?
Uz som ti pisal, ze sa s tym chod previezt namiesto zbytocneho kecania. Co viac potrebujes?
Až na ta malá světla mi to nepřijde zlé
Máme v rodině 500L s T-jetem, velmi praktické, NEOKOUKANÉ a prostorově naprůměrné, jak pro posádku, tak i vysokým kufrem s dvojitým dnem, do kterého jsme naložíli to samé, co do kombíku.
Za mě je na tom 500L prostorově a kufrem v porovnání se služebním Yetim lépe a zpochybňované jízdní vlastnosti v článku jsou u obou aut srovnatelné.
Neokoukané, to je pěkný eufemismus >😁
Neokoukaných aut je spousty a nemusí vypadat tak zoufale, promiň, mne se tohle hodně nelíbí, to bych snad radši jezdil Priusem >😒]
A znova připomínám, že tě Living vyjde se stejným motorem hodně podobně jako pro mně "ošizený" Tipo a už proto všechno bych šel do Livingu.
Ale proti gustu žádný dišputát. 😄
tipo je pekne sympaticke ale mna dodnes nejako nechava chladnym z ponuky znacky fiat.. paci sa mi viac snad este aj to male qubo .. ako auto pre mladych tiez nemusi byt marne.. zvlast vo verzi trekking s vyssou svetlostou a nosicom na streche [odkaz] [odkaz] .. skoda len tych slabych motorizacii 😒 lebo aj s tymto autom som sa v duchu isty cas pohraval aj ked nazivo som ho nikdy neobzeral ... kedze benzinove motory ma ozaj dynamikou slabsie ako by som chcel ... 😒
Je to o jednom type dizajnu, nic vic.