Hej to je dost divne, najma ak je 25d este aj awd a 30d nie, mozno ma inak poskladane prevody alebo su udaje s inymi kolesami. Kazdopadne smutne ze je vo vybave len jeden benzin.
je to pekne auto... a popravde som rad ze sme nemuseli cakat az do cyklistickej Tour de France na odhalenie tohto kombika ( ako tomu bolo povedzme pri SUVecku F-pace ) ale ze ho ukazali uz skor a rovno naplno... a bez nejakych maskovacich polepov .... a verim ze solventnejsi zakaznici sa ho uz tiez nevedeli dockat... medzitym tu sice uz boli aj take clanky ze novy XF uz o kombik pride a podobne jobovky ale nakoniec je fajn ze ho tu mame... ved je to hadam najkrajsi premiovy kombik sucasnosti... takze bola by skoda keby sme ho tu nemali.. zaroven je to aj jeden z mala kombi konkurentov k zavedenej nemeckej premii ked zvazime fakt ze napr. lexus proste kombik nema a rovnako ani maserati alebo cadillac ... takze jaguar je defakto jedina kombikova volba ak clovek chce premiu ale zrovna D3 nemusi ...
Jojo, 120 Kw to je dělo panečku. To sem měl v prvním autě - Ve stratusu z roku 95 co měl 120 KW z 2,5 V6 od soudruhů z Mitsubishi.
Je vidět že za 22 let mohutně pokročili dopředu - vydolovali ten samý výkon z dvoulitrovýho sazometu. Panečku to je inovace jak cyp. Honem bych si to běžel koupit.
Takovýhle auto má mít dneska 3litrovej šestiválec s 350 HP, pak zatleskám a poplácám je po zádech.
Jaguar se 160 Hp je výsmech, to je asi jako 300 konové Ferrari :-)
nemůžeš porovnávat zrychlení a spotřebu u auta co mělo 4s. automat u auta co má 8 st. A samozřjemě že nafta žere méně, ale to je taky jediné co je na naftě zajímavé.
jako by jsi ho neznal, stejně jako jeho nekončící povzdechy na tim, jak málo umí evropští výrobci vydolovat z motoru, například jeho dnešní povzdech nad 120 Kw z dvoulitru, jako by nebylo X stejně objemných motorů s podstatně vyšším výkonem.
Tato doba zdá se značně podivná. Místo aby těch 177KW tahali z "pohodově" naladěného třílitru, "honí" to z dvoulitru. Není to jen u Jaguáru, tento povzdech je míněn obecně. Audi se svým 3.0 TDI 160 KW působí v této době skoro jako zjevení.
Souhlas. Na druhou stranu to jen kopiruje 25d od BMW (ne ze by to bylo neco hodno kopirovani). U JLR mi to dokonce dava jeste vetsi smysl, precijen vic nez jaguaru se proda LR a 25d je potencialne velice zajimava motorizace uz tim, ze pujde osadit i napric treba do Evoque. Drzet / vyvijet kvuli nekterym modelum podladeny V6/R6 a kvuli jinym biturbo R4, to si nelajzne v dnesni dobe nikdo.
Vsechna cest audi a doufam, ze jim to jeste dlouho vydrzi.
ty mas toho mensieho Jagyho - spokojnost?
Ja som mal posledneho este XF 3.0 litre asi 2013 a vcelku fajn vozenie a teraz tento kombik ma zaujal.
( urcite vyskusam novy diesel R6 od Mercedesu) :-!
JAG je dpbra volba ja som tiez vahal a kupil som vtedy E 350 a moj obchodny spolocnik zobral sportbreak XF 3 diesel... Jag je urcite zabavnejsie auto ale ja uz nezavodim a E cko ma spokojne prevezie kde potrebujem ...
Mas pravdu aj ked ten budget stale brzdi to co naozaj chceme jazdit...Ja osobne ked som kupoval auto som pozeral na A6 , XF a E cko ...u Audi ma nahneval dealer mozno myslel ze nej. emigrant co tam prisiel na Forde si nemoze dovolit A 6 3 tdi , u MB sa chovali viac ako slusne aj cenu spravili lepsiu ako A 6 tak som im rad vysypal dukaty...Este som jednym okom pozeral aj na nove Mondeo v top verzii chcel som usetrit nej.dukaty ale po skusobnej jazde na E 350 som na setrenie rychlo zabudol....
neboj, ja sa vratim! :-! ( E coupe?)
ale kamos uz dlhodobo obdivoval moj kus medveda a kedze taky nevedel zohnat ani v Nemecku, tak mi dal vybornu cenu - a mam este zanovne Q7 ( celkom dobre postavene) a iba 10.000 km, tak musim aj to trochu zodrat. :-!
E coupe je velky fesak...Vadi mi ze je pre 4 aj ked 4 och malo kedy vozim... Ty by si asi zvladol S 500 coupe...? zbav sa Audinky a S coupe je na pol ceste... >:D
je čvrtek a nic. Tak snad mi jaguar odpustí, že zrovna v diskusi pod ním, ale když se k tomu nemá redakce...
Tuto sobotu, opět po roce, přichází svátek motoristického sportu,
24 HEURES DU MANS!!!
Nažhavte své příjimače, všem fanouškům přeju hezký víkend. :-):-):yes:
Jsou to praví petrolheadi, v usa se objeví k pronájmu elektrická verze hroudy plechu od hondy a nástěnkář hned tapetuje. Nějaké Le Mans? Zívačka... :-!
Je to najkrajsie vo svojej triede . mame predch.generaciu sportbreak 3 d. myslim to malo len 285 koni vtedy ale ide to viac ako slusne. je to v bordovej metalize cierne disky + doplnky limited edition vnutri presivana koza atd. Sedadla trosku uzke tak to nafukovanie bocnic na prednych sedadlach je pre velmi tenkych.... Interier horsi ako nemci ale inak vsetko ostatne je :yes: Spolahlivost este celkom OK, minuly tyzden vyprdla klimatizacia a blbli nej kontrolky inak nic vazne...
...ale v Evrope mi chybi nejaky normalni motor. Dvoulitrovy ctyrvalec jako zaklad, budiz, ale ten V6 proste chybi. :-! O absenci manualni prevodovky ani nemluve, ale na to jsem si uz u takzvane "premie" zvykl (nevim co je premioveho na vyrobci, ktery mi nenabidne normalni prevodovku).
Re: Pro ameriku, afriku nebo stredni vychod dobry...
Prijit muzou, otazkou je, pro ktere trhy. Kdyby Jaguar chtel, mohl uz tu minulou generaci nabizet s benzinovym sestivalcem. Ja mam Jaguary dlouhodobe rad, ale ta jejich politika na evropskem trhu se mi uz roky nelibi.