Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:20
Tak víte [odkaz] nebo nevíte jak píšete dneska jak je to s G-Vectoringem :-)

Jinak ale slušně napsáno = slušný auto :yes:
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:30
Auto je bezpochyby slušné, pohledné, jezdí dobře, ale docela drahé za základní motor :/. Mít už 400 tisíc na Mazdu 3, tak snad někde dotlačím těch 20 navíc za dvoulitr, nebo půjdu jinam.
Avatar - Hammunasakra
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:41
Taky bych preferoval 2litr ale někomu to stačí a nejde jen o trochu nižší základní cenu ale i pojištění = pro někoho to smysl má. Myslím že to je výborný hodně podceňovaný auto
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:48
Aby jsme si rozuměli, neodsuzuji to auto, ale zaráží mne cena. Zajímalo by mne, kolik se jich v ČR prodá, protože většinou vídám dvoulitry, odpovídá tomu i inzerce skladovek. Když už, tak už... Stát to auto 300-320 tisíc, určitě jich jezdí mnohem více, protože sakra dobře vypadá jak zvenku, tak zevnitř.
Avatar - Hammunasakra
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:56
300 tisíc je u poctivě udělanýho auta japonský provenience nižší střední naprostej nesmysl. To snad nějakej Citroen C3 nebo tak něco :-)
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:02
C3 je o třídu níže, spíše i30/Ceed. Jo, trochu jsem to podsadil, ale i tak, za tu cenu bude třeba ten doprodávající Leon 1.2TSi rychlejší, byť s trochu horšími jízdními vlastnostmi, ale pro mne celkem pohledným exteriérem.... jen jeho kariéra už končí v neprospěch 1.0TSI....
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:10
Asi tak, Leon je ještě teoreticky s 1.2TSI k mání za stejnou cenu, fakt je, že interiér v základní verzi není moc pěkný, je to takových dvacet stupňů šedi. Ale zase je víceméně všechno tam, kde to člověk čeká, i displejík je docela nahoře.
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:18
Tak iteriérově je pro mne Mazda 3 o dva levely výše, než základní Leon. Jinak souhlas.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:28
Psal jsem o interiéru Leonu, takže taky souhlas ;-) Mazda je pěkná i v základu.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 15:30
Interiér této Mazdy se mi moc nelíbí. Zvenku je super ale vevnitř .... 100 lidí 100 názorů.
Avatar - miromen
Víme nevíme
| 11. 7. 2017 13:29
M3 je mi sice hodně sympaticka a bylo to jedno z aut o kterem jsem uvažoval. Už jen to, že v oblasti jizda dokaže byt zdatnym konkurentem pro Focuse a snad jedina atmo motorizace se kterou bych neměl problem v nižši středni třidě . Ale jeji interier vzhledově považuji za slabinu a to jak budiky, tak celkově architektura, ktera je ve stylu Audi 3. U Leona jsem byl ochoten přistoupit pouze na vybavu FR, cokoliv niže bych zřejmě neakceptoval.
Avatar - Hammunasakra
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 15:45
No právě = o třídu níž! :-)

Chtít za 300 t. (při současnym kurzu = třeba se eště hne) kvalitně postavený auto o třídu vejš je nesmysl
Víme nevíme
| 11. 7. 2017 15:58
Leon ma urcite lepsie jazdne vlastnosti ako Mazda3. Dnes uz ani Focus nie je co sa tyka podvozku nic specialneho. Posledna generacia i30 je na tom lepsie. Neviem, kde sa zobrala ta legenda, ze Mazda ma dobre podvozky. V porovnavackach je vzdy vzadu. Casy na okruh nie su nic moc aj vdaka lenivym motorom. Momentalne je asi top podvozok Golf. Mozno to nie je vodicske auto, ale je isty a rychly a to je dolezite pre vodica. Trapit sa s motorom, aby som si zasluzil koniky sa dnes zu nenosi. Aj pri porovnavacom teste Fiatu 124 Spider a Mazdy MX5 davali prednost Fiatackemu 1.4 Turbo pred dvojlitrovou atmosferou, i ked papierovo boli rovnake. Jednoducho Fiat poskytoval viac radosti, lebo jeho motor isiel za plynom.
Avatar - woody-alien
Víme nevíme
| 12. 7. 2017 00:37
Kde sa zobrala legenda, ze ma Mazda dobre podvozky ? No já ti nevím, že by od těch co ten dobrej podvozek rozeznají....? ;-)

Ne vážně, že má Leon URČITĚ lepší jízdní vlastnosti je minimálně slovo do pranice. Obzvlášť když Ma3 má multilink ve všech verzích, zatímco Leon až nad 110 kW. A tahat do jízdních vlastností časy na okruhu....to nemyslíš úplně vážně, že ne.

Zrovna tak mám podezření, že si pleteš reakci na plyn, která je u Mazdího dvoulitru skvělá, se zátahem turba. Co se nosí nebo nenosí, to neřeš. Každému podle jeho chuti.
Avatar - miromen
Víme nevíme
| 12. 7. 2017 07:01
Maš zajimavě zklesleny pohled. Specialni podvozek v nižši středni u mainstreamu, toho se těžko dočkaš. Ale ten ve Focusu ma funkčně takovy zaběr na obě strany, což u předchudcu nebylo, tedy jizda a komfort, že těžko budeš hledat lepe fungujici platformu a rozhodně to nebude MQB od koncernu. Docela by mě zajimalo, jak by se někteři novinaři či testeři vyjadřovali k jizdě, kdyby součastny Leon nebo ten Golf měl pravě podvozek z Focuse nebo M3.
Avatar - iudex
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:05
Mazda 3 rozhodne podceňované auto nie je, naopak pravidelne sa aj tu objavuje ako príklad "poctivej japonskej školy", modernej techniky a špičkových jazdných vlastností.
Ozzman má úplnú pravdu, tým, že M3 je sama osebe drahším autom, ísť po základnej verzii "už od..." nemá zmysel, tu kraľujú iní, preto 1,5ka je nelogická voľba a treba priplatiť za dvojliter.
Avatar - Hammunasakra
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:10
Právě že je takhle hodnocená = přitom prodeje stojej víceméně za prd
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:15
Protože je drahá :-) Vždyť pokud sáhneš i po silnějším dvoulitru 88kw a nějaké té výbavě, jsi skoro na 500 tisících.... A tam už se dá hodně slušně vybírat ( od čtyřválcových turb, po tebou milovaný Auris Hybrid), navíc v ČR, ráji zaslíbeném kombi také ztrácí za absenci této verze. Docela bych si vsadil, že s vyšší cenou u C segmentu roste četnost koupě kombi v neprospěch hatchbacku. Jinými slovy, pokud se nejedná o HH kategorii, tak když už auto za 500 tisíc, tak rodinné = kombi. Ale to je jen má teorie. Proto tady po firemních Oktávách kraluje H i30.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:34
Ano, Mazda3 je extra draha. Kia Ceed ted je s motorem 1,4/73kW za 300tCZK a ten cenovy rozdil Mazda nesmaze sebelepsimi jizdnimi vlastnostmi, protoze zase tak hrozna Kia Ceed jizdne nei, aby musela byt levnejsi o 85000,-
Ja vim, Made in Japan + Skyactiv, ale osemdesat klacku je osmdesat klacku, tohle se tezko rozdychava...
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:38
A hlavně, Ceed snad až na zemi původu nemá výraznou slabinu a můžeš ho mít i jako kombik, což v naší zemi docela silné lákadlo.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:42
Kombik, nekombik, hodnotim zaklady, a tam proste Mazda cenove nestiha. A ktomu si musis prohlednout detaily: Stahovani oken u Mazdy automat jen u ridice a jen dolu, u Kie vse automat, zaruka bez priplatku u Mazdy 3 roky, u Kie 7 let atd... Ano, Ceed nema zadnou vyraznou slabinu, dobre vypada, dobre jezdi, je v nem dost mista, slusna vybava. Za sebe rikam, ze s 1,6GDI/99kW je fajn volba a porad levnejsi, nez ta Ma3 v holatku. Sorry, Mazdo, zase tak skvela proste nejsi.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:53
No, dobře jezdí... To řízení je prostě u Korejců hrozné, tupé, citlivé jako měnová reforma.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:59
Je horsi o 80 tisic..?
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:57
Nevím jak u Mazdy, tam jsem to nesrovnával. Ale Kia (Hyundai) jsou drazí na náhradní díly a servis (hodinovka). Když jsem to srovnával se Škodou a Fordem. Tady pak nahání tu nízkou cenu.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 15:00
Mazda je cela "made in Japan", necekal bych nijak nizke ceny jak servisu, tak dilu. A opet jsme u ceny - rozdily tam asi budou, ale udela to na cca 5 letech a 100-120tkm tech 80 tisic CZK..? Plus cena pri dalsim prodeji, nabidka financovani atd...
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 15:05
Jo to máš možná pravdu, ti budou asi dražší na ND. A možná udělá, záleží jak často člověk bude ve škarpě aj. :-). Další prodej bude ve prospěch Mazdy, tam to přece jenom klesá pomaleji
Avatar - _Karel_
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 16:40
Cena při dalším prodeji (mazda) - já bych řekl, že překvapivě dobrá, pokud to můžu posoudit ze své jediné zkušenosti.
Avatar - _Karel_
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 17:30
A je zcela nehorázné srovnat základ Mazdy se základem Golfu? Ten je s litrovým tříválcem dražší o 28tis.
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 17:36
To je pravda, ale já se bojím, že Golf s tím litrem bude trochu lepší v dynamice...
Avatar - _Karel_
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 17:48
Jo, o kousek bude, několik desetin na stovce. Zase (pokud se to s novým nezměnilo) má torzku a Mazda ne. U každýho najdeš něco, ve srovnání s Golfem mi Mazda přijde ok, na korejce s cenou nemá. Na druhou stranu tu před třemi lety ve srovnáváku soupeřila s Golfem 1,2TSI (tahle patnáctistovka) a bylo to o prsa.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 17:22
" Ceed snad až na zemi původu..."
Myslíš, že Slováci neumí vyrobit solidní auto? :-!
[odkaz]
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 20:50
>:D >:D
Víme nevíme
| 11. 7. 2017 07:57
;-)
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 17:40
".... osemdesat klacku je osmdesat klacku, tohle se tezko rozdychava..."
To jo teda, ale to by ještě musela mít ta M3 i stejnou výbavičku... 8-s
Avatar - PepaJ
Víme nevíme
| 21. 7. 2017 11:06
Ano draha , ale jen pro ceskeho prumerne vydelavajiciho obcana..pokud mas prumerny zapadoevropsky prijem (90tis Kc - prepocet + prijem partnera) mesicne jako v polovine zapadni sveta..tak draha rohodne neni..ba naopak. Za me Mazda 3 dava nejvic smysl jako zcela oholena 370tis. Kc..nebo jako zcela plne vybavena v top verzi 660tis Kc pro toho kdo nepotrebuje vetsi auto a chce si rizeni uzit+ spolehlivost+spotreba+cena servisu atd atd
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:45
Když tento model přišel na podzim v roce 2013 do prodeje a chtěli za něj tehdy 350 000 v základu, tak jsem si myslel jak je drahá. Dnes mi i přes zvýšenou cenu, už tak drahá ani nepřijde když vidím ceny konkurenčních modelů. Chtělo by to ale připlatit za 2 dvoulitr. Mě osobně by i ten základ stačil. Zase nehrozí potíže třeba s turbem.
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:51
Dvoulitr turbo nemá a jestli narážíš na konkurenční turbomotory, tak turbo je většinou ten nejmenší problém, pokud někomu na takovém motoru odešlo, jsou to ojedinělé případy. Já bych se bál spotřeby, za 7 jezdí mnohem větší auta.
Avatar - Hammunasakra
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 13:54
Nejsem fanda turbo motorů a ojedinělej problém to neni ani vzdáleně ale to sem fakt nemyslel. Myslim auto jako celek = myslim že ke škodě potencionálních kupců je až extrémně podceňovaný
Vidíš už se našel jeden kterýmu by ten základ stačil = a to je nás tu jen pár ;-)
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:00
Nějak mne z nejvíce prodávaných turbomotorů v nižší střední za posledních 10 let nenapadá ani jeden, který by měl nejvíce problémy právě s turbem. Tu a tam jsem slyšel o starším TSI, ale spíše ojediněle. Většinou jsou to řetězy, zapečené pístní kroužky a tak. Ale nechám se poučit.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:26
Pokud auto kupuju na delší časový horizont např na 15 let, tak uvažuju jinak než ten kdo mění auta co 5 let. Co mně od turbomotorů odrazuje je i fakt, že údajně nejsou moc vhodné na krátké trasy + zanášení karbonem. Jinak známému na Passatu 1,8T z roku 97 turbo shořelo v roce 04 při cca 80 000. U dieselů jich shořelo podstatně víc. Čas ukáže jak moc to bude častá závada v budoucnosti. Co v autě nemám se mi nepodělá.
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:30
Jestli kupuješ auto na 15 let, pak není záruka snad u žádného vouzu, záleží, kolik na tom chceš najet km. Jestli dáš 3-5 tisíc ročně, pak ti poslouží dobře snad jakýkoliv motor :-)
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 14:45
Turbo shorelo..?
Kupujes nove auto na 15 let? Jako daily driver? Tak to vyjes na spatny mesic, neni zadne tajemstvi, ze veskera moderni auta jsou delana na max deset let a 250 tkm. A uz po 100-120 tkm kazdopadne prichazi potreba vetsich investic - rozvody, oleje vsude mozne, tlumice, vstrikovace atd... Je tedy lepsi auto prodat tak po 4-5 letech a cca 100 tkm, pokud mozno jeste v tovarni, ci prodlouzene zaruce.
Avatar - Ozzman
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 15:44
Mně se jednou rozletelo tak, až z toho shořela celá olejova náplň motoru....pak to táhlo do kopce i bez přidání plynu >:D Ale to asi nemyslel.
Víme nevíme
| 11. 7. 2017 07:39
Nemyslim si, ze uz po 100 tis vyzaduji auta velke investice. Vetsina sluzebaku (a ze se s nimi nikdo nemazli a jednou na prodlouzene servisni intervaly) tak bez problemu zvladaji 200tis km i vice bez zásadních problemu. Pokud je někdo prase tak odrovna turbo, spojku, tlumice...ale pokud s tim jezdi někdo, kdo to auto koupil za svoje peníze tak nevidim důvod, proc by většina soucastek typu turbo, vstřiky, tlumice, spojka, dvouhmota atd nevydrzeli kolem 200 tis. Samozrejmne zalezi, jestli auto jezdi ve meste nebo dalnice, ale pokud netankuji NONAM?E naftu, netrapim spojku a dvouhmotu nesmyslnym zachazenim tak bych se hranice 200-250tis nebal. Rozhodne ne u klasických motoru s vetsim objemem, a je jedno jestli benzin nebo nafta. Samozrejmne jsou lepsi motory a jsou horsi motory.
Avatar - iudex
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 15:20
Čakať v dnešnej dobe, že auto vydrží 15 rokov, je hodne mimo reality. A je jedno, či si kúpiš Daciu za 9t či Mercedes S za 150t eur, proste v dnešnej spotrebnej dobe nikto nevyrába autá tak, aby vydržali 15 rokov. Jednoducho nie je dôvod a ľudia ako Ty, ktorí si auto hodlajú ponechať 15 rokov, sú v takej menšine, že žiadnu automobilku nezaujímajú (resp. takí si nové auto asi vôbec nekúpia a kupujú jazdenky).
Avatar - twistedTSD
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 16:31
15 let zas tak extrémní meta není, tuplem když má člověk auto od nova a stará se. Pak je hlavně otázka, jak vysoké budou investice do výměny více či méně spotřebních dílů.
Avatar - iudex
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 17:01
No v dnešnej dobe si myslím že je veľmi zriedkavé, aby si majiteľ ponechal auto 15 rokov. To robila generácia našich otcov, aj to len z núdze. A tie nájazdy boli úplne iné, v dobách Favoritov boli nájazdy nad 10t km ročne zriedkavé, dnes nie je nič nezvyčajné, keď niekto spraví 40t a niektorí aj 50t km ročne, čo úplne mení dobu vlastníctva auta. Kto nabehá 5t km ročne, ten môže samozrejme dúfať, že sa auto dožije 15 rokov v dobrej kondícii, ale bežná väčšina auto zoderie a vymení oveľa skôr.
Avatar - twistedTSD
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 18:27
Běžné to asi není, o tom žádná, ale spíše z jiných důvodů než nízká životnost. Těch 40-50 tisíc ročně na soukromém autě mi zrovna běžné nepřijde.
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 21:16
Lidi co dojíždí do Prahy za prací....ano, těm z Ústeckého kraje se to často vyplatí i v případě, že jim zaměstnavatel přispívá jen minimální částkou. Případně vozí nějaké své kolegy/známé.

Zároveň lidé, kteří si kupují auto na 15 let taky nejsou nic zvláštního. Ano, často jsou ti, kdo najedou nula nula p.r..d. Ti si třeba koupí nové auto, aby měli co nejméně problémů v prvních letech. Jo a pak taky důchodci, kteří si koupí auto na celý důchod. Prostě nic zvláštního.

Když si vezmeme, že tady cca 3/4 pracujících nedosáhnou na 27 tisíc hrubého, tak se není moc čemu divit. Jen holt tráví svůj čas asi na jiných webech, než je tenhle.
Avatar - _Karel_
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 16:41
Zanášení karbonem souvisí s přímým vstřikem, a ten má i Mazda.
Avatar - twistedTSD
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 16:50
:yes: Zrovna mi bylo divné, že by Skyactiv byl MPI.
Avatar - petous
Víme nevíme
| 11. 7. 2017 09:31
Zanášení sacích ventilů spíš souvisí s nevhodnou kombinací EGR + přímý vstřik. Mazda sice má přímý vstřik, ale nemá EGR. Zatím se tato generace motorů vyrábí 4 roky a nikdo si na zanášení nestěžoval.
Víme nevíme
| 11. 7. 2017 21:53
To jsem si vůbec neuvědomil :-|
Víme nevíme
| 10. 7. 2017 18:24
Turbo nie je zásadným problémom prvej generácie tsi, tie čo nám vo firme vykapali mali cez 200k km. Iba ojedinele to bolo skôr, resp.príčina jeho kolapsu bola inde ;)
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 13:37
Pěkné auto, ale u nás nejspíš jen pro fandu značky. Za stejnou cenu je Leon ještě se čtyřválcovou 1.2TSI 81kW nebo pár jiných aut stejné velikosti, případně skladovky.
Ale nejspíš žádné z nich nebude tak pěkně jezdit.
Avatar - Hammunasakra
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 13:39
Tak proč je zmiňovat? Snad radši koupit to co líp jezdí :yes: :-)
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 13:44
Píšu to proto, abych nějak zdůvodnil mizerné tuzemské prodeje japonské značky, která jako málokterá u nás klesá (za pololetí -3.3%).
Avatar - Blue Sun
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 13:43
Zase skladovky... achjo.
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 14:24
A proc ne? Mazda ma taky skladovky, jen na ne nedava takovou slevu, ajko jini, coz je jeji "problem". Myslim, ze z dlouhodobeho hlediska je to dobra strategie, jen pokud to Mazda ustoji...
Avatar - Blue Sun
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 15:10
Skladovku můžu srovnávat zase jen se skladovkou, ne s oficiální ceníkovou cenou...
Ale to je fuk, tohle se tu omílá roky a stejně se najdou další a další, kdo je vytáhnou. Byl to jen povzdech, neřeš mě. Mám mediálně-diskuzní depku.
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 15:41
Hele, vím. že tahat do diskusí skladovky je vždy citlivé téma. Ale uvažuj člověka, který si chce prostě koupit nějaký HB kolem 400 tisíc. Škodovka mu nabídne nějaké Rapidní vozidlo nebo Fabii Combi, Seat Leona, Ford Focuse teď dokonce i v kombíku, ale jen s turbolitrem a tak dále. No, a pak se podíváš, co má třebas někdo nového skladem, jestli by sis něco nevybral. A narazíš na spoustu Korejců, Megana atd.Takže si koupíš toho Rapida nebo Fabii, protože ho mají všichni...
Tu Mazdu prostě musíš chtít.
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 16:30
No to je to, co pisu - Mazda ma taky skladovky, ale v podstate za cenikove ceny, to je jeji problem, ze neumi dat slevu, zvlast u nas, kde si vetsina lidi chce koupit prave tu slevu a ne vyrobek jako takovy...
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 08:16
mariachi, musíš si uvedomiť, že Mazdy sa vyrábajú až v Japonsku. A k tomu pripočítaj prepravu a clo. Takže cena je potom v podstate OK. ;-)
Avatar - woody-alien
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 08:38
Tohle už jsem tady taky psal několikrát. Promiňte mi, vážené automobilky, ale vůbec mě nezajímá, kde vyrábíte svá auta, jestli je musíte tahat na lodích nebo karavanou velbloudů. Zajímá mě pouze a jedině koncová cena ve vztahu k danému produktu. Pokud bude Ma3 o 50t dražší než auto XY a bude PRO MĚ minimálně o tu cenu lepší, pak OK. Pokud nebude, těžko mě přesvědčíte tím, že auto cestou ke mně muselo projet půl světa, vyhnout se korejským balistickým střelám, somálským pirátům a přežít vykládku zhuleným holandským jeřábníkem v přístavu. >:-[]
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 10:04
>:D
sh it happens. [odkaz]
Asi bereš ten globalismus moc paušálně.
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 10:20
presne to som chcel napísať, ale po slovensky :-)
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:15
Tak třeba oficiální ceníky Toyoty platí pouze pro skladovky. Alespoň to tam dříve měli malým písmem napsané. :-) Máš pravdu, že jsou to z hlediska porovnávání ceníků jablka a hrušky. Ve chvíli, kdy kupuješ auto, tě však zajímají nabídky prodejců. A skladovky jsou na stole.
Avatar - Blue Sun
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:33
To ale má každý. Francouzi, Škoda, Toyota... všude je tam tahle poznámka drobným písmem.
Proč se tedy neargumentuje i cenou skladovek Mazdy? Mohou být třeba o třicet, padesát tisíc levnější...
Avatar - Emel
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:39
To dost pochybuju... francouzské ceníky teď v hlavě nemám, ale u Škodovky nic takového není. Podle mě celkem logicky, když jsou ta auta v téhle míře konfigurovatelná, tak to ani dost dobře nejde.
Avatar - _Karel_
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:41
Mohou, ale nejsou. Když se podívám na skladovky trojek, tak většina bez slevy, občas sleva 15t (metalíza), a jediná výjimka 20t.
Abych byl spravedlivý - slevy jen u těch levnějších aut pod 500t, u dražších ani ťuk. >:-[]
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:54
Tak to mi ji v ceníku Škody ukaž. Nebo třeba BMW, když každý. Normálně je ceník na auto z výroby. Tohle bylo poprvé a naposledy, co jsem to viděl. Ale přiznávám, že ceníky japonských automobilek (kde to může fungovat, protože se prakticky nic konfigurovat nedá) detailně nestuduji.

Podíval ses někdy na nabídku skladovek Mazdy? Zaznamenal jsem výprodej předchozího modelového roku a tam nějakou malou slevu měli (nebo jen doprodávali za staré ceny a pro nový modelový rok zdražili). Ale také byla spíš symbolická.
Avatar - PepaJ
Pěkné auto
| 21. 7. 2017 11:18
To Blu Sun: cena je jen jedna ..a to takova za kterou si dany novy vuz od dealera poridis!..takze nechapu tvuj koment.Proste kdyz ma zrovna dealer vuz co chces na sklade, vzdy
si ho od nej poridis si vyhodneji.

A i Mazda umi slevit.Dostal jsem cca 12,5 procenta plus prelakovani kol na pozadovany vzhled clear silver high gloss zdarma.
Avatar - kari.laz
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 16:02
Není to úplně fér tahat sem skladovky, ale zrovna tady to je asi nejpřijatelnější srovnání, protože v této variantě si tam vlastně ani nic nepřiplatíš, takže si vybereš vlastně jen barvu. Zde mají skladovky jako alternativa celkem opodstatnění.
Avatar - Jenik3
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 14:05
Postav vedle Mazdy 3 Toyotu corola. To jsou srovnatelne kousky. +/- srovnatelna kubatura, atmo benzin, 6kvalt.
Jen ta toyota ma na delku 4.6m, coz je trochu vic, inu sedan. Ale rozvor maji obe auta stejny, 2.7m.
Avatar - Ozzman
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 14:08
Corolla mi přijde jako hodně zajímavá nabídka, docela je škoda, že rezignovali v Evropě na nějaký rozvoj motorové palety. Ale +/- 400 za takový kus auta - dobrá alternativa k základním Oktávkám :-)
Avatar - lamal
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 14:12
napra Auris je v zadu tak maly, ze to je tragicke... nepouzitelne, to M3 odnesie 185cm aj v zadu sice nie v pohodli superB ale aspon netrpi... v autis kombi to je tragedy
Avatar - Jenik3
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 16:20
Souhlasim. Auris je mensi pekac nez corola. Pro mne prekvapive ma corola stejny rozvor jako avensis, coz je o tridu vyssi model. Jenze mazda ma z motoru vedene delsi svody vyfuku, ktere potrebuji delku, aby fungovala ta vyssi komprese (detaily nevim). Motorovy prostor je extra dlouhy a mozna na ukor vnitrniho podelneho prostoru.
Kazdopadne je 2.7m dostatecny rozvor pro tuto tridu.
Avatar - twistedTSD
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 16:41
Corolla má nepřekvapivě jeden zásadní problém, je to sedan, což ji u spousty lidí diskvalifikuje. Jak je prostorný Auris, nevím, ale nedávno jsem koukal do konfigurátoru a taky na něj mají akce, takže se dá pořídit kolem 400...a hlavně lze zvolit 1.2 T.
Avatar - Hammunasakra
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 17:04
Malej turbo motor má skoro každej = Toyota aspoň 4válec ale hlavně že lze zvolit 1.8 atmo + 2 elektromotory :yes: :-)
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 17:27
"...Corolla má nepřekvapivě jeden zásadní problém...." sedan až tak moc nevadí, ale auto má charisma mokrého hadru... 8-s Definice nudy.
Avatar - Hammunasakra
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 17:48
[odkaz] [odkaz] :-)
Avatar - _Karel_
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 17:55
To jsou dva opravdu velmi lichotivé pohledy ve prospěch Aurisu, ale v reálu to taková sláva není ani náhodou. Ale musím přiznat, že i já už si zvykám a třeba u RAVky se mi ten čumák začíná i vyloženě líbit.
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 18:28
Chce to len čas....
Avatar - twistedTSD
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 18:30
Corolla předFL se mi nelíbí, až po něm vypadá vkusně.
Avatar - Ozzman
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:03
Vidíš a mne se celkem líbí, neříkám, že více, než vyšperkovaný Golf, ale ujde... problém vidím v nedostatečné nabídce motorizací :-)
Avatar - Jenik3
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:00
Charisma a krasa je otazka ciste subjektivniho nazoru a tedy z definice neporovnatelne. Corola ma vyhodu v tom, ze za 10 let bude jezdit stejne jako za mlada. Je to jednoduse nezlomny drzak, na coz nekdo slyset muze.
Sedan je klasicky tvar auta, ale chapu, ze na vozeni skrini a lednic to neni to spravne auto >:D
Avatar - twistedTSD
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 20:39
V HB moc lednic neodvezu. Ale nepotřebuji za sebou po městě tahat zádel jak štýrský valach a celkově je pro mě hb mnohem praktičtější.
Avatar - Emel
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 18:24
Jo, jenže... já mám právě ta dvě auta zaškatulkovaná na opačných stranách škály.

Corolla - auto které pro mě není zajímavé vůbec ničím s výjimkou ceny. Ta 1.6 jako základ obstojí, ale nenadchne... a totéž platí o celém zbytku auta.

Mazda 3 - auto, za které je potřeba připlatit a pak to stojí za to. Takže když už, tak už... 2.0G 121kW.

PS: Mazda 3 se taky dělá sedan.
PPS: podobně jako trojku mám i Civica - s litrem je to za ty peníze nesmyslná kombinace. S 1.5 je to sice drahé jak čert, ale člověk aspoň dostává všestranně vyvážený kvalitní produkt.
Avatar - Jenik3
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:11
Ta 1.6 od toyoty je povedeny motor. Jedna se o jinou koncepci nez oturbene 1.2 nebo 1.0, protoze to je atmosfera.
Zajimave je, ze od roku 2010 dela toyota tentyz 1.6 valvematic, coz mimo jine rika, ze ten motor se povedl. Ostatne i mazda dela od roku 2013 x verzi jednoho atmo dvoulitru a zda se, ze atmo drzi.:yes:

Tocit motor nekde mezi 3-5 rpm neni pro kazdeho a rekl bych, ze to neni moderni. Nicmene 160 Nm z 1.6 je prijemne cislo, trebaze okolo 4 rpm. Stejne tak mazda nabidne, pochopitelne vyssich, 210 Nm ve 4 rpm.
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:26
Jen by bylo fajn, kdyby to nebyla 1,6, když už atmosférický, ale 2,0. Nebo alespoň 1,8. V USA ji mají, je to tam základní motor, ale tady máme smůlu.
Avatar - Emel
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:29
To zase záleží od toho úhlu pohledu. Mně osobně ta 1.6 dobře pasuje k celému zbytku auta, je to takové vyvážené... zatímco tentýž motor v Mazdě by byl nejslabším článkem celku ;-)
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:44
Dvoulitr nemyslím nutně jako základ. K němu by jako základ dobře šla tahle 1,6. Ale my máme 1,33 a 1,6. V autě velikosti Corolly. Někdo mlsal vtipnou kaši.
Avatar - Jenik3
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 20:12
Bylo by fajn, kdyby nabídka motoru byla větší. 1.8 je dobra volba (v avensisu), ale 1.6 taky jede. Odkaz na 1.8 pro corolu v USA by byl?
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 09:21
toyota.com :-) Nic jiného v USA v Corolle neprodávají, pokud vím.

Přiznám se, že technické parametry toho motoru neznám (ani jsem v tom nejel). Na amerických webech je kolikrát opruz se k tomu prokopat (pokud to tam vůbec mají) a pak to ještě člověk musí přepočítat z prehistorických jednotek. :-) Teoreticky je možné, že "naše" 1,6 na tom bude lépe, nebo alespoň srovnatelně. Jen doufám, že je lepší (v USA se v téhle třídě běžně prodávají 2,3-2,5, nebo tomu ještě nedávno tak bylo, takže i ta 1,8 je slabota).
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 10:19
1.8-Liter 4-Cylinder DOHC 16-Valve with Dual Variable Valve Timing with intelligence (VVT-i); 132 hp @ 6000 rpm, 128 lb.-ft. @ 4400 rpm
"...pak to ještě člověk musí přepočítat z prehistorických jednotek"
Co je na tom prehistorického?
[odkaz]
[odkaz]
:-!
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 20:09
Opravdu je to třeba vysvětlovat? Tyhle jednotky pochází z dob, kdy neexistovaly žádné jednotné základy, byť jména byla kolikrát stejná. Víš, kolik bylo např. různých definic míle na území ČR? Jednotky vznikaly dle potřeby, neměl jsi ucelený systém. Z dob, kdy ani peníze nebyly v desítkové soustavě a v běžném životě se vůbec nepoužívala. Je to přežitek.

Sám ses na to nachytal. Použil jsi přepočet pro metrickou koňskou sílu, tu však v USA těžko budou používat. Ale jinak díky za hodnoty.
Avatar - woody-alien
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 21:28
No, vyvážené, i v Aurisu kombi mi připadala ta 1.6 jako nejslabší článek celku....a to si troufám tvrdit, že nejsem zakrnělej na turbu.
Avatar - Emel
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 21:45
To se nehádám. Ale já považuju Auris za lepší auto než Corollu. Takže co je v Aurisu nejslabší článek, to vidím v Corolle jako odpovídající motorizaci.
Pěkné auto
| 11. 7. 2017 10:11
"...mezi 3-5 rpm neni pro kazdeho a rekl bych, ze to neni moderni..."
>:D >:D
A... nesměji se těm pěti otáčkám za minutu. ;-)
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 19:26
Ta 1,6 ani není základ, pod ní je ještě 1,33.
Pěkné auto
| 10. 7. 2017 22:29
Pokial si sadneš do M3 a porovnáš vnútorný priestor s Corollou,tak zistíš,že sú to dva odlišné svety.Oba majú rázvor 2700mm.
Pěkné auto
| 16. 7. 2017 09:10
To mi připomíná logikou jeden zahraniční test, kdy srovnávali Octavii s Mazdou 6 a Octavia vyhrála kvůli tomu, že je to větší auto, i když je ve skutečnosti o dost menší. Dneska zkrátka vynáší soudy nad technikou i lidi, kteří se mají ptát v McDonaldu, jestli chcete kečup nebo hořčici.

Leon s Mazdou 3 prostě nejde srovnávat. Naprosto jiná auta. Navíc Mazda 3 je technikou o vesmír dopředu. Leon je rodinné autíčko.

[odkaz]
Avatar - _Karel_
Pěkné auto
| 16. 7. 2017 19:14
Kde konkrétně vidíš ten vesmír, odborníku z KFC ?
Avatar - PepaJ
Re : Pěkné auto...jiny vesmir..jiste ano
| 20. 7. 2017 22:06
To Karel:
Ja ten vesmir vidim treba ve vsech tech modernich technologiich nasledujich 10 bodu, kterymi ted mazda3 oproti Leonu (pokud by neexistovala mazda3 koupil bych si Leon 1.8TSI DSG i kdyz je ineterier priserne nudnej a strohej ) disponuje ...a nyni je nasazuje do vsech svych verzi krom male M2. Je jich dlouha rada a ja si je ted ve sve mesic stare ..plne vybavene verzi M3 radne uzivam.A musim rici, ze vsechny funguji presne tak, jak maji.
Neobtezuji me pri rizeni a pomahaji mi v ruznych nahodilych i standartnich situacich.

Zde v Londyne a okoli je vyuzivam / nechavam aktivni stale. Je tu opravdu velmi silny provoz..Praha je proti zdejsimu prostredi "prazdna vesnice bez aut".

Jedna se o

1 Smart assist brake samocinne zastaveni vozu z urcite rychlosti (jeste netestovano..az budu pristy tyden v CR..udelamentest s velkou krabici na parkovisti:),

2 se jedna o aktivni upozorneni vzadu se pohybujiciho auta ci osoby za vozidlem pri couvani..akusticky i vizualne na displeji infotainmentu ze zadni kamery.

3 dale se jedna o Side assist alert sledovani mrtveho uhlu vedle jedoucich vozidel..pokud neni blinkr aktivovan podrzi volant a nenecha najet do pruhy, kde se pohybuje druhe vozidlo.
Dale je tu
4 aktivni Line assist..kamera zde stale snima prostor pred vozem a aktivne zasahuje do rizeni a toci vam citlive volantem zpet do pruhu..idealni na mnohaproudych silnich a hlavne perfect na dalnici..dale se aktivovany system projevuje tim, ze volant klade znacny odpor na dalnici..zcela ztuhne kolem stredove polohy..jako kdyby jste jel po kolejich.Priste ridi samo a drzi vas v vasem pruhu. Dale vse aktivne zobrazuje, jak v zrcatcich tak na head up displey,

5 je zde system, ktery hlida zda-li mate ruce na volantu a pokud ho na urcity cas tusim 5sec zcela pustite..vyzve vas akusticky i vizualne k tomu, aby jste opet prevzal rizeni,

6 Tusim po dvou hodinach nepretrzite jizdy vas vyzve system na coffe break,

7 dlasi je automaticky system prepinani potkavacich a dalkovych svetel,

8 Head up displey jako takovy,

9 Radar sledujici znacky s rychlostnimi limity..funguje skvele,

Dalsi pro me plne poznatelnou ficurou je novy
10 Vectoring opravdu znatelny pri zataceni..co jsem drive musel pri najeti do zatacky delat sam..aby se auto do zatacky pekne slozilo a utahlo se pri plnem plynu rovnou ven ze zatacky..tak ted to dela auto samo( a prakticky se u toho nenaklani)..a ja jen pak ve spravnou chvili (ve spravnem bode zatacky)..dam plny plyn. Je to zabavne..cim jedes rychleji,tim lepe to funguje ..ale je treba si to navyknout.

Tot asi vse pri porovnani techto neshodnych vesmiru.
Dotaz
| 10. 7. 2017 13:38
Je to pěkné auto jediné co mě zarazilo je že to autorádio na kterém jsou tlačítka pro ovládání je tak daleko od řidiče . Mám pravdu nebo se mi jen zdá že se musí řidič nahnout aby dosáhl na tlačítka. Vím má ovládání na volantu ale ne plnohodnotné.
Avatar - Blue Sun
Dotaz
| 10. 7. 2017 13:42
Kolikrát tak asi řidič na ta tlačítka sáhne? Na volantu je to, co se používá nejčastěji a zbytek... marně přemýšlím, kdy jsem něco z nich potřeboval.
Dotaz
| 10. 7. 2017 13:51
Mám ovládání na volantu také ale zároveň používám i ty na rádiu. To je úplně přirozené. Nevěřím že tlačítka na volantu fungují i bez zapnutého zapalování když někde čekáte.
Avatar - Blue Sun
Dotaz
| 10. 7. 2017 14:08
Tlačítka na volantu fungují, pokud je zapnuté rádio.
Dotaz
| 10. 7. 2017 14:18
No dobrá věřím vám. Ale já bych to nechtěl.
Dotaz
| 10. 7. 2017 14:25
Kasli na radio a mas to vyresene.
Dotaz
| 10. 7. 2017 14:30
Ok.
Dotaz
| 10. 7. 2017 14:46
Ja ho treba vubec nepouzivam a tak me jeho ovladani nezajima :-)
Avatar - iudex
Dotaz
| 10. 7. 2017 15:09
Zmenil si povoz, že už počúvaš len zvuk motora? >:D
Avatar - Ozzman
Dotaz
| 10. 7. 2017 15:41
Nebo mu ukradli rádio >:D Ale já si taky občas poslechnu ten naftovy koncert pro 4 válce s turbem:D
Dotaz
| 10. 7. 2017 16:25
Ted posloucham predni diferak, to je pane koncert 8-s
Avatar - Ozzman
Dotaz
| 10. 7. 2017 17:37
>:-[]
Dotaz
| 10. 7. 2017 16:25
Jeste nezmenil, ale i tak radio proste nepouzivam. Nevim, jak u vas, ale ty nase stanice - to je jen hromada kecu, radobycerstvych zprav, ktere byly vcera na Seznamu, a tuny a tuny reklamy. K tomu pet (5) songu, co jedou porad dokola... Je mi z toho na bliti. A CD si davam doma hezky v klidu z trochu lepsi aparatury, to bych do auta netahal. Pro me je radio zkratka zbytecnost.
Avatar - iudex
Dotaz
| 10. 7. 2017 17:04
Jj, chápem, ale ja som nenáročný konzument a niečo si vždy nájdem, keď nie hudbu, aspoň správy. Mám na dlhé cesty audioknihu v angličtine, ale to si vyžaduje veľa sústredenia a už sa mi stalo, že som sa viac sústredil na počúvanie než na sledovanie premávky, preto volím tú nenáročnejšiu hudobnú alternatívu.
Avatar - _Karel_
Dotaz
| 10. 7. 2017 16:45
To ovládání na radiu se týká jen nejlevnější verze. Jinak má velmi dobré ovládání u řadičky, s mírnou nadsázkou levnější variantu toho, co má BMW.
Dotaz
| 10. 7. 2017 17:54
Tak za to bych si asi připlatil ,mám rád vše při ruce.
Zhrnutie
| 10. 7. 2017 13:45
Auto je fajn a ak to dobre jazdí a niekto nepotrebuje extra vybevené auto, je to veľmi dobrá voľba, ktorá navyše aj dobre vyzerá. A predsa aspoň u mňa je to ako sa s autom jazdí jeden zo zásadných argumentov pri výbere.

Takže za auto :yes:
Test nebol zlý, ale za to preklikávanie má tradične redakcia :no: fuj! hnus...
Avatar - twistedTSD
Zhrnutie
| 10. 7. 2017 16:43
Je tam tlačítko/odkaz na zobrazení celého článku.
Zhrnutie
| 10. 7. 2017 18:19
stále je to ďalšie kliknutie = umelé nahánanie kliknutí kvôli reklamám...
Netopýři za volantem
| 10. 7. 2017 14:06
Opravdu je někdo schopen rozeznat intenzitu valivého hluku pneumatik v šíři 205 a 215 mm? Myslím, že je čas, pořídit nějaký běžný hlukoměr a vybrat si nějakou dlouhodobě neopravovanou testovací trať (pojížděcí dráha na nějakém nepoužívaném letišti?) pro alespoň trochu seriózní výstupy.
Avatar - lamal
Netopýři za volantem
| 10. 7. 2017 14:14
ono testovanie koncernovych aut sa vzdy odohrava po koncerne Rammsteinu, pripadne inej tvrdsej muziky, ktoru koncern samo zaplati a na druhy den sa testuje...
Avatar - KANKUNEN
Netopýři za volantem
| 10. 7. 2017 14:16
Ale ono je to poznat, protože měníš profil a tím je pneu širší více než udává číslo. A já si koupil letní Nokiany a udělal jsem opravdu chybu z důvodu hluku. Teď je půlka vzorku pryč a myslím, že už se to dostalo do normálu.
Avatar - PepaJ
Netopýři za volantem
| 21. 7. 2017 10:58
To Shr3k: No to asi nepoznas ..ale sakra je u mazdy poznat..jak znacku a typ pneu tam osadis..rozdil dva decibely jsou uz znat..ale stale tu stejne hraje prim..kvalita asfaltu na kterem jedes. Mam ted novou M3 a je tissi nez pred facelift verze a tissi nez ma predesla sestka GG..ale stale by to mohlo byt na nekvalitnim(hrubem povrchu) utlumejsi. Az bude chvilka musim predek vytlumit. Na kvalitnim povrchu je ovsem zcela tichoucka.
zajimava ta spotreba tedy
| 10. 7. 2017 14:36
za 7l u 1.5; v cx 3 a 2.0 jezdim za 6.3litru...
zajimava ta spotreba tedy
| 10. 7. 2017 14:54
lebo oni udávajú spotrebu v rámci testu. a v rámci testu samozrejme skúšali, akú to má dynamiku vo vysokých otáčkach, nedotáčavosť v zákrutách a podobné srandičky, čo spotrebe neprospievajú. Ale v zásade nie je žiadny dôvod, aby spotreba 1.5 a 2.0 bola pri danom jazdnom štýle a hmotnosti auta rozličná. Takže táto mazda 3 bude jazdiť v pohode za 6l, či už s dvojlitrom, alebo s týmto základným motorom.
zajimava ta spotreba tedy
| 10. 7. 2017 20:29
Je nutné si uvědomit, jak se s tím při testu jezdí. Je to něco jiného než ty v běžném provozu. Na SM má CX-3 2.0 (88kW) spotřebu 6,9, M3 1.5 pak 6,4. Pokud tedy ty jezdíš s CX-3 za 6,3, pak bys s M3 1.5 jezdil asi tak za 5,8. Přijde ti to moc?
Avatar - PepaJ
zajimava ta spotreba tedy
| 20. 7. 2017 22:21
Ja mam ted benzin 2,0i 88kw 6AT spotreba je 6,4L vuz je zcela novy..info je za prvnich 500km
Avatar - Verny_2013
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 15:15
výborně jezdí, jsou krásné, emotivní, mají skvělý benzínový dvoulitr. Zároveň je to po Volvu V 40 nejméně praktické a nejstísněnější auto nižší střední. Takže spíš stylovka pro jedince, než pro rodiny. Cena není podbízivá spíš naopak, konfigurovatelnost omezená. Cejch značky s nejmizernější antikorozní ochranou kastle i podvozku, ty co se už jednou spálili taky zpět nepřitáhne. Takže tržní podíl odpovídá zaměření auta, historii značky i nastavené ceně.
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 18:55
na starej 6-ke (r.v.2002) som dva krát dával vyvárať a lakovať zadné lemy, lebo fakt hrdzaveli rýchlo. Ale vydržala 400kkm a v plne pojazdnom stave som ju predal dalej. Bolo to super auto. Korozia na lemoch je v zásade iba kozmetická vada. Teraz mám novšiu 6-ku (r.v. 2009) a nie je na nej ani milimeter korozie. Neviem, čo myslíte tým spálením sa.
Avatar - Verny_2013
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 19:33
měli jsme 6 rv.2006, tedy po FL s údajně lepší antikorozní ochranou. Kupovali jsme to v létě a nebylo tam kromě jednoho místa na lemu blatníku nic. A po první zimě to začalo - lemy blatníků, přední dveře odspodu, páté dveře spodní svar. takže celkově mě vyvařování, lakování stálo 20 000 Kč. A šla po 2 letech pryč ať se s tím trápí někdo jiný. Jinak motorově, jízdníma vlastnostma, spotřebou a prostorem to bylo skvělé auto. Jak se občas po M6 první generace koukám, tak tento model je korozí opravdu prolezlý. Nebyl to jen můj kousek.
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 21:15
Mám na Tebe prosbu. Můžeš mi poslat do SZ fotku podvozku? Neber to nijak proti Tvému autu, ale pokud nebude rezavý, jsi šťastný člověk. Verny má Bohu žel pravdu, reznou. Viděl jsem rok starou CX-3 a liška na ramenech a výztuhy zadních výfuků to samé. A to jsem viděl jen to, co ukázal demontovaný zadní nárazník :-|
Avatar - _Karel_
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 21:20
Moje bývalá trojka současné generace po 3,5 letech rezavý výfuk /brzy na výměnu/, ale podvozek jen povrchová rez - podle kamaráda mechanika, když jí stříkal podvozek- no problem. Kastle samozřejmě bez rzi, jen tragicky měkký lak poškrábatelný nehtem. Parkování kryté stání, žádná garáž.
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 21:37
Nechal jsi to nakonec stříknout? Dobře jsi udělal. Z té CX-3 jsem byl překvapený, je pravda, ze jezdila jen po prosoleném městě, ale i tak, po jedné zimě... A osmiletá Mazda... Chtěl bych vidět zdravou, bez dodatečných nástřiků, vosků apod.
O laku mi nemluv, ten stoji za prd i u mě, velice citlivý na jakýkoli škrábanec i tím nehtem. Na černé to je peklo, proto mám alespoň psychologickou pomoc, nano ;-)
Avatar - _Karel_
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 21:43
JJ, nechal jsem to stříknout, a po dvou týdnech drahá polovička přišla s toužebným přáním - prý by raději SUV >:-[]
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 22:00
Takže jsi ji ukecal na novou CX-5, chápu >:D
Avatar - _Karel_
nové Mazdy mám rád
| 10. 7. 2017 22:02
Ta se mě vážně moc líbí. Na rozdíl od předfaceliftové. Jen ta cena 900t ;-\
Avatar - Emel
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 00:19
No počkej... teď je nová generace CX-5, která se mi osobně moc nelíbí, ten čumák je na můj vkus trošku přehnaný.

Byla první generace, která na trhu vydržela relativně krátce (2012-16) a někdy v půlce prodělala fl, ten se povedl a za mě je to nejlepší verze... ale ty asi mluvíš o té úplně nové, ne?
Avatar - _Karel_
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 05:58
Jo, myslím novou. Špatně jsem to napsal. Na mě zapůsobila na živo skvěle, hlavně uvnitř. A i zvenku se mi líbí víc, než starý model.
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 06:01
Stará byla fajn, ale nová se mi také líbí víc, podle mě KODO posunuli o level dál. Z prvních fotek jsem měl stejný názor, ale po kontaktu face to face jsem ho změnil... Hodně také záleží na barvě a kolech ;-)
Avatar - Emel
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 08:00
Tak uvidíme, naživo jsem ji zatím pořádně neprohlížel... zatím mám takový dojem, že vyměnila přirozenou eleganci za větší extravaganci.
Avatar - woody-alien
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 08:02
Už jsem to tu psal, ani z fotek na mě nepůsobila nová CX-5 špatně....malinko si zapřeháněli s tím předním výrazem ale naživo to působí OK. A vnitřek je parádní. Na druhou stranu tohle [odkaz] se mi taky dost líbí a je to aktuálně o 100t levnější. Zřejmě bych se spokojeně uskrovnil. ;-)
Avatar - Emel
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 08:19
Když proklikávám tu galerii, tak si přesně říkám, jak je to auto povedené... nikde nic nechybí, nic nepřebývá, nádherné proporce, má to svůj styl... v téhle barvě a s těma kolama je to perfektní.
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 05:59
No, nedalo mi to a nakoukl jsem dnes prvně do konfigurátoru CX-5. Attraction 2WD 561.000 Kč, říkám si, to by šlo. Chtělo by to 4WD, šup a hned 714.000 Kč. Parametry s G165 mě neosloví, tak se dívám po G194 a ejhle, tak už jen s automatem a v Revolution Top za Tebou zmiňovanou cenu přes 900.000 Kč. Není to zrovna levné vozítko.
Základní cena budiž, to je v pohodě, ty nejnutnější věci má, ale dál to už skáče...

No, budeš se muset ohánět, abys ženě udělal "radost" :-)

Srovnal jsem to ještě s Kodiaqem. Naarovinu píšu, že z něj "neuchcávám". V konfigurátoru Kodiaqu to růžové není, ale to jsem čekal. Základ 694.000 Kč za 1.4 4x4 TSI Active, což vychází o pár drobných levněji, než Mazda. Výbana Style 812.000 Kč a s nejsilnějším benzínem 2.0 TSI a pouze s DSG se dostanu na cenu 902.000 Kč, což je cena podobná Mazdě.

V porovnání se škodovkou se ta cena nejeví až tak drastická, ale po designové stránce nemusím dlouho přemýšlet, které z těch dvou aut se mi líbí více.
Avatar - Emel
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 08:16
Ale jo... akorát že ta auta dělí 10cm rozvoru a 15cm délky, reálně je CX-5 někde mezi Karoqem a Kodiaqem. A na Kodiaq dostaneš bez problému svých -10%. A to TSI je i přes větší váhu na stovce o vteřinu dřív. A pokud netrváš na výbavě, můžeš ho koupit v Ambition za 830, případně s LED světlama za 850. A pokud bys byl jó puritán, tak to 2.0TSI koupíš i v Active za 780.

Ale to jsou jen takové omáčky... pokud se ti Mazda líbí, tak si za ni holt trošku připlatíš, to není nic hrozného.

Kodiaq mě designem taky moc nebere, je na tom prostě vidět, jak už to je velká krabice... což je ale zároveň jeho výhoda - je to velká sedmimístná krabice.
Avatar - woody-alien
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 09:03
Jsem přesvědčen, že i přes značnou podobnost bude Karoq o dost hezčím autem, právě kvůli proporcím. Kodiaqů už i u nás jezdí jak nakáleno....a nevím jestli je to lokální, ale jak to tak pozoruju, zatím pro něj platí ty nejotřepanější vtipy. Blondýna co nevidí přes volant, sama v autě, dotykáč v ruce, žíznivá čára na rovinkách a sevřená zadnice v první zatáčce. Já vím, auto za to nemůže....
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 10:21
>:D >:D
>:D
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 10:27
Je to vedle služebních Octávek, dodávek a kamionů auto s největším výskytem otroubků, co nepochopili do dnešní doby systém zipu. Jen včera dva v pravém pruhu, upřený pohled před sebe a docvákávání na auta bez mezery. Sám za sebou udělali stau, když se cpali už půl kilometru před zúžením. ;-)
Avatar - woody-alien
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 11:23
Nejel jsi teď někdy přes novej most v Děčíně ? Jak začali s Vilsnickou spojkou (propojení přímo na státovku do ÚL), je tam ve směru na Ústí zúžení do jednoho pruhu. Kvůli tomu, jak skvěle máme zažitý zipování tam naistalovali ceduli "Zipujte až tady". :-)
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 11:26
>:-[] :yes:
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 10:42
No, asi máš pravdu... Jenže pokud si vybírám auto pro sebe, tak se mi musí i líbit, a tyto pocity se zatím, při pohledu na Kodiaq, u mě moc nedostavují :-)
Karoq je na tom o kus líp, uvidím, co se na tom změní pohled naživo. Kodiaku nedokážu "odpustit" a už jsem to i psal, ta strašně utopená kola v podbězích. Bije to do kukadel.
Avatar - woody-alien
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 08:26
Spousta SUV se dneska prodává ve 2WD (pokud vůbec 4WD nabízí ;-)), takže ten základ v Emotionu beru. Emotivní to moc není ale dobrej motor a nejnutnější věci "na přežití" to má...Dokonce i z venku ten základ vypadá velmi přijatelně a neřve na všechny už zdálky, jo, tady v tý díře měly být mlhovky ale nemám na ně. Je tu nicméně jedna "drobnost". Ty kola jsou děsivý, to už by byly lepší normální plecháče a dát na to poklice z Globusu sada za 400. >:-[] [odkaz]

Pro mě by byla první jakž takž přijatelná verze Challenge, ale vzhledem k tomu, kolik bylo Emotionů ve skladovkách a teď už není, tak se i ten základ zřejmě prodává.
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 12:12
Jasně, proč ne. Oželím adaptivní tempomat, couvací kameru (stačí senzory), 18" kola (původní 17" skončí jako zimáky a na léto dokoupím 19") 4WD.... Nepotřebuji nutně v autě pohon všech kol, nerybařím, nestanuji, není tak důvod vozit v autě dalších cca 80 kg.
V podstatě bych se bez debat "chtěl spokojit" s výbavou Attraction, protože v Challenge ještě něco chybí. No, a to už jsem na 712.000 Kč... Pro sebe jsem nikdy tak drahé auto nekupoval (je to cca stovku nad únosný rámec), takže je Mazda mimo hru. Hold na mě zbyde zase ta Honda :-)
Ta kola jsou děs, něco jak měly kdysi první a druhé RAVky >:D
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 03:38
Já mám už několikátou Mazdu v USA a tady podle mě nereznou. Žiju v oblasti, kde jsou dlouhé zimy plné sněhu, solí se tu, ale rez nevidím. Já třeba to auto nemám nikdy až tak dlouho, ale když jsem v servisu, tak schválně očumuju auta na zvedáku a ani u starších modelů rez moc nevidím. Teď mám auto v dílně kvůli opravě malého ťukance, který přežil bez zrezivění zimu mimochodem. Ten borec opravuje všechny auta, má skvělé hodnocení na internetu a já jsem na něj dostal u dealera kontakt, že je machr na Mazdy. I dnes tam měl tři, všechny zničené krupobitím. Až si půjdu vyzvednout auto, zeptám se ho, jestli Mazdy skutečně tak reznou. A ve čtvrtek tady přidám názor člověka, který jich opravil pravděpodobně stovky. Ale jinak lak je opravdu tenký, to musím souhlasit s ostatními.
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 06:37
Má opačnou zkušenost, jak jsem psal. Neopírám se o diskuze na netu, ale o vlastní zjištění. S novou Mazdou, jen u uvedené CX-3, dále s šetkami snad ve všech generacích. Nevím, jak na tom bude M6 vyrobená před třemi, čtyřmi lety, ale ty starší pěti let rzi moc neodolávají. Neříkám, že Ti auto po pár letech nutně shnije, jen mě zaráží - konkrétně u té CX-3, ta liška na podvozku a výfuku po roce provozu.
Jasně, pokud si člověk stále kupuje nové auto, pojezdí čtyři roky a dá ho pak pryč, toho to trápit nemusí, nic nepozná.
Chodím ke kamarádovi, který má servis. Docela jsem byl při pohledech na zvedlou M6 překvapený, s tím, že např. desetileté auto může mít díru v zadním podběhu.
Něco málo o tom bylo napsáno i na netu, nějaký kanadský server či co a Mazdu vyhodnotili tak, nam jse psal.
Nejsou to špatná auta, to bez debat, ale první, co bych řešil je důkladná antikorózní ochrana, za předpokladu, žé by auto mělo v rodině zůstat déle, než po dobu standardní záruky.
Avatar - woody-alien
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 08:51
Bez ohledu na to, jak moc škodlivá ta viditelná koroze je, to určitě nepůsobí dobře. Ale to není zdaleka výsada Mazdy. Hodně se v této souvislosti propírají Subaru, moje Grand Vitara vypadala zespoda po roce, jak když si ji vzal "do práce" Tizian >:-[] atd.

No a pak přijedeš na dvouletej servis s Golfem, zvednou ti ho na zvedáku a to auto je jak když právě sjelo z pásu. Nenajdeš na něm zhola nic. Tedy až na ty gumy, ty moc dobře nevypadaj. Ale to bude nejspíš stupněm výbavy. ;-)
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 10:25
Tohle nesmíš! To se psát nemůže takovéto věci! 8-s

Golf z dojčlandu nikdy nemůže být perfektní! :-!
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 10:34
Pro sekretářku ano. ;-)
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 10:26
;-)
Japonské přísloví" In God We Rust! :-! [odkaz] [odkaz]
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 10:35
A víš co? Máš pravdu, právě, že ten všemi kritizovaný koncern, je na tom o notný kus dále :-| Bohu žel, Bohu dík.
Avatar - woody-alien
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 11:14
Jako mě by to neodradilo, tak to prostě dodatečně pořeším, žádná trága....ale když ti např. v testu Subaru XV mezi řádky zmíní, že nové auto má zespoda kožich, kterej by mu Bystrouška záviděla, tak to prostě moc dobrá reklama není.
nové Mazdy mám rád
| 11. 7. 2017 12:22
Přesně, všechno se dá řešit, pokud je na to člověk připravený a ví, do čeho jde. U svého asiata jsem to taky preventivně udělal a zatím nikde ani náznak rudého moru.
U Subaru mě to překvapuje, ale na druhou stranu to jsou auta zcela mimo můj zájem. Neznám ani nikoho z okolí, kdo by Subu měl a mohl bych tak změnit názor. Vlastně jo, jedno bylo u kolegy z práce, ten Boxer diesel a šel z baráku, po té zmedializované aféře s motory. Dneska si člověk nevybere 8-s
Avatar - Beefcake
nové Mazdy mám rád
| 12. 7. 2017 21:41
Boxer diesel do r.v. 2011 je fail, potom vraj lepsie.
Ale k Subaru sa jednoznacne hodi benzin. Takze tam problem nevidim :-)
nové Mazdy mám rád
| 14. 7. 2017 01:24
V pondělí jsem napsal, že já osobně jsem u žádné své Mazdy v USA problém s rezivěním neměl a že se zeptám v servisu, až si půjdu vyzvednout auto. Takže borec (majitel autodílny, kde opravuje všechny značky, ne dealerství Mazdy) mi řekl, že Mazdy opravuje asi 7 let, opravil jich stovky a žádného problému s korozí si nikdy nevšiml. Koukal dost překvapeně, když jsem mu říkal, že hlavně v Evropě je tím Mazda proslulá. Přece se ta auta vozí až na výjimky všechna z Japonska, jak je možné, že reziví jen Evropě? Podotýkám, že žiju ve státě, kde sněží opravdu často a hodně.
nové Mazdy mám rád
| 14. 7. 2017 08:18
Taky mi to vrtá hlavou. Buď ta sůl, kterou se solí tady, není solí, ale nějakým jiným sajrajtem, nebo pro US trh používají jiné nástřikové materiály.
Ale fakt, nějaký kanadský server o Mazdě psal, jako o autě, top korodujícím. Nedaří se mi to dohledat. Jak jsem psal, ošetřil bych to po koupi dodatečně a no problemo.
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 15:45
nemá chybu ani v základe, uvádzacie ceny boli ok, teraz je to ko. Ako písal iudex, ak je niekto náročnejší, neuspokojí ho základ, ak nie je, zistí, že niečo podobné dostane za oveľa lepšie prachy. Džulieta a M3 majú niečo spoločné, ale zdá sa, že mazde to zatiaľ vychádza na rozdiel od alfy.
Avatar - Hammunasakra
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 15:52
Giulietta a M3 maj společný že to sou nadprůměrně postavený auta = takže dražší = takže prodeje nic moc

My radši nekvalitnější a levnější :yes: >:-[]

A samozřejmě motory objemu [odkaz] s turbem :yes: :-)
Avatar - twistedTSD
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 16:47
Obě jsou prostě předražená. I když u M3 to ještě chápu, protože se tahá z Japonska a pod kapotou nemá motor z Fiatu.
Avatar - Hammunasakra
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 16:59
Já to když už tak spíš víc chápu u Giulietty = starší konstrukce v tomhle případě znamená kvalitnější poctivější = dneska už se šulí víc

Motor z Apeninskýho poloostrova bejvaj taky spíš plus ;-)
perfektná, ale drahá
| 11. 7. 2017 10:23
Kolegyně si kupovala AR novou a přestože je fanynka, těžko se jí občas zkousává právě nekvalita.
perfektná, ale drahá
| 11. 7. 2017 10:36
ššššš! To se tu nesmí napsat že AR má problémy s qalitou. >:D
perfektná, ale drahá
| 11. 7. 2017 10:50
Mám doma jediné auto z koncernu VW a tím je poslední generace Leonu z prvního roku výroby s prokletým 1,4TSI.
Světe div se, ale kromě garanček na tom autě nebyla žádná závada a to jsem bral vůz v top výbavě, tedy se všemi serepetičkami.
Manželce se moc líbila Ma3, která mě jízdně i motoricky (silnější 2,0) dostala, ale dodací lhůty a cenová politika byla tehdy nesmysl. Skladově neměli nic, co bych chtěl.
Jinak Ma3 beru z pohledu auta jako takového za nejlepší běžný mainstream (asi spolu s Golfem).

Giulietta nejezdí špatně, ale před Ma3 bych jí přednost upřímně nedal.
Avatar - woody-alien
perfektná, ale drahá
| 11. 7. 2017 11:00
Ty voe, ty tak kecáš. Jen jednou jsem toho tvýho Lvíčka malinko chytnul pod krkem a kontrolka motoru mi málem vypálila sítnici. >:-[] ;-)
perfektná, ale drahá
| 11. 7. 2017 11:27
To byl zásah kuny (ne to D tam být nemělo) >:D
Avatar - woody-alien
perfektná, ale drahá
| 11. 7. 2017 11:29
Už jsem se chtěl urazit..... >:D
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 17:07
a je teda skutočne nadpriemerne postavená alebo je drahšia len preto, lebo sa ťahá cez celú zemeguľu? Aj síd má multilink a celkom dobré jazdné a úžitkové vlastnosti. Podľa mňa mazda funguje u ľudí, čo nechcú plebs (rapid, síd, megan), ale nemajú na prémiu, alebo ju nechcú.
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 18:57
okrem pocitu výnimočnosti tiež výrazne pomáha aj europskemu oku lahodiaci dizajn.
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 22:35
Nechci kecat ale nemontuje se M3 v Mexiku?
Avatar - Hammunasakra
perfektná, ale drahá
| 10. 7. 2017 22:54
To taky [odkaz] a taky v Číně a Thajsku
Volba znalců
| 10. 7. 2017 16:04
Obrovskou výhodou testované specifikace Mazdy 3 je zachování poctivé MECHANICKÉ parkovací brzdy! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Volba znalců
| 10. 7. 2017 16:28
No jiste, to je ten hlavni duvod, proc kupovat zakladni verze - moct si nekdy v zime, kdyz naaaahodou napadne snih a udrzi se az do konce sichty, nekde na parkovisti u Tesca zatahnout za rucku a myslet si, ze nejsem vidlak vod Liberce, ale Ari Vatanen. Ty svou blbosti fakt nezklames >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Volba znalců
| 10. 7. 2017 16:37
Divil by ses, kolik pravověrných řidičů (i těch, kteří myslí dopředu na hrozící budoucí drahé opravy) odmítá ten el. hnus s tlačítkem a elektromotorem! :-) A poctivá ručka s pákou ti umožní nejen blbnutí někde na parkovišti, ale v zimním provozu ti může doslova zachránit p.r.d.e.l.! (když s ní ovšem umíš, samozřejmě) :-!
Volba znalců
| 10. 7. 2017 18:13
Ano, ty pohadky o tom, jak nekdo zachranil pomoci rucni brzdu celou materskou skolku i s ucitelkou, jesm tu taky parkrat cetl, stejne jako ten blaf o tom, ze nedotacivy smyk je treba prevest pridanim plynu a zatazenim rucky na pretacivy >:D >:D >:D >:D Jojo, ja jsem v klidu, mel si ty svoje pitomosti dal, ja se ti budu dal smat a bude nam obema fajn :-) A ten argument s drahymi opravami do budoucna, no tak to uz fakt nepotrebuje komentar, fakt jen smajliky >:D >:D >:D >:D
Volba znalců
| 10. 7. 2017 19:44
Jen se směj z plných plic, když ti to udělá radost! >:-[] Ale zkus se někdy zeptat nějakého uživatele staršího Passatu s el. P brzdou, na kolik ho přišla oprava toho elektrického "zázraku". Ale před ním už se pak nesměj, protože bys mohl dostat pořádnou přes hubu! >:D
P.S. Němám nic proti el. P brzdě, pokud mi dá výrobce dotyčeného modelu jako zákazníkovi možnost volby (podobně jako třeba mezi manuální a samočinnou převodovkou). Pokud nedá, jdu prostě o dům dál. :-!
Volba znalců
| 10. 7. 2017 21:28
Skús sa na to pozrieť očami výrobcu. Čo ak je dopyt po el parkovaciej brzde ďaleko vyšší ako si myslíme my tu na fóre a zároveň pre pár akože nadšencov je pre neho nezmyslom túto srandu vyvíjať...
Volba znalců
| 12. 7. 2017 08:32
Sorry, o auta se zajímám velmi intenzivně, sleduju všechny hlavní české motoristické časopisy i nějaktoré německé a řadu autowebů, ale ještě NIKDY a NIKDE jsem nečetl jakýkoliv ohlas (ani novinářský, ani uživatelsko-zákaznický), který by nadával na to, že nějaké auto el. P brzdu NEMÁ!!! :-) Zato obráceně je to slyšet dost často! :-!
Volba znalců
| 11. 7. 2017 10:41
Každý má nějaký úlet, ty máš zjevně ruční brzdu. Já zase mlhovky, tempomat, zadní multilink.... >:D
Volba znalců
| 11. 7. 2017 19:16
S tempomatom súhlas, z môjho pohľadu jeden z najlepších pomocníkov...
Základ
| 10. 7. 2017 16:35
Klidně víc testů ve verzích, které se opravdu prodávají a denně je potkáváme v provozu! :yes:
Základ
| 10. 7. 2017 16:41
Tato žádost by ale neměla být adresována na novináře, ale na zastoupení jednotlivých firem (a zvláště pak do Škody Auto, ta je supernabušenými novinářskými auty proslulá). :-O
Avatar - _Karel_
Základ
| 10. 7. 2017 16:55
Já teda na prodejně škodovek potkávám běžně levné verze. Ale horší, než nevidět a koupit levnou verzi mi přijde nevidět a koupit výbavu, u které dopředu nemůžu zkusit, jak funguje nebo vypadá.
Avatar - iudex
Základ
| 10. 7. 2017 17:08
Máš samozrejme pravdu, skôr je problém v tom, že tie základné verzie majú iné dekory či materiály, prípadne namiesto príplatkových prvkov len prázdne plochy a to si pri fullke nevieš moc predstaviť; najprv si nadšený z nabitej predvádzačky a potom sklamaný zo základu, ktorý Ti príde. Výbava, ako zvonku, tak i zvnútra totiž dosť mení výzor a charakter auta. Takže je veľmi kvitujem tento test a palec hore Mazde, že mala odvahu dať do testu takúto holotu.
Avatar - _Karel_
Základ
| 10. 7. 2017 17:20
Jasně, ono to platí na obě strany, a proto jsem psal, že není problém najít v autosalonu Škody levnější verze, zejména levnějších aut. Kodiaqů asi ne, ale na druhou stranu je "nikdo" v základu nekupuje.
Základ
| 10. 7. 2017 21:39
Mně šel prodejce Fordu ukázat sociální verzi na dvůr, protože ji tam měli připravenou jako skladovku.
Základ
| 10. 7. 2017 17:44
mazda má tú výhodu, že aj tento základ vyzerá k svetu a mne osobne tam vadia len plecháče, inak vôbec nič.
vďaka za test základu
| 10. 7. 2017 17:15
som rád, že ste nahodili test základu aj keď privítal by som podrobnejší, napr. pokiaľ ide o motor, spotreby v rôznych režimoch, dynamika v rôznych podmienkach. Obyčajne sa základ zhodnotí, že na základ ok, ale z toho sa moc nedozviem. Za mňa po osobnej skúške tento motor stačí v pohode na normálne jazdenie se fším fšudy bez veľkých kompromisov. Niekto, kto bol zvyknutý na normálne atmo stokoňovky v C hečoch nebude sklamaný.
vďaka za test základu
| 10. 7. 2017 18:04
Osobne mi nejvice reknou prave testy zakladu. To, ze novinarska auta jsou nacpana nesmysly az po strechu, aby se v mnohych pripadech zakryl fakt, ze testovane auto je v podstate jen nalesteny prd, mi nikdy nevonelo...
Avatar - Emel
vďaka za test základu
| 10. 7. 2017 18:32
Já vidím jeden větší problém a to jsou velká kola na testovaných autech. To zásadně ovlivňuje vnímání jízdy.

Druhá věc je interiér... jestli se liší dle stupně výbavy, pak by bylo fajn mít v testu i ten základ - ačkoli, plastový volant, to už je možná trošku příliš, divím se, že se to ještě chce někomu vyrábět.
vďaka za test základu
| 11. 7. 2017 10:35
problém je aj to, že niektoré modely (baleno) vyzerajú v základe doslova hrozne a z vizuálu nadupanej verzie vôbec nedokážeš odhadnúť, aké strašidlo na teba skočí, keď nazacvakáš. Pri M3 to až tak neva, tam sú rozdiely subtílne.
Avatar - PepaJ
vďaka za test základu
| 21. 7. 2017 11:41
To Emel : Jako uzivatel posledni M3 po FC ..mohu rici,ze 17" by byl ideal jak pro sportovni svezeni tak komfortni svezeni..na tech 18" tkach a spatne silnici je zatim ten novy vuz troch nezvozni..auto je jeste tuhe a komponenty podvozku jeste nevymackane. Kazdych 100km se to nyni lepsi, tak uuvidime casem..pak napisi do recenze, jak se to zmenilo s pribyvajicimi km..
Avatar - 3_diamanty
vďaka za test základu
| 11. 7. 2017 09:35
za testy zakladnych motorizacii aj vybav som sa tu prihovaral uz niekolkokrat ... taketo testy povedia viac ako full house verzie presne tak ... lebo testovat vzdy len nejake najnadupanejsie verzie v plnke je ozaj pre bezneho zakaznika kusok scifi ... lenze nesmieme zabudat ze testy na nete su uz kusok taky virtualny svet... a tu platia uz ine pravidla... dodnes mi tu chyba test zakladneho ria ( este toho predosleho ) .. a ani lancer tu v zaklade nikdy testovany nebol.. a hadam ani corsa.. a asi najdeme aj mnoho dasich aut.. v podstate takmer od kazdej znacky okrem koncernu ktory tu testuju aj x krat v tej istej kombinacii...
Jezdí, troubí, vrčí i pobaví....
| 10. 7. 2017 17:33
No jo, ale netempomatuje a mlhu neproráží dedikovanými světlomety. Za 450t Kč se to upraví, ale to je už daleko za Ceed. :-O
Jezdí, troubí, vrčí i pobaví....
| 10. 7. 2017 19:00
hmlové svetlá sú najnaleštenejší prd v historii automobilizmu. neprinášajú ani "miligram úžitku".
Jezdí, troubí, vrčí i pobaví....
| 10. 7. 2017 19:41
Fakt je ten, že přední mlhovky některých aut jsou fakt dost slabé, ale ty zadní jsou vedelůležitou součástí výbavy vždy. Že je někteří blbci používají i při nesnížené nebo málo snížené viditelnosti, to už je věc druhá... :-O
Jezdí, troubí, vrčí i pobaví....
| 11. 7. 2017 10:44
Mně teda, jo, jsem slepýš, každá kandela popř. lumen se počítá. :-!
Pekné, ale ...
neregistrovaný "SR20"
| 11. 7. 2017 00:01
... vo vnútri mrňavé a navyše je drahé.
Avatar - 3_diamanty
Pekné, ale ...
| 11. 7. 2017 08:00
tak 3ka je uz predsa len je kusok vacsia ale 2ka co som skusal bola fakt malicka ... tam ma to az nemilo prekvapilo.... asi aj preto 2ku nikto nechce.. a predava sa fakt malo ... rovnako cena.. kupovat male auto za 15 tisic s nejakym tym priemerne vykonnym motorom a ozaj zadnou mega vybavou chce uz istu davku fandovstva a naklonnosti k znacke... uz som to spominal ze 3ka je fakt auto kde pod nejakych 16-17 tisic eur asi nepojdes a to stale nebudes mat ziadne delo.. mazda sa nam pomaly ale isto ruti do subpremie... pritom golfik za podobnu cenu vie byt nabuchanejsi vykonnejsi priestrannejsi proste je to tak... asi najviac ma ale na 2ke sklamal ten pristrojovy stit... vyzeral proste biedne.. a podobne ako pozerem je to aj na vacsej trojke... neviem ale je tento kokpit na styl taiwanskeho skutra nemusim... mam rad solidne masivne a dobre citatelne budiky .... povazujem to za isty stycny bod ktory je u mna vzdy zakladom ... samozrejme zbytok nema chybu ... kazdopadne ani mazda nie je dokonala... a kazdemu nemusi sadnut len preto ze je to mazda a kazdy ju tu vzdy chvali... 3ku som neskusal ale ten pohlad na budiky pri aute v tejto cenovke je pre mna opat smutny... rovnako jej vlnky zblnky linie mi nepridu uz dnes tak magicke ako pred 3 rokmi a tento dizajn uz akosi rychlejsie starne.. opat su v mode pekne hranatejsie tvary ... vidim uz aj par novych i30 v okoli a musim povedat ze tento styl dizajnu mi je proste blizsi.. aj ked auto to od mazdy lepsie tehcnikou urcite nebude... minimalne ale aspon dizajnovo uz mazda 3 v triede z mojho pohladu nedominuje ...

PS: na tu poznavaciu znacku nacapenu rovno cez masku ( pricom zakryva pol masky a takmer sa aj dotyka loga ) si na 2ke aj 3ke dodnes neviem zvyknut... asi som divny ale kusok mi to vizualne vadi ... vacsia 6tka pritom ukazala ze sa o da aj inak
Pekné, ale ...
| 11. 7. 2017 17:58
Dvojka není maličká, dvojka je malé auto. Stejně jako Fabia, nebo Fiesta, Polo, Corsa...
Porovnávej nižší střední s nižší střední. Že se prodává minimálně, to je pravda. Ta velikost předurčuje majitele....buď to bude auto rozvážkových služeb - na to Mazda nemá konfigurace ani dodací termíny, nebo auto pro soukromý použití - jenže v týhle velikosti vozu hraje roli každá tisícovka.
Jinak ovšem Mazdu 2 s Fabií vůbec, ale vůbec nesrovnávej. Je to rozdíl asi jako mezi Rokforem a Nivou válec... :no:
Avatar - palix
Pekné, ale ...
| 11. 1. 2018 10:58
Reagujem neskoro... Ale tento test si isto niekto prečíta aj o 5 až 10 rokov, keď sa bude rozhodovať pri kúpe jazdeného auta.
Mám Mazdu 3 - po facelifte (2017). To auto je dostatočne veľké - predtým som mal Astru G a Mazda 3 je podstatne váčšia - do šírky, aj všade inde. Mám 2 deti a nepotrebujem Octáviu kombi, aby som sa v pohode dopravil aj na dovolenku. V Mazde je isto viac miesta, ako v autách strednej triedy spred 10 až 15 rokov. Vo vnútri je z porovnateľných áut oveľa väčšia iba Toyota Corolla. Pri rovnakom rázvore má vzadu kráľovskú porciu miesta. Ibaže Mazda 3 a Corolla sú neporovnateľné autá. Mazda je tak trochu pre človeka, ktorý si chce užiť jazdu, Toyota pre povedzme niekoho, kto sa chce dopraviť pohodlne z bodu a do bodu B.
Nechápem dnešný trend pri posudzovaní áut poniektorými ľuďmi. Kedysi boli aj diaľničné koráby menšie ako dnešná nižšia stredná trieda. Vtedy to bolo OK, dnes nie. Asi naše nároky rastú. U mňa je auto nižšej strednej triedy plne dostačujúce pre všeobecné využitie!
Prístrojová doska s budíkmi vadila trochu aj mne, ale keď si človek zvykne, tak je to úplne v pohode. Digitálny otáčkomer je pomerne malý, ale je to vec zvyku. Teraz mi úplne vyhovuje.
Mazda pôsobí dosť športovo - zvonka, aj zvnútra + jazdnými vlastnosťami. Túto generáciu by som sa kľudne nebál označiť, ako následovníka modelu 323 F :). Kedysi som o 2. generácii 323F (úzke svetlá, bezrámové okná) sníval, ale vtedy bola finančne nedostupná.
Avatar - Wolfsteen
Mám ji
| 11. 7. 2017 10:06
Já mám 1,5ku sedan předfaceliftovou verzi, najeto 38500 km za dva a půl roku. Jako plus jednoznačně motor a spotřeba. Ano není to trhač asfaltu, ale brzda provozu rozhodně nejsem. Pro příklad jsem jel v neděli z Ostravy do Olomouce po dálnici celou cestu na hranici dálničního rychlostního limitu a dojel jsem za 5,6l/100.
Nevím, jestli nedošlo ke změně převodovky, ale moje auto při 130 km točí rovné 3000 ot/min. Více hluku od kol potvrzuji, ale to je pro mě asi jediné mínus, jinak nemám co bych vytkl. Doufám, že příští generace Mazdy 3 se Skyactive 2 bude opět moje :yes:
A ještě jedna věc, nepotkávám stejné auto na každém rohu, jak soused z Boleslavi >:D
Avatar - AUDIRS6
Audi A8 live !
| 11. 7. 2017 10:36
[odkaz]

sorry Mazda ;-)
Audi A8 live !
| 11. 7. 2017 11:28
JJ, S-Klasse i 7er může být z hlediska vzhledu v klidu ;-) Nejhezčí A8 zůstává druhá generace.
Avatar - Hammunasakra
Audi A8 live !
| 11. 7. 2017 11:51
I D2 mělo světlý chvilky [odkaz] :yes: ;-)
Avatar - 3_diamanty
Audi A8 live !
| 11. 7. 2017 11:59
tak najkrajsia je sice druha generacia A8... ale ked si tento novy kusok porovnas s dizajnom 7er alebo s medom bedom S klasse tak razom je tato nova A8 vedla nich krasavica :yes:
Pěkná recenze
| 12. 7. 2017 09:54
Tomu říkám dobrá recenze, díky za ní. Jinak co se týká porovnání s maloobjemovými motory, sám jezdím s Rapidem 1.2 TSI 66kw Focusem II 1.6 atmo a narovinu říkám, že celkově je příjemnější Fordí atmosféra až na spotřebu, tam vede TSI o 1,5l !!!

Bohužel turbodíra malých motorů je nepříjemná v mnoha případech
- popojíždění v koloně a ve městě kde auto nechce jet pod 1800 otáček a jestli je zaplá klimatizace je to už trystní
- v Beskydech, kde bydlím jsou občas opravdu prudké kopce a ostré zatáčky, 1.2 TSI není schopné tohle zvládat pod 1800 ani na dvojku, zejména s klimou auto prostě zhasne nebo se začne třepat. V extrémních případech nepomůže ani jednička.
- přívešný vozík, pokud jej naložíte nad cca 300kg, je problém snad se vším, s rozjezdem, pomalou jízdou do velkého kopce i couváním, TSI prostě na tohle není.

Proto vítám automobilky, které stále udržují v nabídce alespoň jednu atmosférickou motorizaci. Počínaje Korejci, přes Ford, Opel, Fiat až po Renault, Suzuki a skvělou Mazdu, díky za to!!!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku