Novinky
kyklop
5
Všetci okolo teba nafasovali, len na teba zase nevystalo. Závisť je s.v.i.ň.a. :no: :no:
Přejít do diskuze
dnes je to jen hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
" má vkusné pérování, žehlí nerovnosti českých silnic" .... mozna 1+2, ale u 3 se toto rict neda ani na Silvestra 😉 ale fotku vybrali hezkou :-! :-! :-!
"Komfort a prostornost si jdou ruku v ruce v linii německé dokonalosti v příkladné kvalitě materiálů i lícování."
Seděl jsi taky v jiným autě než Škoda????? Ona ta kvalita a slícování je dnes docela běžná i u jiných značek. A v té citované větě mluvíš i o "německé dokonalosti" v souvislosti s nepovedeným TSI a podvodu u TDI??? >😒]
Seděl jsi taky v jiným autě než Škoda????? Ona ta kvalita a slícování je dnes docela běžná i u jiných značek. A v té citované větě mluvíš i o "německé dokonalosti" v souvislosti s nepovedeným TSI a podvodu u TDI??? >😒]
Vetu je mozne si priplatit za vsechno mozne prosim nahradte vetou je nutne si priplatit za vsechno mozne.
Ak by vyrábali auto " zamerané" na domáci trh, tak by si ekonomické oddelenie trhalo vlasy. Percento škodoviek predaných doma je len kvapkou v mori celkových predajov. Proti škodovke nič nemám, ale napísal si zmes slintov z marketingovej brožúry
Seriózně se domníváš, že kvůli těm 6% Octavií, co se prodá v ČR je celé auto navrženo pro naše Pepíky? Doporučuji asi opustit vesnici a podívat se, co se za cedulí děje 😉
To, že mají pro východní trhy vyšší podvozek a třeba pro Číňany víc chromu, o tom není sporu, ale zbytek je... jak to říci... naivní blbost.
To, že mají pro východní trhy vyšší podvozek a třeba pro Číňany víc chromu, o tom není sporu, ale zbytek je... jak to říci... naivní blbost.
Myslím, že přeceňuješ schopnosti umělé inteligence redakčního systému... spam může být vyhodnocen spíš třeba pokud je tam moc odkazů apod.
Octavia bude vždy etalonem přepravy na českých komunikacích. Málo se ví o tom, že výrobci značek pasují své výrobky tzv. na tělo pro země určení. Společnost Škoda Auto není vyjímkou. Chápu, jak se zde zmíním o škodovce, zdvihne se nenávistná vlna, ale právě Octavia splňuje veškeré atributy poptávky českých spotřebitelů. Není malá ani velká, dobře se s ní parkuje a komfort jízdy se blíží vyšší třídě, tedy tichá a má vkusné pérování, žehlí nerovnosti českých silnic a při tom se v zatáčkách nenaklání. Je možné si připlatit za všechno nemožné. Když chceme vytřesat záda, dáme velká kola. Když chceme utáhnout zatáčku, nabídne diferenciál přední nápravy s elektrohydraulicky ovládanou svorností (VAQ). Komfort a prostornost si jdou ruku v ruce v linii německé dokonalosti v příkladné kvalitě materiálů i lícování. To u konkurence v takové míře prostě nenajdeme, vyjma drahých značek, které jsou určené dle společenského zařazení do vyšších finančních možností. Octavia se povedla a proto vždy vedla a povede žebříčky prodejnosti v Čechách.
Oni totiž ti čeští pepici, ti skodovkomilove kupují ty škodovky z druhý ruky, protože nová je drahá tak se počká na nějakou litacku po obchodakovy z Německa... Však jich jsou plný autobazary..
To nebylo nic převratnýho ani dlouhýho, jen pár postřehů k tématu. Každopádně kolegovi závidím tichou a komfortní oktávii, ta moje je přesným opakem. Ale darovanému koni..
Nebyl tam jediný odkaz >😁 Jen věcný popis jízdních vlastností a porovnání s konkurenčním vozem. Chvíli jsem přemýšlel nad tím, které konkrétní slovo tomu systému může vadit a pár jich zkusil umazat, ale nepomohlo. Tak jsem se na to vykašlal, na tyhle nesmysly nemám čas :-! :-!
Chtěl jsem přidat vlastní (negativní) názor na jízdní vlastnosti oktávie, vypsal jsem své poznatky a dlouhodobé zkušenosti, nicméně místní systém to vyhodnotil jako spam a nenechal mě příspěvěk vložit. Ať žije svoboda slova.. :no: :no:
nemám vcelku nič proti Octavii ,ale nemôžem súhlasiť. Mal som ju na týžden ako náhradné vozidlo a teda za svoje peniaze by som si ju nekúpil.
Ten podvozok bol celkom des,a to malo 14tis km.
Tiež mam pocit,ze si v ničom inom nesedel
Ten podvozok bol celkom des,a to malo 14tis km.
Tiež mam pocit,ze si v ničom inom nesedel