Ojetiny
Přihlásit pro přidání komentáře
vabis
2
Prijemne auto, skoda ze jich neni videt v CR vic. I kdyby individualni dovozy jako jahreswagen. Lide jsou moc kostnati a omylaji porad dokola par stejnych, zcela prumernych modelu ktere stoji na kazdem rohu. Za me :yes:
3_diamanty
1
ta CX-7 ma taky vysmiaty xichtik .. docela symapticka ale na cestach ju zial moc nevidno .... za mna je skoda hlavne uz tej novej velkej CX-9 v eu ktoru v amerike maju .. takemu volvu XC-90 by pritom u nas mohla narobit nemale vrasky a podla mna by mala dnes uz u nas daleko lepsie predaje ako tato CX-7 .... takze je to kusok zvlastne preco ju zrazu nemame... minimalne kabinou je to voci volvu skutocne nebe a dudy [odkaz]
parafin
0
CX-9 je len benzínová, primárne pre USA, Cinu a Rusko. Kto by to v dechtovej Europe kupil? A vyvijať pre europanov ropák, na to sa môžu vykašľať, veď aj tak nestíhajú vyrábať, tak sa dobre predáva.
Uživatel_5340709
z textu: .......... se spotřebou 6 l na sto nepočítejte, je to těžké auto, ....... bla bla bla, .... budete jezdit za 6,5 l. Ten půlitr navrch je totiž strašný průs.... . Nebo ty řeči, že mazdy mají problém s korozí, mimo gg před fc /problém zaviněný špatnou technologií nástřiku/ nevím o tom, že by měla větší problémy než ostatní. To jsou komentáře zcela mimo.
1.Přesně tak, z šedi mdlého koncernu, který rezne stejně jako japonci, korejci a italové, někdo udělal auto, které se v něčem liší. 2.Nejsem češtinář, ale víckrát už slovo Dufek, nebo auto Dufek snad nešlo použít. Věřím, že ten servis bude možná i dobrý, ale po tomto článku mě už skoro lezl z uší ;-) . 3.Škoda, že u nás chce každý nejen jezdit, ale číst pořád jen o těch škodovkách a podobných krabicích.
Mluvíš o šedi koncernu VW, koncernu PSA, koncernu Renault - Nissan - Mitsubishi, koncernu Fiat - Chrysler, koncernu Toyota - Daihatsu, koncernu General Motors, koncernu BMW, koncernu Ford, koncernu Hyundai - Kia nebo máš snad na mysli čínský koncern Geely Volvo nebo snad indický koncern Tata Motors (Jaguar, Land Rover)? Očividně asi žádné auto nemáš, nebo snad ano?
Nemusíš dělat chytrého já jsem rád, že je Vás tolik co VW berou jako modlu a nic jiného neexistuje. Ostatní auta pak vypadají jako div. Prostě jen nerad chodím s davem. Mít svůj pohled a názor je dnes totiž trestné. Ale děkuji za lekci z Wikipedie ;-) .
co sa tak certis .. ja viem ze mazda alfa a fiat su tu uz dlhsiu dobu nedotknutelne znacky ale co ta tak podrazdilo netusim ... cielom malo byt podanie informacii .. v texte nevidim nikde zeby mazdu nejako "zajazdili pod zem" ... ze bude spotreba vyssia ako 6 je jasne.. a v reale s tazsou nohou to stejne pod 7 nebude a v clanku to ani nevyznieva ako kritika... len si to treba inak vysvetlit .... takisto ze mazdy hrdzaveju vidim u nas na ulici aj sam ... ze niektore kusky vo veku fabie 2 uz kvitnu nie je nic co by ma dnes sokovalo ... akoze clanok je v poriadku... ze ty si niektore veci uz vsyvetlujes po svojom v tom ti nik nepomoze
mazdam fandim ale nevidim v texte nic zle... netreba zase kazdy clanok na mazdu a fiat a alfu brat nejak osobne ak sa tam nieco cloveku napaci ... tie auta proste tiez nejake tie slabiny maju.. hoci ine ako povezdme korejci alebo koncern ale tiez nejake maju... nic nie je dokonale.. ani mazda ...
mazdam fandim ale nevidim v texte nic zle... netreba zase kazdy clanok na mazdu a fiat a alfu brat nejak osobne ak sa tam nieco cloveku napaci ... tie auta proste tiez nejake tie slabiny maju.. hoci ine ako povezdme korejci alebo koncern ale tiez nejake maju... nic nie je dokonale.. ani mazda ...
Tak pro změnu já o té korozi Mazd obecně vím sakra dobře, viz má recenze na M6 r.v.2006. Jiné takhle rezavé auto staré 10 let jsem ještě neviděl. evropa Francouzi, Němci i Škoda jsou někde jinde. Takže bohužel na to jak jsou Mazdy skvělá řidičská auta, tak ten problém koroze je zásadně sráží. Já osobně už nikdy žádnou Mazdu nechci doma vidět. Ztratil jsem důvěru.
A o čem asi píšu - GG před fc - Plha se hlásí....... :-) .
Facelift M6 byl v r. 2005. Já měl už tu po FL, která měla mít údajně mnohem lépe provedenou antikorozní ochranu. No možná, ale jen na papíře. Ten totiž snese všechno.
Ok, díval jsem se, měl jsi fc. Ale to co píšeš je spíš jasné auto po havárii. Koroze dveří je u mazdy nesmysl, ty reznou nejmíň. Ještě bych pochopil, kdybys měl vyrezlé třeba zadní brzdy, nebo rezne více občas naražený práh, ale to je vše.
Tak ja mám 6-ku GH z 2008, t.j. 9 ročné auto, a môžeš mi veriť, že by si na nej nenašiel ani milimeter hrdze. Celých 9 rokov behala po SK.
Opakovaně vídám Trojky mk1, které jsou skrz naskrz prohnilé. Pořekadlo, že Mazdu na podzim zaparkuješ a na jaře už jen zameteš, nevzniklo pro nic za nic.
KANKUNEN
zajímavých křivek a detailů a přitom ani po letech není nic co by na autě rušilo
aj predosle rio alebo predosla i30 mali viac kriviek ako ich novsi nastupcovia... do mody sa opat dostava akysi jednoduchy minimalisticky dizajn... krivky ustupuju rovnym linkam ... predne kapoty su razom rovne a hladucke takmer bez kriviek jak na novych mazdach tak aj na novej i30 alebo riu ... nechcem povedat ze ide o navrat isteho konzervativizmu ( lebo stale mame kopec odvaznych aut a je ich stale viac a viac ) ale ta nova i30 ma liniami ozaj uz dost blizko ku golfu.. zvlast zozadu je to skoro ako G6 .. a zboku to asi tiez nikto netipne zrovna na hyundai
trendy sa skratka striedaju, oble linie s hranatymi, jednoduche s komplikovanymi...teraz frcia ostrejsie a zlozitejsie hrany
skejpa
Škoda, že jste nevzali na test tu benzínovou kočandu. Zaprvé jich tu jezdí víc a zadruhé je to daleko zajímavější verze, kompletně odlišná od konkurence, že by bylo podle mě přínosnější se dozvědět něco právě o ní ;)
U nafty je to vždy o tom samém... SCR, DPF, půl litru nafty sem, půl litru tam, když se o to staráte, tak nějak jezdíte, když máte smůlu, tak platíte >:-[]
A trochu mi tam taky chybí vypíchnutí dobrých jízdních vlastností (na tak velké auto). Tuším, že v době uvedení na okruhu byla rychlejší než BMW X5. Sice to není okruhové auto ale ukazuje to na ten sportovní akcent mazdy.
U nafty je to vždy o tom samém... SCR, DPF, půl litru nafty sem, půl litru tam, když se o to staráte, tak nějak jezdíte, když máte smůlu, tak platíte >:-[]
A trochu mi tam taky chybí vypíchnutí dobrých jízdních vlastností (na tak velké auto). Tuším, že v době uvedení na okruhu byla rychlejší než BMW X5. Sice to není okruhové auto ale ukazuje to na ten sportovní akcent mazdy.
Moje řeč, ale mladších benzínů je tu poskrovnu, ... přece jenom recenze diselovky aspoň někomu k něčemu bude. I když jako skoro za každý benzinový motor mazdy bych dal ruku do ohně /výjimka je wankel, ale i ten splní co má/, tak tento diesel bych moc nedoporučoval.
V tomhle případě - o 50% (o 4 litry) větší spotřeba, tady mi přijde nafta celkem jasná volba. Na rozdíl od třeba CX-5.
Jinak, když se kouknu na SM, je autorem udávaných 6,5l u nafty holá utopie, průměr 8,5l. Za 6,5 jezdí naftová Mazda 6. 8-s
Jinak, když se kouknu na SM, je autorem udávaných 6,5l u nafty holá utopie, průměr 8,5l. Za 6,5 jezdí naftová Mazda 6. 8-s
euro89
Pro me by byla Mazda CX-7 opravdu zajimava ojetina. Nevyhody jsou z meho pohledu
jen dve, pro me vsak zasadni. Protoze nejsem typicky evropsky naftofil, tak mi u CX-7 nafta rozhodne nechybela. Naopak mi dnes na trhu ojetin chybi sirsi vyber benzinovych verzi. No a kdyz uz se nejaka objevi, tak je tu druhy problem a to je paleta barev. U Mazdy byl a bohuzel stale je vyber barev tradicni slabina (napr. mou oblibenou tmave zelenou nenabizi Mazda aktualne k zadnemu modelu) a i kdyz bych si z doboveho katalogu nejakou barvu vybral, realne je na dnesnim trhu ojetin k dispozici vesmes sedo-stribrna nuda. V celem Nemecku jsou na Mobile.de napr. jen tri cervene CX-7 se spravnym motorem.
Realne je tedy CX-7 podobna raritka, jako prvni generace X5 s benzinem a manualem (ty dalsi generace tuhle tradicni kombinaci pro jistotu ani nemaji).
jen dve, pro me vsak zasadni. Protoze nejsem typicky evropsky naftofil, tak mi u CX-7 nafta rozhodne nechybela. Naopak mi dnes na trhu ojetin chybi sirsi vyber benzinovych verzi. No a kdyz uz se nejaka objevi, tak je tu druhy problem a to je paleta barev. U Mazdy byl a bohuzel stale je vyber barev tradicni slabina (napr. mou oblibenou tmave zelenou nenabizi Mazda aktualne k zadnemu modelu) a i kdyz bych si z doboveho katalogu nejakou barvu vybral, realne je na dnesnim trhu ojetin k dispozici vesmes sedo-stribrna nuda. V celem Nemecku jsou na Mobile.de napr. jen tri cervene CX-7 se spravnym motorem.
Realne je tedy CX-7 podobna raritka, jako prvni generace X5 s benzinem a manualem (ty dalsi generace tuhle tradicni kombinaci pro jistotu ani nemaji).
elado11
a obe pri 180 tis. km nežrali olej.
Zvezenie na cenu auta príjemné, dokonca na suv veľmi príjemné, blízko bežného osobného auta.
Veľmi dobrá prevodovka, pohon 4x4 bezproblémový.
Čo mne trochu vadilo, boli výduchy vetrania, ten systém mi jednoducho nevyhovoval.
Inak CX7 považujem za vcelku nenáročné auto s veľmi dobrým pomerom cena/užitná hodnota. Inak interiér jednoduchý, americký štýl.
Dlhodobú spotrebu u benzínov som mal od 10,8-11,2 litra.
Zvezenie na cenu auta príjemné, dokonca na suv veľmi príjemné, blízko bežného osobného auta.
Veľmi dobrá prevodovka, pohon 4x4 bezproblémový.
Čo mne trochu vadilo, boli výduchy vetrania, ten systém mi jednoducho nevyhovoval.
Inak CX7 považujem za vcelku nenáročné auto s veľmi dobrým pomerom cena/užitná hodnota. Inak interiér jednoduchý, americký štýl.
Dlhodobú spotrebu u benzínov som mal od 10,8-11,2 litra.
Jopino
To je ten motor u kterého se v CX-5 nadměrně ředí olej naftou k vůli častým regeneracím a pak se krom honování válců vydírají i vačky? :-|
Pokud vím, ředění oleje naftou byl problém minulé generace např. v M6.
Vačky ano, to je aktuální problém. I když tam dali tvrdší materiál a je to údajně v pořádku. Údajně.
Vačky ano, to je aktuální problém. I když tam dali tvrdší materiál a je to údajně v pořádku. Údajně.
Mazda v dieselu jde zcela mimo můj zájem, proto se ptám. Nicméně trable s 2.2D jsou Bohu žel docela známý fail, škoda.
×
Sdílení komentáře
×