Ojetiny
Ze prej vyse uz to nejde, jo?
A co treba Bugatti?
A vubec 16 valcu se do aut dostalo uz v r. 1927, mozna jeste driv: [odkaz]
A co treba Bugatti?
A vubec 16 valcu se do aut dostalo uz v r. 1927, mozna jeste driv: [odkaz]
V běžnym životě to fakt nejde = že sou cenový extrémy který maj víc je spíš zajímavost
V12 je běžnej vrchol a dá se koupit za normální peníze = do jistý míry i novej nebo aspoň dřív to tak prej bylo 😄
A ojetej za fakt dostupný
V12 je běžnej vrchol a dá se koupit za normální peníze = do jistý míry i novej nebo aspoň dřív to tak prej bylo 😄
A ojetej za fakt dostupný
Vzdyt nikdo nerika, ze je to normalni vec.
Ale proc zas davat rovnou do nadpisu clanku lez, potom se ji snazit opravit v perexu clanku vetou "Více už si přát opravdu nelze, pokud tedy opomeneme stroje vyráběné kusově" a pritom i tato veta je lez, protoze Bugatti neni kusovka. Teda ne ze by je sypali jak Fiat 500, ale je to "normalni" produkce jako kdejaky Koenigsegg, Lotus apod...
Ale proc zas davat rovnou do nadpisu clanku lez, potom se ji snazit opravit v perexu clanku vetou "Více už si přát opravdu nelze, pokud tedy opomeneme stroje vyráběné kusově" a pritom i tato veta je lez, protoze Bugatti neni kusovka. Teda ne ze by je sypali jak Fiat 500, ale je to "normalni" produkce jako kdejaky Koenigsegg, Lotus apod...
Sem k ACZ kritickej = ale tady mi to zas tak problematický nepřijde. Nadpis je: Nejlevnější auta = takže mi tam asi chybí ten Jaguar = to je normální dobová konkurence toho 750i atd.
Bugatti je spíš ta kusovka = v bazarech po Evropě najdeš MB 600, BMW 750i i A8 W12 = i když těch je asi nejmíň. Schválně kolik tam bude Bugatti V16 😉
V běžnym životě to fakt výš nejde = na nový a jetý úplně bez diskuzí dosáhne řekněme normální člověk, na Bugatti V16 a podobný = bohužel ani náhodou
I když sou výjímky [odkaz] 😄
Bugatti je spíš ta kusovka = v bazarech po Evropě najdeš MB 600, BMW 750i i A8 W12 = i když těch je asi nejmíň. Schválně kolik tam bude Bugatti V16 😉
V běžnym životě to fakt výš nejde = na nový a jetý úplně bez diskuzí dosáhne řekněme normální člověk, na Bugatti V16 a podobný = bohužel ani náhodou
I když sou výjímky [odkaz] 😄
Naproti tomu v roce 1988, kdy vyjela třetí generace E34, byste čtyřválec pod kapotou vozu hledali marně.
Model[10] Year(s) Engine Displacement Power Torque Acceleration[18]
518i 1989–1994 M40B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 83 kW (111 hp) 165 N·m (122 ft·lbf) 12.8 s
518i 1994–1996 M43B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 85 kW (114 hp) 168 N·m (124 ft·lbf) 12.3 s
[odkaz]
Model[10] Year(s) Engine Displacement Power Torque Acceleration[18]
518i 1989–1994 M40B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 83 kW (111 hp) 165 N·m (122 ft·lbf) 12.8 s
518i 1994–1996 M43B18
4-cyl SOHC 1,796 cc (110 cu in) 85 kW (114 hp) 168 N·m (124 ft·lbf) 12.3 s
[odkaz]
Bol som cca pred 20 rokmi parkrat zvezeny v tom 750i/E38 a to bol fakt pekelny a luxusny stroj.
Já teda X300 XJ 12 vídám každý den, kdykoliv otevřu garáž. A až taková rarita to taky není, v republice jich pár znám. Jinak V12 má své neopakovatelné kouzlo - mamutí síla, spojená s vysokou mírou kultivovanosti je úžasná. To auto prostě jede rychle úplně přirozené a bez jakékoliv větší snahy.
Jinak by mě zajímalo, kde jste našli ty ostatní V12? Konkrétně třeba ta E38 i mamut. Občas dostanu takový nápad všechny tyhle dobové konkurenty sesbírat a dostat je pod jednu střechu 😄
Jinak by mě zajímalo, kde jste našli ty ostatní V12? Konkrétně třeba ta E38 i mamut. Občas dostanu takový nápad všechny tyhle dobové konkurenty sesbírat a dostat je pod jednu střechu 😄
Mě se na tom autě líbí především to, že když se dá plynový pedál až na podlahu, tak jde opticky vidět jak klesá ručička palivoměru >😁 Je to v dnešní eko ploché době jedinečný přístup k přepravě :-!
Tak pořád lepší, než vrtulník 😉
A vrtulník je pořád levnější než jet. >😁
Ronault ví, na co narážím 😉 Když se mně někdo donedávna ptal, co mám za práci, tak jsem z legrace odpovídal, že je to OK, že mám služební Mercedes s majákama a řidičem. No a teď už měsíc mám i služební vrtulník s pilotem 😉 Záchranka bohužel jety neprovozuje, tak k tomu se už asi nikdy nedopracuji 😄
... chápu, že žijete reklamou, ale aby u každé fotky v galerii se znovu načítal nový panel s novou reklamou jiné velikosti, takže se zobrazí fotka dole, pak skočí nahoru a pak zase dolů... na to se nedá dívat... 8-s :no: leda bych chtěl dostat epileptický záchvat 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
a nebrečet že v inzerci je jedno auto
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ten ´93tí ročník tam máš 2x = to to pak naskakuje 😄
A ty 70. léta = to už je přece jen = starší než některý diskutující 😉
A ty 70. léta = to už je přece jen = starší než některý diskutující 😉
Nápis zní nejlevněší V12 - to měly teda specifikovat od kdy dokdy
Tak to se mi to blbě okopčilo, našel sem ještě jeden
Tak to se mi to blbě okopčilo, našel sem ještě jeden
To je jedno = aut s V12 je všude málo, u nás tuplem
Za mnohem lepší bych považoval pojmout článek o všech limuzínách V12 = a téma vyčerpat
Trochu k tématu je článek na auto forum.cz Vzácné BMW s V12 za cenu Fabie. Odkaz nemůžu dát = skvělý ACZ je blokuje :no: 😐
Za mnohem lepší bych považoval pojmout článek o všech limuzínách V12 = a téma vyčerpat
Trochu k tématu je článek na auto forum.cz Vzácné BMW s V12 za cenu Fabie. Odkaz nemůžu dát = skvělý ACZ je blokuje :no: 😐
X300 je v pohodě
Možná někde nějakej kousek existuje 😉
Těch normálních V12 je tak málo že sem tenhle nemoh nechat stranou 😄
Stojí normálně [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ale v Evropě jich asi moc nebude, jestli vůbec nějaký
Prostě V12 je tak strašně málo že ty 2 modely tam prostě připsat moh = no spíš měl
Já neodborník na auta bych to stihnul za 5 minut. A to si dělám sakra velkou rezervu 😄
Tohle je trochu moje profese = absolutně bez diskuzí 2 modely vynechat a napsat jen o 3 z D3 = chyba :-!
Tohle bohužel platí obecně = proto mi to tak vadí
Prostě kdyby se v mym časopise psalo o něčem čeho je 5 kusů = a 3 z toho z kontinentální Evropy, určitě to neosekám na ty 3. Ty další 2 tam třeba s dodatkem že tady nejsou až tak známý, prostě budou
Tak to má bejt :-!
Prostě [odkaz] 😉
Když to dotáhnu do absurdna to bys nemusel psát o [odkaz] a [odkaz] atd. ale navždy už jen o škodovkách = což ACZ tak trochu dělá >😒]
Za 100 tis. Tam co tam máte dál ?
pro automobilové ingoranty, Daimler je luxusní verze Jaguaru
>😁
Když budete důkladně hledat na správných místech, najdete toho daleko víc.
Proč psát o 5 modelech když můžu je o 3 = rozdíl je dobrejch 5 minut práce >😒]
Eště bysme mohli vyřadit W12 = dyť to sou dva VR6 😉
Hele tady jedna V12 Toyota v Helsinkách, za slušnej peníz [odkaz] 😄
Tady jedna v Holandsku [odkaz]
Jako obvykle = Dusil se snaží ale tohle je přišvihnutá šance = přitom téma naprosto dokonalý :yes:
NO v Británii sou Jagy za babku, tahaj se sem taky stejně jako Rollsy a Bentley
Nějakej pikap? To je osobák jak se to vezme, z jedný strany jo, z druhý už je to malej nákladák.
Na 4,5 měsíce (květen-půlka září) se hodně lidem vyplatí zahazovat ty zimáky se 4mm vzorku popř. to přezouvat, když za ty 4,5 měsíce najedou 3-4 tis km vid. proto má pořád půlka aut na ulicích zimáky, záhadný co. Dneska sem viděl Pajero na zimákách, několik fabek, felicí, Mercedes E , jeden Transit atd. Každej den vidím auta na zimákách.
Jinak V8 najede v pohodě 500-600 táců bez rzanatnějších oprav, zbytek je závislé jak se o to kdo staral. Nicméně amerik z 80-90.let tu jezdí dost.
Hele já sem narozdíl od většiny místních fanda americkýho přístupu a vim že většinou máš pravdu = ale prostě sem nemoh odolat 😄
Zkus hádat proč >😁 >😁
Jestli to spíš nebude tím, že to provozovat, servisovat a cálovat je poněkud náročnější jak tu ameriky a cokoliv z evropy od půlky 80. let mimo sportáky a pár vyjimek sou tuctový plechovky nezajímavýho tvaru. Nopak poslední dobou se začínaj hodně objevat Volhy, žiguly, moskviče a další známá auta výchdoního bloku, co začínaj nabývat na hodnotě a lidi si to z nostalgie kupujou jako veterána.
Jen to nikoho nenapadlo je držet doma do veterána, protože ta auta v 80. - 90. letech dojezdila a nikdo je nepotřeboval udržovat. Vždyť i ty staré ameriky doma v USA se válí na vrakovištích a jsou to často nutné kompletní drahé renovace a není líto do těch aut tady v evropě vrazit to stjené, co by tě stálo 40 let staré BMW či MB.
Žigulíci tu jsou, protože tu jezdili už kdysi a tu a tam se najde nějaký po starém dědovi, nebo jsou to taky totální renovace. Ale žádné z těch aut by nejezdilo v takovém stavu, jako na srazy veteránu bez toho, aniž by se neudržovalo.
Snažíš se tu pošpinit evropské automobilky, ale problém není v autech, ale v ochotě majitelů se o ty masovější kousky evrpoských aut starat či renovovat.
Nesouhlasím ani s tím, že starých BMW a Mercedesu je mizivý počet. Spíš se na těch vete srazech jen nevyskytují.
Jinak 40 let stare Audi nevidis, protoze ta znacka sotva existovala a 40 let stare Peugeot mely zas pramalo zajimavych modelu. Za to stare US auta jsou exoti automaticky, i kdyz se jedna o bezny masovy model a opakuju znovu, maji wow efekt. A stare Fordy, Fiaty a Alfy vidas nebo taky ne? >😁
Italů jezdí dost, Fiaty, Lancie, Alfy, Ferrari.
Tady ty staré němce měli tuneři a hlavně tuzeři, ale to byly youngtimery 15-25 let.
Věřím, že levná V12, ostatně i V8 v takových autech za cenu hodně ojeté Oktávky, bude past na většinu kupců (co si myslí, že se za málo peněz povozí) 😄
Mě se líbí [odkaz] :yes: