Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jízdní dojmy Audi RS5 Coupé: Stejný výkon, ale méně válců

6 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Shodou náhod v galerii s nadpisem "jízdní dojmy RS5" je hned pod tím "za cenu, kterou si zamilujete" (reklama na Kiu). >😒] No, neber to, za tři míče!
Avatar - Floyd
Floyd
Beru >😁 >😁 >😁
kalousek
Citace: "...Důvod, proč se tento diferenciál příliš neosvědčil, vám dnes nikdo z Audi neřekne. Hlavní příčinu vidíme v jeho schopnosti vyvozovat svorný účinek, k čemuž potřeboval dodatečnou lamelovou brzdu. V extrému se tak musel vůz spoléhat na kolové brzdy, což není úplně nejšťastnější řešení...."

Musím konstatovat, že některé myšlenky p.Dusila se mi daří chápat jen velmi obtížně.
Například tady nejsem úspěšný ani trochu. V potřebě dodatečné brzdy se podle mě korunový diferenciál nijak neliší od Tosenů, takže mi zcela uniká pointa citovaného vysvětlení
_MT_
Také nemám ponětí, o čem píše. A zřejmě ani on sám (nedává to žádný smysl).

Tahle auta přibrzďování kol používají, protože mají pořád otevřený diferenciál. Na přední nápravu nic jiného nedávají, na zadní může být aktivní diferenciál. Nemá to však nic společného s mezinápravovým (tam by se normálně přibrzďováním řešila situace, kdy máš kola ve vzduchu, což při jízdě po asfaltu není moc problém). Mám takový pocit, že zvládal až 85 % dozadu a až 70 % dopředu - že by jim tohle nestačilo a museli si navíc pomáhat brzdami, se mi nezdá.
kalousek
jj, vidím to podobně
Avatar - white label
white label
Jj, z toho textu by se jeden klidně i zaDusil... 😉