Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Celulitída
| 22. 6. 2017 12:12
V poňatí celého auta je ten zadok asi taký, ako keď zbadám na pláži do tváre peknú slečnu, ktorá keď prejde, tak si všimnem, že na zadku má poriadnu celulitídu. Sám mám auto od koncernu toyota, ale tento Mirai má poriadne znetvorený zadok.
NAZDAR ŽBRBLOUNI :) 870 bar VODÍKOVÁ BOMBA MIRAI je KRAKSNA
| 22. 6. 2017 19:32
jj
kraksna [odkaz] ;-) od ní se zásadně rači držet dál :-) Každopádně teď se aktuálně na panevropský úrovni řeší kyjanid v laufu z močky [odkaz] takže kdo se přidá?? >:D >:D >:D >:D >:D

kyanid AdBlue - chcete se někdo přidat?? :))

Dobrý den vážená paní eurokomisařko !!
jako nejvíce kompetentní osobu (díky Vašim zkušenostem z problému VW dieselgate) se na Vás dotazuji s podnětem k objasnění problému jménem : EXHALACE ZBYTKOVÝCH KYANIDOVÝCH SLOUČENIN DIESELOVÝCH spalovacích motorů €jronormy €URO 6 při použití AdBlue - Močoviny AUS 32 [odkaz] Základním problémem jsou šokující informace kolující napříč Evropou o neschopnosti exhalačního systému vozidel normy €JRO 6 (se systémem přídavného vstřikování močoviny AdBlue) 100% kontroly dávkování této sloučeniny zapříčiňující následky v podobě exhalací kontaminovaných sloučeninami na bázi KYANIDU !!

OTÁZKA ZNÍ :

Jak moc €vropská komise odsouhlasila automobilkám míru inhalátu na bázi KYANIDU evropským národům, vycházejících z výfuku nejen osobních automobilů se systémem DIESEL €URO 6 AdBlue ?

S vřelým pozdravem Váš €urobčan Karel Havel.

email: Aig.Karel.Havel@atlas.cz
heslo: matlala582
NAZDAR ŽBRBLOUNI :) 870 bar VODÍKOVÁ BOMBA MIRAI je KRAKSNA
| 22. 6. 2017 22:54
HOAX!
NAZDAR ŽBRBLOUNI :) 870 bar VODÍKOVÁ BOMBA MIRAI je KRAKSNA
| 23. 6. 2017 10:14
houno zlatá rybko ;-) [odkaz] jen nám pěkně kecaj ostatně taky dokonale čistý jdu dízlblejt [odkaz]
NAZDAR ŽBRBLOUNI :) 870 bar VODÍKOVÁ BOMBA MIRAI je KRAKSNA
| 23. 6. 2017 08:24
Myslel jsem, že je kyanovodík produkován naprosto běžně. Dál snad reaguje. Vzpomínám si minimálně na kyslík; pokud je přítomen ve výfukových plynech, tvoří (ve výsledku) oxid dusnatý. A to nejen u vznětových motorů, ale také u zážehových. Vzpomínám si na studii, ze které vyšlo, že zážehové motory mají mít řádově vyšší emise kyanovodíku než vznětové, s přímým vstřikováním pak řádově vyšší než s nepřímým. Rozdíl mezi vznětovými a zážehovými by mohl souviset s množstvím kyslíku ve výfukových plynech (měl by tak nižší emise kyanovodíku za cenu vyšších emisí NOx), ale rozumím tomu asi jako koza petrželi.

Ale AdBlue? Dokážeš ten mechanismus popsat? Reaguje (přebytečný) amoniak s oxidem uhelnatým? Není k tomu potřeba katalyzátor?
NAZDAR ŽBRBLOUNI :) 870 bar VODÍKOVÁ BOMBA MIRAI je KRAKSNA
| 23. 6. 2017 10:15
houno zlatá rybko ;-) [odkaz] jen nám pěkně kecaj ostatně taky dokonale čistý jdu dízlblejt [odkaz]
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 13:03
1. Je to hnusnejšie jak cesta do roboty.
2. Každý už vie, vrátane Japoncov, že cez vodík cesta nevedie, tobôž nie globálne. Len na ACZ zaspali dobu a ešte stále prežívajú boom vodíkového pohonného systému...
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 13:20
Uz neví co by, tak berou Mendelejevou periodickou tabulku prvků od jedničky..
pak zkusi Helium? Toho je malo, tak 3 = Lithium, aha to už máme, tak nič... atd... >:-[]
Avatar - lyon667
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 14:14
Elektromobily na baterie jsou jen přechodným a dlouhodobě neudržitelným řešením. Do budoucna bude něco na způsob palivových článků nutné.
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 14:23
Keby si netrepal. Voziť so sebou elektráreň je blbosť. Baterky sú stále ľahšie a ich parametre sa zlepšujú. Nepotrvá veľmi dlho a autá na baterky v dojazde dotiahnu klasiku a postupne ju prekonajú.
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 15:11
Vozit s sebou chemickou fabriku (akumulátor) je blbost ;-) . Budoucnost patří superkondenzátorům :-!
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 15:45
Vodík má jednu obrovskou výhodu, kterou baterie nikdy mít nebudou. Dá se skladovat ve velkém. Svítí slunce a nevíme, co udělat s nadbytek elektřiny z fotovoltaiky? Nevadí, nadbytek protáhneme přes vodu a vyrobený vodík uskladníme. Vodík se dá převážet, tahat přes potrubí, uskladnit, vytvořit rezervy, tahat potrubím, atd. Zajímavý byznys to může být pro rovníkové oblasti, kde ni neroste, ale mají moře a slunečního svitu nadbytek.
Dalším problémem baterií je nabíjení. Výrobci se kasají, jak jejich baterie půjdou nabít za půl hodiny, za 10 minut, za pár vteřin... No jsem zvědavý, co na to rozvodná síť, až budou elektromobily převládat. Vtipné to bude hlavně v noci, kdy v Německu Slunce nesvítí a elektřinu tahají z okolních států. V ČR na to nejsme připravení s rychlostí vývoje a modernizace rozvodů a uzlů asi nikdy nebudeme.
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 19:59
Podľa toho čo píšeš vieš o vodíku absolútny prd.
Suma - sumárum
| 23. 6. 2017 08:53
A ty snad o něm něco víš? Co z toho, co napsal o vodíku, je naprosto mimo? Vodík je celkem nebezpečný, ale v minulosti jsme to už dělali. Říká ti něco svítiplyn? Vodík lze skutečně distribuovat podobně jako zemní plyn. A taková distribuční soustava představuje ohromnou zásobárnu. Což samozřejmě znamená, že dokáže bez mrknutí oka vyhladit výkyvy. Efektivita distribuce potrubím je myslím vyšší než u elektřiny. Bavíme se samozřejmě o stlačeném vodíku, ne o zkapalněném.
Avatar - Blue Sun
Suma - sumárum
| 23. 6. 2017 10:11
A energetické nároky na tu přepravu a skladování, nemluvě už vůbec o výstavbě takové distribuce, taky znáš?
Vodík je nejhorší možná alternativa za ropná paliva (a i s odhlédnutím od toho, že je z velké části rovněž získáván z fosilních paliv)...
Suma - sumárum
| 23. 6. 2017 13:28
Jak jsem napsal, distribuce (přeprava + skladování) potrubím je velmi efektivní. Výstavba je samozřejmě problém. Taková síť by stála neskutečné peníze a proto proběhly studie o využití stávající sítě používané k distribuci zemního plynu.

Má své slabiny, ale pokud se bavíme o syntetických palivech, je nejjednodušší a měl by tedy být nejefektivnější. Z vodíku můžeš dál udělat třeba metan, který je vhodnějším palivem, ale bude tě to stát další energii a celková účinnost bude nižší.
Avatar - Barrichello
Suma - sumárum
| 25. 6. 2017 12:32
K vodíku potřebuješ vodu a energii. A ta jde získat ze soláru, biomasy, uhlený elektrátny, jaderný, z ropy, plynu , vodní elektrárny atd.

Dokud nepůjde dobít baterku u elektromobilu za 3 minuty a najet na to 500 km, tak nemůže nikdy elektromobil předstihnout vodík >:D >:D >:D
Suma - sumárum
| 23. 6. 2017 08:46
Na to bych si nevsadil a to z celkem prostého důvodu. I tak bude dojezd celkem drahý a bude znamenat značnou hmotnost navíc, přičemž většinou tak daleko nejezdíme. Pokud někdo bude nabízet extra dlouhý dojezd, tak bych to čekal spíš za (mastný) příplatek (a to si rozmyslíš).
Avatar - Barrichello
Suma - sumárum
| 25. 6. 2017 12:30
Mirai dotankeuješ za 3 minuty, Teslu nabiješ bez Superchargeru za 6 hodin. Krapet rozdíl. Navíc Mirai stojí o 1,5 mega méně >:D
Avatar - N6600
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 14:41
1. Design je vec vkusu a ja sa do prace tesim, lebo ma bavi...
2. Kto kazdy? Predpokladam, ze ako argument uvedies Mercedes, ktory od toho upustil, ale to urobil z dovodu penazi. Nie z dovodu technologie... Mimochodom, kolko generacii uz ma auto na baterky a kolko vodikove?
2.1 A ano, kazdy vedel, ze je hybrid hlupost a rozmar Japoncov a teraz ich ma kazda automobilka...
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 20:04
1. To nikto nerozporuje ak si si nevšimol. Je zakázané vysloviť názor?
2. Dôvod je irelevantný, stačí si porovnať, koľko výrobcov sa venuje vývoju elektromobilov na baterky (alebo súvisiacich technológií) a koľko vodíkovým systémom. Výrobcovia investujú do toho, z čoho očakávajú profit. Vodík to asi nebude
2.1 ˇKto povedal že hybrid je hlúposť? Maximálne nejaký tebe podobný "expert". Hybrid je solídna prestupná stanica a ak alternatíva sa rozhodne udrží ešte dosť dlho. Tak netrep hlúposti.
Avatar - N6600
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 20:50
1. Samozrejme, ze nie je. Len by som ocakaval aj uvedenie dovodov. To je vsetko.
2. Dovod je irelevantny? Prosim...?! Kolko vyrobcov sa pred 20timi rokmi venovalo hybridu? A co ked ten profit nie je v kratkodobom horizonte? Kolko firiem si moze dovolit tolko investovat do novych technologii a razit cestu? Je jasne, ze je lahsie ist s davom, nez proti prudu.
2.1 Ja vlastnim hybrid, takze mne to nemusis vysvetlovat ;) Ale ten nazor (nie moj) nie je unikat.
Suma - sumárum
| 22. 6. 2017 21:57
Áno, dôvod je irelevantný. Relevantné je, čo považujú výrobcovia za životaschopné. Vodík nie je budúcnosť. Výroba nie je lacná, podľa technológie nemusí byť ani čistá, skladovanie je extrémne náročné, doprava tiež. Energetická účinnosť nič moc, niekto to tu už počítal, do výroby vrazíš oveľa viac energie ako z vodíka dostaneš späť. Naviac pomerne veľká produkcia tepla, čo, okrem iného, taktiež poukazuje na menšiu účinnosť ako by sa žiadalo. Cesta elektromobilov "na baterky" je oveľa jednoduchšia a schodnejšia. Siete existujú - stačí ich postupne rozširovať a skvalitňovať, vývoj "bateriek" beží naplno paralelne v mnohých vývojových centrách. Nie, vodík to naozaj nebude. Nie, ke´d je životaschopný iný typ elektromobilu. Mal by navrch, keby sa čistý vodík dal lacno a vo veľkom ťažiť - ale to sa nedá. Tie výhody nie sú nijak zvlášť viditeľné...
Avatar - N6600
Suma - sumárum
| 23. 6. 2017 09:53
_MT_ to zhrnul za mna.
Suma - sumárum
| 23. 6. 2017 09:27
Možná by ses divil. Rozdíl je v tom, že si za tím Toyota šla. O prvním Priusu a jiných raných hybridech (jako Audi duo, když zůstanu u stejného období) toho vím příliš málo. Ani o trzích (v dané době), na kterých s nimi začínaly (to může hrát velkou roli; viz podpora vodíku v Japonsku, z které nejaponské automobilky moc těžit nebudou, ale domácí se mají o co opřít). Pro nějaké hlubší zamyšlení, proč Toyota vytrvala a uspěla a jiné to vzdaly. Nemluvě o prototypech, které veřejnost neviděla.

Na takový výzkum se dávají dotace/ granty. I proto automobilky palivové články zkoumaly a asi nadále zkoumají.
Dojezd [km] asi 500
| 22. 6. 2017 13:22
"Dojezd [km] asi 500" tahle cast v tabulce je nejlepsi, pac v CR diky absenci cerpacek ktere by zvladali tlak 700 bar, je jich jaksi takovej nedostatek, ze vlastne vubec neexistuji a do nadrzi Toyoty Mirai tedy v CR majitel stezi dostane pulku toho co by skutecne mohl, dojezd je pak jaksi take stezi pulka toho co uvadi Toyota, vivat Neratovice >:D

kdys sem se v mnichove dival na cerpacce kolik stoji vodik, tak me napadla jedina vec..... "blazni" >:D loni chteli za kilo vodiku na cerpacce v Mnichove 11 eur, tedy cca 3 kacky na kilak
Dojezd [km] asi 500
| 22. 6. 2017 14:33
Zlaté LPG, vid? >:D
Avatar - Barrichello
Dojezd [km] asi 500
| 25. 6. 2017 12:33
Až se vodík rozšíří, budou stanice kde natankuješ a spadne i cena.
Avatar - 3_diamanty
mozno
| 22. 6. 2017 15:11
ze tento podivny dizajn je originalny ale rad by som vedel preco vodikove auto nemoze vyzerat povedzme ako normalny yaris alebo corolla ale preco musi mat takyto ufo dizajn... co je za tym? nedava totiz logiku takyto dizajn ziadnu
mozno
| 22. 6. 2017 20:06
Samozrejme, že ak majú odlišný pohon, chcú naň viac upozorniť patrične odlišným dizajnom. Ibaže japonský vkus je trošku mimo toho európskeho...
Druhá vec je, že auto s takýmto pohonom potrebuje oveľa výkonnejšie chladenie, všimni si voči bežným autám enormne veľké vstupy vzduchu.
Avatar - Blue Sun
mozno
| 23. 6. 2017 10:13
Co sis koupil Poloauto, lezou z tebe jen samé pitomosti...
Avatar - _Karel_
Mirai?
| 22. 6. 2017 15:47
Mirai pro mě od představení byl čistým ztělesněním nevkusu. Buď ho řádně učesali, nebo nějak stárnu, nebo je to barvou, ale v té bílé to zepředu není taková tragédie. Samozřejmě pořád v rámci designu Toyoty, což je v posledních desetiletích (z mého pohledu) na dohled designového dna - až na výjimky.
Lexus - i když se neztotožňuji stoprocentně a se vším, tak jeho snahu o odlišný, netradiční design stravuji nepoměrně líp.
Avatar - drack2
Destilovana voda
| 22. 6. 2017 16:57
Rozhodne neni dobre psat, ze destilovanou vodu lze pit... vypitim si muze kdokoliv zpusobit i celkem vazne tezkosti.

"První příznaky požití destilované vody je slabost, bolest hlavy, celková únava a křeče... Může dojít k poškození střevní výstelky."
Avatar - Blue Sun
Destilovana voda
| 23. 6. 2017 10:13
Víš, kolik bys jí musel vypít, aby to mělo takové následky?
Destilovana voda
| 23. 6. 2017 13:16
Záleží, jak moc je čistá. Její pití nelze doporučit, ale nějaké vážnější následky v kratším horizontu by neměly být pravděpodobné, pokud se bavíme o vodě s nízkým obsahem minerálů a ne o vysoce čisté destilované vodě pravděpodobně určené pro průmyslové využití (tam bys mohl litovat záhy po konzumaci).
Avatar - Bubáq
Odpověď na otázku v titulku:
| 22. 6. 2017 17:56
Je.
Odpověď na otázku v titulku:
| 22. 6. 2017 20:07
A na to si prišiel ako?
Super
| 23. 6. 2017 08:20
1. Vyloženě hezké to není, design je spíše účelový a sází na efektivitu v provozu. I přesto je to hežčí než nudná, fádní a tak trochu připosraná evropská produkce. Mnohem lepší než Francouz a určitě lepší než někteří němci.

2. Kdy bude odpověď jiných automobilek ? Za stejnou cenu v sériové výrobě ? Evropa opět začne v roce 2025 mluvit o hypotetickém konkurentovi, kdy toto auto již bude ve své 2 a 3 generaci ? Amerika má elektromobily na baterky, japonsko má hybridy a vodiková auta. Evropa má smradlavé zastaralé Diesely a jediné co zatím umí opravdu mnohem lépe je vytvářet "luxusní a hodnotné" interiéry. I tak dostává takový vůz facku v podobě problémů se spolehlivostí. To není pro Evropu dobrá vizitka. Rychlá auta ? Japonsko je lepší. Elektromobily ? USA je lepší. Hybridy a vodík ? Japonsko opět vyhrává.

Nepřijde mi to jako dobrá vyhlídka.
Avatar - Hammunasakra
Super
| 23. 6. 2017 08:22
:yes: :-!
Avatar - Blue Sun
Super
| 23. 6. 2017 10:14
Já za sebe doufám, že na tohle nikdo z výrobců nebude hledat odpověď. Vodíkový pohon je nesmysl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku