Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Tesla Model S urazila 900 km na jedno nabití! Skvělý dojezd má ale háček…

41 komentářů

Avatar - Blue Sun
Blue Sun
hlavně, že ekorallye se spalováky se provádí výhradně v dálničních rychlostech a při plném komfortu...
Auto.cz míří opět plnou parou vpřed do bulváru.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
s průměrnou rychlostí 39 km/h by spalováky najely 2000 km
Neurotic
Při takové pidi rychlosti mi to teda žere víc než při 90 takže když bych jel 90 tak dojedu z Ostravy někam za Barcelonu a navíc za poloviční čas >😁
Kharl.ANTIDIESEL
jj
NEJLEPŠÍ kára [odkaz] 😉 k ní se zásadně snažit minimálně přisomrákovat 😄 Každopádně ale teď se aktuálně na panevropský úrovni řeší kyjanid v laufu z močky [odkaz] takže kdo se přidá?? >😁 >😁 >😁 >😁 >😁

kyanid AdBlue - chcete se někdo přidat?? 😊)

Dobrý den vážená paní eurokomisařko !!
jako nejvíce kompetentní osobu (díky Vašim zkušenostem z problému VW dieselgate) se na Vás dotazuji s podnětem k objasnění problému jménem : EXHALACE ZBYTKOVÝCH KYANIDOVÝCH SLOUČENIN DIESELOVÝCH spalovacích motorů €jronormy €URO 6 při použití AdBlue - Močoviny AUS 32 [odkaz] Základním problémem jsou šokující informace kolující napříč Evropou o neschopnosti exhalačního systému vozidel normy €JRO 6 (se systémem přídavného vstřikování močoviny AdBlue) 100% kontroly dávkování této sloučeniny zapříčiňující následky v podobě exhalací kontaminovaných sloučeninami na bázi KYANIDU !!

OTÁZKA ZNÍ 😒br />
Jak moc €vropská komise odsouhlasila automobilkám míru inhalátu na bázi KYANIDU evropským národům, vycházejících z výfuku nejen osobních automobilů se systémem DIESEL €URO 6 AdBlue ?

S vřelým pozdravem Váš €urobčan Karel Havel.

email: Aig.Karel.Havel@atlas.cz
heslo: matlala582
traveldrive
prd makový
Kharl.ANTIDIESEL
houno zlatá rybko 😉 [odkaz] jen nám pěkně kecaj ostatně taky dokonale čistý jdu dízlblejt [odkaz]
comper
Snad nechces tvrdit, ze toto bol objektivny test? Dnes vynimocne nadpis neprehana.
Comman
Beru to jako hezkou ukázku toho, co se dá. V praktickém životě to ale nic neznamená. Je pravda, že Tesla má krásný dojezd i při "normálních podmínkách". Tyhle rekordy mě však neberou.

Připomíná mi to měření spotřeby paliva.....vše elektrické vypnout, pneumatiky nafouknout na 4 atmosféry, nejlépe bez vzorku, vyházet z auta vše nepotřebné, zamaskovat chladící otvory, jet maximálně 50 km/h a máme z toho krásnou spotřebu 3,8 l/100km, kterou ale nikdo v reálu nemá.
ericn
...přesně tak, pokus k ničemu. :no😒br />
Až ujedou v realitě na jedno nabití přes 600km, např. trasu Praha - Livigno, tj dálnice, okresky a města normálními rychlostmi. Auto zatížené 4 osobami s bagáží, puštěnou klimu, pak za 10 minut "natankují", tak to bude elektromobil použitelný na normální provoz 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Přesno tohle umí vodíková Mirai vč. toho natankování za 10 minut. 😄

Stačí jen rozšířit počet stanic kde se dá tanktovat, ale jedna už má být příští rok v Praze.
_MT_
Chtěl jsi říct i abnormální provoz, ne? Nebo jaké procento tvých cest tvoří něco takového? A jaké cesty do řekněme 200 km? Hned se mi vybavuje pravidlo 80-20. 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
A že se takové komentáře neobjevují u eko-rallye pokusů s TSI či TDI motory, co tu neustále předvádí ten německý pošuk...
_MT_
Proč by se měly objevovat? Dojezd je sice fajn, ale lidi zase tolik netrápí, protože mají za chvíli natankováno. Zajímavější je spotřeba. Ale spíš jen z toho hlediska, co je možné; pochybuji, že si lidé dělají iluze, že za to budou sami jezdit. Zajímavé je, že nemívají zase tak nízký rychlostní průměr.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Fabia 1,9SDI měla spotřebu 3,8l úplně běžně a při normálním provozu. :-!
Avatar - Intercool
Intercool
Tak samozřejmě je stejně těžká a jede stejně jako TESLA... Já mám lenivej diesel a 900km na nádrž nenajedu ani kdybych se třikrát udělal. 2.2HDi
Avatar - Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
Jenomže je diesel a diesel... kompresní poměr jednoho je 20 a druhého 16
Avatar - wakantanka
wakantanka
... pretože máš malú nádrž a ťažkú nohu? 😄
Comman
Jasně, ale víš jak jsem to myslel - v porovnání s deklarovanou spotřebou. V té době (Fabia SDI) byly údaje o spotřebě blízké realitě.
Mne zajímá to, co lze reálně běžně, bez velkého omezení dosáhnout.
Když nebudu mobil používat, taky mi vydrží nabitej 14 dní. Ale k čemu ten údaj je.... 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Fabia SDI je krumpl, co má zrychlení horší jak 25 let starej Moskvič a Lada >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Tesla má krásný dojezd? 250-400 km auto za 3 míče.

Vodíková Toyota Mirai stojí jen 2 míče a najede 500-700.

Takže pokud chci alternativu, tak k čemu Teslu. BTW ted ráno sem za jednou jel.
Blatouch
Auto za 10% ceny teto Tesly ujede stejnou vzdalenost normalni rychlosti - asi tak.
Majkl1
Auto za 20 tisíc dokáže ujet stejnou rychlost. 😄 Ale porovnávat vozy jen podle dojezdu je trochu mimo. Tesly se prostě s žádnou Fábií srovnávat nedávají. Když dbych do toho zapojil druhý faktor, třeba to zrychlení, málokteré auto se Teslám může rovnat (za mnohem větší peníze).
Jde jen o pokus party nadšenců, nikdo neřekl, že to má ve skutečnosti nějaký dopad, nehroť to tolik. 😄 Je to to samé, jako když se někdo snaží s dusíkem přetaktovat nějaký procesory třeba na 7 GHz. Kromě honění rekordů to žádnou relevantní hodnotu nemá, protože se to v normálních podmínkách použít nedá. 😄
Blatouch
1. Napsal jsem TETO Tesly, takze 400 tis. CZK - ne 20.
2. Auto jelo USTALENOU rychlosti, zrychleni do toho neplet.

Je to prakticka ukázka neprakticke pouzitelnosti elektroaut.
Majkl1
Obávám se, že máš problém s chápáním psaného textu, dovol mi, abych ti to vysvětlil😒br />
1. Říkáš, že i auto za 400 tisíc dokáže ujet takovou vzdálenost. Já říkám, že to zvládne i ojetina za 20 táců, v zásadě snad téměř jakýkoliv spalovák, který seženeš, zvládne ujet na nádrž nějakých 900 km.

2. Psal jsem, že porovnávat auta podle jedné hodnoty z milionu dalších je nesmysl, protože stejným způsobem bych já mohl vytáhnout například vytáhnout pouze zrychlení z 0-100 Modelu S a X a tam prostě nemají v dané cenové kategorii ( a v nižší, jak zmiňuješ, už vůbec ne) konkurenci.

Pokud je pro tebe dojezd tak důležitý, budiž, ale většině lidí dojezd do 500 km na jedno nabití bude dostačovat a dostačuje, proto je budou zajímat i ostatní hodnoty a výhody elektromobilů oproti spalovákům. Řekni mi, jak velké procento lidí jezdí denně delší trasy? A jak často?
Blatouch
Rekni mi, kolik lidi jezdi autem za rok vice nez 100 km najednou, během dne - tech 500km neberu, protože krome Tesly za 2,5 M to zadne jiné auto realne neujede. Tech lidi, co bude chtit ujet - byt jen 4x do roka - vice nez 100 km najednou je 70% - coz je kolik? V CR je to min. 3 mil aut. Takze DOJEZD JE dulezity pro většinu motoristu.

TESLA a ostatní elektroauta jsou jen fetis, nic vic.
traveldrive
Somár ostane somárom.
Majkl1
Článek je o Tesle, takže se bavím o Tesle. Do tří let dle mého názoru bude přes 300 km nabízet snad každý výrobce elektromobilů. Což většině lidí bude taky stačit. 😄
To, že levnější vozy takový dojezd nyní nemají, ještě neznamená, že jej později mít nebudou.
Blatouch
Pokud nebude mozna nabit vybite akumulátory na plnou kapacitu do 10 min. max, tak je to stále prakticky velmi omezene pouzitelne auto.
_MT_
Velmi omezené? Když na řekněme 1 Mm cestě ztratíš hodinu kvůli nabíjení (20 minut nabíjení každých 270 km; tedy zhruba každé dvě hodiny na dálnici zastávka)? A snad víš, že je pitomost nabíjet na plno. Leda by tě bavilo ztrácet čas a ničit baterii (samozřejmě záleží, jakou část kapacity ti dovolí využívat). Jo, pokud takové cesty podnikáš každý týden, tak to chápu. Ale jinak je to spíš takové vynucení jízdy na pohodu a několikrát za rok tě to nezabije.

Mně by ani tak nevadilo odstavit auto na 20 minut. Ono než si dojdeš na záchod, protáhneš se, něco zakousneš... Nepříjemné by bylo, kdybych tam přijel a neměl volný stojan. Nemluvě o tom, že by stanice byla mimo provoz. Dnes mám tu možnost po protažení klidně jet dál a natankovat až při příští zastávce. Na dálnici by to tedy chtělo realistický dojezd alespoň tak 350-400 km (nejlépe pro 80% nabití), což by snad v budoucnu stačilo k další nabíjecí stanici u dálnice (ideálně s nějakou rezervou k další stanici, klidně dál od dálnice).
kpt.Budha
"v zásadě snad téměř jakýkoliv spalovák, který seženeš, zvládne ujet na nádrž nějakých 900 km" sakra, čím to tu všichni jezdíte? Já s poměrně běžným moderním vozem ujedu 500 a to ještě ne vždycky ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to bude tím že se to snažíš ujet na 1/2 nádrže 😄
kpt.Budha
Ahá, no jo, pak je to jasné 😄 Ne, fakt by mě to zajímalo, který benzín v nějaké rozumné cenové kategorii tohle dokáže? Já mám ve velkém kombíku nádrž 52 litrů, to mají nějaké vozy 80 litrů? Díky
_MT_
Ve velkém kombíku je tedy 52 litrů dost ubohá hodnota. Ve střední myslím bývaly nádrže na 70, možná i víc (víc než 85 asi ne). Těch 900 by při volném tempu mělo dát opravdu kde co. Třeba takové obyčejné Polo s 1,2 TSI. A nebavíme se tu o tom, co běžně dosahuješ, ale co je možné, když se snažíš.

Bohužel se nádrže zmenšují. Nakopat do zadku.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To auto nejelo ustálenou rychlostí (to na silnici ostatně ani nejde).
Blatouch
Optimalni rychlost byla 39 km/h - na tuhle hodnotu to jeli predpokladam 99% casu.
houmr
Ked vidim ako najdi vacsina vodicov s autami, tak pri EV budu mat mozno dojazd 100km 😉

Problem EV je, ze ked zoberes rodinku a nejaky proviant na vylet a ides sviznejsie 145 tacho dialnica, ze nebudes plachtit, tak moc daleko nezajdes 😉
Kecy typu po meste a do okolia............ Nato nepotrebujem najlacnejsie EV za 15 000 eciek, ale staci Dacia za 7000 eciek.

To budu panecku, plne autobazare 8- rocnych EV s baterkami pred smrtou..........
Ak si niekto mysli, ze EV budu lacnejsie na prevadzku pre majitela je na omyle, to sa budu musiet ludia presvedcit sami ( ak niekedy bude ich masovajsie pouzitie ).
Petr80
A komu tím prospěli, soudruzi?
Nonsens
každý vie, že problémom je reál, nie labák. Mali by sa sústrediť na testy v bežnej prevádzke a ukazovať reálne tipy ako zvýšiť dojazd, takto iba utvrdzujú verejnú mienku v tom, že elká sú zatiaľ reálne nepoužiteľné a klamú marketingom a štátnymi dotáciami.
IPace
je to takove trosku jine sprintovani, a vpodstate nic nerikajici zbytecne a vlastne jen jakesi PR 😄
Avatar - flyboyeda
flyboyeda
Vlastně 24 hodin + několik hodin dobíjení + neustále troubení od ostatních řidičů že jedete pomalu

při té průměrné rychlosti si člověk říká jestli není lepší kolo
houmr
Je lepsie, na e bajku aj tych 39 sa da udrzat. E bajk je este ekologickejsi ako EV...... Takze som za zrusenie EV a masivne zavedenie E bajku 😉