Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Matrix 2008: Ceny na českém trhu od 299.900,- Kč

Na ženevském autosalonu měl premiéru facelift Hyundai Matrix, nyní přichází na náš trh. Cena je stanovena na příznivých 299.900,- za benzinový motor 1,6 litru a 329.900,- Kč za turbodiesel 1,5 CRDi.
Zpět na článek
5. 9. 2008 08:54
5. 9. 2008 10:05
5. 9. 2008 11:10
5. 9. 2008 11:43
5. 9. 2008 12:34
5. 9. 2008 22:22
5. 9. 2008 22:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 9. 2008 21:50
7. 9. 2008 10:38
neregistrovaný "hóndatra"
5. 9. 2008 11:16
5. 9. 2008 14:01
5. 9. 2008 15:02
5. 9. 2008 22:24
5. 9. 2008 23:52
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 08:54
Matrix
Ona se ta obluka ještě stále vyrábí a prodává?? Na druhou stranu za tyhle peníze podobně prostorné auto nedostaneš...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - hruodolf
5. 9. 2008 10:05
Re: Matrix
Nevypadá moc hezky, ale není to špatné auto a hlavně nejede špatně ;-)
5. 9. 2008 11:10
Re: Matrix
Nejede špatně? To nemyslíš vážně, že ne? O rok mladší Getz jede hrozně. A Matrix se svou přehnanou výškou na tom bude podle mého soudu ještě podstatně hůř.
Avatar - hruodolf
5. 9. 2008 11:43
Re: Matrix
A co zkusit řadit a vytáčet motor?
Od Matrixu snad nikdo nemůže očekávat jízdní vlastnosti Formule 1.
5. 9. 2008 12:34
Re: Matrix
A můžu se zeptat, které auto za podobné peníze (tj. do 350 000 Kč) podle tebe jede dobře?
5. 9. 2008 20:26
Re: Matrix
Třeba Hyundai Accent 1,5 CRDi (81Kw - 110k) >:-[]
S tím se dá lehce "uhnat" i Ochcávku 1,9 TDI :-!
5. 9. 2008 22:22
Re: Matrix
MPV nie je formula, musíš si najprv ujasniť, čo od nho chceš. Ako píše Zdeněk Svoboda, môžeš ho mať aj so stádom 110 koní. Matrix je hendikepovaný pre svoj zvláštny vzhľad, ale je to sper prietorné a kvalitné auto, tera za bombastickú cenu. Kvalitný voz, ľuďmi nedocenený, kto ho má, myslí si svoje a usmieva sa pod fúz. DO servisu s tým veľa nejazdíš, náklady na prevádzku vysoké nie sú, odveziš v tom všetko čo potrebuješ, nikto ti ho nezávidí a nemáš strach, že ti ho niekto ukradne. Čo ešte by si za tých pár šupiek chcel? Mrkni, za čo sa predáva porovnateľná Meriva alebo Grand Modus.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 9. 2008 22:40
Re: Matrix
Ahoj Klaudie ;-)

Matrix je spolehlivý a solidní automobil, ale vzhledem pokulhává. Zkrátka a dobře, studio Pininfarina mělo Hyundaiem spoutané ruce a muselo navrhnout to, co si zákazník poručil. Kdyby to bylo na Pininovy, vypadal by jistě jinak. To mu ale neubírá na spolehlivosti a lidovosti. K tomu Modusu bych chtěl říct jediné: Modus mám rád, ale designem a celkovým charakterem zdaleka nedosahuje na kvality malého Modusu. Prostě dospěl...
7. 9. 2008 21:50
Re: Matrix
Ahoj...Modus a Matrix sú dva rozdielne svety, ale to zistíš, až si do tých áut sadneš. Modus s jemným nádychom aristokratického myslenia, ale ja osobne z neho cítim dych recyklovateľných plastov. Matrix je voči nemu sedliak, hoci pre mnohých nevzhľadný, priestorný, užitočný a spoľahlivý. Závisí na preferenciách, pre čo sa kto rozhodne. ;-)
P.S.:Modus bol krajší, Grand Modus praktickejší.
neregistrovaný "hóndatra"
7. 9. 2008 10:38
Re: Matrix
Tak o tom, že Getz nejede slyším poprvé od tebe. Možná motor s obsahem 1,1 ,ale 1,3 jede možná líp než snese podvozek. Jezdil jsem s ním skoro pět let tak můžu soudit a podotýkám, že před tím jsem měl dvoulitrovou Mazdu 626, takže laťka byla vysoko. 1,1 je nejslabší motůrek výhradně určený do města. S 1,3 jsem na dálnici do táhlýho kopce naloženej vypráskal kde koho. Pokud jsem se o tom bavil s jinými majiteli, měli všichni stejnou zkušenost. Nevím s jakým Getzem jsi kdy jezdil a jak moc, ale tohle co jsi napsal, je totální blábol. A co se táká Matrixu tak si nikdy nikdo a nikde nestěžoval na výkon motoru u benzínu ani u nafty.Ty tvoje čtyři věty, které soudíš, jsou fakt k pláči. O těch autech nevíš vůbec nic, ale soudy ti jdou velmi dobře. Fakt bída s nouzí.
5. 9. 2008 11:16
Nedesign
Design byl příšerný už v době uvedení na trh. Nemohl jsem tenkrát věřit, že ho měli na svědomí Italové. Nová kamufláž "dílo" jen dokončila, zvláště ty začerněné okraje zadních bočních okének. Jakési zamaskováníé toho nesouměrného děsu... :no:
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2008 14:01
Re: Nedesign
Jojo, tenhle facelift je ještě horší, než původní (a už jednou decentně faceliftovaná) verze. Ale pokud na něj budou akce, tak se tahle obludka prodávat bude, jako letos v prvním půlroce.
Avatar - Ricardo
5. 9. 2008 15:02
Re: Nedesign
Původní verze vypadala dobře. Ne že by to bylo hezký auto, ale obludný nebylo. Nazval bych to účelovým designem co má nějakou myšlenku.
5. 9. 2008 22:24
Re: Nedesign
Vzhľad auta má neskutočný vplyv na jeho jazdné vlastnosti, kvalitu, spoľahlivosť a úžitkovosť. Čo nie je pekné, nemôže byť dobré... >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
5. 9. 2008 23:52
.....
no hezky to sice neni ale myslim ze lepsi nez pred faceliftem
Rozbalit vlákno
0
7. 9. 2008 15:41
O Matrixu jen v dobrém
Matrix byl jedním z prvních projektů, kterými dal Hyundai po r.1998 najevo, že se hodlá radikálně rozloučit s plechovkovou minulostí. Svou roli splnil bezvadně, zejména v JV Asii na dlouhou dobu prodeji zastínil např. mnohem ambicióznější Elantru. ČR ho začala objevovat až po prvním výrazném snížení cen sotva před pár lety. Ale přiznejme, že poněkud s křížkem po funuse, už v podstatě ve fázi výprodeje a čekání na nový model. Ani loňský facelift nemůže zakrýt 10 let starou technickou koncepci, včetně přesluhující motorizace a hubené bezpečnostní výbavy - jezdí na podvozku staré Elantry a 1,5CRDi ani po úpravě prostě není 1,6CRDi, jak ji známe z i30 a cee'du. Nechme tedy veterána v klidu dožít. Čekám, že po otevření Nošovic se velmi rychle seznámíme s nástupcem.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud