Testy
V danej kategórii víťazom pre mňa stará dobrá Panda. Esteticky zaujímavá, praktické dverné otvory, žiadne holé plechy v interiéri, žiadne žravé dýchavčívé trojvalce, ale overený a spoľahlivý fire, vyšší posed ako v mini SUV...
panda je pekna a dokonca jednu novu som minule videl ( je ich fakt malo u nas ) ale je draha... akoze je podla mna skoda ze z ludoveho auticka to razom otocili akoby na taku radobystylovku.... lebo u nas defakto tymto pande podlomili kolena ... kym predoslu pandu vidno takmer na kazdom rohu tak tu novu stretnut je uz sviatok u nas... ale podobne takto u nas dopadlo aj twingo... kym kedysi ich bolo u nas spusta a bolo docela dostupne... tak tieto nove twinga uz zrazu u nas nikde nevidno... nikde... 😒
Měsíc-dva zpátky jsem byl překvapen, že se u nás dá Panda (v nižší výbavě) sehnat za hodně dobré peníze.
Panda je draha? V 5 dverovej karoserii zacina na 8290 €. Citigo 5 D je o 50 € drahsie. Panda ponuka k tej cene klimu za 600, Cigito za 803 €. Stale je Panda vyhodnejsia a navyse existuju aj lepsie vybavene skladovky za cenu zakladu. Panda navyse ponuka okrem spomenutych praktickejsich rieseni auto na istej urovni, nie sedive plasty bez vsetkeho ako Citigo.
Na Citigu mozno citit robustnost a tuhost karoserie, ale aby som dal tolko penazi za plechy zvonku a zvnutra a kazdy den travil cas v takomto spartanskom interieri... Napokon tie Citiga idu vacsinou na predaj skor pre sluzobne ucely.. Minule som postretol Citigo 3D v absolutne spartanskej Active vybave - zly zazitok. Dokonca som dovtedy netusil, ze na zadne sedadla sa neda dostat rozumnym sklopenim prednych, je potrebne urobit 2 ukony - posunut sedadlo spredu a packami operadla ho sklopit... (na iny sposob som neprisiel)
Neviem, o com to pises, aka stylovka a ake podlomenie kolien. Prva panda tu nebola za tie ceny od nova, za ake sa predavala ku koncu zivotneho cyklu, ked navyse bezalo srotovne. Prve kusky predchodzej Pandy ponukali rovnake mnozstvo alternativnej vybavy ako ponuka Panda dnes. V lete ma prist mierne modernizovana Panda, mozno sa docka v tradicii Fiatu aj isteho ochudobnenia vybav a znizenia cien.
Na Citigu mozno citit robustnost a tuhost karoserie, ale aby som dal tolko penazi za plechy zvonku a zvnutra a kazdy den travil cas v takomto spartanskom interieri... Napokon tie Citiga idu vacsinou na predaj skor pre sluzobne ucely.. Minule som postretol Citigo 3D v absolutne spartanskej Active vybave - zly zazitok. Dokonca som dovtedy netusil, ze na zadne sedadla sa neda dostat rozumnym sklopenim prednych, je potrebne urobit 2 ukony - posunut sedadlo spredu a packami operadla ho sklopit... (na iny sposob som neprisiel)
Neviem, o com to pises, aka stylovka a ake podlomenie kolien. Prva panda tu nebola za tie ceny od nova, za ake sa predavala ku koncu zivotneho cyklu, ked navyse bezalo srotovne. Prve kusky predchodzej Pandy ponukali rovnake mnozstvo alternativnej vybavy ako ponuka Panda dnes. V lete ma prist mierne modernizovana Panda, mozno sa docka v tradicii Fiatu aj isteho ochudobnenia vybav a znizenia cien.
...tak ACZ musí zalobovať, aby sme nezabudli, že tá predražená kisnička ešte existuje...
Zdravím, taky si musím přidat pár řádek do diskuze. Citigo máme doma už čtvrtým rokem a musím říct, že za ty peníze je super. Koupě ročního vozu (nové stálo cca 290 000 kč), ale přítelkyně ho koupila za 180 000kč cca 6.000 km najeto,1.0 MPI 55 KW, stáří 11měsíců v tovární záruce která byla ještě další 3 roky v max.výbavě (to jest vše co tam šlo do něj někdo objednal). Jen tak pár př. ESP, kamera se senzorem automatického brzdění, parkovací senzory, navigace, tempomat, klimatizace, vyhřívané sedačky, sunset atd. a servis je za hubičku průměr kolem 2500 za prohlídku včetně oleje atd. Jinak pár postřehů z provozu. Citigo je jak motokára v zatáčkách drží jako na kolejích auto je maličký a hbitý není to sice žádný sprintér, ale slušná jízda. S TSI motorem by to byla rychlá raketa, škoda že ho tam nedávají(má jen VW) spotřeba je perfektní průmer 4,2. Takže za mě dost dobrý
"Pokud vás tak Citigo nenalákalo dosud, modernizace na tom patrně nic nezmění" jojooo, asi tak 😉
Manžel mi toto krásné autíčko hodící se zejména do města koupil na [odkaz] Jsem s ním naprosto spokojený, pro muže, potřebující auto na dopravování do práce a na menší nákupy je to naprosto ideální volba.
Za 250 tisic si clovek bud koupi o kus vetsi Sandero (ktere ted prodelalo facelift a zvenku uz zacina vypadat dost slusne, zevnitr je to uz alespon akceptovatelne) a 30 tisic mu zbyde, nebo za 250 sezene spoustu jinych aut segmentu B s obdobnou - chudsi - vybavou jako treba Rio, Clio. Kdyby to stalo +-200 vybavene, pak je to perfekt. Takhle to nedava skoro zadny smysl.
ked uz dizel tak aspon stredna trieda v kombiku ... v nicom mensom zmysel nedava