Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - KANKUNEN
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 13:28
a zjistíte, že venku sníh není. Kde jste ten test vzali??? To jako uděláte test v únoru, necháte to v hlavě 4 měsíce uzrát a pak píšete.
Avatar - holden2
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 13:38
nebyl cas na vydani. rozkaz znel jasne - denne aspon dva clanky o boleslavskym hnoji a na auta nezbyl prostor
Avatar - Inferius
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 13:58
taky mě zarazilo co tam dělá ten sníh >:D
Avatar - iudex
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 14:18
Presne, vonku sa už dva týždne topí asfalt od horúčavy a ACZ tu pacne test zo zasnežených ciest. Aké aktuálne.
Avatar - woody-alien
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 19:12
Zřejmě nový přístup. Jak se chová Caddy v zimě - uveřejněno 22.června. >:-[]
[odkaz]
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 14:29
Spíš se ten test napíše a pak uloží do šuplíku k pozdější publikaci. BRZ také vydali později; také měli na fotkách sníh a šel ven tak před měsícem.
Avatar - Floyd
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 17:09
Nn, to ono se určitě čekalo až kolik Toyota zaplatí. A protože Japončíci jsou opatrní na finance, trvalo to skoro půl roku. Půl roku, milá redakce!!! Předběhly vás i okresní noviny!!!
Ale děkuji, aspoň jsem se pobavil >:D >:D >:D
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 2. 7. 2017 21:09
Mám takový pocit, že se to tu dříve dělalo běžně. I když nevím, jestli se jim někdy povedl podobný kousek. Nejsem novinář. Nevím, jak je to běžné. Ale psaní do šuplíku mě vůbec nepřekvapuje. Je řada článků, které není třeba publikovat okamžitě.
Avatar - Floyd
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 17:07
Twl sníh na fotkách?!? Pánové, probuďte se, už máme léto!!! To je fakt diletantismus non plus ultra. Redakce :no: :no: :no:
Avatar - 3_diamanty
Doporučuji se pánové podívat z okna ven
| 30. 6. 2017 22:49
pre zmenu kabrio mercdes SL naposledy zase zverejnili test v oktobri ( minulorocny test ) . co uz clovek pomaly meni pneu na zimne..... a aj tento rok cakam na vianoce nejaky testik kabria... nech nas to kusok zahreje v zime >:D .. lebo ta posledna bola teda fakt chladna

inak vonku rekordne horucavy .. skapinam cely tyzden poobede v robote... pridem vecer domov a co nevidim ... v teste biely sneh... niekto tu asi rad cestuje v case >:D ;-)
Nudný design?
| 30. 6. 2017 13:50
Zajímalo by mě, čím jezdí autor článku? Když píše nudný design!
Nudný design?
| 30. 6. 2017 13:55
Rapidem >:-[]
Avatar - Phoenixx
Nudný design?
| 30. 6. 2017 13:56
Octavia TDI ;-)
Avatar - Barrichello
Nudný design?
| 30. 6. 2017 14:19
Fabie Junior >:D >:D
Nudný design?
| 30. 6. 2017 14:32
Což za mne není špatně. Nevkusné výstřelky radši nechat jiným. Samozřejmě záleží, jak to kdo chápe. Osobně nemám tohle slovo ve spojení se vzhledem rád. Nudné může být divadelní představení. Karoserie těžko.
Avatar - woody-alien
Nudný design?
| 30. 6. 2017 19:07
Tak mohli by tam dát obří křídlo, nějaký polepy a utopit kola v nastavených prazích a náraznících ;-) [odkaz]
ale osobně bych byl ochoten těch 50t připlatit, aby to nedělali. :-)
ESP
| 30. 6. 2017 17:03
To jako fakt nemělo před FL plně vypínatelné ESP? To je u takovéhleho auta snad vtip...

Jinak se mi Toyobaru samozřejmě vždy líbilo, ta filozofie toho auta je super. Právě proto si ale nedovedu představit, že bych se s tím učil smyky na sněhu a neměl možnost vypnout ESP.

Btw, docela by mě zajímalo, jak složité je nechat si vypnout ESP (či podobné elektronikou řízené fičury) u auta, které je továrně vypínatelné nemá. Máte s tím někdo zkušenost?
Avatar - AnGeor
ESP
| 30. 6. 2017 20:01
vypinatelne ESP ma, po FL tam pouze pridali mezistupen, ktery je pro ty, co se s tim uci jezdit a jeste si netroufnou to vypnout uplne
ESP
| 30. 6. 2017 20:25
Pak je to ok. Já se právě divil...
ESP
| 1. 7. 2017 18:17
ESP lze vypnout od začátku jak u BRZ tak GT-86
Avatar - J@...
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 17:36
autor si stěžuje na to, že motor do 4 tis. netáhne, přitom má v záloze dalších 3 tis. otáček do červeného, ....... řazení je tuhé,.......... podvozek je tuhý,........... auto je hlučné, - ještě mi tu v tom výčtu chybí, že spojka je tuhá a zabírá na kousku, a bude to všechno. Takhle přesně fňuká typický turbo-zákazník koncernu, nebo francouzů, který absolutně neví wo co go >:-[] . Měkkoučké pedály, přeposilovaný volant a gumovou řadičku si větrej po Praze před slečnama, třeba v Passatu,Oktávce, nebo Talismanu. Až trochu zrychlíš ne na zrovna ideálním povrchu a v zatáčkách, tak teprve zjistíš, k čemu to tam je. :-)
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 17:44
Podpis. Při hodnocení auta musím koukat na účel, za kterým bylo stvořeno.

Neustále žehrání na to, jak atmosféra netáhne odspoda, začíná být obecně docela otravné. Atmosféra se musí točit a sportovní atmosféra se musí tuplem točit.
Avatar - Barrichello
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 17:48
Nemusí, není atmosféra jako atmosféra. Mě to točí při 120 Km/h 3000 otáček, hehe ;-) ;-)
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 17:55
Bavím se tu o motorech u vesměs běžných aut, takže do 2 litrů. Pravda, pětilitrový Mustang táhne odspoda.
Avatar - Beefcake
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 20:01
Mne vetchy 2l 2200ot pri 130km/h , lenze vtedy o tahu samozrejme nie je rec. Ide o ustalenu jazdu.
Avatar - Barrichello
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 22:44
Pod pojmem "normální" auto si každej představuje něco jiného. Někdo 1,0 turbo a někdo sedmilitrový V8

>:D >:D
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 17:59
Jinak třeba dvoulitr 165 k v Mazdě 6 táhne na výkonové poměry toho auta taky krásně odspoda. Ale zase když ho točíš, kolem 5500 otáček už přestává gradovat a nad 6000 vadne.

Toyobaru má výkon posazený do vysokých otáček a tak je to u sporťáku správné. U dvoulitrové atmosféry je pak pochopitelnou daní, že se tomu vespod moc nechce.
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 20:20
Bavíme se o novém dvoulitru ne o olítaném šestiválci ;-)
Avatar - Barrichello
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 22:47
obojí je atmosféra, mimochodem 102 tisk km, to je olítaný jako svin >:D A za 17 let, to je roční nájezd 6000 km když se to zprůměruje >:D

Všechno je otázka priorit - pokud nechceš atmoséru co se musí točit na 7-10 tis otáček , nesmíš si kupovat nový auto a ještě k tomu japonce. Ale brečet tu, že všechny atmosfry sou takové je trapný...
Avatar - _Karel_
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 20:50
Hele, kecáš. Autor popisuje, že to do 4tis. netáhne - no je to test, proč by to neřekl. Na tuhé řazení taky nenadává, konstatuje to s tím, že tam kde je auto určeno dělá co má : "Tohle zvíře zkrátka nechce být drženo v kleci města, ale touží po vypuštění do volné přírody okresních silnic, kde funguje skvěle".

Mě přijde ok u testu popsat, jestli to umí nebo neumí fungovat dobře i jako daily car. Vidím to jako konstatování, že komfortní to není a ty si vyber, jestli vadí nebo nevadí. :-)
Avatar - J@...
Já se prostě musím smát -
| 30. 6. 2017 22:22
Na tuhé řazení si stěžuje, na nedostatek výkonu /což je dost spíš pocitová záležitost/ si stěžuje také. Takhle přesně se k tomuto autu /a atomsférám obecně/ staví "turbojezdci". A většinou se nakonec atmo ukáže /v těch specifických sportovních autech/ jako lepší. O schopnosti dávkovat plyn v zatáčkách nemluvě.
Já se prostě musím smát -
| 1. 7. 2017 05:17
GT86 umí fungovat jako daily car. A není nekomfortnější než většina HB na větších kolech. ;-)
Avatar - Hammunasakra
Já se prostě musím smát -
| 1. 7. 2017 07:34
Napsat to je rozhodně dobře = jen je blbý když přitom autor lže

A ty mu to baštíš a ten blud eště dál šíříš ;-)
Já se prostě musím smát -
| 3. 7. 2017 11:43
Od koncernistu nemuzes cekat, ze pochopi o co jde. Tezko od nich nekdo odhali lez, kdyz oni maji svoji pravdu ;-)
Avatar - AnGeor
klasika....
| 30. 6. 2017 18:24
je to slabe, je to slabe, je to slabe.... to uz je takovy kolorit pri testovani toyobaru....

moje auto ma o 20 koni mene, o 500 kilo vice a trvaly pohon vsech kol... takze mi prosim vysvetlete, jak je 200 koni na 12xx kilo vahy "slabe"
klasika....
| 30. 6. 2017 19:13
Metr místní redakce je nastaven tak, že mainstreamová střední se zrychlením 0-100 za 9 a maximálkou 220 je "dynamicky spíše podprůměrná a hodí se hlavně pro klidné, defenzivní řidiče".
Jinými slovy, s tvým autem se nedá předjet ani koňský povoz a Toyobaru je slabé ;-)
Avatar - AnGeor
klasika....
| 30. 6. 2017 19:57
tak on je tady taky rozsireny fenomen diesloveho kombi, ktere pojede prakticky cokoliv...
zajimave, ze na svych cestach po CR jsem potkal vseho vsudy jedno...
Avatar - Beefcake
klasika....
| 30. 6. 2017 19:59
Pani z redakcie (a nielen oni) by si najma mali pozriet toto video [odkaz] a hltat slovo za slovom.
Avatar - CHerokee
klasika....
| 30. 6. 2017 22:09
Vloni se jich v Česku prodalo tuším 7. V Evropě je to naprostý propadák. A ano na sportovní kupátko je to v dnešní době slabé.
Avatar - Barrichello
klasika....
| 30. 6. 2017 22:51
omyl, prodal se pouhý jediný kus loni.

A k tomu 20 ks sesterského Subaru BRZ

Oproti tomu 304 Mustangů, no evidentně táhnou v ČR trošku jiná kupátka, naštěstí....
klasika....
| 1. 7. 2017 05:25
Ty jsi pozér ;-) :yes:

Česko asi nebude tou zemí, kde si dvacátníci kupují svá první RWD kupé v autosalonu jako nová.

I takový Barik čeká, až mu auto někdo ojede.
Avatar - Barrichello
klasika....
| 1. 7. 2017 09:44
česko je pomalu zemí, kde RWD kupátka mimo fandy uscars už nikdo nekupuje, hehe
klasika....
| 1. 7. 2017 14:39
Jména se píšou s velkými písmeny. Zajímá mě jedno. Kde na to ten František Uscars bere? Když vezmu v potaz kolik takových kupátek s v České republice prodá...
Avatar - Barrichello
klasika....
| 1. 7. 2017 18:16
To ze jich zeptej kde na to berou, loni 304 Mustangů, letos zatím už 155 ks + tak 40 Camar a Corvett + něco budou Challengery přes šedý dovoz.
Za 1,5 roku cca 510-520 amerických kupé + kolik se dovezlo veteránů a ojetin. Lehce nám tak vyjde, že češi si tu nakoupili nějakých 570-620 amerických kupé a z nich drtivá většina s V6 a V8.

Spočti si kolik se prodalo ostatní RWD kupé a kolik z nich mělo šestiválec nebo V8....
Avatar - CHerokee
klasika....
| 1. 7. 2017 10:01
Těch Stangů bude ještě více - pro dlouhé čekačky se vozily i z USA. A ano ukazují, že o RWD atmo kupátka je zájem, ale trochu jiného ražení. Nemám vůbec nic proti Toyobaru, ale buď by měly vyjít o 200 levněji nebo mít vyšší výkon. S těmi parametry to nevadí u kabrioletu (viz Mazda MX-5), ale u kupátka zjevně jo, nehledě na to, co píšou novináři.
Avatar - Enthusiastic.driver
klasika....
| 1. 7. 2017 16:20
Já si teda myslím, že Toyobaru by příliš nepomohlo ani kdyby mělo třeba 250 koní anebo stálo o 200 tisíc méně. Je to čistě řidičské auto, nenabízí žádnou image nebo machr index navíc a takových aut se nikdy neprodá moc.

Mustang má samozřejmě bombastický poměr cena/výkon a mám radost, že po něm lidi jdou, ale je to jiná kategorie. Boduje už samotným jménem. Stačí říct "Mám Mustang" a před spoustou lidí budeš za borce. Když řekneš "Mám BRZ" nebo "Mám GT86", tak většina vůbec nebude vědět, o čem to meleš... No a pak má Mustang další lákadlo - silný motor a akceleraci v přímce. Zašlápnou to a jet rovně je radost, kterou si může dopřát téměř každý. Naproti tomu radost, kterou poskytuje řidičské kupé jako Toyobaru, už je odhalitelná jen pro ty, kteří ovládají základy sportovního řízení, a těch je mizivé procento.

A přesně z těchto důvodů se budou nové Toyobaru nebo Miaty prodávat max. po nižších desítkách kusů... Většina lidí ocení snadněji dostupnou rychlost, vyšší výkon a samozřejmě pořádnou image.
Avatar - woody-alien
klasika....
| 1. 7. 2017 21:13
Velký kus pravdy máš, předsedo. Ale ne celou. Hlavně pokulhává to prodejní přiřazení Miaty k Subotám. Miaty, ač taky přece "slaboučké a nepraktické", se za 2016 v Evropě prodalo téměř 14.000. O tom si mohou GT-86/BRZ nechat pouze zdát. Celkem cca 1.900 ks. A zatímco MX-5 prodeje oproti 2015 prakticky zdvojnásobila, Subota je za 2016 někde na 1/3 svého nejlepšího roku. A když pak zjistíš, že Miata vlastně za tím macho Mustangem zaostává jen o zhruba 100 kusů měsíčně, nabízí se otázka, proč MX-5 ano a Subota ne. Obzvlášť když zaměření na řidiče je v zásadě stejné....a cena hodně podobná. Sám neznám odpověď. Leda že by tu vážně hrála roli zlými jazyky zmiňovaná obliba Miaty u Cechu kadeřníků. :-)
Avatar - Enthusiastic.driver
klasika....
| 1. 7. 2017 22:44
Bych rekl, ze to bude kvuli absenci strechy, zakaznicke zakladne a novemu modelu... U Suboty mozna spousta lidi cekala na facelift, kdezto ND se teprve konecne zacina prodavat? Kazdopadne 1900 ks jako 1/3 nejlepsiho roku mi prijde jako nejaky podivny pocet, protoze si pamatuju, ze snad jen v GB se nekdy prodalo pres 5k (?) rocne...
Avatar - woody-alien
klasika....
| 2. 7. 2017 00:06
Nedělám si nárok na absolutní přesnost. Ale podle carsalesbase byl pro GT-86/BRZ nejlepší rok 2013 (celkem cca 6.950) a v tom případě je to tedy aktuálně ještě míň než 1/3.
[odkaz]
Ale nemá smysl řešit nějaký kus sem, kus tam. Že se Suboty moc neprodávají je zjevné a mělo by to mrzet každého, kdo má auta rád, a to i když si pro sebe nakonec vybere třeba toho Mustanga nebo nějakej FWD hot-hatch. Protože až tyhle řidičské modely automobilky definitivně zaříznou, zbude mu jako útěcha tak maximálně Soul turbo. ;-\
Avatar - Enthusiastic.driver
klasika....
| 2. 7. 2017 10:23
Hmm, tak asi máš pravdu, hledal jsem ty UK prodeje a nejsilnější roky mají jen něco přes 1000 kusů. Což je tedy vážně mizerné. Snad levná kupé přežijí.
Avatar - CHerokee
klasika....
| 2. 7. 2017 20:00
Tak to každopádně. Mám radost z každého pohledného kupátka. A na parkovišti mám chuť majitelům, Gt86/BRZ jít pogratulovat za zajímavou volbu. Většinou alespoň zvednu palec :yes:
klasika....
| 3. 7. 2017 02:11
Tento rok se prodali 3. Mě se toyobaru líbí, ale poměr cena/výkon je i pro mě problém.
Avatar - 3_diamanty
klasika....
| 30. 6. 2017 23:06
taketo male kupatka dnes uz netahnu... lebo tu operuju bezne hatche ( warmhatche aj hothatche ) .. uz napriklad taky mustang je ine kafe... tam ho kdejakym hatchom proste len tak nenahradis ;-) preto on uspech ma pochopitelny
klasika....
| 1. 7. 2017 05:23
Co k tomu říct, petrolheadi tu najednou plivou po poctivém zadokolkovém kupé s atmosférou. Neumím si představit lepší "startovací" zadokolkové nářadí za nějakých 700k.
Avatar - Barrichello
klasika....
| 1. 7. 2017 09:43
ale nikdo to nekupuje a když, sou to 40letý tatkové, jako jeden kolega co má právě to Subaru BRZ (předtím měl Hondu Civic a předtím Accord). Takže jeden z těch, co kupují jen japonce.....
Avatar - speedfred
klasika....
| 1. 7. 2017 15:34
tak ja jeden z tých co mali/majú radi bmw.
mám už po 40-tke,prišla na mňa kríza stredného veku tak som išiel do kupátka.
bol som sa mrknuť aj stanga aj na gt86 a nakoniec to vyhralo 2-er.
uznávam ale že som troška výnimka ,na západ od nás je ale kupátiek stále dosť. :-(
klasika....
| 1. 7. 2017 12:17
Tak si to kup mi to hned poznáme, protože zvedneš prodeje o 100% >:D >:D
klasika....
| 2. 7. 2017 18:30
CHerokee 22.09 Nechci se tu opakovat...ale my víme proč, že?
Avatar - 3_diamanty
auto pekne
| 30. 6. 2017 23:00
ale aj bezny ceed GT v 5 dveraku je dnes uz rychlejsi ... sranda ;-) .. ako samozrejme zabavnejsi isto nebude ani nema taky sportovy smrnc ako tato toyota ale co do dynamiky tejto toyote ozaj chyba uz aj nieco silnejsie ... ak teda zvazime fakt ze dnes uz kdejaky warm hatch ( o hot ani nevravim ) ma fakt lepsie parametre ako tento sportiacik... a stoji aj menej cenou... zrovna prave take tie vykonnejsie hatche podla mna dnes uz hodne "zadupavavaju" tieto sportiaky ako su BRZ GT85 MX5ka.. a podobne a to je velka skoda lebo sa vytraca potom zaujem ludi o taketo sportove auta ... na ukor prave hatchov

PS: nic proti toyote ale za mna teda radsej soul s turbom dnes uz.. alebo juke s turbom >:D :yes:
auto pekne
| 1. 7. 2017 05:16
Ode zdi ke zdi....

Meleš tu jindy jak chybí kupátka blabla, nikdy jsi nic podobného ani nezkusil a trousíš tu slinty o zadupávání.

Pak vytáhnout Soul nebo Juke by tě pasovalo do role pozéra statisty. A to jsem tě měl za kluka, co má auta rád. :-!
Avatar - CHerokee
auto pekne
| 1. 7. 2017 10:06
Zrovna u kabrioletu - MX-5 to tolik nevadí. U sportovního kupátka je dnes v Evropě evidentně 200 koní málo.
Avatar - Hammunasakra
auto pekne
| 1. 7. 2017 10:19
Nojo kdyby to byla aspoň 200 PS nafta tak by to mělo ten zátah vocpodu ale takhle = kdo by to chtěl >:-[]
Avatar - speedfred
auto pekne
| 1. 7. 2017 15:37
furt plačeš za dobou keď kazdy výrobca mal kupátka v ponuke a potom napíšeš toto.
tak sa nečuduj keď nie sú.
Avatar - woody-alien
auto pekne
| 1. 7. 2017 20:32
Mě spíš fascinuje jeho nutkání vyjádřit se úplně ke všemu. Pro obsah samotný snad ani nemám komentáře. Ale jo, vlastně mám. Neví, nezná....
Avatar - white label
auto pekne
| 2. 7. 2017 00:51
Jo, asi tak... ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
auto pekne
| 1. 7. 2017 16:33
Soul s turbem a Juke s turbem... 8-s Pod článkem o GT86 8-s 8-s 8-s Proč proboha?
Avatar - white label
auto pekne
| 2. 7. 2017 00:52
Proč se ho ptáš na něco, co sám evidentně ani netuší... >:-[]
auto pekne
| 1. 7. 2017 17:31
Chtel jsem neco napsat, ale tady vazne, vazne nevim co. :-O Juke s turbom pry... :-|
Trochu jinak...
| 1. 7. 2017 05:13
...velmi nerad to dělám, ale mínusy jsou tu jako od borců z Autosalonu, když dovozce nezaplatí slušný hotel.
GT86 není o moc tvrdší než třeba Rapid nebo Octa na větších kolech (vybral jsem je pro srovnání, protože pro redakci je tato značka alfou a omegou). Řazení je pevnější, ale nerozsype se při potřebě měnit kvalty svižněji (opět by se dal aplikovat příměr).

Hrozivé žvásty o nudnosti jsou jen dokreslením testérova rozpoložení.

Platí to same co u F124, MX-5 apod...konkurence téměř nulová, zábava na zcela jiné úrovni a jízda i málo zkušenému musí učarovat víc než u silnějších HH.

ACZ by mělo za podobné závěry klečet v koutě na hrachu.
Trochu jinak...
| 1. 7. 2017 18:44
Za auto roku 2017 bylo čtenářkami časopisu Žena a život zvoleno „to modré“.

Necemu podobnemu jde ACZ naproti. ;-\
Avatar - Floyd
Trochu jinak...
| 2. 7. 2017 01:11
Tos zabil >:D >:D >:D
Avatar - white label
Trochu jinak...
| 2. 7. 2017 02:07
Na auto.cz by byl text úplně stejný, rozdíl by byl akorát v tom, že na titulce by k tomu byl červený Kodaq. ;-)
Avatar - woody-alien
Trochu jinak...
| 2. 7. 2017 05:30
>:-[]
Avatar - Hammunasakra
Trochu jinak...
| 2. 7. 2017 12:09
A už je blízko :-)
Avatar - OS
nejlepsi auto na uceni
| 1. 7. 2017 16:27
BRZ/GT86 jsou super hracky na uceni: www.corners.cz
Avatar - CHerokee
nejlepsi auto na uceni
| 1. 7. 2017 18:59
Málokdo má na učení 850 000. Já se učil na Škodě 120 :-).
Avatar - Bully_
nejlepsi auto na uceni
| 2. 7. 2017 10:24
Kdyby ses učil, tak bys dneska nepózoval :-)
Nástupce RA40 Celiky....GT86
| 2. 7. 2017 18:41
Já se na něj v roce 2008 velice těšil. Ale výkonové parametry v době, kdy některé HH s turby atakovaly 260koní a 380Nm krouťáku byly velkým zklamáním. A ano, uznávám, že vůz nebyl postaven k tomu, aby HH turbům konkuroval... :-!
Nástupce RA40 Celiky....GT86
| 3. 7. 2017 08:37
Upřímně jsem litoval nízkého výkonu taky. Nicméně celé auto není na nijak zásadně výkonnější verzi připraveno.
Jezdil jsem s modelem upraveným od Cosworthu a naladěným na nějakých 280HP díky kompresoru. Už nestíhaly brzdy i podvozek. Kouzlo lehkého a skvěle ovladatelného sporťáku bylo pryč, naopak základní verze mi přes plačky na netu vyšla jako příjemné náčiní na pobavení ;-)
Avatar - woody-alien
Nástupce RA40 Celiky....GT86
| 3. 7. 2017 09:30
Já chápu obě strany. Nebudu kecat, i pořádný zrychlení v přímce je pro mě okouzlující. Ale čím dál víc si cením právě té lehkosti a ovladatelnosti, když tě auto baví i v rychlostech přímo anebo téměř legálních. A na cestách, kde na vedení šaltpáky k vyšším rychlostním stupňům padá prach. Jestli je "aj bezny ceed GT v 5 dveraku dnes uz rychlejsi" mi potom může být (a taky že je) úplně ukradený. Z prostého důvodu, že na těch cestách jsem ideálně sám a i když ne, tak mi nejde o souboj ale o vlastní zábavu. V tomhle jsem sobec. >:-[]
Ona taky velká část těch nářků vysoce pravděpodobně vyplývá ze snahy narvat tahle (sice dostupná ale zase ne úplně levná) auta do škatulky pro denní ježdění. Jenže "sporťák" není definován tím, jestli na ucpaný státovce zvládneš předjet jedno nebo šest aut na jeden zátah. ;-)
Nástupce RA40 Celiky....GT86
| 3. 7. 2017 18:12
Webpaja. Jasně! Toyota neinvestovala do chassis a brzd víc než bylo potřeba. To dává rozum. Samozřejmě, když se upravuje motor na vyšší "state of tune", tak každý rozumný úpravce zapracuje i na zbytku vozu. :-! Věřím, že nedostatky, které zmiňuješ by se daly řešit rozumnou cestou a s rozumným rozpočtem. :-! "Výsledek" by samozřejmě byl daleko náročnější na ovládání, protože by se vše dělo ve vyšších rychlostech. :-!
Slabý motor...
| 4. 7. 2017 07:42
Ak nový model nemá papierovo silnejší motor od predchodcu, tak je automaticky slabý? A je to najväčšia slabina auta hodná titulku? O autorovi tejto myšlienky nemám vysokú mienku.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku