S keplem, kterej bude držet pohromadě silou vůle, bez sebemenší ambici na komfort nebo kvalitu. Půjde jen o to na jednu jedinou jízdu dokázat tu rychlost. Pak se může rozsypat. A´t si to neuchladí, ať do něj teče a tak,
Naproti tomu Chiron je po všech stránkách superkvalitní auto- Rychlost je prostě jednou z jeho d§ležitých vlastností.
Abych byl spravedlivý, Texasani si to zaplatěj. Za Chironem stojí koncern, kterej si honí image a prodělává cca 100mil. na kuse. O to to maj lehčí.
Jinak...nevím, o co tady jde. Rychlost 300mph byla překonána Blue Birdem páně Malcoma Campbella už v roce 1935. Je jasné, že to není silniční auto, ale co tu řešíme po 82 letech proboha? Ventilky? Bože.
Koncern ty penize na Chironu ( i Veyronu ) neprodelava. Zaplatej to dyliny co si koupej predrazenej koncernovej Scheissdreck, do ktereho do ted neumej udelat napr. sloupek volantu kterej pri serizovani nevydava pazvuky. Tak co se Fotzek divis, ze maji problem s ventilkama?
V rovnici pro výpočet tíhové a odstředivé síly přece materiál nehraje žádnou roli. Je potřeba znát hmotnost, vzdálenost, na které se nachází čepička ventilku (r), rychlost je daná, tíhová síla je mg a odstředivá Fo. Ale to by byl ještě zjednodušený výpočet. Pokud by si to chtěl někdo zkusit spočítat, měl by vzít v potaz i vliv gravitace, úhel natočení kola a dostředivou sílu Fd. :-)
285/30 R20 vpředu 355/25 R21 vzadu = kupodivu ne karbonový jako má Koenigsegg nebo hořčíkový ale jen kovanej hliník. Po 3 výměnách pneu který moc dlouho nevydržej se musí měnit i disky = komplet výměna asi 3 miliony kč ;-\
Az tak dramaticky by som to nevidel. Problemom su pneumatiky, teda standardne cestne pneumatiky, nie nejake specialky bez vzduchu na solne jazero. Tam vyvoj nestiha, kedze v minulosti neexistoval dopyt, tak to nikto nevyvyjal. Ono ani F1 nikdy nejazdila cez 400 a neda sa povedat, ze by na to nemala aerodynamiku alebo vykon.
Postavit auto co pojde podobne rychlo a nerozpadne sa je bez problemov, koniec koncov dragstery to zvladnu aj na 400 metroch a opakovane, akurat je to nerentabilny nezmysel, dobry akurat tak na nahananie image pre velky koncern. Taketo seriove auto ma vo vysledku predimenzovany hnaci retazec a ako sportove auto nasledne funguje, povedzme to diplomaticky, kompromisne.
Naproti tomu Chiron je po všech stránkách superkvalitní auto- Rychlost je prostě jednou z jeho d§ležitých vlastností.
Abych byl spravedlivý, Texasani si to zaplatěj. Za Chironem stojí koncern, kterej si honí image a prodělává cca 100mil. na kuse. O to to maj lehčí.
Jinak...nevím, o co tady jde. Rychlost 300mph byla překonána Blue Birdem páně Malcoma Campbella už v roce 1935. Je jasné, že to není silniční auto, ale co tu řešíme po 82 letech proboha? Ventilky? Bože.
Já nejsem CHH, ty seš HH? ;-)
S Blue Birdem seš totálně mimo, to není auto s kterým šlo normálně jezdit po silnici.
Postavit auto co pojde podobne rychlo a nerozpadne sa je bez problemov, koniec koncov dragstery to zvladnu aj na 400 metroch a opakovane, akurat je to nerentabilny nezmysel, dobry akurat tak na nahananie image pre velky koncern. Taketo seriove auto ma vo vysledku predimenzovany hnaci retazec a ako sportove auto nasledne funguje, povedzme to diplomaticky, kompromisne.