Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
3_diamanty
paci sa mi ... jak rozmerovo tak aj motoricky velmi dobre posadene auto... ziadne 3 valce v benzine.. ziadny dvojity vytuneny malolitrazny dizel... ale vidim tu dva paradne a fakticky idealne posadene motory ;-) :yes: ... ja tento model vidim pre mitsu ako prelomovy ... a fakt aj ten interier je uz na pohlad akoby zaziatok novej ery znacky :yes:
uz len sikovne nastavit cenu aby to nestalo zase melon a europska konkurencia sa bude musiet mat na pozore... lebo eclipse cross zda sa bude mozno top auto vo svojom segmente :yes: ale uz bolo aj na case aby mitsu spravilo konecne nieco poriadne ;-)
uz len sikovne nastavit cenu aby to nestalo zase melon a europska konkurencia sa bude musiet mat na pozore... lebo eclipse cross zda sa bude mozno top auto vo svojom segmente :yes: ale uz bolo aj na case aby mitsu spravilo konecne nieco poriadne ;-)
Tak cena bude asi někde pod 500 tis Kč., protože ASX je od 385 tis. Kč a Outlander od 608 tis. . Já mám samozřejmě pohled poněkud zkreslený tím, že jezdím Lancerem (ten je od 353 tis. Kč), ale tenhle model jde trochu mimo můj zájem. Celý záměr je podle mého vyrobit trochu zvýšený hatchback, dám mu futuro design a napálit patřičně cenu ....
tak samozrejme ze melon stat nebude ale chapeme sa na co som narazal... cena tu proste bude klucova zvlast u auta ktore ma v ponuke "len" 2 motory bude musiet byt postavena velmi citlivo ... niet tu priestor na chyby .... ja toto auto vidim ako taky rodinny ideal... kabinou velke ale vskusku kasnou nadalej relativne kompaktne auto... k tomu silne motory posadene priam dokonale... co viac si priat... vyberie si fanda benzinu aj dizla... oba motory ma doslova site na mieru v danej treide ako sako pre bonda ... takze verim v uspech
v mode su prave taketo vyvysne crossy/SUV to je jasne... na ceste je to samy tucson alebo vitara ... ale pevne verim ze eclipse cross sa nestrati naopak.. citim v kostiach ze toto auto prekvapi a ma na to aby bolo na spcici svojho segmentu.. kabina motory podvozok.. vsetko tip-top :yes:
v mode su prave taketo vyvysne crossy/SUV to je jasne... na ceste je to samy tucson alebo vitara ... ale pevne verim ze eclipse cross sa nestrati naopak.. citim v kostiach ze toto auto prekvapi a ma na to aby bolo na spcici svojho segmentu.. kabina motory podvozok.. vsetko tip-top :yes:
No uvidíme. Osobně stejně čekám na elektro (a Lancer je super :). Docela mě naopak zaujal nový kombík Hyundai i30, zdá se že najeli systém ala Golf - tedy poměrně malý hatchback a nafouknuté kombi. Při jejich příznivých cenách to možná bude pro české privátní (i firemní) kupce zajímavé .
Design hodnotit radši nebudu, přijde mi to dost humpolácké a chromové okrasy nevzhledné. Interiér je lepší než vše ostatní co Mitsu v Evropě nabízí, ale to je spíš dotahování.
Máme tu jeden menší foukaný motor a osvědčenou 2,2d. Ani po této stránce to není nic, nad čím by se dalo tancovat radostí.
Máme tu jeden menší foukaný motor a osvědčenou 2,2d. Ani po této stránce to není nic, nad čím by se dalo tancovat radostí.
ozawasan
predstavujetě pod takým pojmom - spodový tah turba?
Opravdu je Vám tento pojem nesrozumitelný?! A nebo jen tak provokujete? Pokud ano, je to zbytečné...
provokuji? Je mi tento češtin, jímž si redaktoři vypomáhají, když nedokážou používat češtinu, poněkud cizí. Vadí Vám to? Pokud už někdo pracuje jako redaktor motoristického serveru, mohl by používat alespoň výrazy, které jsou odpovídající.Pokud považujete normální větnou a slovní stavbu za provokaci, docela chápu, kam se ten jazyk dnes ubírá, když "vole" a "renaulte" je považováno v podstatě za normální úzus...
Tak jo.... jen klid. Neměl jsem v úmyslu zošklivit nedělní odpoledne.
Ale je pravda, že turbo nepůsobí tahem, nýbrž tlakem. Alespoň tak tomu technik rozumí, pokud nechce hovořit o podtlaku na sací straně turba. Ale to je prostě poněkud překombinovaná konstrukce a autor článku zjevně preferuje moderní zkracování vyjádření tak, aby se přizpůsobil vkusu mladého a mladšího čtenářstva. Mně to nepřijde až tak nepřiměřené.
Ale je pravda, že turbo nepůsobí tahem, nýbrž tlakem. Alespoň tak tomu technik rozumí, pokud nechce hovořit o podtlaku na sací straně turba. Ale to je prostě poněkud překombinovaná konstrukce a autor článku zjevně preferuje moderní zkracování vyjádření tak, aby se přizpůsobil vkusu mladého a mladšího čtenářstva. Mně to nepřijde až tak nepřiměřené.
ale já jsem v klidu ;-) On myslí takové to populární - jako, že to táhne vodcpoda woe....Třeba příště bude stačit napsat: Turbína prostě táhne vocpoda a je dohromady woe se šaltpákou, se kterou nekvedláš, páč je to ten bazmek, co to dělá sám...
Je ale pravda, že jak stárnu, tak mi vadí tohle povrchní drolení všeho... ;-) Takže asi pro mladý akorát....Jenom doufám, že si pak nebudou myslet, že je turbo vysavač(na prachy za palivo to jooo)
Je ale pravda, že jak stárnu, tak mi vadí tohle povrchní drolení všeho... ;-) Takže asi pro mladý akorát....Jenom doufám, že si pak nebudou myslet, že je turbo vysavač(na prachy za palivo to jooo)
Bubáq
Přikláním se k názoru Toppera: Eclipse Cross je pohledné auto zvenku i zevnitř. Na rozdíl od ostatních pánů vyjadřujících se shora neshledávám na fotografiích nic, co by představovalo jakoukoliv designovou tragédii či podobnost Ssangyongu. Tohle se na pohled prostě povedlo. Po dlouhé době mitsu, které má šťávu a nemíří jen na ty, co neradi vyčnívají v kolonách popojíždějících vozů designem toho svého. A Topper má opět pravdu se svým postřehem ohledně motorů-v článku zmíněná nabídky je ok. Ještě štěstí, že CVT nevyhovuje přenosu 400 Nm a objevuje se u něj 8AT. Ale CVT s 1,5 benzínem jakožto vůz pro paničku se vkusem je naprosto ok- pokud o víkendech nebude příliš často vyrážet s dalšími 3 přítelkyněmi na tah do vzdálených rekreačních středisek. Po nesmírně unylých ACX a Outlanderu konečně příjemné Mitsu!
Add.: znepokojuje mě, že na force zadních sedadel je zřetelně patrné, že zavazadlový prostor není "schován" pod nějakým krytem. Autoři designu preferují to, aby i prosklení pátých dveří pod odtokovou hranou s křídlem bylo funkční a tak kryt kufru vynechali. Trošku trapas.
Add.: znepokojuje mě, že na force zadních sedadel je zřetelně patrné, že zavazadlový prostor není "schován" pod nějakým krytem. Autoři designu preferují to, aby i prosklení pátých dveří pod odtokovou hranou s křídlem bylo funkční a tak kryt kufru vynechali. Trošku trapas.
Myslím si že je to pěkné auto. Mitsubishi se povedlo to co Ssangyongu ne. Prostě SSY Actyon vypadá a zároveň nevypadá jako toto Mitsubishi. Inspirace Actyonem tam jednoznačně je, vezměte fotky z boku a porovnejte. Nicméně, ta hrana která odděluje oškivost od hezkého designu je nebezpečně blízko. Sssangyong byl příliš novátorský a ocitl se za hranou. Podobná auta dnes vyrábí kdekdo a tam Mitsubishi je před hranou, o BMW a Mercedesu nemluvě, ti už mají podobných (SUC) aut více. jo z boku a zezadu je to docela úlet ale projde jim to. :-)
mne sa prave zboku tento eclipse cross paci asi najviac... zboku ma taky styl akoby az dakar specialu ... take sipovite buggy ... aspon sa to nepodoba na predok tupeho tigiho alebo rozplacnuty hrosi sportage ale ma to svoju vlastnu charizmu ;-) .. samozrejme s tym ratam ze pacit sa eclipse cross rozhodne nebude kazdemu ( je to proste japonec ) ale komu vizualne ale aj motoricky sadne ten ho bude milovat ... mne sa fakt velmi pozdava ... rozhodne by som to uprednostnil pred sportagom alebo tigim mat tu moznost vyberu... a riesit auto v tychto vodach ;-) ... interier ani nevravim.. ten je snad top v segmente tu mitsu prekonalo hadam aj samo seba >:D
twistedTSD
Lesklý černý plast nemá na věnci volantu co dělat. V Renaultu už to pochopili, Mitsubishi zase začíná...Jinak co k němu říct, v té záplavě nudných a nezajímavých crossoverů/SUV aspoň trocha originality.
Avanti
Rok 2004 ON.
Ten interiér je prekrásny, taký moderný a esteticky príjemný :yes:
Exteriér je taktiež veľmi moderný a vkusný.
Rok 2004 OFF.
Ten interiér je prekrásny, taký moderný a esteticky príjemný :yes:
Exteriér je taktiež veľmi moderný a vkusný.
Rok 2004 OFF.
Beefcake
Tak uz aj Mitsubishi ma svoju Karotqu.
Ako najvacsi pokrok pre znacku vidim novu 8AT, zvysok je otazny.
No a k clanku ?
Nadpis je "Jízdní dojmy Mitsubishi Eclipse Cross: Velký krok pro diamanty".
Skutocnost je jedna veta o podvozku a jedna nic nehovoriaca o motore, ze bude zrejme stacit... Zvysok marketingove kecy z katalogu.
"Jízda spíš při starém" - to bude zrejme ten "velky krok pre diamanty".
Evidentne tu chyba smajlik pre facepalm a double facepalm.
[odkaz]
Ako najvacsi pokrok pre znacku vidim novu 8AT, zvysok je otazny.
No a k clanku ?
Nadpis je "Jízdní dojmy Mitsubishi Eclipse Cross: Velký krok pro diamanty".
Skutocnost je jedna veta o podvozku a jedna nic nehovoriaca o motore, ze bude zrejme stacit... Zvysok marketingove kecy z katalogu.
"Jízda spíš při starém" - to bude zrejme ten "velky krok pre diamanty".
Evidentne tu chyba smajlik pre facepalm a double facepalm.
[odkaz]
epo___
nie som zastancom downsizingu apod, ale na co je v tom aute 2.2 litrovy diesel s tragickym vykonom 110kw neviem....
podstata nie je v maximalnom pomere vykon na objem ... podstata je v celkovom zladeni motora a tato 2,2-ka s ideanym vykonom 110kw je aj vo vacsom outlanderi velmi dobra motorizacia.. takze v eclipse cross to bude parada ;-) ... ono taky 2.0 tucson/sportage so 100kw verziou crdi na tom tiez nie su pomerne vykon/objem lepsie ako vacsia 2,2 od mitsu a pozri ako sa perfektne predavaju ;-) ... 110kw je na eclipse cross v dizli defakto dokonaly vykon.. ludia idu prave po tomto vykone okolo 100-110kw v tychto dizlovych kompatknejsich SUV .. a v spojeni s 8st automatom a 4x4 je to kombinacia ktora skratka nemoze nefungovat ;-) .. lebo tu fakt netreba 200 koni
Beersheva
To autíčko připomíná nejškaredější auto všech dob, Pontiac Aztek. Zezadu určitě. Co bylo u pontouše minus, tady je plus.
Jo :-) tos trefil úplně přesně. Mám úplně stejný dojem, teda alespoň co se zadní partie týče.
Pánové prosím sundejte si sluneční brýle, patrně mají přílišné zatmavení. Tvrdit, že Aztec a E-C mají cokoliv v designu společného mohou jen ti, co nemají, ale opravdu nemají sebemenší cit pro tvary a design... To je otřesné!
jam2015
Pán redaktor, prestaňte opisovať z prospektu a vzápätí konfrontovať schopnosti v teréne s konkurenciou!
P.S. Vôbec viete, v ktorom mieste tohoto auta je nameraná táto výška?!
P.S. Vôbec viete, v ktorom mieste tohoto auta je nameraná táto výška?!
euro89
Na osud Mitsubishi se mi v poslednich letech nediva lehce. Driv to byla moje nejoblibenejsi japonska znacka a hrozne rad bych videl zpatky modely jako Sigma, Galant, Eclipse 4WD, Space Wagon AWD (velka MPV s benzinem a 4x4 mi dnes na trhu celkove chybi) nebo jednoduse novou generaci Lanceru. Tenhle smer designove bizarnich SUV a crossoveru nemuze znacne prinest nic dobreho. 8-s
Jak uz zde nekdo napsal vyse, pri pohledu na zad Eclipse Cross me napadli dve veci:
1. asi pretahli designera od SsangYongu a za 2. Pontiac Aztek dostal novou generaci. :no:
Jak uz zde nekdo napsal vyse, pri pohledu na zad Eclipse Cross me napadli dve veci:
1. asi pretahli designera od SsangYongu a za 2. Pontiac Aztek dostal novou generaci. :no:
S X6 mám problém stále, ale MB GLC, GLE coupé takový problém nemám.
A co predaje a ocenenia Toyota C-HR ?
co je ale najvacsou zbranou tohto auta je podla mna 2,2 dizel s 8st automatom ;-) tato kombinacia podla mna zabeberie ... rovnako aj ten 1,5 benzin je posadeny moc sikovne ;-)
PS: inak ako uplny zaklad mozno mohol byt v ponuke nadalej aj ten 1,6 mivec z ASX/lanceru ale chapem ok ... ;-)