Novinky
Vsetky S90 su vyrobene v Cine? Bol som v tom, ze len pre tamojsi trh, a ostatne su zo Svedska, ci?
Já tomu rozumím tak, že Volvo začíná dovážet některé modely do Evropy z Číny. Už dříve se o tom psalo.
No a to znamena co, ze niektore tu predavane S80ky su zo Svedska a niektore z Ciny?
[odkaz] Vypadá to špatně. Pro mě by to byl důvod Volvo nekupovat.
Číňané koupili, číňani rozhodují = potichu přestěhují výrobu a nechají ve Švédsku vývoj a za pár let ani ten ne... a Volvo už bude jen dražší výbava Geely 😒
Hrozná představa...
Hrozná představa...
Volvo z cinskej ocele, to velmi neprospeje povestnej bezpecnosti. Stvorvalce mi nevadia, ale cinske auto, este k tomu za take prachy, to si mozu nechat...
Jak chceš uživit aumobilku, co prodá pár kusů za rok oproti konkurenci? Potřebuješ zvýšit marže, tím pádem přesuneš výrobu za levnější pracovní silou a materiálem.
Tak to je jejich problém. Nikdo jiný potřebu přesouvat výrobu do Číny nemá, a to ani v mainstreamu či low-endu. A tohle má být údajně prémie.
Presne, ich problem ako to dosiahnu. Thorovo kladivo, svedska vlajocka trciaca zo sedadla a potom zistis ze je to made in china. No dik, pri cenovke rovnej bawam ci merglom je to horsie ako keby presli na trojvalce.
Čína nemá problém s výrobou, zvykne mávať problém s know how...ale aj ten už opadá. Ale čo sa týka montážnikov, má jedných z najzodpovednejších. Napr. jeden z našich zákazníkov pre ktorého dodávame stroje je Hella (kto by nevedel, tak výrobca svetlometov pre automobilový priemysel). Kolega z Helly mi rozprával ako sa u nich boli zaúčať čínske ženy. Počas týždňa keď tam tie ženy montovali a vlastne ešte sa len zaúčali, tak im nepodarkovosť klesla na tretinu z pôvodnej. >😁
Takže pokiaľ tam Volvo dotiahlo svoje know how, kvality by som sa nebál.
Takže pokiaľ tam Volvo dotiahlo svoje know how, kvality by som sa nebál.
Evropané vynalezli vědu, parní stroj, spalovací motor atd. a teď během dvou generací všechno tohle knowhow předáme do asie, takže kdyby vzal celou evropskou civilizaci čert, elita to ani nepozná.
A tak dlouho jsme chtěli být mezi sebou solidární, až nás donutili být solidární k migrantům. Hrají si s námi pěkně.
Nejhorší (pro nás) je, že do číny se přesouvají i vývojová centra - firma pro kterou jsem pracoval to už udělala a na rozdíl od Indie to docela fungovalo.
A tak dlouho jsme chtěli být mezi sebou solidární, až nás donutili být solidární k migrantům. Hrají si s námi pěkně.
Nejhorší (pro nás) je, že do číny se přesouvají i vývojová centra - firma pro kterou jsem pracoval to už udělala a na rozdíl od Indie to docela fungovalo.
Z Číny do Evropy to jde, ale opačně, to se raději výroba a firmy stěhují do číny a tak naši Evropští spoluobčané na tom prodělávají a navíc ztrácí technologii a nepřátelská komunistická Čína naopak jí získává a samozřejmě vylepšuje a porušuje jakýkoliv patent, to dělala vždycky a nikoho se neptala a proto je to sebevražda západu. Pro peníze prodáme i svou svobodu.
1.) Vlak má omezený počet kontejnerů a to max 62 (mix 20" a 40")
2.) jsou z Číny jen 2 hlavní cesty - severní přes Rusko a jižní přes Kazachstán (jednokolejné), obě končí na hranici Běloruska a Polska v Brest/Malaszewicze,
3.) z Číny směr Evropa je cca 8 odjezdů týdně = opravdu malý objem kolem 500CTN/týden
4.) jedna nejmodernější loď odveze cca 20.000 TEU - tedy 20" kontejnerů, tj objem nelze srovnávat
5.) Loďní doprava má pravidelný routing cca 5x týdně z každého main portu...
6.) cena za dopravu kontejneru na vlaku je cca 3x vyšší
Tj objem je nesrovnatelný a bez lodní dopravy se už prostě neobejdeme 😉
Btw už jen to, že Volvo S90 putuje z Číny by mě znepokojilo, navíc je stále bez motoru. Vyhoněné 4hrnky nemají v této třídě co dělat 😉
A v provedení China Edition budou sedadla exkluzivně čalouněná pravým čínským hedvábím..., to pak budou bouráky s bourcem morušovým. 😉
A je hlučnější jeden řvoucí člověk, nebo sto potichu šeptajících lidí?
Zvukové vlny se skládají, takže se za určitých okolností mohou zesilovat, nebo vyrušit (jako v noise canceling sluchátkách), ale normálně se děje kombinace obojího, takže hluk dvou válců není dvakrát větší než hluk jednoho.
Že je třeba věřit náboženství dokázal už Blaise Pascal. Já třeba věřím na špagetové monstrum a zároveň jsem Jedi.