Novinky
Technické problémy a moja nešikovnosť spôsobili že som trochu v predstihu...[odkaz]
Za spamovanie sa ospravedlňujem.
Za spamovanie sa ospravedlňujem.
U Subaru nevidím mnoho objektivních důvodů k jásaní. Je POSLEDNÍ automobilkou působící na evropském trhu, která přišla s tou nejzásadnější motorizací, dieselem. Je poslední značkou, mající v roce 2008 ještě odvahu zákazníkům nabízet 4AT, v době kdy všichni jedou min. na 6AT. Podobná situace je i v manuálu, kdy šestikvalt se málem rovná zázraku. O přesnosti řazení, raději pomlčet. Palubní počítač Subaru objevilo teprve nedávno a ESP/VDC (v r. 2008 jak samozřejmé) doposud u některých modelů nelze objednat. Design, to také není to, čím by Subaru vytřelo konkurenci zrak. Jejich neschopnost si nalézt nějaký charakteristický identifikační prvek v kombinaci s doslova sezónním designem, je už k pousmání. A nakonec, ani jejich interiéry, také nejsou synonymem vytříbeného vkusu...
Subaru prišla ako posledná automobilka do Európy s dieselovým motorom, ale ten motor rozhodne k posledným nepatrí. Čakacia doba sa vyplatila.
A ver mi že tem kto si kupuje Subaru vôbec nerieši veci ktoré spomínaš vo svojom príspevku.
A ver mi že tem kto si kupuje Subaru vôbec nerieši veci ktoré spomínaš vo svojom príspevku.
Pak v tom případě mi není jasné, které zákazníky má Legacy respektive Subaru přetáhnou, protože u ostatních automobilek jsou takové věci běžně v nabídce.
zákazníkov, pre ktorých je jazda a pocit z nej ďaleko dôležitejší ako palubný počítač alebo mäkčené plasty..
Jasně, když se v autě cítíš sice blbě, ale hlavně že to jede... >😁
keď si na svoje auto našetríš, ozvi sa..
To vše vysvětluje, konečně sis našetřil na asi svůj první bazarový pekáč a proto se ti zdá jako nejlepší, v čems jel kdy jel. Normální stav. Mému kamarádovi se taky zbořil svět, když poprvé zkusil prémiového němce. :-!
PS: O FX se neboj, ten auto má a ne jedno 😉 Někteří na auto už nešetří, rovnou na něj vydělávají. :-!
PS: O FX se neboj, ten auto má a ne jedno 😉 Někteří na auto už nešetří, rovnou na něj vydělávají. :-!
Ovšem pokud bereš Imprezu se slušnou motorizací (2.0R) od 600tis, přitom interiér by mohl lecos závidět i Ceedu, pak je něco špatně ne? Kupovat jen dobrý podvozek ( i když s nečekaně velkými náklony) a pohon čtyř kol za tyhle prachy je trochu luxus.
- 52% s dieselem (pouze Legacy a Outback)
Pokud by se předpokládalo, že prodeje Forestera (nyní 251 ks pouze v benzínu) budou realizovány v 50% v dieselu, dá se očekávat další nárůst prodejů v roce 2009 o 105%. Čísla, pokud Vás to zajímá, jsou na webu periskop.cz v rubrice nová auta.
Mariánek má pravdu víceméně ve všem.
Novýho Forestra v naftě si místo starýho v 2.0 koupí jenom skalní ropák, a naftovou Imprezu? no to už je nějaká diagnóza.
Doporucuji se projet s Legacy s novym dieselovym motorem. Pote napr. s Passatem 4x4 TDI.
S Foresterem souhlasím. SUV si většina kupuje s dieselem. Od tý doby, co se Forester změnil na normální SUV diesel chyběl. To by se tady protáhly ksichty, kdyby se Forester prodával líp než Tiguan. Zas kvalitou, jízdou a designem na to má, ale bejkům to nevysvětlíš.
Jinak tvoje prognóza ohledně špatných prodejů Tiguana se stává skutečností. Bravo.
Ty doufáš v e😜anzi Japonců, ale už ti nedochází, že tím přeješ 60% populace větší bídu a nižší platy.
To, ze japonci uprednostnuji domaci vyrobu je dano kulturou. Slovo "cest" je vyvazovano zlatem. V Cesku se to same slovo vytraci i ze slovniku.
Sám se sebou si ale dokážeš pokecat dobře..
- 52% s dieselem (pouze Legacy a Outback)
Pokud by se předpokládalo, že prodeje Forestera (nyní 251 ks pouze v benzínu) budou realizovány v 50% v dieselu, dá se očekávat další nárůst prodejů v roce 2009 o 105%. Čísla, pokud Vás to zajímá, jsou na webu periskop.cz v rubrice nová auta.
Mariánek má pravdu víceméně ve všem.
nárůst Subaru v roce 2008 je😒br /> - 34% bez dieselu
- 52% s dieselem (pouze Legacy a Outback)
Pokud by se předpokládalo, že prodeje Forestera (nyní 251 ks pouze v benzínu) budou realizovány v 50% v dieselu, dá se očekávat další nárůst prodejů v roce 2009 o 105%. Čísla, pokud Vás to zajímá, jsou na webu periskop.cz v rubrice nová auta.
Mariánek má pravdu víceméně ve všem.
Dokážu víc, daleko víc a hlavně myslet, což je ti evidentně na hony vzálený a dokazuješ to ve svojí procentuelní kalkulaci v příspěvku. A navíc s poznámkama o GTI jsi ještě ke všemu směšnej, jako marianek.
Napsal jsem prognozu a verim, ze se vyplni. Byla odvazna? Ano. Verim ve velky narust prodeju Subaru. Bezmyslenkove plivani do diskuze od Navtecha se mi ale zajida.
Tatro, ani "vata" nedava nikomu pravo chovat se jako nevychovany fracek.
Tu vatu nevytrhávej z kontextu, na tenhle styl diskuze zde máme jiného odborníka, kterému jsi podoben více než chceš.
Ma prognoza ma sve opodstatneni. Subaru ma jiz naslapnuto a bude splhat v mesicnich prodejich. Vratime se k tomu za rok. Jestlize je dnes Forester (ted hadam, nechce se mi to hledat) na 10 miste mezi SUV, za rok bude v prvni petce. Zde se jiz da mluvit o spicce.
Ty máš problém v tom, že mluvíš o špičce prodejů (logicky pak člověk bere celou automobilku) a ty na něj vytáhneš jeden model.
Ohledne Navtecha - osobne ho neznam, o seznameni zajem nemam. Reagoval jsem na jeho vystupovani zde na diskuzi. Projdi si jeho prispevky a poznas, ze k veci jich mnoho neni, spis jde o osobni urazky a pokrikovani na urovni mezi GTi a 507.