Srovnávací testy
Opravdu se motor v Rendlíku jmenuje PureTech? Asi mi něco uniklo a PSA kromě Opelu přikúpilo i Renault 😄
Díky za upozornění. Tak to dopadá, když se test píše po návratu z prezentace nového Citroënu... :😉
A to má být jako co?! Omluva za vaši chybu?! No tak to potěš koště. Příště nepište nic po návratu z prezentace, nic před odjezdem na prezentaci, nic před obědem, nic před koncem pracovní doby, nic hned po ránu. Já myslím, že nepsat nic a s okamžitou platností pro všechny by bylo úplně nejlepší. Co vy na to takto při pátku? >😁 >😁 >😁
Nova doba. Ja kdyz malej, tak mi rodice rikali, ze pokud se nebudu ucit, tak zustanu blbej a budu moct delat leda nejakyho metare, popelare nebo prodavace v samosce. Dneska se muze detem rikat, ze pokud zustanou uplne blby, tak budou moct delat redaktory auto.cz nebo Sveta Motoru. A pokud k te blbosti pridaji jeste mentalni poruchu s urcitou davkou exhibicionismu, tak to mozna dotahnou i do televizniho Autosalonu. >😒]
Chápem že webové diskusie sú odbrzdené, ľudia tu preháňajú, honia si anonymne sebavedomie, ale tieto tvoje reči sú až príliš hlúpe, nie?
Takže ťa opravím, keď ste úplne blbý, budete si liečiť mindráky v diskusiách na auto.cz.
Takže ťa opravím, keď ste úplne blbý, budete si liečiť mindráky v diskusiách na auto.cz.
Co by měl podle tebe redaktor udělat? Spáchat sepuku? Podekoval za upozornění a opravil. :yes: Chyby dělá každý.
Tak Renault vyhrál jen díky tomu, že víc lže o své spotřebě. To jsou paradoxy >😁
Já bych řekl, že je to v tom testu dobře zdůvodněno, pro kohokoliv, kdo rád řídí, potrpí si na dotaženost a nemusí řešit prostor, je lepší mazda, lepším univerzálem je ale captur, auto, které v dané třídě nastavuje měřítka. Jeden z mála povedených renaultů.
Ty manipulace typu spotřeba, nebo výše Pogo a světlá výška, to je renault kolorit, na kvalitách capturu to nic nemění. 😉
Ty manipulace typu spotřeba, nebo výše Pogo a světlá výška, to je renault kolorit, na kvalitách capturu to nic nemění. 😉
OK. V testu mě jen překvapilo, že Mazda jako řidičské auto předší universála i v komfortu a odhlučnění podvozku, což nebývá v porovnání takových aut moc zvykem.
Mazda je prostě dotaženější, ale rozdíly ve vnímané kvalitě, třeba v tom odhlučnění, nejsou tak velké, jako ty v prostornosti, vzadu, kufr, to je v dané třídě důležitější (z hlediska kupců), proto je captur etalonem, nemá vyložené slabiny, nabízí vnějším rozměrům odpovídající prostor, dá se tak použít i jako rodinné auto, cx-3 je pro dva, to je výrazný hendikep.
Jeden z mála povedených renaultů ... ? Ne že bych byl nějaký Renaultofil, ale snad kromě absence dvoulitru u Talismanu a spol. mi portfolio Renaultu připadá srovnatelné s mainstreamovou konkurencí. Pomíjím supermainstream 😄
Jaké má značka portfolio o kvalitách jednotlivých modelů nic neříká, mně se prostě jednotlivé modely při srovnání s konkurencí moc nelíbí, řidičsky, ergonomií ani designem. Je to můj subjektivní názor, čertíci obvykle vyskakující z krabiček s kosočtvercem, ať zůstanou v klidu. 😉
Jedinou chybou MAZDY je cena. Škoda že do ní nedávají tu benzínovou 1,5, když už vychází z M2. Ale i přes vyšší cenu jich na cestách jezdí dost.
I ten prostor (pise o nem uz Dinar) hraje do karet Capturu. Mazda je vazne malicka, muze to byt ridictejsi auto (coz ale bude imponovat spise chlapske casti publika a nevim kolik chlapu si takove auto bude kupovat pro sebe), ale v tehle tride se na to hrat spis nebude. 😉
CX3 je auto pre dvoch kym captur je auto pre styroch.. aj tu vidim dva rozdielne svety... v CX3 som rodinu este sediet nevidel.. maximalne tak mamicku s malym dietatom vzadu alebo vyslovene len sameho cloveka .. kym captur funguje kludne aj ako rodinne auto po vzore ix20 vengy alebo note .. a nejake tu aj v okoli mame.. tak viem ze to nie je uz auto len pre dvoch ale ozaj uz take skor rodinne auto
uz tu raz bol porovnavaci test capturu ale so soulom a vtedy zase pre zmenu vyhral soul... inak ten sa da dnes uz kupit aj s 200 konovym tgdi-ckom.. len cakam kedy ho uz konecne otestuju... lebo taketo nadupane crossy ozaj na trhu moc nemame ... tak snad sa dockame.. soul je za mna dnes z tejto triedy kompaktnych crossov jasna volba ... je dospely v kabine.. aj podvozkovo ( vychadza uz kusok zo ceedu ) ... zaroven je hodne priestranny a s tgdi bude zrejme aj poriadne zivy a zabavny .. uz fakt len testik tohto novodobeho sleepera tu stale chyba
Srovnání výbavy je velmi zajímavé, neboť za půl mega má Mazda LED světla (nejen v zadu, ale i ve předu). Mlhovky jsou jen LED.
Mazda opět dokazuje, k čemu ten downsizing je >😁 Skyactive :yes:
A ako to prosím ťa dokazuje?
Tím, že dvoulitrový motor má nižší spotřebu než ten s téměř polovičním objemem.
S väčšou hmotnosťou a horšou dynamikou. Niečo za niečo. Objem nech je aký chce, treba porovnávať schopnosti.
je viac rodinny.. ma vaciuu svetlu vysku.. je proste tak nejak praktickejsi... CX3 je za mna prekvapivo nazivo mala ... k tomu jej svetlost je mensia.... previs predny zase dost obrovsky a nizko polozeny ... tazko povedat ktory z dvojice je pre mna atraktivnejsi voz ... su to dva rozne svety... to je ako porovnavat jaguar s bmw.. kto chce jaga netuzi po bmw a kto chce bmw tomu ziaden jag nebude dost dobry.... tu to vidim presne podobne... kto chce mazdu tak ziaden captur he nezaujme aj keby mal 4x4 a 200 koni... a naopak kto fandi rodinnejsiem capturu a ma rad tento elegantny dizajn la france ...a styl renaultu ... toho maskou vyskerena CX3-ka s minipodvozkom a malym vnutornym priestorom tazko zaujme... je to suboj ozaj dvoch roznych svetov a dvoch roznych priorit.... mne nie je blizke ani jedno z tychto dvoch aut .. za mna radsej gdi Soul alebo juke 😉
pekne si to napísal, len tú poslednú vetu si už nemusel 😄 Takto od kompu si svojho času kupoval Rio či i20 a sám vieš kde si skončil keď si si sám vyskúšal >😁
u soula nie je pochyb .. sedel som v nom... je to dospele auto s vybavou aj motorom uz v zaklade inde ako captur ... soul je uz inak aj inde posadeny na pomery svojho segmentu ako rio v zaklade vo svojej malej triede ... takze to sa neda takto uz zrovnavat .. soul je uz aj v zaklade hodne pouzitelny co sa o riu v zaklade az tak uplne neda povedat ... takisto zaklqdny soul je voci zaklqdnemu capturu uz uplne inde ako napr rio voci cliu alebo fabii kde rio uz ozaj nevycnieca vo svojej triede ... tazko porovnavat male vozy s tymtito crossmi a zvlast soul je specificky v tom ze fakt uz nevychadza z maleho auta ako napr captur ale kabinou aj podvozkom je to uz skor nizsia stredna.. je proste dostiahnutejsi dospelejsi... ja ked som sa do soula posadil mal som pocit ze je dokonca aj lepsi ako ceed v takej tej vnimanej kvalite ... je to pecka auto podla mna ale kusok u nas stale akoby podcenovane si myslim .. a urcite je inde ako rio medzmi malymi vozmi kde vobec nevytrca nicim naopak je len priemernym malym autom na pomery svojho segmentu ... kym soul je v crossoch jedno spickove a dospele auto ... ktore uz viditelne vycnieva nad svojou konkurenciou
Asi to bylo o prsa ( 😒 ), ale fajn test. Když v něm není škodovka nebo VW, dají se vaše testy brát vážněji. Jen ten dvoubodový rozdíl v disciplíně "kufr" - doufám, že to není jen za litry nebo míry, to by bylo k smíchu, ty kufry jsou pro mě identické. Pokud to je hodnocení i nějaých držáků atd., pak ok. 😄
kdybych o jednom z tehle dvou aut na rozvoz deti uvazoval, tak rozhodne mazda.
jenze svetla vyska jen 15.5cm, tedy s problémy pouzitelny i na obyčejnou polni cestu a cena ve ctyrkolce minimalne 570tis, to mi na tak malicky auto prijde dost.
daleko pouzitelnejsi subaru xv se svetlou vyskou 22cm a samozrejme ve ctyrkolce s benzinovym dvoulitrem je za cenikovych 599tis a s tim bych mozna i od baraku projel 20cm snehu nez to odpoledne vyhrnou...
jenze svetla vyska jen 15.5cm, tedy s problémy pouzitelny i na obyčejnou polni cestu a cena ve ctyrkolce minimalne 570tis, to mi na tak malicky auto prijde dost.
daleko pouzitelnejsi subaru xv se svetlou vyskou 22cm a samozrejme ve ctyrkolce s benzinovym dvoulitrem je za cenikovych 599tis a s tim bych mozna i od baraku projel 20cm snehu nez to odpoledne vyhrnou...
Ok. Subaru má vyšší světlou výšku (o dost vyšší) ale jinak je to dvoulitr proti dvoulitru, čtyřkolka proti čtyřkolce, téměř nejvyšší výbava mazdy proti základní výbavě Subaru. No a nezapomeňme kufr - tam Subaru válcuje veškerou konkurenci - 1270L !!! (údaj z jejich stránek). V nejvyšší výbavě je pak benzínové Subaru za 750tis.
Si ma vyprovokoval s tym kufrom pozriet do katalogov (to bude so sklopenymi zadnymi sedadlami)
XV naozaj dobry konkurent pre CX-3, pretoze som si doteraz myslel, ze XV bude o dost drahsie.
Najlacnejsia AWD Mazda😒br /> Mazda CX-3, SUV, Revolution, G150 4WD MT (6-stupňová manuálna prevodovka 4WD) za 22190E cennik
XV zacina s tymto motorom na 24000. Lenze za 25000E je uz zakladny Forester, co je zase o inom, tak si vyber 😄
Na nejake rozdiely vo vybave by som osobne kaslal.
Setrilkovia maju dokonca moznost do XV dat 1.6atmo, ci uz s CVT alebo MT (a to dokonca s redukciou !!! , co je v tejto kategorii uzasna vec).
XV naozaj dobry konkurent pre CX-3, pretoze som si doteraz myslel, ze XV bude o dost drahsie.
Najlacnejsia AWD Mazda😒br /> Mazda CX-3, SUV, Revolution, G150 4WD MT (6-stupňová manuálna prevodovka 4WD) za 22190E cennik
XV zacina s tymto motorom na 24000. Lenze za 25000E je uz zakladny Forester, co je zase o inom, tak si vyber 😄
Na nejake rozdiely vo vybave by som osobne kaslal.
Setrilkovia maju dokonca moznost do XV dat 1.6atmo, ci uz s CVT alebo MT (a to dokonca s redukciou !!! , co je v tejto kategorii uzasna vec).
Tak Forester je něco úplně jinýho. Řekněme ne moc fešák, ale pořádný auto. Tyhle dvě autíčka jsou opakem.
forester by byl jednoznacna volba, kdyby to nemelo byt auto pro manželku na rozvoz deti a v urcitych situacích i jako nahrada normálního auta.
svetla vyska XV a forester stejna, predpokladam, ze by oboji nemelo mit problém projet 20cm snehu a když napadne vic, tak se neda nic delat, ale kolik takových dni v roce je ???
svetla vyska XV a forester stejna, predpokladam, ze by oboji nemelo mit problém projet 20cm snehu a když napadne vic, tak se neda nic delat, ale kolik takových dni v roce je ???
Z toho co popisuješ mi vychází, že jediný problém je cena. Protože jinak je auto velikosti Forestera určitě vhodnější, když kromě mama-caru občas musí zastat funkci celorodinného auta (což máme doma stejně).
forester se stejnym motorem a +- stejnou výbavou je o 100tis drazsi a to bych ještě zkousnul. jenze s tim autem bude hejbat podstatne min nez s XV a XV muze fungovat i jako nahrada klasickyho auta. a specifikace se silnejsim motorem (benzinovym) je od 939tis a navic jen s CVT. a tolik za takovyhle auto dat neminim a CVT nechci.
a ja sem odpurce klasických SUV a nechci se zaradit do davu
a ja sem odpurce klasických SUV a nechci se zaradit do davu
No ved si nekupuj klasicke, kup Forester 😄 Inak to vazne je klasicke a hlavne univerzalne auto. Tiez som nechcel dat(a nedal) o dost viac za turbo benzin a teraz to trochu lutujem. Predrazuju tu verziu blbiny ako navigacia/stresne okno a podobne. Bestseller by bola stredna vybava s top motorom za prijemnejsiu cenu, ako ma XT teraz.
Ale do mesta by bol ten turbobenzin luxus, no CVT naopak paradna volba.
Ale do mesta by bol ten turbobenzin luxus, no CVT naopak paradna volba.
Je to retro fesak, zrovna dnes som nad tym rozmyslal, ze ma paradny dizajn (pre mna 😄 ). Spomenul som ho najma preto, lebo aj na tom priklade je vidno, ako sa prekryvaju cenovo dve auta rozdielnej triedy (XV/F) a ze niekedy je mozno lepsie kupit vacsi model so slabsou vybavou.
Na rozvoz dětí větší světlou výšku nepotřebujete a čtyřkolku už tuplem ne. To auto bude 99,9% života trávit na normálních cestách, takže no problem 😄
zalezi kde bydlis
ja mam na nejblizsi silnicku 3 tridy, která tam konci, pul kilometru, castecne do kopce a i ti co bydli u te asfaltky mají v zime problém.
a z druhé strany přes 1km sterkovy cesty, kde s klasickou oktafkou skrtam, a která se vyhrnuje az je vyhrnuty vse ostatní a potrebuju zajistit, aby se deti do skoly dostaly i v zime. samozrejme, když párkrát nepujdou, nic se nedeje, ale nemůže to byt casto
ja mam na nejblizsi silnicku 3 tridy, která tam konci, pul kilometru, castecne do kopce a i ti co bydli u te asfaltky mají v zime problém.
a z druhé strany přes 1km sterkovy cesty, kde s klasickou oktafkou skrtam, a která se vyhrnuje az je vyhrnuty vse ostatní a potrebuju zajistit, aby se deti do skoly dostaly i v zime. samozrejme, když párkrát nepujdou, nic se nedeje, ale nemůže to byt casto
trapné auto.cz plky o "ergonomii". Kdy už konečně pochopíte, že něco je vlastnost, nikoli chyba? A že tu vlastnost oceňují všichni běžní uživatelé Renaultů?
Jo, vím... nikdy. Chyběl by vám argument proti...
Takhle je z toho zase zbytečný blitkočlánek.
Jo, vím... nikdy. Chyběl by vám argument proti...
Takhle je z toho zase zbytečný blitkočlánek.
To je asi zbytečné...a horší je, že se tím pláčem testerů často výrobce řídí...
No, snad alespoň Renault vydrží být sám sebou.
Ďalšie auto bude Renault?
S Cliem jsem spokojený, nevidím tedy důvod ke změně značky, aspoň prozatím.
Samozřejmě, všechno se dá vždy pokazit, viz současná móda crossoverů a SUV, jako třeba Captur. Bude smutné, pokud kvůli němu "umře" Clio Grandtour, případně Clio jako takové.
Pro mě třeba jen litry v kufru nejsou všechno, důležitá je i ložná délka. Do trojkového Clia kombi dám po složení opěradel horské kolo bez rozebírání. Do Capturu už ne, je krátký.
Samozřejmě, všechno se dá vždy pokazit, viz současná móda crossoverů a SUV, jako třeba Captur. Bude smutné, pokud kvůli němu "umře" Clio Grandtour, případně Clio jako takové.
Pro mě třeba jen litry v kufru nejsou všechno, důležitá je i ložná délka. Do trojkového Clia kombi dám po složení opěradel horské kolo bez rozebírání. Do Capturu už ne, je krátký.
Ale iba 26ku, nie? Predne koleso nedavas dole?
Devětadvacítka hardtail, nemusím sundat vůbec nic. Přední kolo otočím za předními sedadly nahoru, je to na doraz. Hodila by se o chlup větší šířka., aby to nakládání bylo jednodušší.
ja som takto bez rozoberania predneho kola dal 26tkovy horsky bajk velkosti ramu 19 palcov aj do kratkej feldy ... akurat riaditka som mal kdesi az na spolujazdcovom sedadle >😁 ale dalo sa to zvladnut ak som potreboval bajk proste preniest k tete na zimu ...
presne tak.. kombiky maju zase vyhodu v dlhsej loznej ploche... lebo nie kazdy chce kratke tluste vajicka... ktore sice sa tvaria vzdusne a priestorne ale loznu plochu maju kratku ... bohuzial clio combi to ma nahnute a podobne ako fabia combi asi prave na ukor tych kdejakych crossov skonci .. co uz... pritom sa mi clio kombik paci viac ako captur... ma lepsie proporcie ci uz predna kapota... aj celkovo bocny profil... ale tak co uz... male kombiky su uz ohrozeny druh... ;-\
presne tak.. kombiky maju zase vyhodu v dlhsej loznej ploche... lebo nie kazdy chce kratke tluste vajicka... ktore sice sa tvaria vzdusne a priestorne ale loznu plochu maju kratku ... bohuzial clio combi to ma nahnute a podobne ako fabia combi asi prave na ukor tych kdejakych crossov skonci .. co uz... pritom sa mi clio kombik paci viac ako captur... ma lepsie proporcie ci uz predna kapota... aj celkovo bocny profil... ale tak co uz... male kombiky su uz ohrozeny druh... ;-\
Teraz som isiel pesi vedla Captura, zaparkovaneho medzi Fabiami, P208 a podobne.
Ako Fabia mi vacsi teda neprisiel a to nemyslim combi. Jedine cim vynika, je ze posobi "nafuknuto".
Asi to bola starsia generacia, no i to o niecom hovori. Resp. ako upliest z .... bic.
Ako Fabia mi vacsi teda neprisiel a to nemyslim combi. Jedine cim vynika, je ze posobi "nafuknuto".
Asi to bola starsia generacia, no i to o niecom hovori. Resp. ako upliest z .... bic.
Nepůsobí větší, ale je to optický klam. Právě kvůli té celkové nafouklosti vypadá menší, než ve skutečnosti je. Hlavně je o dost delší, než krátká Fabia...
Dĺžka fabie z webu škody: 3992mm
Captur:4122
Captur je +- na pol ceste medzi krátkou a dlhou fabiou 😄
Captur:4122
Captur je +- na pol ceste medzi krátkou a dlhou fabiou 😄
Jednoduche to totalne bije do oci, to sa neda nevsimnut >😒]
Kolko ma stara verzia Capturu ?
Kolko ma stara verzia Capturu ?
Asi toho moc o autách nevieš. Captur sa stále vyrába v prvej generácii, len tento rok prešiel faceliftom. Je teda zbytočné sa pýtať na nejakú starú verziu Capturu. Tam je možno rozdiel dva milimetre kvôli novému nárazníku. Captur má 4,122m a potom ešte existuje ruský Kaptur, ktorý je už naozaj väčší a má 4,333m. Ten sa ale v západnej, ani strednej Európe nepredáva.
Pockaj, bavime sa o Rendliku, tak do toho netahaj auta...
Mozno preto ma Renolt nikdy nezaujimal.
Mozno preto ma Renolt nikdy nezaujimal.
Mně taky nikdy Renolt nezajímal. Já se raději svezl v Renaultu.
8-s
"Ďakujem ti za objasnenie," povedal Beefcake.
"Nemáš vôbec zač, to sa stáva. Aspoň tu už nabudúce nebudeš za blba," odpovedal mu pumpkin.
Keď ťa Renault nezaujíma, tak sa zbytočne nevyjadruj. Jednoduché.
"Ďakujem ti za objasnenie," povedal Beefcake.
"Nemáš vôbec zač, to sa stáva. Aspoň tu už nabudúce nebudeš za blba," odpovedal mu pumpkin.
Keď ťa Renault nezaujíma, tak sa zbytočne nevyjadruj. Jednoduché.
Tak to uz hej, niekto ma potrebu sa hrabat v katalogoch a sledovat vsetky mozne kozmeticke modifikacie, nove typy oplastovani, premenovania na SUV/crossovery (nemyslim teraz len Renault) a podobne slepe vetvy vyvoja 😄
"Odvážný, městský styl" 😄
"Objevte Nový Renault CAPTUR" - neskusis ich opravit , ze vlastne robia len facelift a nie novsiu verziu ? A nezabudni pridat, ze toho o autach moc nevedia.
Inak to vypada, ze profici z Renoltu to uz minimalne na Slovensku zabalili >😒]
[odkaz]
"K tomuto webu sa nedá pripojiť
Adresu DNS servera www.renault.sk sa nepodarilo nájsť."
renault.sk😒/a> Stav domény DOM_E😜 (E😜IRED)
"Odvážný, městský styl" 😄
"Objevte Nový Renault CAPTUR" - neskusis ich opravit , ze vlastne robia len facelift a nie novsiu verziu ? A nezabudni pridat, ze toho o autach moc nevedia.
Inak to vypada, ze profici z Renoltu to uz minimalne na Slovensku zabalili >😒]
[odkaz]
"K tomuto webu sa nedá pripojiť
Adresu DNS servera www.renault.sk sa nepodarilo nájsť."
renault.sk😒/a> Stav domény DOM_E😜 (E😜IRED)
A někdo, kdo má lebku jen na to, aby mu nepršelo do krku, zase umírá touhou všem dokázat, že to na krku je opravdu duté ...
K veci by nebolo ?
Tak este raz a polopate.
Normalne sa spytam na staru/starsiu verziu Capturu - dozviem sa, ze o autach nic neviem, lebo vlastne to nova verzia nie je.
Renault na stranke sam napise: "Objevte Nový Renault CAPTUR" - ako sa v tom ma bezny Franta Jouda Pytlik vyznat, ked samotni francuzski sudruhovia v tom nemaju jasno ?
A ze renault.sk bola vcera vye😜irovana domena je dalsi dokaz francuzskej profesionality a doslednosti. Resp. slovenskeho zastupenia...
Tak este raz a polopate.
Normalne sa spytam na staru/starsiu verziu Capturu - dozviem sa, ze o autach nic neviem, lebo vlastne to nova verzia nie je.
Renault na stranke sam napise: "Objevte Nový Renault CAPTUR" - ako sa v tom ma bezny Franta Jouda Pytlik vyznat, ked samotni francuzski sudruhovia v tom nemaju jasno ?
A ze renault.sk bola vcera vye😜irovana domena je dalsi dokaz francuzskej profesionality a doslednosti. Resp. slovenskeho zastupenia...
Existuje niečo také, ako facelift, teda omladenie produktu, v automobilovom priemysle väčšinou v trojročných cykloch. Produkt je vynovený, aby ním opäť mohli zvýšiť predaj. To, že niečo takéto nevieš je v poriadku, ide o to ako na to reaguješ. Keď sa do niečo nevyznám, tak sa nechám poučiť a nehrám to na múdreho. Ale ako sám píšeš, keď ťa to nezaujíma, tak nekomentuj, jednoduché.
Ak toto povazujes za uvod k "pouceniu" - "Asi toho moc o autách nevieš"... Stacilo napisat, ze je to stale stary, len faceliftovany model, s rovnakou dlzkou (co nemusi byt pravda pri tom nafukovani a nemusi ist len o plasty). Moja chyba, ze som sa nechal vyprovokovat.
Inak take samozrejmosti fakt nemusis vysvetlovat.
Tak aby som aj ja mohol niekoho poucit - "Keď sa do niečo nevyznám" - nie "do niecoho", ale "v niecom". To fakt bije do oci 😄
Inak take samozrejmosti fakt nemusis vysvetlovat.
Tak aby som aj ja mohol niekoho poucit - "Keď sa do niečo nevyznám" - nie "do niecoho", ale "v niecom". To fakt bije do oci 😄
Ďakujem za gramatické okienko. Nabudúce si môžeš toto celé ušetriť a namiesto tvojich "múdrostí" typu: "Asi to bola starsia generacia, no i to o niecom hovori. Resp. ako upliest z .... bic." alebo "Pockaj, bavime sa o Rendliku, tak do toho netahaj auta...," si radšej o aute zisti základné informácie.
Sadni dnu a uvidíš. Vyšší a vzpriamený posed, lepšia manipulácia s deťmi v autosedačke. To všetko ie vo fabii horšie
Netvrdim, ze nie. Ale Fabia nie je "crossover" ani "SUV".
Píšeš že vyniká len nafúknutosťou, ja len píšem, že časť tej nafúknutosti sa pretaví do vnútorného priestoru 😉
Zrovna u Captura to moc poznat není. Ani ta teoretická výška není pro manipulaci (třeba s tou sedačkou) znát... Aby to bylo fakt pohodlné, chce to takových deset centimetrů výšky navíc.
Captur, P208 nebo CX-3 více než kterékoli jiné modely ukazují na čistě marketingovou nesmyslnost těchto crossoverů.
Captur, P208 nebo CX-3 více než kterékoli jiné modely ukazují na čistě marketingovou nesmyslnost těchto crossoverů.
captur je na dlzku aj razvorom jasne vacsi ako fabia.. je to viditelne uz na pohlad .... takisto je od nej sirsi aj vyssi... taketo veci proste normalny clovek hned vidi...
Asi nie si normálnym človekom, keď to je viditeľné na prvý pohľad.
rozmery dľa technických informácií z oficiálnych webov d x š x v
Fabia: 4257 x 1732 x 1488
Captur: 4122 x 1778 x 1566
Ale áno, má väčší rázvor a teraz sa objednaj k očnému 😄 😉
rozmery dľa technických informácií z oficiálnych webov d x š x v
Fabia: 4257 x 1732 x 1488
Captur: 4122 x 1778 x 1566
Ale áno, má väčší rázvor a teraz sa objednaj k očnému 😄 😉
Je fascinujuce, ako je dnes problem sa doklikat k technickym udajom.
[odkaz]
Rozmery nikde...
A to som si vsimol nielen u rendlikov .
Zrejme umysel, kedze auta dnes predavaju najma marktingove zvasty.
Hlavne, ze web stranky su dnes take, ze s vacsinou maju prehliadace celkom problem.
[odkaz]
Rozmery nikde...
A to som si vsimol nielen u rendlikov .
Zrejme umysel, kedze auta dnes predavaju najma marktingove zvasty.
Hlavne, ze web stranky su dnes take, ze s vacsinou maju prehliadace celkom problem.
Ja som ich doklikal na oficiálnych sk stránkach. Renault ich udáva aj v cenníku. Zatiaľ sa mi nestalo že by som sa nedopracoval k technickej špecifikácií 😉
Ok, je to tam vzadu vo forme obrazku. V brozure v tabulke o techn.udajoch to nebolo.
Wauu, Ty budeš bystrý týpek - o kus výše plácáš něco o čtenářích brožurek, sám se s ní teď oháníš, a k tomu jsi kopyto, co si naprosto jednoduše neumí najít základní ttd ... Dáreček M
Renault má rozměry v ceníku. Pravda, podivné, ale jsou tam. Mě dalo víc práce doklikat se k rozměrům u Subaru. 😄
Suhlasim.
V subaru.sk je to na 2-3 kliky, len musis vediet kde. Bohuzial "vylepsili" nedavno stranky a teraz je to este menej prehladne a aj jeden pekny dokument odtial zmizol, kde bolo vsetko pokope. Teraz je to bud na obrazku, alebo porozhadzovane vo velkom katalogu na viacero miestach.
subaru.cz je tiez chaoticke, len trochu inak 😄
Ale toto iste je snad pri kazdej druhej automobilke.
V subaru.sk je to na 2-3 kliky, len musis vediet kde. Bohuzial "vylepsili" nedavno stranky a teraz je to este menej prehladne a aj jeden pekny dokument odtial zmizol, kde bolo vsetko pokope. Teraz je to bud na obrazku, alebo porozhadzovane vo velkom katalogu na viacero miestach.
subaru.cz je tiez chaoticke, len trochu inak 😄
Ale toto iste je snad pri kazdej druhej automobilke.
Hah, tak ale teraz si sa os.al. Fabia má 3,992 m. Ty si dal dĺžku verzie Combi, takže asi tu Topperovi dlžíš ospravedlnenie... 😉 Rázvor Fabie je 2,470 m a Capturu 2,606 m.
Za príspevok z 8😁4 sa ti ospravedlňujem, zobral som rozmery z fabie kombi. Moja chyba
:yes:
Přitom stačilo napsat třeba "počkaj, bavíme sa o Škodovke, tak do to netahaj auta. Možno preto ma Škodovka nikdy nezaujímala". Je to sice blbost do nebe volající, ale někomu to jako argument stačí. 😉
U mě máš tedy za uznání své chyby respekt.
Přitom stačilo napsat třeba "počkaj, bavíme sa o Škodovke, tak do to netahaj auta. Možno preto ma Škodovka nikdy nezaujímala". Je to sice blbost do nebe volající, ale někomu to jako argument stačí. 😉
U mě máš tedy za uznání své chyby respekt.
kacko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Povedal niekto, kto ich udajne mal 7 ...
Tato kauza sa tyka dechtometu, je stara (aj ked udajne vymena dielov nepomohla 100😖 a uz je to skoro obohranejsie ako byvale problemy TSI. A co to vyjadrenie zastupenia ?
A okrem toho, kto si kupi do auta kachle, dobre mu tak.
Tato kauza sa tyka dechtometu, je stara (aj ked udajne vymena dielov nepomohla 100😖 a uz je to skoro obohranejsie ako byvale problemy TSI. A co to vyjadrenie zastupenia ?
A okrem toho, kto si kupi do auta kachle, dobre mu tak.
Tvoja posledná veta je fakt hlboká myšlienka....
Dakujem 😄
Myslel som samozrejme do osobaku.
V poslednej dobe sa dobre vie, ake to prinasa problemy a aj tak si ludia nedaju pokoj v honbe za "usporami" a tahom "ocpoda". Takze ked chcu ist do rizika, nech idu. Kazdeho vec.
Myslel som samozrejme do osobaku.
V poslednej dobe sa dobre vie, ake to prinasa problemy a aj tak si ludia nedaju pokoj v honbe za "usporami" a tahom "ocpoda". Takze ked chcu ist do rizika, nech idu. Kazdeho vec.
Nezamieňaj konštrukčnú chybu s typom paliva 😉
Suhlas 😄
Len tieto problemy nejako castejsie sa lepia na naftu, Mazda, Subaru, Toyota, asi to ti Japonci nevedia😊
Len tieto problemy nejako castejsie sa lepia na naftu, Mazda, Subaru, Toyota, asi to ti Japonci nevedia😊
Uživatel_5645573
Příspěvek podléhá schvalování.
CX3: 15,5 cm
😄
Že tě to baví takhle veřejně lhát...
RENDLÍK NEMÁ ATMOSFERU..DOST PROBLÉM , ALE NĚKOMU JE TO FUK.
Nevybral bych ani jedno.
Mazda CX3 pěkná ale moc malá , Captur je designem tak pro ženskou.