Novinky
0
Slovy "klasika" Kodeta: "Vilmo, to jsem si snad ani nezasloužil,..."!!!!!!!!!!! 😉
Přejít do diskuze
Neustále si pletete pojem z průjmem. Carlos Ghosn není z Nissanu ale z Renaultu. Do Japonska byl před pár lety poslán Renaultem aby zachránil potápějící se Nissan, což vykonal
a nyní je zase zpátky doma u Renaultu.
a nyní je zase zpátky doma u Renaultu.
S tímhle tedy nesouhlasím a vidím to naprosto obráceně. Právě v celá řadě Vel Satis, Avantime, Espace IV a Megane vydím tu avantgardu a velmi nadčasový design, který tak trochu "předběhl dobu". Přijde mi, jak kdyby se Renault zalekl sám sebe a najednou chce vplout zpět do vod "běžného" a veřejně "nekonfliktního" designu. Za mě jednoznačně velká škoda 😢
Sotva jsou představené první fotky pětidvéřového hatchbacku a už se větrem nesou vzkazky o připravované sportovní verzi. Renault má v tomto za poslední roky obrovský kredit (připoměňme si z poslední doby Clio Sport, Mégane R26, nebo starší Clio V6), ale mnohé naznačuje, že zkušenosti Renaultsportu by měly vykrystalizovat právě v novém sportovním Méganu. Například nižší hmotnost, než u předchozí generace a připravované oživení verze Coupé, dávají tušit, že se chystá něco velkého.
vyzerá celkom slušne, palubka už nie je hračkárska. Kvalita asi bude, od Modusu v roku 2005 sa Renault zlepšuje viď. Pannenstatistik od ADAC roky 2006-2007, to sú poruchy na ceste(Tüv hovorí o kvalite servisu a o tom, ako dokáže servis vyčistiť auto a peňaženku majiteľa zvnútra i vonku )Jazda bude asi príjemná. A nie som fanúšik francúzov ( ani syru )
Co tím chtěl básník říci? No mám takové podezření, že v tomto případě netuší ani sám básník :no: :-!
Musím říct, že to auto se mi líbí a hned na první pohled (a to se mi poslední dobou nestává moc často). Ten interiér je taky super. Takže zbývá jediné, BRAVO RENAULT.
Renaultu fandím (i přes jejich občasné úlety). Pokud nasadí ceny nižší, než je dnes Laguna (což by bylo logické), tak nevím, jestli si někdo koupí auto typu Fabia, Corsa, Grande Punto.
Renaultu fandím (i přes jejich občasné úlety). Pokud nasadí ceny nižší, než je dnes Laguna (což by bylo logické), tak nevím, jestli si někdo koupí auto typu Fabia, Corsa, Grande Punto.
Jojo, Vel Satis a Avantime a koneckonců i Espace IV byly velkou chybou. Renault se z toho (+ mizerné pověsti Laguny II) bude ještě dlouho vzpamatovávat. Mégane II byl úspěšný spíš navzdory šílenýmu designu. Cesta vede přesně kudy se vydává Mégane III - přes spolupráci s Nissanem a design co vypadá jako navržený pro lidi a ne pro mimozemšťany.
A prave z duvodu obrovskych komercnich uspechu rendlik zlevnuje sve skladove vyrobky a masove propousti zamestnance.
[odkaz]
[odkaz]
A mně se tenhle Mégane líbí. Ač sympatizant této značky, často mě naopak přiváděly k zoufalství "originály" typu Vel Satis nebo i nová Laguna. A jelikož třeba Mégane Grandtour II považuju za vzhledově hodně povedenej kousek, obával jsem se nejhoršího. Ale vypadá to že i zvenku se na něj bude dát dívat, aniž by hrozila nevolnost.
Před čtením tohoto příspěvku bych chtěl upozornit, že v reálu mě toto auto ještě může zklamat.
Zatím se mi velice líbí a už teď se nemohu dočkat, až se půjdu na něho mrknout in natura, natož až se posadím do interiéru, který kráčí ve šlépějích Laguny: Kvalita, elegance, noblesa, fascinující prémiový charakter...
Já vím, už to není skutečný Renault, který rozdělí populaci na skalní příznivce a odpůrce jeho designu, ale mě se líbí. Měl jsem slabost pro krásnou a nezměnitelnou "Avantime eru" (Koneckonců jsem si jiný nick ani nemohl vybrat 😉 ). Nový Mégane sice vykročil přesně na opačnou cestu, ale i tak si u mě udělal oko... 😉
Bezpochyby tu máme horkého kandidáta na etalon segmentu. Pokud Renault u Méganu použil přinejmenším stejný pokrok jako u Laguny, má slova se stanou pravdou
Zatím se mi velice líbí a už teď se nemohu dočkat, až se půjdu na něho mrknout in natura, natož až se posadím do interiéru, který kráčí ve šlépějích Laguny: Kvalita, elegance, noblesa, fascinující prémiový charakter...
Já vím, už to není skutečný Renault, který rozdělí populaci na skalní příznivce a odpůrce jeho designu, ale mě se líbí. Měl jsem slabost pro krásnou a nezměnitelnou "Avantime eru" (Koneckonců jsem si jiný nick ani nemohl vybrat 😉 ). Nový Mégane sice vykročil přesně na opačnou cestu, ale i tak si u mě udělal oko... 😉
Bezpochyby tu máme horkého kandidáta na etalon segmentu. Pokud Renault u Méganu použil přinejmenším stejný pokrok jako u Laguny, má slova se stanou pravdou
Veď aj u Laguny sa inšpirovali plávajúcou palubnou doskou z BMW. Prečo nepoužiť to čo je dobré. Renault so má aj tak po svojom a vodičovi co poskytuje viac miesta na kolená. Proste paráda.
Však je to tuctovka. Toto má byť Renault? Ďalšie auto, čo iba stučnelo. Aby tvarom neurazil, spravili z Mégana nudnú nafúknutú hrču. A aby zostal trochu "renaultovsky" zvláštny, trochu mu spotvorili ksicht a pokrčili prednú kapotu. Je mi ľúto, že to musím napísať o Renaulte, ale celok na mňa pôsobí maximálne odpudzujúco. Interiér v znamení jednoduchých a ľahkých línií, ale nie je to to pravé orechové, chýba mu originalita, takúto palubku má každé druhé auto... Čo sa dizajnu týka, Francúzi by sa mali držať svojich najlepších tradícií a zvyklostí a nie o***ť sa a kopírovať bezpohlavnosť iných... :no:
Čéče, uvnitř je to paráda :yes: Velmi kladně hodnotím vyšší verze s xenony a velkými koly, to je opravdu paráda. Drzý čumák, sto padesát benzínových koní a volant v kůži... Pěkné! Zato na základních patnáctkách ve spojení s H7 a bez mlhovek je to trochu křeč..No, trochu... 8-s Takové "maličkosti", ale dělá to moc :-!
Auto je pěkný, protože je "normální", ale vzhledem k tomu, jak zlevnili tu Lagunu a dneska vydali prohlášení, že musí rychle propustit 4000 lidí, to nevidim nijak růžově.
No tak ten interier s tim digi ukazatelem, je primo fantasticky, neco ve stylu ala Civic a to zeru, to je natolik vyjimecne, ze z evropskych konkurentu to nikdo nema a ani v dohledne dobe mit nebude. :yes: Noooo, rekl bych, ze pokud nasadi zajimave ceny, tak celkove novy Megane sve konkurenci urcite poradne zamota hlavu... 😉
S môjho pohľadu vidím opäť ten istý problém ako má Laguna. Interiér je bez chyby ale ten "rybý" dizajn no neviem. Bodaj by to bolo v skutočnosti lepšie ale skoro vždy to býva horšie.
prosím tě Pierro, srovnávejme stejnou váhovou kategorii, bavíme se tady o Evo a ty zase škodylak! To pak Evo vypadá jako chudý strýček z venkova :-!
neblbni, 1.4 MPI ti přece bude stačit, a klidně bez PP - nechceš přece za jízdy hrát tetris ne? >😁
Jo jo.. a nebude tak rychle stárnout. Za pět let bude pořád svěží, stejně to uměl i Peugeot s třistasedmou 😉
GP a Mito jsou jiné třídy? Jinak dobrý výběr. Já bych tam dohodil ještě Civica, Bravo a lowendového Ceeda >😁
Vida vida.. jak tak na něj koukám, připadají mi ty tvary tak nějak nenásilně přirozené a elegantní. Jednoduchý, ergonomický a kvalitní interiér bez e😜erimentů, bezvadný volant (oceňuji, že je na snímku i obyčejný plastový, ne jen high-tech kůže s čudlíkama 😄
Renault se snaží a to je dobře, protože boj v nižší střední je drsný a zajatci se neberou :-!
Renault se snaží a to je dobře, protože boj v nižší střední je drsný a zajatci se neberou :-!
Vidím to podobně. Ačkoliv já si na Renaulty vždy nějaký ten týden zvykám, načež se mi většinou na dlouhou dobu velmi zalíbí. Např. Lagunu II jsem překusoval snad měsíc a nyní? Dodnes asi vizuálně nejpovedenější kombík posledních cca 20 let (myslím ovšem pouze verzi před faceliftem).
Fakt nevim co si o nem myslet- pomalu opravu svuj nazor a zda se mi celkem pekny ale kdybych mel kupovat auto nizsi stredni tak mezi 3 favoritu patrit nebude- ale mezi 5 by patrit mohl 😉
Na novom Megane vidím viaceré dizajnové prvky Brava, co ale nie je v princípe zle, práve naopak. Motorizácie s benzínovými maloobjemovými turbami sú na tepe doby, dízle tradicne slusné, opat zostáva drobný otáznik, ci Renault tentokrát naozaj výrazne zlepsí kvalitu (Laguna má k tomu nasliapnuté, na správy o spolahlivosti si ale treba nejaký rok pockat). Prajem Meganu úspech, je to rozhodne slusný prírastok v triede.