Odhaduji, ze tahle auta se nekupuji na dobu zaruky, ale ze majitelum slouzi vyrazne dele. Proto jako potencialni zajemce bych mel asi nejvetsi problem s vyberem motoru. Diesel je out, za par let s nim asi nebudu moci vjet do rady evropskych mest. Takze koupit v reichu benzin, kdyz tady neni v nabidce, jenze co zivotnost? To je dilema co?
Byl bych zvědavý na ten úsporný 2.0TSI, ale s automatem a 4x4 v takovém autě... tipuju, že bys v tom byl klidně za +2Kč/km jen v palivu. Pokud by to mělo být na dlouhé trasy a dálnice, tak za mě nafta.
Re: Mnichov uvažuje o zákazu jízdy dieselových aut
Nojo, jenže u toho Multivana bych chtěl, aby mi vydržel 10 a víc let a sice nepopadám panice, když čtu zprávy o brzkém konci naftových motorů, ale tak přeci jen, co bude za těch 10 let si odhadnout netroufám a proto mi výběr benzínu vychází z taktických důvodů výhodnější.
Re: Mnichov uvažuje o zákazu jízdy dieselových aut
Ale pokud za těch deset let najedeš třeba 250tkm, což je celkem střízlivá hodnota, tak jsi v tom na palivu třeba za půl mega (v dnešních cenách)... aspoň že tam je 80l nádrž.
Já nakonec do centra nutně jezdit nemusím, pokud to jde, tak se tomu i dneska vyhnu... v horizontu 10-15 let bych si s tím já osobně hlavu nelámal.
Re: Mnichov uvažuje o zákazu jízdy dieselových aut
hele teď jsem kupoval na hovadiny Customa Transita a předtím jsem se tetelil, že si pořídím Ducato s třílitrem na zemní plyn. A prodávající mně vyvedl z omylu, že se s tím smí jezdit jen na CNG, na benzín, že jen v dojezdovém režimu. takže mně vyléčil z nadšení, že nebudu mít chrochtavou dodávku:)
každopádně, u tohohle zadání - velké SUV/obytňák/MPV s pohonem všech čtyř a automatem je asi nafta nejlepší volba, i když bych zohlednil i to, že to nebude auto na každý den a tudíž by km nájezd nemusel být tak vysoký, abych musel řešit spotřebu.
nicméně je škoda, že třeba u tohoto auta nenabízí VW alternativu k dieselu. myslím rozumnou:)
Re: Mnichov uvažuje o zákazu jízdy dieselových aut
Nechci te desit, ale 2Kc/km maji spotrebu osobaky do 2l objemu, protoze to je pri 30kc/l cca 6.5l/100km. Ja jezdil s Multakem za 9, coz je cca 2,7kc/km. Benzin pocitam bude jezdit tak za 12l, takze hezke 3,5-4kc/km...
Re: Mnichov uvažuje o zákazu jízdy dieselových aut
Zadne dilema, nechtel bych videt spotrebu tohoto (nebo podobneho) auta s turbobenzinem. Navic by ho clovek mel dozivotne, bo prodat by jej uz nikdy neprodal. :-)
ta dvojfarebna bielo bordova verzia s 4x4 je uz ale vcelku podarena aj ako stylovy autobus :yes: rasto ju uz testoval a bol som prekvapeny ake je to nakoniec prakticke a ani nie nejak neskutocne velke auto ... proste taky rodinny pracant v stylovom kabate .. a za mna dokonca lepsia stylovka ako ten gycovy beetle ktory je aj v praxi uplne k nicomu
ta bielo bordova verzia s peknymi retro kolami a aj peknym dekorom v interieri je uz celkom zaujimava... a nahodou... co podobne ponuka konkurencia? ved ta pre istotu uz nic take ani nevyraba ... tu vw ma ozaj velky kus kolaca len pre seba ;-) ...
docela mě fascinuje, že tu máme dodávku za téměř dva miliony korun a před volantem jsou budíky jak z Passatu B5. Nejsem zastáhne digitálních přístrojů a cingrlátek kde člověk pomalu ani nepřečte kolik jede, ale za dva miliony toto?
Palubní deska Véčka je proti tomu Enterprise.
Cena naskákala s věcma jako kůže za sto litrů, automat, 4x4 a tak... a obecně je to prostě drahé auto... jehož základem je pořád dodávka.
Budíky působí možná trošku obyčejně, ale na druhou stranu je to klasika, na které není nic špatně. Podívej se třeba, jaké budíky jsou v různých BMW... vč. aktuální 5er.
[odkaz]
že budem porovnávať nie úplne porovnateľné. Dnes som bol omrknúť MB V Marco Polo a interiér a exteriér tohoto vw nesnesie ani len omylom porovnanie s interiérom a exteriérom MB V. Jediné, čo sa veľmi podobá je ich cena...
No a pak si to vezmou do parády lidé co se těmito obytnými dodávkami zabývají profesionálně a Californie si Marco Polo dá k snídani, ve vnitřní výbavě, ve variabilitě, v dynamice, v jízdních vlastnostech, ve spotřebě a je přitom jenom o nějakých 1000 eur dražší .
[odkaz]
To neberiem, na miesto MB V Marco Polo si dosaď VW Californiu a porovnaj ju s cenou tohoto testovaného kúsku a je vymaľované. To MB ma napadlo skrz fakt, že som ho dnes preliezol z každej strany
Brát to nemusíš, to ovšem nic nezmění na tom, že tranďák je hodnocen lépe a co je podstatné, i přes mírně vyšší cenu se daleko lépe prodává, což je jasná známka jeho kvalit.
Neberiem malo znamenať nerozporujem, nespochybňujem. Len pre vysvetlenie. Zaráźajúca je cena tejto testovanej verzie, je jedno či v porovnaní s Marco Polo, alebo Californiou ;-)
Osobně se mi Volkswagen Multivan panamericana moc líbí a už delší dobu uvažuji nad jeho koupí. Teď jezdím v dodávce od Renaultu, kterou jsme kupovali před pár lety od [odkaz] a sám už cítím, že by to chtělo nějakou změnu ;-)
Transporter je ta nejlepší dodávka všech dob, já to říkám pořád. Jsem její hrdý majitel už přes rok, koupil jsem si ji na [odkaz] a musím říct, že to byl ten nejlepší krok, co jsem mohl udělat. Tak praktický vůz jsem totiž ještě nikdy neměl.