Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je tady
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 08:16
Není to SUV, nemá 4x4. Nazývat ten šuplík SUV je klasickým francouzským podvodem. Nicméně redakce rendlíka tlačí... Proč asi? :no: :no: :no:
Avatar - speedfred
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 08:17
ty bavíš >:D >:D >:D
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 08:43
Světlá výška:
Captur: 20 cm
CX3: 15,5 cm
:-)
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 08:49
[odkaz]

Že tě to baví takhle veřejně lhát...
Avatar - iudex
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 09:03
To bolo na komoru. Na pogovom mieste by som sa týždeň pohyboval len po kanáloch.
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 09:12
Pogo je splachovací, už se mu to psalo vícekrát, naposledy včera >:D
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 13:17
On si nejaký protiargument nájde >:D >:-[]
Avatar - _Karel_
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 13:35
Ono se stačí podívat na úvodní foto a dalších několik fotek do galerie, kde jsou obě auta vedle sebe. 5cm rozdíl bys tam viděl pouhým okem.
Rendlík = podvod
| 17. 6. 2017 12:37
Na obranu pogo26 - kdyz jsem pogoogloval, tak jsem nasel docela hodne testu, ktere pouzivaji 20 cm (u predfaceliftove verze), na druhou stranu - ofiko materialy jsou beton.
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 08:43
"Není to SUV, nemá 4x4" .... a nema to alfa samec motor na naftu, vid?! >:D
Avatar - _Karel_
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 13:16
Stařecká demence? Psal jsem ti už ráno, že Captur je crossover, ne SUV. Co na tom nechápeš? :no: :no: :no:
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 13:18
On bol vždy iný :-)
Avatar - Jaros71
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 15:49
Obě auta jsou CROSOVER.. ;-)
RENDLÍK NEMÁ ATMOSFERU..DOST PROBLÉM , ALE NĚKOMU JE TO FUK.
Nevybral bych ani jedno.
Mazda CX3 pěkná ale moc malá , Captur je designem tak pro ženskou.
Avatar - _Karel_
Rendlík = podvod
| 16. 6. 2017 16:04
Reálně mám taky obě auta za crossovery, ale mazda na rozdíl od rencka nazývá svou CX-3 "kompaktním SUV"
Pure tech
| 16. 6. 2017 08:30
Opravdu se motor v Rendlíku jmenuje PureTech? Asi mi něco uniklo a PSA kromě Opelu přikúpilo i Renault :-)
Pure tech
| 16. 6. 2017 08:41
:yes:
Pure tech
| 16. 6. 2017 08:53
Díky za upozornění. Tak to dopadá, když se test píše po návratu z prezentace nového Citroënu... :*)
Avatar - Floyd
Pure tech
| 16. 6. 2017 10:22
A to má být jako co?! Omluva za vaši chybu?! No tak to potěš koště. Příště nepište nic po návratu z prezentace, nic před odjezdem na prezentaci, nic před obědem, nic před koncem pracovní doby, nic hned po ránu. Já myslím, že nepsat nic a s okamžitou platností pro všechny by bylo úplně nejlepší. Co vy na to takto při pátku? >:D >:D >:D
Avatar - euro89
Pure tech
| 16. 6. 2017 11:25
Nova doba. Ja kdyz malej, tak mi rodice rikali, ze pokud se nebudu ucit, tak zustanu blbej a budu moct delat leda nejakyho metare, popelare nebo prodavace v samosce. Dneska se muze detem rikat, ze pokud zustanou uplne blby, tak budou moct delat redaktory auto.cz nebo Sveta Motoru. A pokud k te blbosti pridaji jeste mentalni poruchu s urcitou davkou exhibicionismu, tak to mozna dotahnou i do televizniho Autosalonu. >:-[]
Pure tech
| 16. 6. 2017 14:35
Chápem že webové diskusie sú odbrzdené, ľudia tu preháňajú, honia si anonymne sebavedomie, ale tieto tvoje reči sú až príliš hlúpe, nie?
Takže ťa opravím, keď ste úplne blbý, budete si liečiť mindráky v diskusiách na auto.cz.
Avatar - Enthusiastic.driver
Pure tech
| 16. 6. 2017 12:18
Co by měl podle tebe redaktor udělat? Spáchat sepuku? Podekoval za upozornění a opravil. :yes: Chyby dělá každý.
Avatar - white label
Pure tech
| 16. 6. 2017 12:24
Souhlas.
Pure tech
| 16. 6. 2017 14:01
:yes:
Pure tech
| 16. 6. 2017 14:37
Floyd po každej chybe čo urobí, mláti hlavou o stenu. A chýb robí veľa :-)
Pure tech
| 16. 6. 2017 16:49
Poděkoval za upozornění, udělal chybu a pravděpodobně ji opravil. Tak co tady resis? :no:
Pure tech
| 16. 6. 2017 17:00
Ti "bezchybni" z nas si potrebuji vylecit komplex. Tak je nechme seberealizovat....
Vítěz
| 16. 6. 2017 08:47
Tak Renault vyhrál jen díky tomu, že víc lže o své spotřebě. To jsou paradoxy >:D
Avatar - Dinar
Vítěz
| 16. 6. 2017 09:04
Já bych řekl, že je to v tom testu dobře zdůvodněno, pro kohokoliv, kdo rád řídí, potrpí si na dotaženost a nemusí řešit prostor, je lepší mazda, lepším univerzálem je ale captur, auto, které v dané třídě nastavuje měřítka. Jeden z mála povedených renaultů.

Ty manipulace typu spotřeba, nebo výše Pogo a světlá výška, to je renault kolorit, na kvalitách capturu to nic nemění. ;-)
Vítěz
| 16. 6. 2017 09:18
OK. V testu mě jen překvapilo, že Mazda jako řidičské auto předší universála i v komfortu a odhlučnění podvozku, což nebývá v porovnání takových aut moc zvykem.
Avatar - Dinar
Vítěz
| 16. 6. 2017 09:26
Mazda je prostě dotaženější, ale rozdíly ve vnímané kvalitě, třeba v tom odhlučnění, nejsou tak velké, jako ty v prostornosti, vzadu, kufr, to je v dané třídě důležitější (z hlediska kupců), proto je captur etalonem, nemá vyložené slabiny, nabízí vnějším rozměrům odpovídající prostor, dá se tak použít i jako rodinné auto, cx-3 je pro dva, to je výrazný hendikep.
Vítěz
| 16. 6. 2017 09:46
Jeden z mála povedených renaultů ... ? Ne že bych byl nějaký Renaultofil, ale snad kromě absence dvoulitru u Talismanu a spol. mi portfolio Renaultu připadá srovnatelné s mainstreamovou konkurencí. Pomíjím supermainstream :-)
Avatar - Dinar
Vítěz
| 16. 6. 2017 09:57
Jaké má značka portfolio o kvalitách jednotlivých modelů nic neříká, mně se prostě jednotlivé modely při srovnání s konkurencí moc nelíbí, řidičsky, ergonomií ani designem. Je to můj subjektivní názor, čertíci obvykle vyskakující z krabiček s kosočtvercem, ať zůstanou v klidu. ;-)
Vítěz
| 16. 6. 2017 10:06
Ok, o nic nejde. Rendlíka jsem neměl, nemám a nejspíš nikdy mít nebudu ty čertíku :-) .
Vítěz
| 16. 6. 2017 09:14
Jedinou chybou MAZDY je cena. Škoda že do ní nedávají tu benzínovou 1,5, když už vychází z M2. Ale i přes vyšší cenu jich na cestách jezdí dost.
Vítěz
| 16. 6. 2017 10:03
I ten prostor (pise o nem uz Dinar) hraje do karet Capturu. Mazda je vazne malicka, muze to byt ridictejsi auto (coz ale bude imponovat spise chlapske casti publika a nevim kolik chlapu si takove auto bude kupovat pro sebe), ale v tehle tride se na to hrat spis nebude. ;-)
Avatar - 3_diamanty
Vítěz
| 16. 6. 2017 10:35
CX3 je auto pre dvoch kym captur je auto pre styroch.. aj tu vidim dva rozdielne svety... v CX3 som rodinu este sediet nevidel.. maximalne tak mamicku s malym dietatom vzadu alebo vyslovene len sameho cloveka .. kym captur funguje kludne aj ako rodinne auto po vzore ix20 vengy alebo note .. a nejake tu aj v okoli mame.. tak viem ze to nie je uz auto len pre dvoch ale ozaj uz take skor rodinne auto
Vítěz
| 16. 6. 2017 13:37
CX3 i Captur jsou malé auta, které se veze na současné módní vlně. Jedno je o chlup větší. A přitom jsem si původně myslel že CX3 je větší. Ani jedno jsem neprolézal, ale ta výška asi ve vnitř dělá svoje.
Avatar - 3_diamanty
Vítěz
| 16. 6. 2017 10:26
uz tu raz bol porovnavaci test capturu ale so soulom a vtedy zase pre zmenu vyhral soul... inak ten sa da dnes uz kupit aj s 200 konovym tgdi-ckom.. len cakam kedy ho uz konecne otestuju... lebo taketo nadupane crossy ozaj na trhu moc nemame ... tak snad sa dockame.. soul je za mna dnes z tejto triedy kompaktnych crossov jasna volba ... je dospely v kabine.. aj podvozkovo ( vychadza uz kusok zo ceedu ) ... zaroven je hodne priestranny a s tgdi bude zrejme aj poriadne zivy a zabavny .. uz fakt len testik tohto novodobeho sleepera tu stale chyba
Výbava
| 16. 6. 2017 09:05
Srovnání výbavy je velmi zajímavé, neboť za půl mega má Mazda LED světla (nejen v zadu, ale i ve předu). Mlhovky jsou jen LED.
Výbava
| 16. 6. 2017 14:26
To nie je až taká výhra, niekde to obtrieš o stĺp a po zaplatení nových LEDiek budeš za tú sumu plakať pol roka.
Avatar - Wolfsteen
Downsizing
| 16. 6. 2017 09:16
Mazda opět dokazuje, k čemu ten downsizing je >:D Skyactive :yes:
Downsizing
| 16. 6. 2017 14:21
A ako to prosím ťa dokazuje?
Avatar - Wolfsteen
Downsizing
| 16. 6. 2017 15:02
Tím, že dvoulitrový motor má nižší spotřebu než ten s téměř polovičním objemem.
Downsizing
| 16. 6. 2017 17:39
S väčšou hmotnosťou a horšou dynamikou. Niečo za niečo. Objem nech je aký chce, treba porovnávať schopnosti.
Downsizing
| 19. 6. 2017 23:04
horšiu dynamiku meranú na konkrétnom stupni pri konkrétnej rýchlosti. Prečo to nemerajú pri ľubovoľnom stupni?! Zrýchlením 60-100 by mazda renault rozdrtila, keby sa meralo na 3. stupni. Každé auto má kvalty podkladné ináč, takže toto meranie dynamiky, čo robia, je nezmysel.
Renault
| 16. 6. 2017 09:29
Motor 1.2 a zmatený automat a nikomu to nevadí
Avatar - 3_diamanty
captur
| 16. 6. 2017 10:20
je viac rodinny.. ma vaciuu svetlu vysku.. je proste tak nejak praktickejsi... CX3 je za mna prekvapivo nazivo mala ... k tomu jej svetlost je mensia.... previs predny zase dost obrovsky a nizko polozeny ... tazko povedat ktory z dvojice je pre mna atraktivnejsi voz ... su to dva rozne svety... to je ako porovnavat jaguar s bmw.. kto chce jaga netuzi po bmw a kto chce bmw tomu ziaden jag nebude dost dobry.... tu to vidim presne podobne... kto chce mazdu tak ziaden captur he nezaujme aj keby mal 4x4 a 200 koni... a naopak kto fandi rodinnejsiem capturu a ma rad tento elegantny dizajn la france ...a styl renaultu ... toho maskou vyskerena CX3-ka s minipodvozkom a malym vnutornym priestorom tazko zaujme... je to suboj ozaj dvoch roznych svetov a dvoch roznych priorit.... mne nie je blizke ani jedno z tychto dvoch aut .. za mna radsej gdi Soul alebo juke ;-)
Avatar - wakantanka
captur
| 16. 6. 2017 10:42
pekne si to napísal, len tú poslednú vetu si už nemusel :-) Takto od kompu si svojho času kupoval Rio či i20 a sám vieš kde si skončil keď si si sám vyskúšal >:D
Avatar - 3_diamanty
captur
| 16. 6. 2017 10:49
u soula nie je pochyb .. sedel som v nom... je to dospele auto s vybavou aj motorom uz v zaklade inde ako captur ... soul je uz inak aj inde posadeny na pomery svojho segmentu ako rio v zaklade vo svojej malej triede ... takze to sa neda takto uz zrovnavat .. soul je uz aj v zaklade hodne pouzitelny co sa o riu v zaklade az tak uplne neda povedat ... takisto zaklqdny soul je voci zaklqdnemu capturu uz uplne inde ako napr rio voci cliu alebo fabii kde rio uz ozaj nevycnieca vo svojej triede ... tazko porovnavat male vozy s tymtito crossmi a zvlast soul je specificky v tom ze fakt uz nevychadza z maleho auta ako napr captur ale kabinou aj podvozkom je to uz skor nizsia stredna.. je proste dostiahnutejsi dospelejsi... ja ked som sa do soula posadil mal som pocit ze je dokonca aj lepsi ako ceed v takej tej vnimanej kvalite ... je to pecka auto podla mna ale kusok u nas stale akoby podcenovane si myslim .. a urcite je inde ako rio medzmi malymi vozmi kde vobec nevytrca nicim naopak je len priemernym malym autom na pomery svojho segmentu ... kym soul je v crossoch jedno spickove a dospele auto ... ktore uz viditelne vycnieva nad svojou konkurenciou
Avatar - wakantanka
captur
| 16. 6. 2017 13:26
Neskúmal som cenníky, ale predpokladám že ten Soul bude oproti základnému Capturu inde aj cenou. Po dorovnaní výbav to (zase tipujem) nebude zrejme až také jednoznačné a budú rozhodovať skôr osobné preferencie.
Avatar - 3_diamanty
captur
| 17. 6. 2017 08:01
ono obecne soul je iny level ako captur... ina dimenzia :yes:
Avatar - _Karel_
Dobrý
| 16. 6. 2017 13:24
Asi to bylo o prsa ( :-( ), ale fajn test. Když v něm není škodovka nebo VW, dají se vaše testy brát vážněji. Jen ten dvoubodový rozdíl v disciplíně "kufr" - doufám, že to není jen za litry nebo míry, to by bylo k smíchu, ty kufry jsou pro mě identické. Pokud to je hodnocení i nějaých držáků atd., pak ok. :-)
Avatar - Beefcake
Dobrý
| 16. 6. 2017 15:02
O prsia Japonky :-)
Avatar - _Karel_
Dobrý
| 16. 6. 2017 15:07
Nezletilé Japonky >:-[]
Avatar - Beefcake
Dobrý
| 16. 6. 2017 15:09
To oni len tak vyzeraju :-)
Dobrý
| 16. 6. 2017 20:51
"nezletilá" japonská atlétka >:-[]
Dobrý
| 19. 6. 2017 23:06
hej, mazda prehrala o 2 stotiny, lebo má horšiu papierovú spotrebu (a lepšiu reálnu) WTF???
Avatar - Beefcake
Dobrý
| 20. 6. 2017 12:47
Renault viac inzeruje.
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 14:19
kdybych o jednom z tehle dvou aut na rozvoz deti uvazoval, tak rozhodne mazda.
jenze svetla vyska jen 15.5cm, tedy s problémy pouzitelny i na obyčejnou polni cestu a cena ve ctyrkolce minimalne 570tis, to mi na tak malicky auto prijde dost.
daleko pouzitelnejsi subaru xv se svetlou vyskou 22cm a samozrejme ve ctyrkolce s benzinovym dvoulitrem je za cenikovych 599tis a s tim bych mozna i od baraku projel 20cm snehu nez to odpoledne vyhrnou...
Avatar - _Karel_
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 14:44
Ok. Subaru má vyšší světlou výšku (o dost vyšší) ale jinak je to dvoulitr proti dvoulitru, čtyřkolka proti čtyřkolce, téměř nejvyšší výbava mazdy proti základní výbavě Subaru. No a nezapomeňme kufr - tam Subaru válcuje veškerou konkurenci - 1270L !!! (údaj z jejich stránek). V nejvyšší výbavě je pak benzínové Subaru za 750tis.
Avatar - Beefcake
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 15:19
Si ma vyprovokoval s tym kufrom pozriet do katalogov (to bude so sklopenymi zadnymi sedadlami)
XV naozaj dobry konkurent pre CX-3, pretoze som si doteraz myslel, ze XV bude o dost drahsie.
Najlacnejsia AWD Mazda:
Mazda CX-3, SUV, Revolution, G150 4WD MT (6-stupňová manuálna prevodovka 4WD) za 22190E cennik
XV zacina s tymto motorom na 24000. Lenze za 25000E je uz zakladny Forester, co je zase o inom, tak si vyber :-)
Na nejake rozdiely vo vybave by som osobne kaslal.
Setrilkovia maju dokonca moznost do XV dat 1.6atmo, ci uz s CVT alebo MT (a to dokonca s redukciou !!! , co je v tejto kategorii uzasna vec).
Avatar - _Karel_
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 15:33
Tak Forester je něco úplně jinýho. Řekněme ne moc fešák, ale pořádný auto. Tyhle dvě autíčka jsou opakem.
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 15:51
forester by byl jednoznacna volba, kdyby to nemelo byt auto pro manželku na rozvoz deti a v urcitych situacích i jako nahrada normálního auta.
svetla vyska XV a forester stejna, predpokladam, ze by oboji nemelo mit problém projet 20cm snehu a když napadne vic, tak se neda nic delat, ale kolik takových dni v roce je ???
Avatar - _Karel_
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 16:09
Z toho co popisuješ mi vychází, že jediný problém je cena. Protože jinak je auto velikosti Forestera určitě vhodnější, když kromě mama-caru občas musí zastat funkci celorodinného auta (což máme doma stejně).
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 16:35
forester se stejnym motorem a +- stejnou výbavou je o 100tis drazsi a to bych ještě zkousnul. jenze s tim autem bude hejbat podstatne min nez s XV a XV muze fungovat i jako nahrada klasickyho auta. a specifikace se silnejsim motorem (benzinovym) je od 939tis a navic jen s CVT. a tolik za takovyhle auto dat neminim a CVT nechci.
a ja sem odpurce klasických SUV a nechci se zaradit do davu
Avatar - Beefcake
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 19:04
No ved si nekupuj klasicke, kup Forester :-) Inak to vazne je klasicke a hlavne univerzalne auto. Tiez som nechcel dat(a nedal) o dost viac za turbo benzin a teraz to trochu lutujem. Predrazuju tu verziu blbiny ako navigacia/stresne okno a podobne. Bestseller by bola stredna vybava s top motorom za prijemnejsiu cenu, ako ma XT teraz.
Ale do mesta by bol ten turbobenzin luxus, no CVT naopak paradna volba.
Avatar - Beefcake
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 19:01
Je to retro fesak, zrovna dnes som nad tym rozmyslal, ze ma paradny dizajn (pre mna :-) ). Spomenul som ho najma preto, lebo aj na tom priklade je vidno, ako sa prekryvaju cenovo dve auta rozdielnej triedy (XV/F) a ze niekedy je mozno lepsie kupit vacsi model so slabsou vybavou.
Avatar - Ronault.
pseudo SUV
| 17. 6. 2017 03:06
Jestli bys spíše neměl přemýšlet o tom, jestli si již opravdu nejít k očnímu...
Avatar - Wolfsteen
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 15:08
Na rozvoz dětí větší světlou výšku nepotřebujete a čtyřkolku už tuplem ne. To auto bude 99,9% života trávit na normálních cestách, takže no problem :-)
Avatar - Beefcake
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 15:21
Lenze k ten stvorkolke patri aj mechanicky skvely podvozok a to uz poznat je.
pseudo SUV
| 16. 6. 2017 15:48
zalezi kde bydlis
ja mam na nejblizsi silnicku 3 tridy, která tam konci, pul kilometru, castecne do kopce a i ti co bydli u te asfaltky mají v zime problém.
a z druhé strany přes 1km sterkovy cesty, kde s klasickou oktafkou skrtam, a která se vyhrnuje az je vyhrnuty vse ostatní a potrebuju zajistit, aby se deti do skoly dostaly i v zime. samozrejme, když párkrát nepujdou, nic se nedeje, ale nemůže to byt casto
Avatar - Ronault.
pseudo SUV
| 17. 6. 2017 03:07
Řetězy? Nohy? Autobus?
Avatar - Beefcake
pseudo SUV
| 18. 6. 2017 13:07
Pohodlie ? Rozum ?
Avatar - Andromeda
pseudo SUV
| 18. 6. 2017 19:41
Rozum, to je minimálně to, co Ti úpěnlivě chybí ...
Avatar - Beefcake
pseudo SUV
| 19. 6. 2017 18:34
Rozum chyba najma tomu, kto radsej riesi pravidelne retaze on/off. A este tym, ktory to nechapu. A za osobne utoky skryvaju nedostatok argumentov.
Avatar - Blue Sun
Zase
| 16. 6. 2017 14:41
trapné auto.cz plky o "ergonomii". Kdy už konečně pochopíte, že něco je vlastnost, nikoli chyba? A že tu vlastnost oceňují všichni běžní uživatelé Renaultů?
Jo, vím... nikdy. Chyběl by vám argument proti...
Takhle je z toho zase zbytečný blitkočlánek.
Avatar - Ronault.
Zase
| 16. 6. 2017 14:51
To je asi zbytečné...a horší je, že se tím pláčem testerů často výrobce řídí...
Avatar - Blue Sun
Zase
| 16. 6. 2017 15:07
No, snad alespoň Renault vydrží být sám sebou.
Zase
| 16. 6. 2017 17:45
Ďalšie auto bude Renault?
Avatar - Blue Sun
Zase
| 16. 6. 2017 18:15
S Cliem jsem spokojený, nevidím tedy důvod ke změně značky, aspoň prozatím.
Samozřejmě, všechno se dá vždy pokazit, viz současná móda crossoverů a SUV, jako třeba Captur. Bude smutné, pokud kvůli němu "umře" Clio Grandtour, případně Clio jako takové.
Pro mě třeba jen litry v kufru nejsou všechno, důležitá je i ložná délka. Do trojkového Clia kombi dám po složení opěradel horské kolo bez rozebírání. Do Capturu už ne, je krátký.
Zase
| 16. 6. 2017 20:04
Ale iba 26ku, nie? Predne koleso nedavas dole?
Avatar - Blue Sun
Zase
| 16. 6. 2017 21:05
Devětadvacítka hardtail, nemusím sundat vůbec nic. Přední kolo otočím za předními sedadly nahoru, je to na doraz. Hodila by se o chlup větší šířka., aby to nakládání bylo jednodušší.
Avatar - 3_diamanty
Zase
| 16. 6. 2017 23:24
ja som takto bez rozoberania predneho kola dal 26tkovy horsky bajk velkosti ramu 19 palcov aj do kratkej feldy ... akurat riaditka som mal kdesi az na spolujazdcovom sedadle >:D ale dalo sa to zvladnut ak som potreboval bajk proste preniest k tete na zimu ...

presne tak.. kombiky maju zase vyhodu v dlhsej loznej ploche... lebo nie kazdy chce kratke tluste vajicka... ktore sice sa tvaria vzdusne a priestorne ale loznu plochu maju kratku ... bohuzial clio combi to ma nahnute a podobne ako fabia combi asi prave na ukor tych kdejakych crossov skonci .. co uz... pritom sa mi clio kombik paci viac ako captur... ma lepsie proporcie ci uz predna kapota... aj celkovo bocny profil... ale tak co uz... male kombiky su uz ohrozeny druh... ;-\
Zase
| 17. 6. 2017 09:02
Tak to klobuk dole pred cliom. Ja v svojom golfe na urovni sklopenych sedaciek 29ku koleso na stojaka nedam. Na dlzku sa 29na bez predneho kolesa na leziaka zmesti v pohode. 26ku nosim na stojaka v rame. Vid foto v mojej galerke
Avatar - Beefcake
Captur
| 16. 6. 2017 18:58
Teraz som isiel pesi vedla Captura, zaparkovaneho medzi Fabiami, P208 a podobne.
Ako Fabia mi vacsi teda neprisiel a to nemyslim combi. Jedine cim vynika, je ze posobi "nafuknuto".
Asi to bola starsia generacia, no i to o niecom hovori. Resp. ako upliest z .... bic.
Avatar - Blue Sun
Captur
| 16. 6. 2017 19:14
Nepůsobí větší, ale je to optický klam. Právě kvůli té celkové nafouklosti vypadá menší, než ve skutečnosti je. Hlavně je o dost delší, než krátká Fabia...
Captur
| 17. 6. 2017 10:01
Dĺžka fabie z webu škody: 3992mm
Captur:4122
Captur je +- na pol ceste medzi krátkou a dlhou fabiou :-)
Avatar - Beefcake
Captur
| 17. 6. 2017 15:30
Jednoduche to totalne bije do oci, to sa neda nevsimnut >:-[]
Kolko ma stara verzia Capturu ?
Avatar - pumpkin
Captur
| 17. 6. 2017 17:00
Asi toho moc o autách nevieš. Captur sa stále vyrába v prvej generácii, len tento rok prešiel faceliftom. Je teda zbytočné sa pýtať na nejakú starú verziu Capturu. Tam je možno rozdiel dva milimetre kvôli novému nárazníku. Captur má 4,122m a potom ešte existuje ruský Kaptur, ktorý je už naozaj väčší a má 4,333m. Ten sa ale v západnej, ani strednej Európe nepredáva.
Avatar - Beefcake
Captur
| 17. 6. 2017 18:45
Pockaj, bavime sa o Rendliku, tak do toho netahaj auta...
Mozno preto ma Renolt nikdy nezaujimal.
Captur
| 17. 6. 2017 20:40
Mně taky nikdy Renolt nezajímal. Já se raději svezl v Renaultu.
Avatar - Beefcake
Captur
| 18. 6. 2017 13:08
Potom ti mozem odporucit aj velmi podobny Pezot :-)
Avatar - pumpkin
Captur
| 18. 6. 2017 10:26
8-s

"Ďakujem ti za objasnenie," povedal Beefcake.
"Nemáš vôbec zač, to sa stáva. Aspoň tu už nabudúce nebudeš za blba," odpovedal mu pumpkin.

Keď ťa Renault nezaujíma, tak sa zbytočne nevyjadruj. Jednoduché.
Avatar - Beefcake
Captur
| 18. 6. 2017 13:18
Tak to uz hej, niekto ma potrebu sa hrabat v katalogoch a sledovat vsetky mozne kozmeticke modifikacie, nove typy oplastovani, premenovania na SUV/crossovery (nemyslim teraz len Renault) a podobne slepe vetvy vyvoja :-)
"Odvážný, městský styl" :-)
"Objevte Nový Renault CAPTUR" - neskusis ich opravit , ze vlastne robia len facelift a nie novsiu verziu ? A nezabudni pridat, ze toho o autach moc nevedia.

Inak to vypada, ze profici z Renoltu to uz minimalne na Slovensku zabalili >:-[]
[odkaz]
"K tomuto webu sa nedá pripojiť
Adresu DNS servera www.renault.sk sa nepodarilo nájsť."
renault.sk: Stav domény DOM_EXP (EXPIRED)
Avatar - Andromeda
Captur
| 18. 6. 2017 19:46
A někdo, kdo má lebku jen na to, aby mu nepršelo do krku, zase umírá touhou všem dokázat, že to na krku je opravdu duté ...
Avatar - Beefcake
Captur
| 19. 6. 2017 18:29
K veci by nebolo ?
Tak este raz a polopate.
Normalne sa spytam na staru/starsiu verziu Capturu - dozviem sa, ze o autach nic neviem, lebo vlastne to nova verzia nie je.
Renault na stranke sam napise: "Objevte Nový Renault CAPTUR" - ako sa v tom ma bezny Franta Jouda Pytlik vyznat, ked samotni francuzski sudruhovia v tom nemaju jasno ?
A ze renault.sk bola vcera vyexpirovana domena je dalsi dokaz francuzskej profesionality a doslednosti. Resp. slovenskeho zastupenia...
Avatar - pumpkin
Captur
| 20. 6. 2017 14:12
Existuje niečo také, ako facelift, teda omladenie produktu, v automobilovom priemysle väčšinou v trojročných cykloch. Produkt je vynovený, aby ním opäť mohli zvýšiť predaj. To, že niečo takéto nevieš je v poriadku, ide o to ako na to reaguješ. Keď sa do niečo nevyznám, tak sa nechám poučiť a nehrám to na múdreho. Ale ako sám píšeš, keď ťa to nezaujíma, tak nekomentuj, jednoduché.
Avatar - Beefcake
Captur
| 20. 6. 2017 16:54
Ak toto povazujes za uvod k "pouceniu" - "Asi toho moc o autách nevieš"... Stacilo napisat, ze je to stale stary, len faceliftovany model, s rovnakou dlzkou (co nemusi byt pravda pri tom nafukovani a nemusi ist len o plasty). Moja chyba, ze som sa nechal vyprovokovat.

Inak take samozrejmosti fakt nemusis vysvetlovat.
Tak aby som aj ja mohol niekoho poucit - "Keď sa do niečo nevyznám" - nie "do niecoho", ale "v niecom". To fakt bije do oci :-)
Avatar - pumpkin
Captur
| 21. 6. 2017 16:38
Ďakujem za gramatické okienko. Nabudúce si môžeš toto celé ušetriť a namiesto tvojich "múdrostí" typu: "Asi to bola starsia generacia, no i to o niecom hovori. Resp. ako upliest z .... bic." alebo "Pockaj, bavime sa o Rendliku, tak do toho netahaj auta...," si radšej o aute zisti základné informácie.
Avatar - Beefcake
Captur
| 21. 6. 2017 23:36
Ok, nepochopil si napriek mojej snahe to vysvetlit, nevadi.
Captur
| 2. 7. 2017 08:26
ak niekto napise ze rendlik nie je auto a renault ho nikdy nezaujimal, no napriek tomu vypisuje do fora, kde testuju renaulta, tak sa ani nesies divit, ze ta nikto vazne neberie
Captur
| 16. 6. 2017 20:55
Sadni dnu a uvidíš. Vyšší a vzpriamený posed, lepšia manipulácia s deťmi v autosedačke. To všetko ie vo fabii horšie
Avatar - Beefcake
Captur
| 17. 6. 2017 09:32
Netvrdim, ze nie. Ale Fabia nie je "crossover" ani "SUV".
Captur
| 17. 6. 2017 10:00
Píšeš že vyniká len nafúknutosťou, ja len píšem, že časť tej nafúknutosti sa pretaví do vnútorného priestoru ;-)
Avatar - Blue Sun
Captur
| 19. 6. 2017 10:19
Zrovna u Captura to moc poznat není. Ani ta teoretická výška není pro manipulaci (třeba s tou sedačkou) znát... Aby to bylo fakt pohodlné, chce to takových deset centimetrů výšky navíc.
Captur, P208 nebo CX-3 více než kterékoli jiné modely ukazují na čistě marketingovou nesmyslnost těchto crossoverů.
Captur
| 19. 6. 2017 18:53
Mám to vyskúšané a poznať to voči vychodziemu hb/kombi je ;)
Avatar - 3_diamanty
Captur
| 16. 6. 2017 23:27
captur je na dlzku aj razvorom jasne vacsi ako fabia.. je to viditelne uz na pohlad .... takisto je od nej sirsi aj vyssi... taketo veci proste normalny clovek hned vidi...
Captur
| 17. 6. 2017 08:34
Asi nie si normálnym človekom, keď to je viditeľné na prvý pohľad.
rozmery dľa technických informácií z oficiálnych webov d x š x v
Fabia: 4257 x 1732 x 1488
Captur: 4122 x 1778 x 1566

Ale áno, má väčší rázvor a teraz sa objednaj k očnému :-) ;-)
Avatar - Beefcake
Captur
| 17. 6. 2017 09:34
Je fascinujuce, ako je dnes problem sa doklikat k technickym udajom.
[odkaz]
Rozmery nikde...
A to som si vsimol nielen u rendlikov .
Zrejme umysel, kedze auta dnes predavaju najma marktingove zvasty.
Hlavne, ze web stranky su dnes take, ze s vacsinou maju prehliadace celkom problem.
Captur
| 17. 6. 2017 09:51
Ja som ich doklikal na oficiálnych sk stránkach. Renault ich udáva aj v cenníku. Zatiaľ sa mi nestalo že by som sa nedopracoval k technickej špecifikácií ;-)
Avatar - Beefcake
Captur
| 17. 6. 2017 10:04
Ok, je to tam vzadu vo forme obrazku. V brozure v tabulke o techn.udajoch to nebolo.
Avatar - Andromeda
Captur
| 18. 6. 2017 19:50
Wauu, Ty budeš bystrý týpek - o kus výše plácáš něco o čtenářích brožurek, sám se s ní teď oháníš, a k tomu jsi kopyto, co si naprosto jednoduše neumí najít základní ttd ... Dáreček M
Avatar - Beefcake
Captur
| 19. 6. 2017 18:22
Nech to citam zlava, sprava, nejako nechapem tvoje myslienkove pochody o brozurach. Zrejme nie som dost bystry.
Co je to ttd ? Turbo Turbo Diesel ?
Avatar - _Karel_
Captur
| 17. 6. 2017 12:30
Renault má rozměry v ceníku. Pravda, podivné, ale jsou tam. Mě dalo víc práce doklikat se k rozměrům u Subaru. :-)
Avatar - Beefcake
Captur
| 17. 6. 2017 15:24
Suhlasim.
V subaru.sk je to na 2-3 kliky, len musis vediet kde. Bohuzial "vylepsili" nedavno stranky a teraz je to este menej prehladne a aj jeden pekny dokument odtial zmizol, kde bolo vsetko pokope. Teraz je to bud na obrazku, alebo porozhadzovane vo velkom katalogu na viacero miestach.
subaru.cz je tiez chaoticke, len trochu inak :-)
Ale toto iste je snad pri kazdej druhej automobilke.
Avatar - _Karel_
Captur
| 17. 6. 2017 16:49
Musím říct, že pro mě je s náskokem nejlepší konfigurátor škody, a to do toho počítám i prémii, i když u té mám malou zkušenost, jen občas něco hledám.
Avatar - Beefcake
Captur
| 17. 6. 2017 18:46
Ten je ok a je celkom blbovzdorny, co sa tyka kombinacie vybav.
Avatar - Emel
Captur
| 17. 6. 2017 10:43
No počkej počkej, krátká Fabka má pod 4m...
Avatar - pumpkin
Captur
| 17. 6. 2017 17:12
Hah, tak ale teraz si sa os.al. Fabia má 3,992 m. Ty si dal dĺžku verzie Combi, takže asi tu Topperovi dlžíš ospravedlnenie... ;-) Rázvor Fabie je 2,470 m a Capturu 2,606 m.
Captur
| 17. 6. 2017 21:16
Áno, nič to nemení na fakte, že pokiaľ ich nepostavíš vedľa seba, tak sú rozmerovo podobné a len pohľadom tých 10 cm dĺžky na 4 metroch nespoznáš
Captur
| 17. 6. 2017 21:17
Za príspevok z 8:34 sa ti ospravedlňujem, zobral som rozmery z fabie kombi. Moja chyba
Avatar - woody-alien
Captur
| 17. 6. 2017 21:30
:yes:
Přitom stačilo napsat třeba "počkaj, bavíme sa o Škodovke, tak do to netahaj auta. Možno preto ma Škodovka nikdy nezaujímala". Je to sice blbost do nebe volající, ale někomu to jako argument stačí. ;-)

U mě máš tedy za uznání své chyby respekt.
Captur
| 17. 6. 2017 21:35
V tomto prípade som rýchlejšie písal ako čítal 8-s
Avatar - pumpkin
Captur
| 18. 6. 2017 10:28
:yes:
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 18. 6. 2017 08:09
[odkaz]
Avatar - Beefcake
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 18. 6. 2017 13:30
Povedal niekto, kto ich udajne mal 7 ...
Tato kauza sa tyka dechtometu, je stara (aj ked udajne vymena dielov nepomohla 100%) a uz je to skoro obohranejsie ako byvale problemy TSI. A co to vyjadrenie zastupenia ?
A okrem toho, kto si kupi do auta kachle, dobre mu tak.
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 18. 6. 2017 15:32
Tvoja posledná veta je fakt hlboká myšlienka....
Avatar - Beefcake
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 18. 6. 2017 16:36
Dakujem :-)
Myslel som samozrejme do osobaku.
V poslednej dobe sa dobre vie, ake to prinasa problemy a aj tak si ludia nedaju pokoj v honbe za "usporami" a tahom "ocpoda". Takze ked chcu ist do rizika, nech idu. Kazdeho vec.
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 18. 6. 2017 18:33
Nezamieňaj konštrukčnú chybu s typom paliva ;)
Avatar - Beefcake
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 19. 6. 2017 18:12
Suhlas :-)
Len tieto problemy nejako castejsie sa lepia na naftu, Mazda, Subaru, Toyota, asi to ti Japonci nevedia:)
Mazdu už nikdy více a měl jsem jich 7 :-(
| 19. 6. 2017 19:00
U eu produkcie to vyzeeána presný opak a viac zgarbovv poslednwj dobe tankovalo benzín ;) . To nič nemení na fakte, že konštrukčné chyby, alebo plánovaná životnosť je s.v.i.ň.a bez ohľadu na typ paliva

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku