Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jízdní dojmy Mitsubishi Eclipse Cross: Velký krok pro diamanty…

53 komentářů

Avatar - Jopino
Jopino
Ač jsem příznivcem asijských automobilek, tenhle design se mi zdá slušně řečeno překombinovaný. Smutný je, na velikost auta, i objem zavazadlového prostoru. Číslo, atakující 500 l, by vypadalo lépe. Docela škoda je nemožnost objednání manuální převodovky. Ale třeba bude 1.5T s CVT tak zázračně naladěná, že mi tím u Mitsu vytřou zrak >:-[]
jhamil
Taky se mi osobně vzhledově exteriér nesedí, ale třeba na něj časem přijde chuť. V minulosti se nelíbila X6, ale ted se mi líbí. Finančně ani na jedno stejně nemám, takže dilema výběru opravdu řešit nemusím.
Avatar - Jopino
Jopino
Jasně, tohle možná taky příjde. Na druhý, třetí, čtvrtý pohled... Škoda té CVT. Obávám se, že máš pravdu, a takto poskládané auto bude s cenou mimo konkurenci. ASX s "cenou od" s jednoduchou technikou, konkurenci umí deklasovat.
S X6 mám problém stále, ale MB GLC, GLE coupé takový problém nemám.
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Jo uvnitř se to opravdu povedlo, příjemně členěný interiér, sedadla vypadají k světu. Lexus tam sice nevidím jako redaktor, ale na Mitsu opravdu velký pokrok. Obestavěný prostor na velikost auta bohužel nic moc. A vnějším designem se blíží k obludám od Ssangyongu. To je fakt běs. Někoho kdo rád řídí už podle redaktora objednali, tak by mohli snad ještě mít pár doláčů pro nějakého evropského designéra.
Avatar - Jopino
Jopino
Bohu žel, je to tak. Obávám se, že tohle prodejní trhák v EU nebude, ale v USA či Asii snad ano a kýžený efekt toto auto Mitsu přinese. Na Evropu je design fakt expresivní. Auto zvenčí velké, ale uvnitř plýtvali, třídně ke "kaškajovi", kterému ale designem nesahá po kotníky. Škoda.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Expresivny dizajn ???
A co predaje a ocenenia Toyota C-HR ?
Avatar - Jopino
Jopino
Víš co, s designem C-HR nemám vůbec žádný problém, ten lexusoidní look je naopak v pohodě :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:-) Jopino pozri si na youtube ako eclipse cross v zeneve staticky skusal rasto so svojim novym kolegom .. priestoru je tam az az.. praveze to auto je kabinou hodne prakticke aj ked zvonku sa tvari na prvy pohlad viac stylovo ako prakticky... v reale to ale vyzera na slusny priestor.. a velmi prakticke auto ;-) ... skus to rastove video a uvidis
Avatar - Jopino
Jopino
Od p. Chvály odebírám videa z tubka pravidelně, takže jsem tehdy viděl i new Eclipse. Můj názor na Eclipse jsem zde odprezentoval, tak se mi to auto prostě jeví. Netvrdím, že se každý musi se mnou ztotožnit a že mám vždy skálopevnou pravdu, je to jen vlastní názor, chlape :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vzadu by to malo byt aj pre dlhanov ... rovnako razvor je velmi solidny... pritom chvalim celkovu kompaktnost jak do sirky aj do dlzky.... ma to take pekne kvadrovite tvary... nie je to moc natiahnute ani rozplacnute ale nopak posobi velmi solidne a ucelne... toto by v eu mohlo zabrat.. kusok sa obavam zakladu... nejaky ten zaklad na urovni okolo 115 koni mohlo dostat.. predsa len ASX predajne tazi hlavne zo zakladnej 1,6tky ale chapem ze eclipse cross sa uz nechce hrat na superdostupne lacne SUV ... koniec koncov ani jeho kabina uz nie je na urovni ASX ale uz na prvy pohlad o par levelov vyssie .... ale ako zaklad skoda nejakej tej 1,6ky co uz ... ocakavma tu ale ze pofrci ten jeho nepriestrelny 2,2 dizel a ludia v eu si toto auto oblubia :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ja tam kusok lexus vidim ... pripomina mi ho ten terasovity stred palubovky.. alebo taky akoby kaskadovity.... ale mitsu to ma samozrejme kusok po svojom riesene... ono kabinou sa uz podoba kde kto na kde co ... tu uz nejde carovat... ale mitsu tento styl sedi.. je to vseobecne taky moderny japan style a paci sa mi to tak ako to je :yes:

co je ale najvacsou zbranou tohto auta je podla mna 2,2 dizel s 8st automatom ;-) tato kombinacia podla mna zabeberie ... rovnako aj ten 1,5 benzin je posadeny moc sikovne ;-)

PS: inak ako uplny zaklad mozno mohol byt v ponuke nadalej aj ten 1,6 mivec z ASX/lanceru ale chapem ok ... ;-)
Avatar - white label
white label
Jo, je to takový, ne moc povedený, mix designu Hondy a Toyoty. Interiér vypadá docela příjemně.
Avatar - Jopino
Jopino
interiér je obrovský skok kupředu, tam chválím, už nepatří do 90. let... ;-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zboku je to moc dobre [odkaz] :yes: ... inak aj ta svetlost nevyzera marne... tesim sa na test ... to auto moze prekvapit.. normalne sa mi to paci viac ako nejaky sportage tucson alebo tigi ;-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
o velkost kufra zaujemcom o taketo vozy uz az tak nejde... ani kaskaj nevynika velkym kufrom ( ma ho defakto este mensi ako tento eclipse cross ) a pozri ak osa perfektne predava ... ono kto chce skutocny priestor v kufri stejne pojde do kombika.. to je jasne... ja co som videl znameho kufor v tucsone tak som sa musel smiat... bezny kombik ho ma proste vacsi a lepsie pristupny s nizsou nakladdacou hranou ale tak on si tucsona tiez nekupoval kvoli megakufru to je jasne ;-)
Avatar - Jopino
Jopino
Tak nevím, ale tohle nemůžeš paušalizovat. Pokud si kupuje crossover rodina s dětmi, kufr řeší (těžko se u vyšších aut dává něco do rakve na střeše) pokud lidé bez dětí a míň aktivní, stačí jím menší. Nikdo z nás neví přesnou strukturu kupců takovýchto aut. Já ještě donedávna vozil kočár, a ten by se mi do auta s 400 l kufrem nevlezl. Ideál je pro mě tak solidně navržených 450l, a to jsem ještě skromný.
kyklop
Ja som s kočárom problém nikdy nemal, skôr bol problém šport a prevoz haraburd s tým spojený ;)
Avatar - Jopino
Jopino
To jo, záleží, co máš za auto, jak velký kočár, jaký déláš sport a jak praktickou a náročnou máš ženu >:D Kolo se mi do kufru nevleze, to ani u takovéhoto crossoveru od Mitsu rovnéž ne. Chrániče, pytlovky a další věci odvezu i ve Smartu :-)
kyklop
Bicykel a lyže šli vždy na strechu...
gargamel1
Mne to odpredu pripadá ako x-design AvtoVAZu. Asi pretiahli k sebe noekoho z teamu Steva Mattina
Avatar - Jopino
Jopino
Trochu asi jo, je to řízlé Rayem ;-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
paci sa mi ... jak rozmerovo tak aj motoricky velmi dobre posadene auto... ziadne 3 valce v benzine.. ziadny dvojity vytuneny malolitrazny dizel... ale vidim tu dva paradne a fakticky idealne posadene motory ;-) :yes: ... ja tento model vidim pre mitsu ako prelomovy ... a fakt aj ten interier je uz na pohlad akoby zaziatok novej ery znacky :yes:

uz len sikovne nastavit cenu aby to nestalo zase melon a europska konkurencia sa bude musiet mat na pozore... lebo eclipse cross zda sa bude mozno top auto vo svojom segmente :yes: ale uz bolo aj na case aby mitsu spravilo konecne nieco poriadne ;-)
Xylo
Tak cena bude asi někde pod 500 tis Kč., protože ASX je od 385 tis. Kč a Outlander od 608 tis. . Já mám samozřejmě pohled poněkud zkreslený tím, že jezdím Lancerem (ten je od 353 tis. Kč), ale tenhle model jde trochu mimo můj zájem. Celý záměr je podle mého vyrobit trochu zvýšený hatchback, dám mu futuro design a napálit patřičně cenu ....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tak samozrejme ze melon stat nebude ale chapeme sa na co som narazal... cena tu proste bude klucova zvlast u auta ktore ma v ponuke "len" 2 motory bude musiet byt postavena velmi citlivo ... niet tu priestor na chyby .... ja toto auto vidim ako taky rodinny ideal... kabinou velke ale vskusku kasnou nadalej relativne kompaktne auto... k tomu silne motory posadene priam dokonale... co viac si priat... vyberie si fanda benzinu aj dizla... oba motory ma doslova site na mieru v danej treide ako sako pre bonda ... takze verim v uspech

v mode su prave taketo vyvysne crossy/SUV to je jasne... na ceste je to samy tucson alebo vitara ... ale pevne verim ze eclipse cross sa nestrati naopak.. citim v kostiach ze toto auto prekvapi a ma na to aby bolo na spcici svojho segmentu.. kabina motory podvozok.. vsetko tip-top :yes:
Xylo
No uvidíme. Osobně stejně čekám na elektro (a Lancer je super :). Docela mě naopak zaujal nový kombík Hyundai i30, zdá se že najeli systém ala Golf - tedy poměrně malý hatchback a nafouknuté kombi. Při jejich příznivých cenách to možná bude pro české privátní (i firemní) kupce zajímavé .
webpaja
Design hodnotit radši nebudu, přijde mi to dost humpolácké a chromové okrasy nevzhledné. Interiér je lepší než vše ostatní co Mitsu v Evropě nabízí, ale to je spíš dotahování.
Máme tu jeden menší foukaný motor a osvědčenou 2,2d. Ani po této stránce to není nic, nad čím by se dalo tancovat radostí.
ozawasan
predstavujetě pod takým pojmom - spodový tah turba?
Avatar - Bubáq
Bubáq
Opravdu je Vám tento pojem nesrozumitelný?! A nebo jen tak provokujete? Pokud ano, je to zbytečné...
ozawasan
provokuji? Je mi tento češtin, jímž si redaktoři vypomáhají, když nedokážou používat češtinu, poněkud cizí. Vadí Vám to? Pokud už někdo pracuje jako redaktor motoristického serveru, mohl by používat alespoň výrazy, které jsou odpovídající.Pokud považujete normální větnou a slovní stavbu za provokaci, docela chápu, kam se ten jazyk dnes ubírá, když "vole" a "renaulte" je považováno v podstatě za normální úzus...
Avatar - Bubáq
Bubáq
Tak jo.... jen klid. Neměl jsem v úmyslu zošklivit nedělní odpoledne.
Ale je pravda, že turbo nepůsobí tahem, nýbrž tlakem. Alespoň tak tomu technik rozumí, pokud nechce hovořit o podtlaku na sací straně turba. Ale to je prostě poněkud překombinovaná konstrukce a autor článku zjevně preferuje moderní zkracování vyjádření tak, aby se přizpůsobil vkusu mladého a mladšího čtenářstva. Mně to nepřijde až tak nepřiměřené.
ozawasan
ale já jsem v klidu ;-) On myslí takové to populární - jako, že to táhne vodcpoda woe....Třeba příště bude stačit napsat: Turbína prostě táhne vocpoda a je dohromady woe se šaltpákou, se kterou nekvedláš, páč je to ten bazmek, co to dělá sám...
Je ale pravda, že jak stárnu, tak mi vadí tohle povrchní drolení všeho... ;-) Takže asi pro mladý akorát....Jenom doufám, že si pak nebudou myslet, že je turbo vysavač(na prachy za palivo to jooo)
Avatar - Bubáq
Bubáq
Přikláním se k názoru Toppera: Eclipse Cross je pohledné auto zvenku i zevnitř. Na rozdíl od ostatních pánů vyjadřujících se shora neshledávám na fotografiích nic, co by představovalo jakoukoliv designovou tragédii či podobnost Ssangyongu. Tohle se na pohled prostě povedlo. Po dlouhé době mitsu, které má šťávu a nemíří jen na ty, co neradi vyčnívají v kolonách popojíždějících vozů designem toho svého. A Topper má opět pravdu se svým postřehem ohledně motorů-v článku zmíněná nabídky je ok. Ještě štěstí, že CVT nevyhovuje přenosu 400 Nm a objevuje se u něj 8AT. Ale CVT s 1,5 benzínem jakožto vůz pro paničku se vkusem je naprosto ok- pokud o víkendech nebude příliš často vyrážet s dalšími 3 přítelkyněmi na tah do vzdálených rekreačních středisek. Po nesmírně unylých ACX a Outlanderu konečně příjemné Mitsu!

Add.: znepokojuje mě, že na force zadních sedadel je zřetelně patrné, že zavazadlový prostor není "schován" pod nějakým krytem. Autoři designu preferují to, aby i prosklení pátých dveří pod odtokovou hranou s křídlem bylo funkční a tak kryt kufru vynechali. Trošku trapas.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Myslím si že je to pěkné auto. Mitsubishi se povedlo to co Ssangyongu ne. Prostě SSY Actyon vypadá a zároveň nevypadá jako toto Mitsubishi. Inspirace Actyonem tam jednoznačně je, vezměte fotky z boku a porovnejte. Nicméně, ta hrana která odděluje oškivost od hezkého designu je nebezpečně blízko. Sssangyong byl příliš novátorský a ocitl se za hranou. Podobná auta dnes vyrábí kdekdo a tam Mitsubishi je před hranou, o BMW a Mercedesu nemluvě, ti už mají podobných (SUC) aut více. jo z boku a zezadu je to docela úlet ale projde jim to. :-)
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa prave zboku tento eclipse cross paci asi najviac... zboku ma taky styl akoby az dakar specialu ... take sipovite buggy ... aspon sa to nepodoba na predok tupeho tigiho alebo rozplacnuty hrosi sportage ale ma to svoju vlastnu charizmu ;-) .. samozrejme s tym ratam ze pacit sa eclipse cross rozhodne nebude kazdemu ( je to proste japonec ) ale komu vizualne ale aj motoricky sadne ten ho bude milovat ... mne sa fakt velmi pozdava ... rozhodne by som to uprednostnil pred sportagom alebo tigim mat tu moznost vyberu... a riesit auto v tychto vodach ;-) ... interier ani nevravim.. ten je snad top v segmente tu mitsu prekonalo hadam aj samo seba >:D
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Lesklý černý plast nemá na věnci volantu co dělat. V Renaultu už to pochopili, Mitsubishi zase začíná...Jinak co k němu říct, v té záplavě nudných a nezajímavých crossoverů/SUV aspoň trocha originality.
Avatar - Avanti
Avanti
Rok 2004 ON.

Ten interiér je prekrásny, taký moderný a esteticky príjemný :yes:
Exteriér je taktiež veľmi moderný a vkusný.

Rok 2004 OFF.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Tak uz aj Mitsubishi ma svoju Karotqu.
Ako najvacsi pokrok pre znacku vidim novu 8AT, zvysok je otazny.

No a k clanku ?
Nadpis je "Jízdní dojmy Mitsubishi Eclipse Cross: Velký krok pro diamanty".
Skutocnost je jedna veta o podvozku a jedna nic nehovoriaca o motore, ze bude zrejme stacit... Zvysok marketingove kecy z katalogu.
"Jízda spíš při starém" - to bude zrejme ten "velky krok pre diamanty".
Evidentne tu chyba smajlik pre facepalm a double facepalm.
[odkaz]
Avatar - Bubáq
Bubáq
Výstižné, tleskám!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to bylo asi o tom interiéru
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
zrejme to bude ten isty 8st automat ktory uz rok a pol pouziva pajero sport ... ktore u nas nemame a dodnes ma to neskutocne stve... vrrr ;-\
epo___
nie som zastancom downsizingu apod, ale na co je v tom aute 2.2 litrovy diesel s tragickym vykonom 110kw neviem....
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
podstata nie je v maximalnom pomere vykon na objem ... podstata je v celkovom zladeni motora a tato 2,2-ka s ideanym vykonom 110kw je aj vo vacsom outlanderi velmi dobra motorizacia.. takze v eclipse cross to bude parada ;-) ... ono taky 2.0 tucson/sportage so 100kw verziou crdi na tom tiez nie su pomerne vykon/objem lepsie ako vacsia 2,2 od mitsu a pozri ako sa perfektne predavaju ;-) ... 110kw je na eclipse cross v dizli defakto dokonaly vykon.. ludia idu prave po tomto vykone okolo 100-110kw v tychto dizlovych kompatknejsich SUV .. a v spojeni s 8st automatom a 4x4 je to kombinacia ktora skratka nemoze nefungovat ;-) .. lebo tu fakt netreba 200 koni
Avatar - speedfred
speedfred
len sa opýtam,už si jazdil s tou 2,2 a 110kW ? keď píšeš s "ideálnym výkonom"
Avatar - Beefcake
Beefcake
Ta 2.268 ma jednu nepeknu vlastnost a to caste riedenie oleja naftou (regeneracia DPF).
webpaja
Jak se to celkové sladění motoru projevuje? O co je lepší než konkurence?
Johnnn
110 kW je jako málo?
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Možná spíš objem se mu zdá moc velký, když se dnes "lítá" na litrových turbosekačkách.
Beersheva
To autíčko připomíná nejškaredější auto všech dob, Pontiac Aztek. Zezadu určitě. Co bylo u pontouše minus, tady je plus.
jhamil
Jo :-) tos trefil úplně přesně. Mám úplně stejný dojem, teda alespoň co se zadní partie týče.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Pánové prosím sundejte si sluneční brýle, patrně mají přílišné zatmavení. Tvrdit, že Aztec a E-C mají cokoliv v designu společného mohou jen ti, co nemají, ale opravdu nemají sebemenší cit pro tvary a design... To je otřesné!
jam2015
Asi prebrali dizajnérov od SsangYongu! Zúfalé ;-\
jam2015
Pán redaktor, prestaňte opisovať z prospektu a vzápätí konfrontovať schopnosti v teréne s konkurenciou!
P.S. Vôbec viete, v ktorom mieste tohoto auta je nameraná táto výška?!
Avatar - euro89
euro89
Na osud Mitsubishi se mi v poslednich letech nediva lehce. Driv to byla moje nejoblibenejsi japonska znacka a hrozne rad bych videl zpatky modely jako Sigma, Galant, Eclipse 4WD, Space Wagon AWD (velka MPV s benzinem a 4x4 mi dnes na trhu celkove chybi) nebo jednoduse novou generaci Lanceru. Tenhle smer designove bizarnich SUV a crossoveru nemuze znacne prinest nic dobreho. 8-s
Jak uz zde nekdo napsal vyse, pri pohledu na zad Eclipse Cross me napadli dve veci:
1. asi pretahli designera od SsangYongu a za 2. Pontiac Aztek dostal novou generaci. :no: