Technika
Zajímalo by mě jestli je to úplně nový motor a nebo jestli došlo k úpravě nynější 2,0 MZR-CD... Snad dodá Denso solidní vstřikovače a nebo si je objednají u Bosche. 😄
Je to uplne novy motor, komplet vyvoj Mazdy...
Denso a 2000 barů, motor půjde i do Mazdy 5.
jo, to si myslim ze hodne zapomneli... mazda 5 s tim bude taky o dost sympatictejsi... ale na CX-7 by se podle me hodilo jeste neco silnejsiho. nejaky 3.0d... ale i tohle asi zvedne prodeje... a v mazde 6 ani nemluve...
Mazda nepoužila ani benzínovou V6 natož dieslovou. Má pro to několik důvodů - CX-7 má být obratný crossover a snažili se snížit váhu a těžiště jak to jen šlo, pak taky není kam tu V6 narvat a natož pak dieslovou...Mazda používá pouze jednu V6 a to v CX-9. Tam je místa dost 😄
ale 2.2d nebude zrovna sprinter... narozdil od 2.3T...
MOžná jo a možná taky ne - uvidíme až zvěřejní průběh toč. momentu a výkonu a taky hlavně až někde na lavici změří reálný výkon a toč. moment...136 kW je celkem dost, Mazda není obézní jako Volvo XC90 D5, které je o myslím o 300 kg těžší a výkon mají stejný, moment taky.
Jen doplnim, ze stejnou V6 montuje i do US verze Mazdy6.
Jeste by nebylo na skodu dopsat, ze se chystaji tri vykonove verze 2.2 MZR-CD a to😒br />
125 hp & 310 Nm
163 hp & 360 Nm
185 hp & 400 Nm
Je to ofiko info 😄
163 hp & 360 Nm
185 hp & 400 Nm
Je to ofiko info 😄
no nejake take info som cital, ale trochu ine vykony (to je ale jedno). Otazka je, kedy sa dostanu na trh
Mám pocit že to bude jinak. 2,0 MZRCD byl velmi nedávno upraven (03/200😄 a má velmi podobné výkonové parametry jako Tebou zmíněné 2 spodní motorizace. Myslím že se u dvou spodních výkonů jedná o 2,0 MZRCD a 2,2 MZRCD bude pouze ve 185/400. Smysl by to dávalo pouze tehdy, kdyby 2,0 MZRCD úplně zrušili a náhradou by se stal motor 2,2 MZRCD ve 3 výkonových provedeních.
Máš ve svých "ofiko info" chybu, 125 koní bude mít 2.0 MZR-CD, který má aktuálně ve 103kW verzi stop stav a nelze jej objednat. 😉
Navíc já přidám ofiko info, že další generace dvoulitrového dieselu bude mít twinturbo.
Navíc já přidám ofiko info, že další generace dvoulitrového dieselu bude mít twinturbo.
Inac takto ja myslim ze diesel bude ale osobne by som ho nevolil a nech mi nikto nehovori ze motor 2,3T sa do cxka nehodi to je blbost urcite odporucam vyskusat aj dlhodobo a potom hodnotit, pretoze nemyslim ze je nutne mat velky motor na velke auto... A este jedna vec spotreba je sice horsia ale na druhej strane ked mam porovnat povedzme BMW X3 3,0d,MB ML 320 CDI alebo ine e😜onaty, tak mi vychadza jedna vec a tu si moze kazdy overit sam, len skuste pozriet cenniky v danych motorizaciach a porovnajte ten rozdiel a berte tiez ohlad na to ze aj 3,0d aj 320CDI su slabsie motory... Takze no comment.
V zavere teda jedna vec Mazda CX-7 je vynimocne auto za este lepsiu cenu, ja sa tesim ked pride do ponuky 2,5 DISI motor a dufam ze bude aj v CXku. Pri takejto predstave viem uz aj ake dalsie auto v garazi bude nasledovat...
V zavere teda jedna vec Mazda CX-7 je vynimocne auto za este lepsiu cenu, ja sa tesim ked pride do ponuky 2,5 DISI motor a dufam ze bude aj v CXku. Pri takejto predstave viem uz aj ake dalsie auto v garazi bude nasledovat...
u mě byla cx-7 na posledním místě z suv do 1mil Kč, protože jsem chtěl diesel. Po zkušební jízdě jsem však rázem na všechny ty neohrabané rachtající plechovky zapomněl a jiné auto už nechtěl. mezi 95 a 98 jsem nezaznamenal rozdíl (kdo pozná úbytek cca 10kw u auta které má 190kw?) a spotřeba v poměru k výkonu mi přijde víc než dobrá.
Tři verze😒br />
92 kW/125 k při 3500, 310 Nm při 1800-2600
120 kW/163 k při 3500, 360 Nm při 1800-3000
136 kW/185 k při 3500, 400 Nm při 1800-3000
Výkony sedan (hatchback)😒br /> Max. rychlost: 195, 212, 218
Zrychlení 0-100: 10.7, 8.9, 8.3
Spotřeba: 7/4.7/5.5, 7/4.7/5.5, 7.1/4.7/5.6
Pohotovostní hmotnost: 1445 (1485)
Výkony kombi😒br /> Max. rychlost: 192, 210, 216
Zrychlení 0-100: 10.9, 9.2, 8.5
Spotřeba: 7/4.8/5.5, 7/4.8/5.5, 7.2/4.8/5.7
Pohotovostní hmotnost: 1500, 1500, 1510
120 kW/163 k při 3500, 360 Nm při 1800-3000
136 kW/185 k při 3500, 400 Nm při 1800-3000
Výkony sedan (hatchback)😒br /> Max. rychlost: 195, 212, 218
Zrychlení 0-100: 10.7, 8.9, 8.3
Spotřeba: 7/4.7/5.5, 7/4.7/5.5, 7.1/4.7/5.6
Pohotovostní hmotnost: 1445 (1485)
Výkony kombi😒br /> Max. rychlost: 192, 210, 216
Zrychlení 0-100: 10.9, 9.2, 8.5
Spotřeba: 7/4.8/5.5, 7/4.8/5.5, 7.2/4.8/5.7
Pohotovostní hmotnost: 1500, 1500, 1510
V každom prípade súhlasím, diesel pomôže. U mňa bola minulý rok CX-7 na zozname, ale bral by som ju jedine s dieselom, čiže som kúpil iné...
Si si isty, ze reagujes na spravny prispevok?
Ja nikde nepisem o tom, co a kde ma CX-7 napisane. Len hovorim, ze ak vyrobca predpisuje pre motor benzin s min. okt. cislom 98, tak tankovanim 95 porusujes zaruku. To je ako liat do auta nespravny olej... za znicenie motora si mozes sam.
Teda prajem nech auto bezi v pohode aj na 95 ale ja nechcem riskovat pokial na to nie som odkazany...
Moj otec bol na tom nápodobne. Viac menej mu jednu v TN aj držali, ale nakoniec od toho upustil. Možno ten desiel ju dostane späť do hry.