Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - _Karel_
Kouzlo nechtěného
| 11. 6. 2017 10:55
Shodou náhod v galerii s nadpisem "jízdní dojmy RS5" je hned pod tím "za cenu, kterou si zamilujete" (reklama na Kiu). >:-[] No, neber to, za tři míče!
Avatar - Floyd
Kouzlo nechtěného
| 11. 6. 2017 11:50
Beru >:D >:D >:D
korunový diferenciál
| 11. 6. 2017 12:18
Citace: "...Důvod, proč se tento diferenciál příliš neosvědčil, vám dnes nikdo z Audi neřekne. Hlavní příčinu vidíme v jeho schopnosti vyvozovat svorný účinek, k čemuž potřeboval dodatečnou lamelovou brzdu. V extrému se tak musel vůz spoléhat na kolové brzdy, což není úplně nejšťastnější řešení...."

Musím konstatovat, že některé myšlenky p.Dusila se mi daří chápat jen velmi obtížně.
Například tady nejsem úspěšný ani trochu. V potřebě dodatečné brzdy se podle mě korunový diferenciál nijak neliší od Tosenů, takže mi zcela uniká pointa citovaného vysvětlení
korunový diferenciál
| 11. 6. 2017 13:07
Také nemám ponětí, o čem píše. A zřejmě ani on sám (nedává to žádný smysl).

Tahle auta přibrzďování kol používají, protože mají pořád otevřený diferenciál. Na přední nápravu nic jiného nedávají, na zadní může být aktivní diferenciál. Nemá to však nic společného s mezinápravovým (tam by se normálně přibrzďováním řešila situace, kdy máš kola ve vzduchu, což při jízdě po asfaltu není moc problém). Mám takový pocit, že zvládal až 85 % dozadu a až 70 % dopředu - že by jim tohle nestačilo a museli si navíc pomáhat brzdami, se mi nezdá.
korunový diferenciál
| 11. 6. 2017 14:01
jj, vidím to podobně
Avatar - white label
korunový diferenciál
| 11. 6. 2017 23:03
Jj, z toho textu by se jeden klidně i zaDusil... ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku