Ojetiny
Ozzman
8
V servisu >😒]
Přejít do diskuze
... chápu, že žijete reklamou, ale aby u každé fotky v galerii se znovu načítal nový panel s novou reklamou jiné velikosti, takže se zobrazí fotka dole, pak skočí nahoru a pak zase dolů... na to se nedá dívat... 8-s :no: leda bych chtěl dostat epileptický záchvat 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
Ronault ví, na co narážím 😉 Když se mně někdo donedávna ptal, co mám za práci, tak jsem z legrace odpovídal, že je to OK, že mám služební Mercedes s majákama a řidičem. No a teď už měsíc mám i služební vrtulník s pilotem 😉 Záchranka bohužel jety neprovozuje, tak k tomu se už asi nikdy nedopracuji 😄
Jenže ony ta nejsou nai 40-50 let staré BMW a Mercedesy nebo jen v mizivém počtu......
Jestli to spíš nebude tím, že to provozovat, servisovat a cálovat je poněkud náročnější jak tu ameriky a cokoliv z evropy od půlky 80. let mimo sportáky a pár vyjimek sou tuctový plechovky nezajímavýho tvaru. Nopak poslední dobou se začínaj hodně objevat Volhy, žiguly, moskviče a další známá auta výchdoního bloku, co začínaj nabývat na hodnotě a lidi si to z nostalgie kupujou jako veterána.
Jestli to spíš nebude tím, že to provozovat, servisovat a cálovat je poněkud náročnější jak tu ameriky a cokoliv z evropy od půlky 80. let mimo sportáky a pár vyjimek sou tuctový plechovky nezajímavýho tvaru. Nopak poslední dobou se začínaj hodně objevat Volhy, žiguly, moskviče a další známá auta výchdoního bloku, co začínaj nabývat na hodnotě a lidi si to z nostalgie kupujou jako veterána.
Já teda X300 XJ 12 vídám každý den, kdykoliv otevřu garáž. A až taková rarita to taky není, v republice jich pár znám. Jinak V12 má své neopakovatelné kouzlo - mamutí síla, spojená s vysokou mírou kultivovanosti je úžasná. To auto prostě jede rychle úplně přirozené a bez jakékoliv větší snahy.
Jinak by mě zajímalo, kde jste našli ty ostatní V12? Konkrétně třeba ta E38 i mamut. Občas dostanu takový nápad všechny tyhle dobové konkurenty sesbírat a dostat je pod jednu střechu 😄
Jinak by mě zajímalo, kde jste našli ty ostatní V12? Konkrétně třeba ta E38 i mamut. Občas dostanu takový nápad všechny tyhle dobové konkurenty sesbírat a dostat je pod jednu střechu 😄
Co jsi nepochopil na tom že má jít o nejlevnější dvanactiválce které se dají běžně provozovat třeba pro běžné denní ježdění. Tvůj odkaz vede k veteránů na takové to domácí žvýkání, stejně jako Hammuna se tady rozčiluje kvůli Toyotě kterou u nás ani poblíž našich hranic nekoupíš. Argument o Británii je mimo míšu (třeba termix vanilka) jelikož mně osobně auto s volantem vlevo jako standardní daily car nepřijde.
Protože je to rarita do který po celé léta někdo cpe peníze a servisuje ho.... do 30 let starého Audi / BMW to nikdo dávat nebude, protože ještě před pár lety jich byly plné vrakoviste a ta auta sloužila jako daily car a investice pro takové auto nemá smysl.
Tak sem překonal lenost [odkaz]
Za 100 tis. Tam co tam máte dál ?
pro automobilové ingoranty, Daimler je luxusní verze Jaguaru
>😁
Když budete důkladně hledat na správných místech, najdete toho daleko víc.
Za 100 tis. Tam co tam máte dál ?
pro automobilové ingoranty, Daimler je luxusní verze Jaguaru
>😁
Když budete důkladně hledat na správných místech, najdete toho daleko víc.
Taky si nám zpoměl zmínit, že ještě 20 dubna byly v jižních čecháích závěje a v práglu bylo 9 nad nulou a lilo jak z konve = počasí jak v prosinci.
Na 4,5 měsíce (květen-půlka září) se hodně lidem vyplatí zahazovat ty zimáky se 4mm vzorku popř. to přezouvat, když za ty 4,5 měsíce najedou 3-4 tis km vid. proto má pořád půlka aut na ulicích zimáky, záhadný co. Dneska sem viděl Pajero na zimákách, několik fabek, felicí, Mercedes E , jeden Transit atd. Každej den vidím auta na zimákách.
Na 4,5 měsíce (květen-půlka září) se hodně lidem vyplatí zahazovat ty zimáky se 4mm vzorku popř. to přezouvat, když za ty 4,5 měsíce najedou 3-4 tis km vid. proto má pořád půlka aut na ulicích zimáky, záhadný co. Dneska sem viděl Pajero na zimákách, několik fabek, felicí, Mercedes E , jeden Transit atd. Každej den vidím auta na zimákách.
Ameriky nemaj V12.
Jinak V8 najede v pohodě 500-600 táců bez rzanatnějších oprav, zbytek je závislé jak se o to kdo staral. Nicméně amerik z 80-90.let tu jezdí dost.
Jinak V8 najede v pohodě 500-600 táců bez rzanatnějších oprav, zbytek je závislé jak se o to kdo staral. Nicméně amerik z 80-90.let tu jezdí dost.
Mě se na tom autě líbí především to, že když se dá plynový pedál až na podlahu, tak jde opticky vidět jak klesá ručička palivoměru >😁 Je to v dnešní eko ploché době jedinečný přístup k přepravě :-!
Právě že těch V12 je tak málo, že by tam měly být všechny. A nějaké bawo za 100 s V12 musí být pěkný šrot >😁
Sou lidi co restaurujou starý japonce......
Tady ty staré němce měli tuneři a hlavně tuzeři, ale to byly youngtimery 15-25 let.
Tady ty staré němce měli tuneři a hlavně tuzeři, ale to byly youngtimery 15-25 let.
Fordy taky minimálně, sem tam Taunus, Cortinu, Capri.
Italů jezdí dost, Fiaty, Lancie, Alfy, Ferrari.
Italů jezdí dost, Fiaty, Lancie, Alfy, Ferrari.
A můžeš se pochlubit co to je nebo si zas budeš hrát na pana tajemnýho?
Nějakej pikap? To je osobák jak se to vezme, z jedný strany jo, z druhý už je to malej nákladák.
Nějakej pikap? To je osobák jak se to vezme, z jedný strany jo, z druhý už je to malej nákladák.
Každému podľa chuti,zrenovovať eu auto, ktoré bolo niekedy "masovkou" asi nikomu nedáva zmysel. Vyhrať sa s amerikou, ktorých tu zrátaš na prste jedne ruky asi bude zaujímavejšie.
No vidíš, ja mám na dvore jedno auto kategórie m1 s 2955kg pohotovostnej hmotnosti a 3500 kg celkovej. Zase sme len pri tom čo ty, ale toto bude zase mimo tvoje chápanie 😉
Důvod je ten, že ty auta nejsou tak exotická a zajímavá, když jich tady bylo dost.... chápeš ? Restauroval bys třeba za 30 let Oktávku TDI?
Auta na vrakáči sou už dobrý leda jako zdroj dílů, když bude na vrakáči 50 stejnech BMW a v provozu 3, není to přeci argument proč nedat do provozu čtvrté.
Protože těch aut jsou tady plný vrakáče, někde východněji i ulice.... což je pravý opak starých amerik
No však některé ty ameriky sou taky totální renovace ale někomu to stálo za to jí udělat a ty peníze do toho vrazit. Proč je nevráží do těch Mercedesů, BMw, Audi, Peugeotů atd....
Auta co maj 3,2 tuny fakt nemam. Moc mě nenpadá co z osobáků - krom prodloužených a vládních limuzín typu Mercedes, Cadillac, Lincoln, Rolls a ZIL a jejich pancéřovaných verzí by mohlo tolik vážit....
Nevěřím, že ty staré BMW/MB a tak by nešly udržovat za podobné peníze, jako ameriky.
Jen to nikoho nenapadlo je držet doma do veterána, protože ta auta v 80. - 90. letech dojezdila a nikdo je nepotřeboval udržovat. Vždyť i ty staré ameriky doma v USA se válí na vrakovištích a jsou to často nutné kompletní drahé renovace a není líto do těch aut tady v evropě vrazit to stjené, co by tě stálo 40 let staré BMW či MB.
Žigulíci tu jsou, protože tu jezdili už kdysi a tu a tam se najde nějaký po starém dědovi, nebo jsou to taky totální renovace. Ale žádné z těch aut by nejezdilo v takovém stavu, jako na srazy veteránu bez toho, aniž by se neudržovalo.
Snažíš se tu pošpinit evropské automobilky, ale problém není v autech, ale v ochotě majitelů se o ty masovější kousky evrpoských aut starat či renovovat.
Jen to nikoho nenapadlo je držet doma do veterána, protože ta auta v 80. - 90. letech dojezdila a nikdo je nepotřeboval udržovat. Vždyť i ty staré ameriky doma v USA se válí na vrakovištích a jsou to často nutné kompletní drahé renovace a není líto do těch aut tady v evropě vrazit to stjené, co by tě stálo 40 let staré BMW či MB.
Žigulíci tu jsou, protože tu jezdili už kdysi a tu a tam se najde nějaký po starém dědovi, nebo jsou to taky totální renovace. Ale žádné z těch aut by nejezdilo v takovém stavu, jako na srazy veteránu bez toho, aniž by se neudržovalo.
Snažíš se tu pošpinit evropské automobilky, ale problém není v autech, ale v ochotě majitelů se o ty masovější kousky evrpoských aut starat či renovovat.
Zimáky som na jednom aute mal pred týždňom aj ja, ale pri súčasnej teplote miznú pred očami a jazda nie je žiadna hitparáda. 3200 kg vlastnej váhy je sviňa 😉
Přijed se někd ypodívat na veteránskej sraz, těch amerik je tam vždy 30-40% ze všech ústatníků, pomalu se dá říct, že tvoří spolu s tuzemskou produkcí majoritní většinu.
Zkus hádat proč >😁 >😁
Zkus hádat proč >😁 >😁
Ani já ne. Jen řikám že tohle omezení = s dodatkem na českej bazar = je naprosto zbytečný omezení. Je 5 takovejch aut na světě = tak sakra napíšu o všech
Tohle bohužel platí obecně = proto mi to tak vadí
Prostě kdyby se v mym časopise psalo o něčem čeho je 5 kusů = a 3 z toho z kontinentální Evropy, určitě to neosekám na ty 3. Ty další 2 tam třeba s dodatkem že tady nejsou až tak známý, prostě budou
Tak to má bejt :-!
Tohle bohužel platí obecně = proto mi to tak vadí
Prostě kdyby se v mym časopise psalo o něčem čeho je 5 kusů = a 3 z toho z kontinentální Evropy, určitě to neosekám na ty 3. Ty další 2 tam třeba s dodatkem že tady nejsou až tak známý, prostě budou
Tak to má bejt :-!
Já se dnes vážně nechci hádat, ale článek je bazar - tzn český bazar, to je téma o ČR. Vím, že se rád vyjadřuješ k tématu jen v širších souvislostech a konkrétně je to pak problém, ale já autora chápu, ten Jag tam být asi měl, Toyota třeba někde pod čarou jen pro zajímavost, že něco takového někde ve světě existuje, ale rozhodně nepatří do českého bazaru....
Gratuluju ke krásnému kousku a hlavně i super recenzi 😄 Máš asi pravdu, ale jako já to udělal autor, zkoukl inzerci a vybral 3 "častější" kousky 😄
Věřím, že levná V12, ostatně i V8 v takových autech za cenu hodně ojeté Oktávky, bude past na většinu kupců (co si myslí, že se za málo peněz povozí) 😄
Věřím, že levná V12, ostatně i V8 v takových autech za cenu hodně ojeté Oktávky, bude past na většinu kupců (co si myslí, že se za málo peněz povozí) 😄
Mne by zajímalo, jak by na tom byly ty slavné emeriky po takové porci kilometrů, letech a provozu na Evropských, nebo nedej bože Českých silnicích >😁
Bohužel tady je trh docela deformován tím, že v nabídce je teď jeden kus. Já svoji X300 XJ12 koupil za 150 a to měla k super stavu velice blízko. Taky se koukni, jak výše zmiňované ,,levné,, V12 vypadají. Když je dáš trochu dokupy, tak jsi taky na těch 300 tis.
Obávam sa , že čokoľvek z tých ročníkov výroby môže , ale aj nemusí, byť hromádkou šrotu bez ohľadu na značku na kapote. Ale v tvojom prípade bmw komplex nepustí, predsa len netesný výparník a odpadnut
Ono většina BMW i s V8 a možná i s šestiválcem za sto tisíc nebudou zrovna zánovní auta po důchodci >😁
Bol som cca pred 20 rokmi parkrat zvezeny v tom 750i/E38 a to bol fakt pekelny a luxusny stroj.
Bylo to zamýšleno v době uvedení na trh v roce 1988 a to tam 518i nebyla. Ano později přišla, dokonce byly byly v průběhu produkce vozu dvě. Původní motor byl M40 později myslím motor M43. V každém případě první 518i měla motor s ozubeným řemenem, pozdější pak s řetězem.
Naproti tomu v roce 1988, kdy vyjela třetí generace E34, byste čtyřválec pod kapotou vozu hledali marně.
Model[10] Year(s) Engine Displacement Power Torque Acceleration[18]
518i 1989–1994 M40B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 83 kW (111 hp) 165 N·m (122 ft·lbf) 12.8 s
518i 1994–1996 M43B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 85 kW (114 hp) 168 N·m (124 ft·lbf) 12.3 s
[odkaz]
Model[10] Year(s) Engine Displacement Power Torque Acceleration[18]
518i 1989–1994 M40B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 83 kW (111 hp) 165 N·m (122 ft·lbf) 12.8 s
518i 1994–1996 M43B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 85 kW (114 hp) 168 N·m (124 ft·lbf) 12.3 s
[odkaz]
Ale ne, jen článek se jmenuje nejlevnější auta s 12V, tak logicky se tam neobjeví něco 2-3x dražššího. Pokud víš o jiných autech, které se dají koupit třeba v ceně těchto vozů, sem s nimi, rád se podívám 😄
Tam byla jen generace z konce 80.let let se slavnou elektrikou a elektronikou Lucas a nejčastěji to byly šestiválce a V8 s hranatými světly.
X300 je v pohodě
X300 je v pohodě
Ja porad nechapu, kde jsi vzal, ze lidi nerenovuji a neudrzuji stara BMW a Mercedesy. Na kafe a kary nam jezdi smecka vystavnich E24, na vete srazech potkavam bezne stara SL, komunita lidi, ktera pipla auta ve stari youngtimeru (ruzne w124, w140, e30, e34, e36 atd.)je cim dal vetsi. Jestli ty uz nemas oci jen pro ty ameriky a zbytek sveta nevnimas....
Jinak 40 let stare Audi nevidis, protoze ta znacka sotva existovala a 40 let stare Peugeot mely zas pramalo zajimavych modelu. Za to stare US auta jsou exoti automaticky, i kdyz se jedna o bezny masovy model a opakuju znovu, maji wow efekt. A stare Fordy, Fiaty a Alfy vidas nebo taky ne? >😁
Jinak 40 let stare Audi nevidis, protoze ta znacka sotva existovala a 40 let stare Peugeot mely zas pramalo zajimavych modelu. Za to stare US auta jsou exoti automaticky, i kdyz se jedna o bezny masovy model a opakuju znovu, maji wow efekt. A stare Fordy, Fiaty a Alfy vidas nebo taky ne? >😁
Já si myslím ale , že jsi nepochopil téma článku - nejlevnější auta - a jak tak koukám, tak takovej XJ V12 je za 330 tisíc. To je více než dvojnásobek ceny aut v článku 😄
To je jedno = aut s V12 je všude málo, u nás tuplem
Za mnohem lepší bych považoval pojmout článek o všech limuzínách V12 = a téma vyčerpat
Trochu k tématu je článek na auto forum.cz Vzácné BMW s V12 za cenu Fabie. Odkaz nemůžu dát = skvělý ACZ je blokuje :no: 😐
Za mnohem lepší bych považoval pojmout článek o všech limuzínách V12 = a téma vyčerpat
Trochu k tématu je článek na auto forum.cz Vzácné BMW s V12 za cenu Fabie. Odkaz nemůžu dát = skvělý ACZ je blokuje :no: 😐
Nápis zní nejlevněší V12 - to měly teda specifikovat od kdy dokdy
Tak to se mi to blbě okopčilo, našel sem ještě jeden
Tak to se mi to blbě okopčilo, našel sem ještě jeden
Ten ´93tí ročník tam máš 2x = to to pak naskakuje 😄
A ty 70. léta = to už je přece jen = starší než některý diskutující 😉
A ty 70. léta = to už je přece jen = starší než některý diskutující 😉
V našich bazarech těch V12 v zaplatitelnejch sedanech dohromady neni ani dvouciferný číslo = a to tam počítám i ten 1 Jag XJ12 😄
V německu těch jaguarů i BMW a MB bude znatelně víc.
NO v Británii sou Jagy za babku, tahaj se sem taky stejně jako Rollsy a Bentley
NO v Británii sou Jagy za babku, tahaj se sem taky stejně jako Rollsy a Bentley
Tak to je jasný že když píšu o zaplatitelnejch sedanech V12 tak píšu jen o těch co sou v tuhle chvíli v českejch bazarech = i když jeden XJ12 tu v nabídce je [odkaz] = takže podobnej a stejnej počet jako těch dvanáctiválců D3 >😁
Proč psát o 5 modelech když můžu je o 3 = rozdíl je dobrejch 5 minut práce >😒]
Eště bysme mohli vyřadit W12 = dyť to sou dva VR6 😉
Hele tady jedna V12 Toyota v Helsinkách, za slušnej peníz [odkaz] 😄
Tady jedna v Holandsku [odkaz]
Jako obvykle = Dusil se snaží ale tohle je přišvihnutá šance = přitom téma naprosto dokonalý :yes:
Proč psát o 5 modelech když můžu je o 3 = rozdíl je dobrejch 5 minut práce >😒]
Eště bysme mohli vyřadit W12 = dyť to sou dva VR6 😉
Hele tady jedna V12 Toyota v Helsinkách, za slušnej peníz [odkaz] 😄
Tady jedna v Holandsku [odkaz]
Jako obvykle = Dusil se snaží ale tohle je přišvihnutá šance = přitom téma naprosto dokonalý :yes:
V těch 30 °C co letos byly už v březnu a naposled tendle tejden v úterý [odkaz] to musí bejt soda >😒]
To je skoro jako taxikářský Priusy = ty dávaj tak milion bez razantnějších oprav >😒]
Hele já sem narozdíl od většiny místních fanda americkýho přístupu a vim že většinou máš pravdu = ale prostě sem nemoh odolat 😄
Hele já sem narozdíl od většiny místních fanda americkýho přístupu a vim že většinou máš pravdu = ale prostě sem nemoh odolat 😄
Nojo to máš pravdu = proto na joudu .eru 😄
Prostě [odkaz] 😉
Když to dotáhnu do absurdna to bys nemusel psát o [odkaz] a [odkaz] atd. ale navždy už jen o škodovkách = což ACZ tak trochu dělá >😒]
Prostě [odkaz] 😉
Když to dotáhnu do absurdna to bys nemusel psát o [odkaz] a [odkaz] atd. ale navždy už jen o škodovkách = což ACZ tak trochu dělá >😒]
Opět říkám, že v tomhle máš trochu pravdu, ale když by se tam takové auto objevilo, tak nějakej neznalej jouda si tu bude stěžovat, že co tam dělá Toyota, která je v Evropě do 10ti kusů a nemůže si ji koupit >😁
V Británii jich pár najdeš i teď = u amíků viz odkaz. Tohle neni téma o ČR = je 5 podobnejch aut, tak sakra napíšu o všech 😉
Tohle je trochu moje profese = absolutně bez diskuzí 2 modely vynechat a napsat jen o 3 z D3 = chyba :-!
Tohle je trochu moje profese = absolutně bez diskuzí 2 modely vynechat a napsat jen o 3 z D3 = chyba :-!
Myslíš tu Toyotu ? Vždyť to auto je uplně mimo Evropu, jestli se tu někdy prodávalo, tak v ČR určitě ne >😁 To bych autorovi neměl za zlé.... ten Jag dejme tomu, ten tam být mohl.
No právě = dát tomu Jagu o pár řádek víc už fakt nebyl problém. No a pak už zbejvá jedinej konkurent s V12 = tak o tom nenapsat?
Prostě V12 je tak strašně málo že ty 2 modely tam prostě připsat moh = no spíš měl
Já neodborník na auta bych to stihnul za 5 minut. A to si dělám sakra velkou rezervu 😄
Prostě V12 je tak strašně málo že ty 2 modely tam prostě připsat moh = no spíš měl
Já neodborník na auta bych to stihnul za 5 minut. A to si dělám sakra velkou rezervu 😄
No, souhlasím, že je zajímavé to auto uvést, ale je vidět, že ty i Barik jste asi článek nečetli, protože autor v prvním odstavci píše, proč jsou tyto auta ve výběru 😄
Já byl ale myslim že sme se nepotkali 😄
Stojí normálně [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ale v Evropě jich asi moc nebude, jestli vůbec nějaký
Stojí normálně [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ale v Evropě jich asi moc nebude, jestli vůbec nějaký
Sem k ACZ kritickej = ale tady mi to zas tak problematický nepřijde. Nadpis je: Nejlevnější auta = takže mi tam asi chybí ten Jaguar = to je normální dobová konkurence toho 750i atd.
Bugatti je spíš ta kusovka = v bazarech po Evropě najdeš MB 600, BMW 750i i A8 W12 = i když těch je asi nejmíň. Schválně kolik tam bude Bugatti V16 😉
V běžnym životě to fakt výš nejde = na nový a jetý úplně bez diskuzí dosáhne řekněme normální člověk, na Bugatti V16 a podobný = bohužel ani náhodou
I když sou výjímky [odkaz] 😄
Bugatti je spíš ta kusovka = v bazarech po Evropě najdeš MB 600, BMW 750i i A8 W12 = i když těch je asi nejmíň. Schválně kolik tam bude Bugatti V16 😉
V běžnym životě to fakt výš nejde = na nový a jetý úplně bez diskuzí dosáhne řekněme normální člověk, na Bugatti V16 a podobný = bohužel ani náhodou
I když sou výjímky [odkaz] 😄
Vzdyt nikdo nerika, ze je to normalni vec.
Ale proc zas davat rovnou do nadpisu clanku lez, potom se ji snazit opravit v perexu clanku vetou "Více už si přát opravdu nelze, pokud tedy opomeneme stroje vyráběné kusově" a pritom i tato veta je lez, protoze Bugatti neni kusovka. Teda ne ze by je sypali jak Fiat 500, ale je to "normalni" produkce jako kdejaky Koenigsegg, Lotus apod...
Ale proc zas davat rovnou do nadpisu clanku lez, potom se ji snazit opravit v perexu clanku vetou "Více už si přát opravdu nelze, pokud tedy opomeneme stroje vyráběné kusově" a pritom i tato veta je lez, protoze Bugatti neni kusovka. Teda ne ze by je sypali jak Fiat 500, ale je to "normalni" produkce jako kdejaky Koenigsegg, Lotus apod...
Pěkný, viděl si takové auto někdy naživo? Kolik stojí? 😄 Ale myslím vážně, že je zajímavé, jen já v Japonsku nebyl, tak je to pro mne akorát tak obrázek....
Tak tady moc nekoupíš ani ty obyčejný lokální V12 😄
Možná někde nějakej kousek existuje 😉
Těch normálních V12 je tak málo že sem tenhle nemoh nechat stranou 😄
Možná někde nějakej kousek existuje 😉
Těch normálních V12 je tak málo že sem tenhle nemoh nechat stranou 😄
V běžnym životě to fakt nejde = že sou cenový extrémy který maj víc je spíš zajímavost
V12 je běžnej vrchol a dá se koupit za normální peníze = do jistý míry i novej nebo aspoň dřív to tak prej bylo 😄
A ojetej za fakt dostupný
V12 je běžnej vrchol a dá se koupit za normální peníze = do jistý míry i novej nebo aspoň dřív to tak prej bylo 😄
A ojetej za fakt dostupný
Ze prej vyse uz to nejde, jo?
A co treba Bugatti?
A vubec 16 valcu se do aut dostalo uz v r. 1927, mozna jeste driv: [odkaz]
A co treba Bugatti?
A vubec 16 valcu se do aut dostalo uz v r. 1927, mozna jeste driv: [odkaz]
Autor zapomněl = necítil by ses blbě kdyby tu byly plně profesionální kvalitní články? Myslim takovej ten pocit zmatení = co se to děje >😒]
Mě se líbí [odkaz] :yes:
Mě se líbí [odkaz] :yes:
Baryku a nebude to velké zastoupení amerik způsobeno třeba tím, že ta auta mají mnohem větší wow efekt? Ono servisovat nějakou W123 nebo E28 či E24 nijak děsivé není. Dokonce bych řekl, že to bude levnější než servisovat tu fullsize emeriku...
Nesouhlasím ani s tím, že starých BMW a Mercedesu je mizivý počet. Spíš se na těch vete srazech jen nevyskytují.
Nesouhlasím ani s tím, že starých BMW a Mercedesu je mizivý počet. Spíš se na těch vete srazech jen nevyskytují.