Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Freddka
To je docela zajimavy novy ukaz, ze u vykonneho vozu uz se do clanku ani nepise informace o vykonu, ani slovicko o spotrebe. Jen ze tociveho momentu dost (500 Nm v 3l benzinu s twinscroll neni az zas tolik)...
A k tomu hodne informaci o Quattro Ultra, ktere v tomto voze vubec neni.
A k tomu hodne informaci o Quattro Ultra, ktere v tomto voze vubec neni.
500 Nm v 3l benzínu není zas až tolik? A kolik by sis představoval u podladěné verze která musí mít nějaký odstup od RS?
Jo ono musi zustat misto jeste pro RS jo? Ach jo to je dneska svet ...
Mimochodem chtel jem napsat, ze autor zapomnel zminit, ze se preslo z dieselu na benzin - takovy malickaty detail 😄
Ja mel za to, ze predchozi generace byla pouze diesel, ale ted nejak nevim, mozna se pletu, on se delal i benzin?
Mimochodem chtel jem napsat, ze autor zapomnel zminit, ze se preslo z dieselu na benzin - takovy malickaty detail 😄
Ja mel za to, ze predchozi generace byla pouze diesel, ale ted nejak nevim, mozna se pletu, on se delal i benzin?
Předchozí generace SQ5 byla diesel jen v Evropě, jinde, třeba v USA, to byl také 3.0 benal s kompresorem.
No to je pr*el, takze je to vazne tak, ze autor v clanku zapomnel zminit i ten malickaty nepatrny detail, ze oproti predchozi generaci vymenili diesel za benzin :-!
Sorry ale to je neskutecne uboha novinarina, nemyslite?
Sorry ale to je neskutecne uboha novinarina, nemyslite?
V minulé generaci se Q5 (na rozdíl od Q3) obešla bez verze RS, ale je logické, že v SQ5 je 3.0 TFSI (260kW/500Nm) z S5 a ne 2.9 TFSI (450PS/600Nm) z RS5.
Myslím, že časem přijde (pro Evropu) i nová dieselová SQ5.
Myslím, že časem přijde (pro Evropu) i nová dieselová SQ5.
Jj, možná měl autor v článku věnoval pár řádek popisu rozdílů právě mezi 3.0 TFSI a 2.9 TFSI, docela by měl zajímaly rozdíly.
2.9 TFSI má dvě turbodmychadla s jednoduchým kanálem turbíny, každé pro jednu řadu válců. To je hlavní odlišnost. Jinak nevím. Co se týče výkonu, je v tabulce. Ano 3.0 TFSI, tedy s kompresorem v minulé SQ5 skutečně v EU nebylo nabízelo. Bylo v USA, Rusku a jinde na světě. Asi výrobce usoudil, že diesel bude lepší. trochu to nechápu, ale budiž. Holt Audi no.
Spíš usoudili, že se bude lépe prodávat. Správně by měli nabídnou oba, jako konkurenty 40i/ 40d.
Také předpokládám, že časem bude. A podle toho zpoždění tipuji, že to bude nová jednotka, možná s elektrickým kompresorem.
Eště nejsem tak starej a je skoro neuvěřitelný jak mi dneska je vysvětlováno že to co před pár lety bylo považováno za špatně je dneska vlastně to nejlepší >😁 >😒]
A to co mi v mládí bylo vysvětlený že je to nejlepší = mizí v nedohlednu 😐
A nebo jen někomu zbyla barva na bazén.
Lentilková je spíš tahle [odkaz] ne? 😉
Nebo tahle? [odkaz] [odkaz] 😄
RRS [odkaz]
V reálu podstatně lepší [odkaz] = asi bych šel taky do horšího 😄
Jenže zapomínáš na jednu podstatnou věc. Audi má program bez hranic, mají Audi Exclusive. Nenašel jsem o Q5 na internetu nic - je to novinka.
Ale osobně bych o třídu výše klidně bral toto😒br />
[odkaz]
Najít podobnej úhel záběru a podobnou barvu = ne že by to nakonec asi nešlo, ale mě se do toho nechce. Tobě snad jo? Klidně ty odkazy dej
Jedna teta se strejdou měli nedávno pučený [odkaz] [odkaz] teta až tak odvázaná nebyla, ale strejda naprosto nadšenej že to při nějakym vyhýbacim zrychlovacim manévru málem postavil na zadní 😄
Jízdní vlastnosti prej fakt vynikající
Věř mi, ze Audi má taky motory, ze kterých by strejda nespal 14 dní. 😉
Až si pudu kupovat 10ti letý auto tvuj pohled možná zvážim. Jinak [odkaz] :yes: :-!
Takže jediný/hlavní ukazatel kvality interiéru je podle tebe to, jak dlouho (komu) vydrží, ale tak u tebe už člověka nemůže překvapit vůbec nic.
Ten Velar tě nějak trápí = se nedivim 😉
Co se (vnějšího) designu Velaru týče, napsal jsem k tomu jasně už ve 13:27 (jsi slepý?).
RRV vypadá velmi! nadějně (aktuálně nejpohlednější RR) , ale hlavně aby nejezdil jako RRE a měl lepší interiér, než RRS.
ad 2. = takže vnějšek hodnotíš podle obrázků? 😄
To je vtip s tim RRE? O tom jak auto jezdí rozhoduje použitá technika = na jaký je postavenej Velar víš = nebo? 😉
Design se dá (byť s určitým omezením) hodnotit i podle fotek.
Velar mám možnost vidět naživo už ve středu.
Nikde netvrdím, že bude jezdit jako RRE, ale na rozdíl od tebe nejsem na větví z toho, že je to jeden z RR a fotky mi k celkovému posouzení opravdu nestačí.
Že má základ společný s F-P? Tak to si tu zase objevil Ameriku. 8-s
Kvalitu RRS tu popsal legendárně objektivní Vaverka: Provedení designu a kvalitou materiálů si s dražším příbuzným v ničem nazadá = zřejmě úplatek 😄
Tak to sem nesmírně zvědavej na středu odpoledne? 😐 Jak u tebe RR proti Audi asi dopadne? >😒]
Moh bych ti říct něco jako že jedno sednutí je stejně k ničemu protože: Jedna teta se strejdou měli drahejch aut jako většina lidí neměla za celej život. A došli k tomu že jim doma stačí 2 a a různý drahý kousky si pučujou. Na tejden na dva. Doma, v Německu i jinde po Evropě. Trochu drahá ale skvělá zábava. Třeba Jag F-Type měli už 3x = pokaždý dost jinej dojem. Pokud netrefíš přesně stejnou výbavu motor a co se nesmí řikat ale i prodej ve stejný oblasti světa = máš často skoro jiný auto. I když na fotkách vypadá dost podobně 😉
Všichni deme do RRS? 😄
[odkaz]
Protože ani všechny materiály nevynahradí obyčejný design té kabiny (který je zase klasický VW).