Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST VW Multivan PanAmericana – Stylovka, nebo užitkáč?

43 komentářů

Avatar - Machýrek
Machýrek
Odhaduji, ze tahle auta se nekupuji na dobu zaruky, ale ze majitelum slouzi vyrazne dele. Proto jako potencialni zajemce bych mel asi nejvetsi problem s vyberem motoru. Diesel je out, za par let s nim asi nebudu moci vjet do rady evropskych mest. Takze koupit v reichu benzin, kdyz tady neni v nabidce, jenze co zivotnost? To je dilema co?
Avatar - Emel
Emel
Byl bych zvědavý na ten úsporný 2.0TSI, ale s automatem a 4x4 v takovém autě... tipuju, že bys v tom byl klidně za +2Kč/km jen v palivu. Pokud by to mělo být na dlouhé trasy a dálnice, tak za mě nafta.
Varlamow25242
Přestavba na plyn by problem benzinu ne vyřešila?
Kharl.ANTIDIESEL
jj
Podle současných právních předpisů nemusejí auta normy dodržovat ve skutečném provozu, ale jen při měření v laboratoři... [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Machýrek
Machýrek
Nojo, jenže u toho Multivana bych chtěl, aby mi vydržel 10 a víc let a sice nepopadám panice, když čtu zprávy o brzkém konci naftových motorů, ale tak přeci jen, co bude za těch 10 let si odhadnout netroufám a proto mi výběr benzínu vychází z taktických důvodů výhodnější.
4bytelnýkola
no to je zřejmě potřeba sáhnout mimo evropské vody, bud něco jako Voyager nebo pokud chceš hodně místa tak [odkaz]
Avatar - Emel
Emel
Ale pokud za těch deset let najedeš třeba 250tkm, což je celkem střízlivá hodnota, tak jsi v tom na palivu třeba za půl mega (v dnešních cenách)... aspoň že tam je 80l nádrž.

Já nakonec do centra nutně jezdit nemusím, pokud to jde, tak se tomu i dneska vyhnu... v horizontu 10-15 let bych si s tím já osobně hlavu nelámal.
Mig_35
hele teď jsem kupoval na hovadiny Customa Transita a předtím jsem se tetelil, že si pořídím Ducato s třílitrem na zemní plyn. A prodávající mně vyvedl z omylu, že se s tím smí jezdit jen na CNG, na benzín, že jen v dojezdovém režimu. takže mně vyléčil z nadšení, že nebudu mít chrochtavou dodávku😊
každopádně, u tohohle zadání - velké SUV/obytňák/MPV s pohonem všech čtyř a automatem je asi nafta nejlepší volba, i když bych zohlednil i to, že to nebude auto na každý den a tudíž by km nájezd nemusel být tak vysoký, abych musel řešit spotřebu.
nicméně je škoda, že třeba u tohoto auta nenabízí VW alternativu k dieselu. myslím rozumnou😊
Kolík80
Nechci te desit, ale 2Kc/km maji spotrebu osobaky do 2l objemu, protoze to je pri 30kc/l cca 6.5l/100km. Ja jezdil s Multakem za 9, coz je cca 2,7kc/km. Benzin pocitam bude jezdit tak za 12l, takze hezke 3,5-4kc/km...
_MT_
Emel také napsal +2, tedy o dvě koruny víc oproti dieselu. Alespoň tak jsem ho pochopil.
Avatar - Emel
Emel
Přesně :yes😒br />
Asi teda vč. DPH...
Avatar - _Karel_
_Karel_
+6l rozdíl? Letmý pohled na SM říká spíš polovinu, tedy cca 3l=cca 1kč/km.
webpaja
Prosím, prosím...ať je to Spritmonitor a ne hájemství škodovkářů 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁
při podrobnějším pohledu je tam bohužel jediný benzín/automat/4x4 a blíží se spíš Emelově hodnotě, takže může mít pravdu.
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁
Avatar - fOE
fOE
Zadne dilema, nechtel bych videt spotrebu tohoto (nebo podobneho) auta s turbobenzinem. Navic by ho clovek mel dozivotne, bo prodat by jej uz nikdy neprodal. 😄
Varlamow25242
Přestavba na plyn by problem benzinu ne vyřešila?
Horst Fuchs
Pro TFSI žádné rozumné přestavby nejsou, Musíš si počkat, až bude mít koncern upravený dvoulitr pro CNG, viz článek o hybridním Audi.
Avatar - Anonym
Anonym
a snaží se tvářit jako stylovka >😁 >😁 >😁
webpaja
Nejen pro zelináře a proč ne stylově?
Avatar - Anonym
Anonym
protože je to furt dodávka.

Daleko lepší je auto stavěný bud přímo jako MPV nebo jako luxusní velký van.
Mig_35
Svez se. Být v takovém autě jako cestující ve druhé řadě vůbec není špatné.
_MT_
A van není dodávka?
Avatar - white label
white label
Van je co, když ne dodávka??? Viz _MT_
[odkaz]
kyklop
Máš s tým aj nejakú skúsenosť, alebo ?
Avatar - Joky
Joky
Jak může být almara či skříň stylová ?
Avatar - fOE
fOE
Potkavam jej casto v tomto provedeni [odkaz] a za me to stylovka (v ramci dodavek) je stejne jako je stylovka takove Mini v ramci mini. 😄
4bytelnýkola
pokud seš dostatečnej nadšenec tak může 😄
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ta dvojfarebna bielo bordova verzia s 4x4 je uz ale vcelku podarena aj ako stylovy autobus :yes: rasto ju uz testoval a bol som prekvapeny ake je to nakoniec prakticke a ani nie nejak neskutocne velke auto ... proste taky rodinny pracant v stylovom kabate .. a za mna dokonca lepsia stylovka ako ten gycovy beetle ktory je aj v praxi uplne k nicomu
webpaja
To, že v Nošovicích nevyrábíte opravdové dodávky, neznamená, že to někdo jiný nezvládá...a stylově 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ta bielo bordova verzia s peknymi retro kolami a aj peknym dekorom v interieri je uz celkom zaujimava... a nahodou... co podobne ponuka konkurencia? ved ta pre istotu uz nic take ani nevyraba ... tu vw ma ozaj velky kus kolaca len pre seba 😉 ...
Avatar - balu1989
balu1989
si koukám plete podélný a příčný směr 😄
Avatar - Emel
Emel
Dokonce v rámci jednoho souvětí 😄
Avatar - Floyd
Floyd
>😁 >😁 >😁
RS
docela mě fascinuje, že tu máme dodávku za téměř dva miliony korun a před volantem jsou budíky jak z Passatu B5. Nejsem zastáhne digitálních přístrojů a cingrlátek kde člověk pomalu ani nepřečte kolik jede, ale za dva miliony toto?
Palubní deska Véčka je proti tomu Enterprise.
Avatar - Emel
Emel
Cena naskákala s věcma jako kůže za sto litrů, automat, 4x4 a tak... a obecně je to prostě drahé auto... jehož základem je pořád dodávka.

Budíky působí možná trošku obyčejně, ale na druhou stranu je to klasika, na které není nic špatně. Podívej se třeba, jaké budíky jsou v různých BMW... vč. aktuální 5er.
[odkaz]
kyklop
že budem porovnávať nie úplne porovnateľné. Dnes som bol omrknúť MB V Marco Polo a interiér a exteriér tohoto vw nesnesie ani len omylom porovnanie s interiérom a exteriérom MB V. Jediné, čo sa veľmi podobá je ich cena...
Šimpanz
No a pak si to vezmou do parády lidé co se těmito obytnými dodávkami zabývají profesionálně a Californie si Marco Polo dá k snídani, ve vnitřní výbavě, ve variabilitě, v dynamice, v jízdních vlastnostech, ve spotřebě a je přitom jenom o nějakých 1000 eur dražší .
[odkaz]
kyklop
To neberiem, na miesto MB V Marco Polo si dosaď VW Californiu a porovnaj ju s cenou tohoto testovaného kúsku a je vymaľované. To MB ma napadlo skrz fakt, že som ho dnes preliezol z každej strany
Šimpanz
Brát to nemusíš, to ovšem nic nezmění na tom, že tranďák je hodnocen lépe a co je podstatné, i přes mírně vyšší cenu se daleko lépe prodává, což je jasná známka jeho kvalit.
kyklop
Neberiem malo znamenať nerozporujem, nespochybňujem. Len pre vysvetlenie. Zaráźajúca je cena tejto testovanej verzie, je jedno či v porovnaní s Marco Polo, alebo Californiou 😉
Ferenze
Osobně se mi Volkswagen Multivan panamericana moc líbí a už delší dobu uvažuji nad jeho koupí. Teď jezdím v dodávce od Renaultu, kterou jsme kupovali před pár lety od [odkaz] a sám už cítím, že by to chtělo nějakou změnu 😉
DonLabuznik
Transporter je ta nejlepší dodávka všech dob, já to říkám pořád. Jsem její hrdý majitel už přes rok, koupil jsem si ji na [odkaz] a musím říct, že to byl ten nejlepší krok, co jsem mohl udělat. Tak praktický vůz jsem totiž ještě nikdy neměl.