Tedy....ne že by provozní postřehy "užitkáče" z období třeskutých mrazů (až pět pod nulou >:-[] ) nebyly zajímavé.....jen to načasování mi při aktuálních teplotách připadá jak vystřižené z Cimrmana.
"Dnes byl vydán zákaz hovorů o kamnech, teplých krajích, peřinách, spále a podobně. Náčelník správně usoudil, že nás takové představy oslabují. Jen onehdy, když náčelník usnul, slezli jsme se s Frištenským a Šofrem pod jednu deku a vyprávěli si o požáru Národního divadla." >:D
Pokud vím, vyhřívání vrstvou kovu mají jen některá auta. Poslední Passat by ho měl mít, ale u Superbu bych si na to nevsadil. Myslím, že jsme se tu o tom bavili, že ho má na rozdíl od Passatu postaru drátové. V dražších modelech to používají mnohem déle (A8 ho dostala myslím před skoro 15 lety). Takže by mě nepřekvapilo, kdyby v Caddy byly dráty.
Proč tento článek dnes to mi opravdu uniká? V zimě na to nebyl čas a prostor a nebo začala okurková sezona? A třetí díl bude zveřejněn v lednu o spotřebě na cestě do Chorvatska s puštěnou klimatizací? Opravdu Vašemu redakčnímu plánu nerozumím.
No nevím, pokud je mi známo, koncern už nepoužívá vyhřívání předního skla topnými drátky, ale místo toho je ve skle vrstva stříbra nebo podobného vodivého materiálu. Pak je samozřejmě hledání drátků marné.
Ale vlastně nevím, jestli se má smysl snažit se komentovat článek, který sem propadl nějakou podivnou časovou smyčkou možná dokonce i z nějakého alternativního vesmíru, kde redaktoři autoserveru hledají drátky ve skle a vyhřívání nafty.