Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Varlamow25242
Přestavba na plyn by problem benzinu ne vyřešila?
Pro TFSI žádné rozumné přestavby nejsou, Musíš si počkat, až bude mít koncern upravený dvoulitr pro CNG, viz článek o hybridním Audi.
Anonym
a snaží se tvářit jako stylovka >😁 >😁 >😁
Nejen pro zelináře a proč ne stylově?
protože je to furt dodávka.
Daleko lepší je auto stavěný bud přímo jako MPV nebo jako luxusní velký van.
Daleko lepší je auto stavěný bud přímo jako MPV nebo jako luxusní velký van.
Joky
Jak může být almara či skříň stylová ?
Potkavam jej casto v tomto provedeni [odkaz] a za me to stylovka (v ramci dodavek) je stejne jako je stylovka takove Mini v ramci mini. 😄
ta dvojfarebna bielo bordova verzia s 4x4 je uz ale vcelku podarena aj ako stylovy autobus :yes: rasto ju uz testoval a bol som prekvapeny ake je to nakoniec prakticke a ani nie nejak neskutocne velke auto ... proste taky rodinny pracant v stylovom kabate .. a za mna dokonca lepsia stylovka ako ten gycovy beetle ktory je aj v praxi uplne k nicomu
To, že v Nošovicích nevyrábíte opravdové dodávky, neznamená, že to někdo jiný nezvládá...a stylově 😉
ta bielo bordova verzia s peknymi retro kolami a aj peknym dekorom v interieri je uz celkom zaujimava... a nahodou... co podobne ponuka konkurencia? ved ta pre istotu uz nic take ani nevyraba ... tu vw ma ozaj velky kus kolaca len pre seba 😉 ...
balu1989
si koukám plete podélný a příčný směr 😄
RS
docela mě fascinuje, že tu máme dodávku za téměř dva miliony korun a před volantem jsou budíky jak z Passatu B5. Nejsem zastáhne digitálních přístrojů a cingrlátek kde člověk pomalu ani nepřečte kolik jede, ale za dva miliony toto?
Palubní deska Véčka je proti tomu Enterprise.
Palubní deska Véčka je proti tomu Enterprise.
Cena naskákala s věcma jako kůže za sto litrů, automat, 4x4 a tak... a obecně je to prostě drahé auto... jehož základem je pořád dodávka.
Budíky působí možná trošku obyčejně, ale na druhou stranu je to klasika, na které není nic špatně. Podívej se třeba, jaké budíky jsou v různých BMW... vč. aktuální 5er.
[odkaz]
Budíky působí možná trošku obyčejně, ale na druhou stranu je to klasika, na které není nic špatně. Podívej se třeba, jaké budíky jsou v různých BMW... vč. aktuální 5er.
[odkaz]
kyklop
že budem porovnávať nie úplne porovnateľné. Dnes som bol omrknúť MB V Marco Polo a interiér a exteriér tohoto vw nesnesie ani len omylom porovnanie s interiérom a exteriérom MB V. Jediné, čo sa veľmi podobá je ich cena...
No a pak si to vezmou do parády lidé co se těmito obytnými dodávkami zabývají profesionálně a Californie si Marco Polo dá k snídani, ve vnitřní výbavě, ve variabilitě, v dynamice, v jízdních vlastnostech, ve spotřebě a je přitom jenom o nějakých 1000 eur dražší .
[odkaz]
[odkaz]
To neberiem, na miesto MB V Marco Polo si dosaď VW Californiu a porovnaj ju s cenou tohoto testovaného kúsku a je vymaľované. To MB ma napadlo skrz fakt, že som ho dnes preliezol z každej strany
Brát to nemusíš, to ovšem nic nezmění na tom, že tranďák je hodnocen lépe a co je podstatné, i přes mírně vyšší cenu se daleko lépe prodává, což je jasná známka jeho kvalit.
Neberiem malo znamenať nerozporujem, nespochybňujem. Len pre vysvetlenie. Zaráźajúca je cena tejto testovanej verzie, je jedno či v porovnaní s Marco Polo, alebo Californiou 😉
Osobně se mi Volkswagen Multivan panamericana moc líbí a už delší dobu uvažuji nad jeho koupí. Teď jezdím v dodávce od Renaultu, kterou jsme kupovali před pár lety od [odkaz] a sám už cítím, že by to chtělo nějakou změnu 😉
DonLabuznik
Transporter je ta nejlepší dodávka všech dob, já to říkám pořád. Jsem její hrdý majitel už přes rok, koupil jsem si ji na [odkaz] a musím říct, že to byl ten nejlepší krok, co jsem mohl udělat. Tak praktický vůz jsem totiž ještě nikdy neměl.
Podle současných právních předpisů nemusejí auta normy dodržovat ve skutečném provozu, ale jen při měření v laboratoři... [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Já nakonec do centra nutně jezdit nemusím, pokud to jde, tak se tomu i dneska vyhnu... v horizontu 10-15 let bych si s tím já osobně hlavu nelámal.
každopádně, u tohohle zadání - velké SUV/obytňák/MPV s pohonem všech čtyř a automatem je asi nafta nejlepší volba, i když bych zohlednil i to, že to nebude auto na každý den a tudíž by km nájezd nemusel být tak vysoký, abych musel řešit spotřebu.
nicméně je škoda, že třeba u tohoto auta nenabízí VW alternativu k dieselu. myslím rozumnou😊
Asi teda vč. DPH...
při podrobnějším pohledu je tam bohužel jediný benzín/automat/4x4 a blíží se spíš Emelově hodnotě, takže může mít pravdu.