Ekonomika
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai odhalil české ceny i30 kombi. V limitované nabídce stojí méně než 400 tisíc
34 komentářů
JuckiCZ
Pořád mi dává větší smysl Auris Combi, i když toto je asi první konkurenční nabídka, která se jemu aspoň blíží 😉.
mozgog
Nejhezčí kombík na trhu, líbí se mi víc i než Auris Combi.
Velmi hnusný placatý kombík.. :no:
Korejci kombíky neuměli a dál neumí.
Korejci kombíky neuměli a dál neumí.
podla mna je ceed kombi aj optima kombi v pohode... a aj tento kombik nie je skaredy... len je kusok uz taky "minimalisticky" .... razom je to take prisne vseto strihnute ako manazerske sako a.... kdezto poredosla i30 kombik bola ako taka outdoorova bunda do dazda ... neviem...
megacruiser
i30 kombi měří na délku 4585 mm, naše stará Zafira pouze 4317 mm. Přitom je uvnitř nesrovnatelně větší ve všech směrech a má možnost 7 míst. Ostuda, že o skoro 30 cm delší auto neposkytne uvnitř trochu víc prostoru. Nedokážu pochopit že s dnešními počítači a pokročilým 3D modelováním nedokážou konstruktéři z obestavěné plochy auta dostat víc. To potom chce člověk auto z roku 2004 vyměnit za nějaké nové a ono to nejde, protože vše co je dnes na trhu je horší, k tomu s podivnými motory a otravnými asistenty...
a aj prave preto ludia dnes utekaju k SUVeckam uz...take ASX je daleko priestrannejsim vozom ako i30 kombik ( to sa vsadim ) a pritom je podstatne kratsie takze aj v meste uz daleko sikovnejsie ako nejake natiahnute nizke megakombiky ..
PS: a mozno aj taky captur bude priestrannejsi ako astra... a nosit kubiky vzduchu dnes uz tiez zacina byt out... zvlast ked dnesna rodina uz zvacsa ma maximalne jedn👋dve deti...
PS: a mozno aj taky captur bude priestrannejsi ako astra... a nosit kubiky vzduchu dnes uz tiez zacina byt out... zvlast ked dnesna rodina uz zvacsa ma maximalne jedn👋dve deti...
1.Porovnavas hrusky s jablkami.
2.Auto z roku 2004 je s pas.bezpecnostou inde ako sucasne.
2.Auto z roku 2004 je s pas.bezpecnostou inde ako sucasne.
Tak zas u kombi sa hraje na kufor, asx ma o dost mensi, ze ano - raketo zrovnanie vobec nedava zmysel... a zafira by som tipoval ze ziska na priestore vdaka inym bezpecnostnym normam, ktore musela plnit alebo je proste len lepsie navrhnuta😉
Uklikol som sa, patrinto k H/K svet😊
Uklikol som sa, patrinto k H/K svet😊
A co rozvor? Zafira je MPV přeci... kdyby to bylo jak ty říkaš, stačilo by vyrábět 2- 3 auta a zybtwk by nemusel být.Marketing a velikost z venku, o tom to je.Potřeby lidí jsou různé a nelze vyhovět sem.
Jinak v Best of Czech (nové označení pro Czech Edition) dává tradičně největší smysl. Dobrou zprávou je zařazení 1.4 T-GDI do akční nabídky, u hatche zase vypadl. S ostatními motorizacemi je to horší, 1.4 MPI je dost neadekvátní a 1.0 T do kombi?
1.4 T-GDI D-CVVT SW (bože) s paketem za 425 vypadá jako dost dobrá nabídka. Asi ale bude omezená možnost dalších příplatků.
Jinak proč ne 1.0 T? No, najdi si libovolnou diskusi pod Octavií 1.0 TSI (klidně i liftback...ten opravdový), tam najdeš argumentů stovky. >😒] ...Přecejen je to úplně nový motor a právě tady dostane největší záhul.
Problém 1.0T je ten, že je mizerná, a to i na poměry litrových tříválců a proto je akční nabídka pro hatch (nikoliv liftback) celkově víceméně nezajímavá.
Naproti tomu akční nabídka s 1.4T, která má v ceně i paket Club + další výbava je velmi zajímavá nabídka.
Standardní cena modelů je ovšem poněkud s ohledem na konkurenční akční nabídky poněkud drahá (Astra ST Smile, akční Focus Kombi za cenu HB...).
na môj vkus zle spracovaný interiér. kvalita sedákov, ťažká orientácia v prístrojovej doske.
má pekný exteriér, ale ten je len pre krásu očí.
na druhú, model touran a santa fe sú konkurenčné z môjho pohľadu.
Tohle auto bohuzel trpi na reklamni oddeleni - nejsem zadny nacek, abych si kupoval tricolor, best of czech nebo co jeste vymysli. Take reklama proti Skodovce mi neprisla eticka. Svoji image s Hyundai kvuli tomuhle nehodlam spojovat. Bohuzel, auto samotne za to nemuze.
Definován nebo ne, přinejmenším by bylo hezké, kdyby novináři jenom kvůli marketingové kampani Hjondééé nerozporovali svoje vlastní články, pane e😜erte.
[odkaz]
[odkaz]
Nikoliv tedy podkategorie hatche, ale sedanu.A nebo plně samostatná kategorie.
Od sedanu k liftbacku není daleko, to by jsi mohl vědět. Sedan bude tužší, kvůli pevnému zadnímu oknu,rámu.Ale v odkazech popisy sedí.
I u sedanů někdy sklopíš zadní opěradla a máš dvouprostorovou karoserii.A pak to není sedan,nebo co? :-!
Tříprostorová koncepce byla třeba Škoda 1000, 100, 120, .. tři striktně oddělené prostory.Motor,posádka,zavazadla,to je definice sedanů.
Jenže pokud sklopíš sedadla (mimo jiné i Fabia sedan) máš oddělené prostory už jen dva.A neodpověděl jsi na Superb twindoor,čili prezentovaný jako lift/sedan dle tebe neslučitelné.Tak kdo lže?Lhala snad Škoda?
Liftback,sedan se zkrátka prolíná.A mnohé sedany jsou si z profilu podobné s liftbacky.Nikdy si je ovšem nespleteš s hatchbacky. Body type [odkaz] .Pak kdo v tom má bordel, v obchodních třídách,ale i v karoseriích.