Novinky
Hej je to skoda ze sa k tomu znizila aj najprestiznejsia automobilova znacka ale doba je uz taka a Fiat potrebuje peniaze ako sol...
Ferrari si stejně kupují jenom břichatí strejdové a aspoň v SUV nebudou vypadat tak legračně...
Jo mám 😄
Vrať se ke svým příspěvku 10.7. 9:08 = FIAT potažmo FCA a Ferrari nemaj nic doslova nic společnýho. Jestli měli v době rozloučení jiný šéfy a dneska stejnýho = je totálně naprosto fuk
Vrať se ke svým příspěvku 10.7. 9:08 = FIAT potažmo FCA a Ferrari nemaj nic doslova nic společnýho. Jestli měli v době rozloučení jiný šéfy a dneska stejnýho = je totálně naprosto fuk
Aktualizuj si data = od 29. října 2014 nemá Ferrari s FCA nic společnýho
Právně to je od 3. ledna 2016 uzavřenej příběh = FCA a Ferrari sou 2 samostatný výrobci
A pokud něco jako SUV vyrábí všichni včetně [odkaz] tak Ferrari nic jinýho holt nezbude. Palec nahoru že budou poslední
Právně to je od 3. ledna 2016 uzavřenej příběh = FCA a Ferrari sou 2 samostatný výrobci
A pokud něco jako SUV vyrábí všichni včetně [odkaz] tak Ferrari nic jinýho holt nezbude. Palec nahoru že budou poslední
Automobilka, ktorá ma na každom kuse najväčšiu maržu a ktorá v podstate umelo obmedzuje výrobu žeby bola odkázaná na výrobu SUV? Nemám ten pocit. To že FIAT potrebuje prachy je vec druhá.
Všechno se prostě jen tak "přebarvit" nedá... >😒]
Znám spoustu "blondýn" s jejichž (přírodní) barvou vlasů to nemá nic společného... 😉
Znám spoustu "blondýn" s jejichž (přírodní) barvou vlasů to nemá nic společného... 😉
Tak jistě by jsi chtěl slyšet , že jsem blond 😄 , ale barvou se na hnědo , abych blond nebyla >😁 mas ještě nějaký dotaz ? 😄
Pochopil jsem, že nechápeš, tak jsem se zeptal na barvu vlasů, ale ani to nevyšlo..., tak snad někdy příště. 😉
Barva vlasů? To už nechápu vůbec. Myslela , že se tu řeší čisté automobilová značka Ferrari a ty sem pleteš toto...
Fiat ze zisků Ferrari neuvidí ani cent, Ferrari bylo z koncernu FCA cca před rokem a půl vyčleněno, podíl FCA ve Ferrari byl prodán (takže to byly poslední peníze, které Fiat z Ferrari utržil), Ferrari bylo jako samostatná firma kótováno na burzách cenných papírů, vydali IPO a dnes jsou největšími akcionáři Ferrari Piero Ferrari a firma Exor, což je rodinná firma Agnelliů. Myslím, že to vyčlenění proběhlo právě z důvodů aby se z lukrativní části Ferrari nedotovaly ev. problémy FCA.
Manžel říká , že jestli to dopustí , tak končí s Ferrari , ale zatím co víme od vedení a z továrny , tak to rozhodně není nijak aktuální záležitost.
v konecnom dosledku je boom SUVecok len dosledok toho ze z nich spravili uz len stylove babovky urcene mimo teren.. lebo kym boli terenaky skutocnymi terenakmi tak taketo masove predaje nikdy nemali a nebolo za potreby aby ich ponukali aj znacky ako porsche bentley maserati atd...
SUV su skratka v kurze... su doslova automobilovym fenomenom... stale viac a viac ludi po nich tuzi a kupuju ich ako teple rozky bez ohladu na logo na kapote aj cenu a dizajn ... takze ani ferrari ani rolls ani lambo a dalsi .... skratka nikto sa im casom nevyhne .. nikto... je to tak
A jestli se tohle stane, bude to totální vítězství tupců z marketingu nad image budovanou desítky let, závodní historií, plakátama v klučičích pokojích a vůbec vším. Prostě tohle všechno prodaj. A za 30 let bude v malém Crossoveru Ferrari jezdit kdejaká lepší rozkuřovačka - jako dneska v Macanu, kterýho najdeš u každýho supíku. Nejlíp v naftě.