Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ferdinand Porsche Festival 2008 již tento víkend

První zářijový víkend se na Liberecku uskuteční již tradiční největší setkání automobilů Porsche v České republice.
Zpět na článek
5. 9. 2008 08:06
5. 9. 2008 08:45
5. 9. 2008 09:02
5. 9. 2008 08:55
5. 9. 2008 09:02
5. 9. 2008 09:17
5. 9. 2008 09:23
5. 9. 2008 09:34
5. 9. 2008 09:17
neregistrovaný "Muf 911"
5. 9. 2008 09:30
5. 9. 2008 09:54
5. 9. 2008 10:10
5. 9. 2008 10:25
5. 9. 2008 10:31
5. 9. 2008 10:38
5. 9. 2008 10:43
5. 9. 2008 10:46
5. 9. 2008 10:51
5. 9. 2008 10:59
5. 9. 2008 11:05
5. 9. 2008 11:07
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:13
5. 9. 2008 11:21
5. 9. 2008 11:32
5. 9. 2008 11:37
5. 9. 2008 11:54
5. 9. 2008 12:00
5. 9. 2008 12:10
5. 9. 2008 12:01
5. 9. 2008 11:12
5. 9. 2008 11:20
5. 9. 2008 11:47
5. 9. 2008 11:04
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:08
5. 9. 2008 11:10
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:14
5. 9. 2008 11:11
5. 9. 2008 11:12
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:16
5. 9. 2008 11:23
5. 9. 2008 11:29
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:41
5. 9. 2008 11:00
5. 9. 2008 11:06
5. 9. 2008 11:02
5. 9. 2008 11:12
5. 9. 2008 11:17
5. 9. 2008 11:18
5. 9. 2008 11:24
5. 9. 2008 11:05
5. 9. 2008 11:06
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:18
5. 9. 2008 11:19
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:25
5. 9. 2008 11:34
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:39
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:43
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:39
5. 9. 2008 11:41
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:45
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:49
5. 9. 2008 11:44
5. 9. 2008 11:45
5. 9. 2008 11:47
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:49
5. 9. 2008 11:50
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:44
5. 9. 2008 11:46
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:51
5. 9. 2008 11:53
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:55
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:55
5. 9. 2008 11:55
5. 9. 2008 11:50
5. 9. 2008 11:13
5. 9. 2008 10:52
neregistrovaný "Muf 911"
5. 9. 2008 11:28
5. 9. 2008 11:32
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:33
5. 9. 2008 11:39
5. 9. 2008 11:41
5. 9. 2008 11:48
5. 9. 2008 11:52
5. 9. 2008 11:33
5. 9. 2008 11:47
5. 9. 2008 11:49
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:50
5. 9. 2008 11:54
5. 9. 2008 20:01
neregistrovaný "507--"
6. 9. 2008 08:49
neregistrovaný "507--"
6. 9. 2008 09:09
5. 9. 2008 11:57
5. 9. 2008 12:03
5. 9. 2008 20:22
neregistrovaný "507--"
5. 9. 2008 12:04
5. 9. 2008 20:23
neregistrovaný "507--"
5. 9. 2008 11:54
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 12:15
5. 9. 2008 12:22
5. 9. 2008 12:11
6. 9. 2008 19:42
neregistrovaný "507--"
8. 9. 2008 17:56
neregistrovaný "jirkabum"
9. 9. 2008 09:10
neregistrovaný "jirkabum"
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 08:06
Dotaz
Pokud toto čte nějaký účastník srazu Porsche- jak byste se dívali na účast Porsche Cayenne?
Jste plní žluči z toho, že Porsche dělá SUV nebo si uvědomujete, že by bez Cayenne byly Porsche jenom v muzeích?
Třeba bych dorazil, ale nerad bych nějaké poznámky... :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 08:45
Re: Dotaz
Šviháku, kamaráde, pokud se bude jednat o to tvé Cayenne, myslím že vše bude v tom nejlepším pořádku. Jinak ač jsou pepřáky ošklivá a závist budící auta, jsou o Porsche. O tom žádná. Takže jen hlupák a neznalec by mohl mít nějaké stupidní připomínky. Takže šviháku, pryč s předsudky, na blbce kašli a vyraž na sraz. ;-)
Avatar - T613
5. 9. 2008 09:02
Re: Dotaz
Cayenne je škaredé auto.. ale má hodně velké kouzlo
Avatar - T613
5. 9. 2008 09:02
Re: Dotaz
jen jeď.. "nepravých" Porsche je. Namátkou 914, 924,944,928,968, Boxster, Caymann, Cayenne. Podle těch nejortodoxnějších je i 911 "nepravé" Porsche. :-) Takže vem si něco na utření rozbitých vajíček a rozplácnutých rajčat a vpřed! ;-) :yes:
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 09:17
Re: Dotaz
Hlavně ať dá švihák pozor na bursíka s kateřinou. Chystaj se narušit poklidný průběh celé akce a primárně se prý zaměří právě na velká SUV s rbem ve znaku... >:-[]
Avatar - T613
5. 9. 2008 09:23
Re: Dotaz
o celé SZ mám své mínění - nepublikovatelné
neregistrovaný "Muf 911"
5. 9. 2008 09:17
Re: Dotaz
Přijeď! Je fakt, že jsme Cayenne ještě dosud neměli, ale aspoň se seznámíš s historií automobilky a s pár lidmi, co mají porsche jako svůj koníček spíš než dopravní prostředek.
Možná se najde pár lidí, co se jim Cayenne moc nelíbí, ale faktem je, že je to velmi úspěšné auto a do historie značky se určitě zapíše po boku takové 928ky, která ve své době taky vybočila z tradice malých jednoduše vybavených sporťáků.
Před lety jsem dokonce zaslechl povzdech pana Bumby (pořadatel), že se nikdy neukázal nikdo s Cayennem - úvaha byla taková, že tahle auta si lidi kupujou pro něco jiného, něž aby se stala jejich vášní. Snad se to tedy změní...
Muf
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 09:30
Re: Dotaz
Díky, Mufe, to potěší! Tak já promluvím se ženou, aby mě dnes pustila (nebyl jsem týden doma). Chtěl bych vidět tu spanilou jízdu.
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 09:48
musím se něčím skromně pochlubit
Na prestižních stránkách superbuytires.com se objevilo první české Porsche. Moje! [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 09:53
Re: musím se něčím skromně pochlubit
Teda ty jseš ale vejtaha... ;-) Sice se mi ty tvoje Stilleta ani trochu nelíbí, nicméně i tak ti musím pogratulovat. Co tě napadlo to posílat zrovna na tenhle americkej server? Chceš se těch kol snad zbavit?
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 09:59
Re: musím se něčím skromně pochlubit
Já tam posílal i Avantime, i Range Rover, ale žádný nezveřejnili. Cayenne konečně ano. A vytahuju se, mám proč! >:D :yes:
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 10:16
Re: musím se něčím skromně pochlubit
Počkej až já tam pošlu stodvaciášek na hlínách... To bude teprve masírka... >:-[]
Avatar - Martin911Turbo
5. 9. 2008 09:48
Cayenne
Šviháku, radši bych se poptal zda bude Cayenne vítán (u mě dobrý však víš co jsem psal) ale minulý rok v Liberci, bylo důsledně upozorněno cituji "nákláďákům Cayenne je vstup zakázán" byl jsem tam kdysi ještě než jsem měl Porsche 944 S2 a dost mě zamrzeli i posměšky majitelů 911 na řadu 924, 944, 928, 968... takže tak. Tento víkend tam bohužel nebudu, příští rok na 100% Porsche zdar, zdar, zdar
Rozbalit vlákno
87
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 09:52
Re: Cayenne
Dnes tam pojedu. A ten kdo řekne, že je to náklaďák, tak mu nabídnu, že mu někdy odvezu ledničku nebo televizi...
Já na Cayenne koukám jako na zachránce značky, a tak by ho měl vidět každý kdo má místo srdce Porsche. Prostě pro jeho čest musím dnes něco udělat... ;-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 09:54
Re: Cayenne
Rozhodně se nenech odradit. Lidé označující Cayenne za náklaďák tím jen dokazují, že se v něm v životě nesvezli...
Avatar - T613
5. 9. 2008 10:10
Re: Cayenne
až já tam přijedu ve svém Sd.Kfz. 184 Ferdinand, tak běda tomu kdo bude mít blbé dřisty, že to není Porsche! >:-[]
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 10:16
Re: Cayenne
T613- mám SPZ 0507, to je tvé číslo. Dej nějakej odkaz, kde je možno si tvůj skvost (skvosty?) prohlédnout...
Avatar - T613
5. 9. 2008 10:25
Re: Cayenne
třeba tady [odkaz] , ale jeden kousek je vystaven v ruském tankovém muzeu Kubinka [odkaz] . A druhý je vystaven v americkém Aberdeen [odkaz]
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 10:27
Re: Cayenne
Ale to já znám, jen jsem už věřil, že ho máš někde po dědovi ve stodole! ;-)
Bojová technika byla velkým koníčkem, včetně modelů...
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 10:31
Re: Cayenne
Jo mám doma fajnou sbírku 1:48... ;-)
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 10:35
Re: Cayenne
Letadel mám 300, tanků 20. Spousty modelů, minimálně jednou tolik jsem už dal pryč...
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 10:38
Re: Cayenne
Já tedy sbírám modely bojové techniky. Mám toho asi 45 kousků. Tvých 350 modelů by nebylo kam dát... ;-)
Avatar - T613
5. 9. 2008 10:43
Re: Cayenne
tak mít německý tank tak si gratuluju. Sám asi víš, že jinak koupit funkční sovětská téčka, otéčka a bvp není zas problém, ale kdo by to živil 8-s >:D
Kdyby tak bych šel do koupě BAZ 5922 a pak šel s Navtechem na ryby >:D [odkaz]
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 10:46
Re: Cayenne
>:-[] >:D >:D :yes: :yes: berete mě s sebou do party?
Avatar - T613
5. 9. 2008 10:51
Re: Cayenne
jasně.. já budu mít na udici lahváče, bo ryby nejím >:D
Ale už vím kam se bude ubírat můj Ruský obr, když mi Automobil tak sprostě ukradl Zily >:-[]
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 10:54
Re: Cayenne
Můj dlouholetý plán je: až koupím dům, dětem dám na zahradu tank. Jen tak, na hraní. Vždycky jsem chtěl mít svůj tank...
Konečně jsem potkal podobný blázny! >:D
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 10:59
Re: Cayenne
Tank se špatně převáží, já bych raději tančík. Vyráběl se u nás před válkou tuším že v britské licenci. Byl malý, skladný, těžký asi jako tvůj Cayenne a vypadal roztomile. Děti by z něj byly celý paf... :-)
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:02
Re: Cayenne
Chtěl bych T34 nebo klidně BVP- můj bratranec, přímo jmenovec, je u vojenské zálohy, a řídí BVP. Při dnech v Lešanech s ním jezdí. Opravdu se dá něco sehnat, ale stojí to čím dál více peněz...
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:05
Re: Cayenne
svého času měly tanky v jednom bazaru někde u Hradce Králové. Hlavně tam měli vojenské Tatry, Zily a Uraly >:-[]
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:07
Re: Cayenne
A stal tam i Mig pokud si dobre pamatuji ;-)
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:12
Re: Cayenne
Kamarád z Mariánek, nějakej Petr Zeibert měl Mig 15 a Delfína. Ukradl mu je pan Tarantík z Plzně do svého muzea. Když Petra zavřeli (na letišti v Líních kradli přídavné nádrže), tak mu je nechal odvézt...
Dnes je Petr duševně mimo, nedokázal jsem mu pomoci, bylo bohužel pozdě.
Petr byl vojenský nadšenec, vyhledával a vykopával vraky letadel, a tak jsem se na několika vykopávkách podílel. Krásné vzpomínky.
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:13
Re: Cayenne
Chudák Peťas. Co ho takhle zničilo? :-|
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:17
Re: Cayenne
Byl stále dítě. Měl své sny. Pak se oženil, měl dítě, ale pořád byl sám dítě. Žena ho opustila, a pak... Po letech jsem ho potkal. Zavolal mi, že spadl s letadlem, a leží ve Střešovicích v oddělení pro válečné veterány. Ležel tam, ale v oddělení pro blázny...
Pak jsem se setkali v Praze, ale byl pod nějakými prášky. Dnes o něm nic nevím, nevím jestli žije... ;-\
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:21
Re: Cayenne
Chudák, to je smutná historka... :-|
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:28
Re: Cayenne
Spolu jsme objevili a vykopávali Republic P47 D Thunderbolt, sestřelený při útoku "kotlářů" na letiště Skláře v dubnu 1945.
Byli jsme i první u vraku letadla pod Dyleňským vrchem- Thunderstreak. Bylo to za studené války, kdy tam dva tyto stroje havarovaly. Až po revoluci se tam mohlo, 100 metrů za čárou...
Vykopali jsme kompletně motor. Ale druhý den zmizel! Někdo nám ho ukradl! Po letech se motor objevil záhadně v muzeu ve Kbelích. Ale já mám od něj veškeré výrobní štítky, a vše mám krásně nafocené...
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:32
Re: Cayenne
čoveče šviháku, k čemu všemu ses ty v životě nedostal... to já vykopal tak akorát u babičky na zahradě velkou řepu... >:D
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:34
Re: Cayenne
Vidíš- řepu já nikdy nekopal! ;-) >:D
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:37
Re: Cayenne
Já zas nikdy nevykopal imperialistickej tryskáč anebo P47... ;-)
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:54
Re: Cayenne
Nesestřelili je? Vím že nějaké F-84 naše MiGy-15 po krátkém souboji poslali k zemi
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:57
Re: Cayenne
Nebyl to souboj. Jakmile F-84 narušily vzdušný prostor ČR (což dělaly často), odstartovaly dva Migy 15...
Jeden F-84 zavadil o strom, pilot se katapultoval, a letadlo spadlo. Druhý pilot se lekl, myslel, že je kolega sestřelený, tak se katapultoval taky. Letadlo spadlo...
Migy na místo dorazily až když byli piloti na zemi...
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 12:00
Re: Cayenne
zajímavá historka. Nicméně i já slyšel něco o sestřelených sabrech...
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 12:02
Re: Cayenne
Sabre v ČR není žádná. Ale Saaby přistály snad ve Kbelích nebo na Ruzyni, už nevím...
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 12:07
Re: Cayenne
22.10.1959 (čtvrtek) havarovaly dva Lockheed F-84F-40 Thunderstreak JaboG 34 - Jagdbombergeschwader 34 "Algau" v Memmingerbergu Luftwaffe (Memmingen - Dinkelsbuhl - Frankfurt/Main - Bitburg/Eifel - Zweibrucken - Heidelberg - Rottweil - Memmingen) u hory Dyleň. Pilot jednoho letounu (DD-107, cn 51-9517) StUffz Helmut Kraus (29 let) a druhého letounu (DD-108, cn 52-6546) Uffz Rolf Hofmann (23 let) vzlétli v 9:16. V 9:50 se Hofmannovi porouchalo zařízení na kyslík, Kraus převzal vedení, snižoval výšku z 11 000 do 7 000 m a rozhodl se k návratu. Oba přeladili radiokompas na "domácí" frekvenci 284 kHz. Bohužel na stejné frekvenci vysílá i Grafenwohr u Weidenu. Při velmi špatném počasí se plně spoléhali na radiokompas, který se však naváděl na Grafenwohr. V 10:24 narušili československý vzdušný prostor ve výšce 5 500 m. K narušitelům byl vyslán MiG-19P a 2 MiGy-17PF. V 10:28 čs. vzdušný prostor sami opustili. Českým stíhačům se nepodařilo narušitele zachytit. V 10:33 letouny opět přeletěly čs. hranici, tentokrát na velmi malé výšce v domnění, že provádějí přiblížení na přistání. Hned poté oba letouny havarovaly v lesnatém terénu v prostoru kóty 739. Piloti se v poslední chvíli katapultovali. Oba byli zadrženi a vyslýcháni, 2.12. byli propuštěni a vyhoštěni jako nežádoucí osoby. Německá strana se oficiálně omluvila a uhradila veškeré vzniklé škody vyčíslené na 711 140 Kčs.
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 12:10
Re: Cayenne
teda ty máš inforamce kámo!!
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 12:15
Re: Cayenne
Já to jedno letadlo mám doma, pod postelí, ve skříni... Asi 20 kg "pokladů"... ;-)
Avatar - T613
5. 9. 2008 12:01
Re: Cayenne
možná to bylo někde jinde. Přeci jen 50.léta byla horká
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:12
Re: Cayenne
Mezi Jičínem a Novou Pakou je také jeden fajný bazáček. Tatro až pojedeš na tu dovolenou stav se tam... ;-)
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:20
Re: Cayenne
Jak pojedu na dovču tak mám v plánu jen jednu zastávku. A tím je hrad Houska ;-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:47
Re: Cayenne
Tohle zas není tak daleko.
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:04
Re: Cayenne
Tancik >:D Idealni do mesta pro zenu- pocit naprosteho bezpeci jak s vlozkami ( jen nevim jak by to bylo s pocitem naprosteho sucha) ;-\ . Muj nazor na Cayenne je znamy a nehodlam ho menit- nevidim pro to duvod
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:08
Re: Cayenne
No já jeden důvod znám. Jsou to naše ženy a ten jejich pocit bezpečí sucha a jistoty... >:-[] Kterej jim Cayenne zaručí i v dobách, kdy zrovna nemají vůj cyklus... >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:10
Re: Cayenne
K tomu aby jsi jim zajistil tyhle pocity nepotrebujes prznit znacku proslulou vyrobou sportaku- mas na vyber i jine znacky
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:14
Re: Cayenne
Ale ženy chtějí být stylové... ;-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:11
Re: Cayenne
Jenže to já bazarnický kovboj, kapesní lhář a celkově nevyzrálá osobnost nemohu něžnému pohlaví nabídnout. Jediné co bych jim poskytl jsou pocity nebezpečí, mokra a nejistoty ve stodvaciášku. V době studených rán pak také možná nastydlý močák... ach jo. :-(
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:12
Re: Cayenne
Kdyby jsi mel aspon Garde nebo Rapida :-!
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:16
Re: Cayenne
To je na mě už moc vysoká liga... :-!
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:23
Re: Cayenne
lepší je ten kabroš od metaluxu :-!
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:29
Re: Cayenne
Ten se snad v CR ani nevyskytuje ne?
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:00
Re: Cayenne
Apropos šviháku, jak to teda vidíš na ten příští týden s hospodou?
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:05
Re: Cayenne
Pierro, žena mě do hospody nepustí, sejdeme se někde venku, hlásili tropické počasí, ale asi mysleli tropické deště... >:D
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:06
Re: Cayenne
šviháku, snad se mnou nechceš korzovat jak s manželkou po ulici?? >:D Ženy se neptej, já se té své také neptám, zda mě pustí na pivo, bo by mě pustit nemusela... >:D A další věc je, jak tě člověk v tom mumraji pražském vlastně pozná?
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:02
Re: Cayenne
Hlavně když bude ruskej, tak mu nedávej americké znaky, jak to udělal jeden magor se svým BVP, který se pak vystavoval v TV Noha. Není nic odpornějšího než BVP-1 s americkou vlajkou 8-s To není nic proti Amíkům, stejný názor bych měl i kdyby to bylo opačně ;-)
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:03
Re: Cayenne
Nene, na tank si dám své erby a nápis švihák lázeňský. Dovnitř si dám kožené sedačky a televizi... >:D
Kdepak, taky mám rád originální stav!
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:12
Re: Cayenne
jako je tento? [odkaz]
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:17
Re: Cayenne
co máš v erbech kámo?
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:18
Re: Cayenne
[odkaz] tady ho máš velký jako pr.. ;-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:24
Re: Cayenne
Nějaké stříbrno červené pruhy? Zas tak dobře to vidět není, navíc na erbu chybí řada věcí..
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:05
Re: Cayenne
Já nesnáším tanky natřený na růžovo... 8-s resp. nesnáším ty pseudoumělce co takhle zprasej kus historie... 8-s
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:06
Re: Cayenne
Ale v 89 to bylo celkem s tou ruzovou vtipne
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:19
Re: Cayenne
Mne se to libilo- byl to pro mne jasny symbol
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:25
Re: Cayenne
já nemám rád prznění a znevažování válečných památníků ať už jsou od kohokoliv. Mi to vtipné rozhodně nepřijde. Proto jsem rád, že ostravské T-34 zůstalo i přes dávné snahy pořád u Sýkorova mostu, tam kde patří :-!
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:34
Re: Cayenne
Hele v Ostrave v pohode o tu se pokud vim bojovalo mezi Rusy a Nemci ale v Praze moc Rusu v bojich nebylo ( mimo Vlasovcu) tak proc stavet pomnik tanku c23 ktery se vlastne nicim nevyznamenal
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:37
Re: Cayenne
Darth Vader, v Mariánkách máme plnej hřbitov hitlerovských vojáků, co takhle některé hroby rozkopat, odstranit, a zbytek hodit na růžovo? Taky tam nebojovali, ale umírali v nemocnicích...
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:39
Re: Cayenne
Mrtve bych nechal na pokoji ale fakt mi rekni proc v Praze stal Rusky tank?
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:41
Re: Cayenne
Protože je Praha na ruské tanky zvyklá... ;-) >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:43
Re: Cayenne
Ja si na ne nikdy nezvykl a to jsem ve vesnici vedle nas meli velkou ruskou posadku :no:
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:39
Re: Cayenne
Ten první co přijel do Prahy to chytil. Tak tam dali na paměť osvobození tenhle ten. Zasloužil si příjemné místo v muzeu, kterého se mu po několika přemalováních i dostalo... :-|
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:41
Re: Cayenne
Myslis tim malym protitankovym delem co na nej fasisti vytahli ze zadni ulicky jak nas ucili v na prvnim stupni ZS soudruzky ucitelky a jak bylo psano v citance?
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:43
Re: Cayenne
Děláš předvolební kampaň pro ODS? Nejsi doufám ten, co hledá vše špatné v minulosti, a nemyslí na budoucnost...
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:45
Re: Cayenne
Ne ale proste tu povidku si nejak pamatuji nechapu proc. Ale ja proste tvrdim jednu vec postavme tank kde se skutecne bojovalo. A mrtvi byli vsude takze sve hrbitovy maji mit a na nich klid a mir at byli z jakekoliv armady
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:49
Re: Cayenne
klííííííd, nebo tě příští tejden v hospodě pěkně vožeru... >:-[]
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:44
Re: Cayenne
I malé dělo dokáže při správném použití udělat paseku. Abramsů na iráckých "hřbitovech" je ;-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:45
Re: Cayenne
Hodně. Ideální je střílet na podvozek a počkat až vyleze posádky. Popřípadě tank zapálit.
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:47
Re: Cayenne
Kua Brute nehrej si s tim nozem >:D
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:49
Re: Cayenne
ještě někomu ublížíš! Julius Ceasar (Asterix a Obelix a něco) >:D :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:50
Re: Cayenne
a Caesar tusim
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:44
Re: Cayenne
Já mám pocit že to nebylo dlo, nábrž tzv. Panzerfaust. Liově také pancéřová pěst...
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:46
Re: Cayenne
Sezen si starou citanku a zjsiti ze tam je psano - fasiste na mne vytahli male protitankove delo zasahli mne ale ja je jedinym svym vystrelem znicil
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:51
Re: Cayenne
To byla pohádka pro děti. Ve skutečnosti fašisté používali právě tyhle panzerfausty. Ve městě to bylo ideální pro ničení tanků. Přece jen protitankové dělo, byť i to malé bylo poněkud těžké a neskladné... ;-)
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:53
Re: Cayenne
Cituji literaturu kterou nam naridilo cist Ministerstvo skolstvi CSSR- chces snad zpochybnovat objektivnost a pravdivost v ni uvedenych informaci ;-)
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:54
Re: Cayenne
PS: a dnes žijeme ve faktech? Ale plošim tebe.... >:D
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:55
Re: Cayenne
Ja nevim ja uz do skoly nechodim tak nevim co jim ted liji do hlavy
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:50
Re: Cayenne
vzhledem k tomu, že půlka kraje lehla popelem dá se říct, že se tu bojovalo >:D
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:07
Re: Cayenne
Sochař Černý, ta hospodská fetka- musí si dát bacha, aby mě nepotkal. P.r.d.el bych mu nakopal na růžovo. Takhle prznit pomníky, vždyť to neděláme ani Němcům!
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:13
Re: Cayenne
já moderní umění nechápu vůbec, takže :*)
neregistrovaný "Muf 911"
5. 9. 2008 10:52
Re: Cayenne
Cože? Kde to bylo? To je blbost, nevěřím... 8-s
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:28
Cayenne
MTX Favorit??
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:32
Re: Cayenne
NN existovalo i Garde nebo Rapid Cabrio urcene pro Anglii ale tusim se tahle uprava delala primo v Anglii
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:33
Re: Cayenne
A víš že máš pravdu?? Vypaadlo to líp jak ten Favorit, akorát v čechách si myslím není ani jedno... :-|
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:39
Re: Cayenne
byly dvě verze:
MTX ta byla myslím z let 88-90 [odkaz]%20History/Sk… />a pak druhá, britská [odkaz]
česká byla co se týče estetiky určo lepší
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:41
Re: Cayenne
Tak tenhle škodylak je vážně hustej... ;-)
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:48
Re: Cayenne
nádhernej.. škoda, že už Škoda nemá na tohle "koule" ;-\
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:52
Re: Cayenne
taky si říkám... :-(
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:33
Cayenne
A víš že máš pravdu?? Vypaadlo to líp jak ten Favorit, akorát v čechách si myslím není ani jedno... :-|
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:45
Mattel 507
To není náhoda. To je můj fun club! [odkaz] ;-) >:D
Rozbalit vlákno
19
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:47
Re: Mattel 507
hezký >:-[] :yes:
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:49
Re: Mattel 507
Asi sem dam vecer taky fotky co jsem nafotil a na nich manzelcino auto at mne taky pochvalite :-!
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:50
Re: Mattel 507
taky máš značku odkazující na Mattel klub? :-!
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:52
Re: Mattel 507
A co vlastně znamená to číslo 507? Nějak neznám, nechápu.
Je dobré se každý den dozvědět něco nového. Horší je každý den na něco zapomenout... ;-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 11:54
Re: Mattel 507
jednalo se o jednoho malého, nicméně velice sprostého a nevychovaného kolegu, co se tu na diskuzi vyskytoval pod nickem 507... ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 9. 2008 20:01
Re: Mattel 507
Velice sprostého? Velice sprostý si ty. Já fakt nechápem ako je možné, že mi napíšeš urážku a keď na to adekvátne odpoviem, tak sa hneváš. Ešte by som to pochopil s tým, že sa smeješ na tom, ale tebe to fakt rozculuje. Takže sporstý si tu jedine ty.
neregistrovaný "507--"
6. 9. 2008 08:49
Re: Mattel 507
A vôbec nechápem ako si môžeš myslieť, že som sem prišiel pre inkognito totožnosť. Tieot kecy opäť potvrdujú tvoju mentalitu v tomto veku. Si skutočne neuveriteľne hlúpy. Až si si nevšimol, normálne tu so mnou diskutovali, hovorili dokonca, že o autách niečo viem, tak aká inkognito totožnosť pre dokázanie, že nie som ten hlúpy. Si veľmi hlúpy.
Avatar - T613
6. 9. 2008 09:09
Re: Mattel 507
když mu napíšeš ještě 3x tak se ti uleví >:D
Avatar - T613
5. 9. 2008 11:57
Re: Mattel 507
To je jeho odkaz na BMW 507 ;-)
Avatar - Dylan McKay
5. 9. 2008 11:59
Re: Mattel 507
507, ten nick si pamatuju! No tak na jeho počest! Já s ním asi problém neměl, nevím...
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 12:03
Re: Mattel 507
asi jsi si s ním nikdy doopravdy pořádně nepopovídal... >:-[]
neregistrovaný "507--"
5. 9. 2008 20:22
Re: Mattel 507
Som mnous si už mnoho ľudí normálne popovedalo. Aj s tebou. Viz Delta. Zato ty si ma vždy začal urážať, tak ako chceš, aby som aj normálne s tobou hovoril. To mi vysvetli. Ale fakt-daj mi priamo na to normálnu odpoveď, prosím.
Avatar - T613
5. 9. 2008 12:04
Re: Mattel 507
to bude tím, že si sem nepřispíval.Jeho otázky typu "Prečo Ceed, keď možem mať Octaviu" Jsou legendární >:D
neregistrovaný "507--"
5. 9. 2008 20:23
Re: Mattel 507
Prečo Cee´d a nie Octaviu?
Príklášluješ to, ale nejde ti to. Nie, že by som za cenu Cee´da mal Octaviu.
5. 9. 2008 20:35
Re: Mattel 507
Vítej! Konečně si se vrátil!

Du vám takle po lese najednou první králík
jen se na mě podíval hned se začal smát

.....druhej králík...

.....třetí králík...

.....čtvrtej králík...

.....pátej králík...

Copak sem tady jen pro srandu králíkům
všechny je zabiju udělám v rendlíku

V rendlíku na másle anebo na smetaně
tim to všechno hasne se-ru na ně.
neregistrovaný "Darth_Vader"
5. 9. 2008 11:54
Re: Mattel 507
Zena na xE507xx
Avatar - T613
5. 9. 2008 12:11
ČSLA vs USAF
Podle všeho poslal MiG-15 americký F-84 k zemi v roce 1953 někde na Domažlicku

"Těmto letům za „železnou oponu“ učinil 10. března 1953 přítrž první poválečný sestřel amerického letounu v prostoru merklínského rybníka na západ od Plzně. Provedl ho poručík Jaroslav Šrámek a sám ho takto vylíčil:
„Byl letový den, při kterém jsme spolu s poručíkem Forstem plnili úkol slétanosti a typových ztečí v prostoru Přeštice-Stod -Merklín. Byli jsme ve výšce kolem 4 tisíc metrů při dobré viditelnosti. Pojednou jsem zahlédl dvojici letounů, která se k nám blížila z levé strany, a to asi ve výši dva a půl tisíce metrů.

Zpočátku jsem přesně nerozeznal typ letounu, ale migy to rozhodně nebyly. Když doletěly blíž, byla vidět rovná křídla. Myslel jsem si, že to jsou Jak-23, které tehdy lítaly v Chebu. Ale když přilétly ještě blíž, poznal jsem, že jsou to Thunderjety.“

Šrámek situaci nahlásil řídícímu létání a zároveň i to, že na ně útočí. V rádiu prý bylo nejdříve chvíli ticho, ale potom následovaly instrukce, jak zteč provést.

„Tyto povely proběhly během dvaceti vteřin a v té době se dostaly nepřátelské letouny těsně pod nás. Dosud nás ještě neviděly, protože jejich let směřoval buďto na letiště, nebo na město Plzeň.

Provedli jsme zatáčku doprava, takže jsme se dostali za ně, a v ten okamžik nás zahlédly. Začaly se bránit. Vedoucí provedl ostrou zatáčku doleva, vedený ostrou doprava. Drželi jsme se vedoucího.

Vzhledem k tomu, že byly vlastně všechny výhody na naší straně, tzn. první jsme je viděli, měli jsme převahu výšky, kterou jsme mohli okamžitě proměnit v rychlost, netrvalo to dlouho a dostali jsme se do východiště zteče. Po napnutí a vymanévrování kanónů stiskl jsem spoušť. Jenže - závěry šly dopředu a nic.

Zapomněl jsem natáhnout podruhé, mezitím jsem trochu vyjel, ale znovu jsem se dostal nad něj. Druhá dávka šla do prostoru křídla, po které se americký stíhač otočil a zatáčkou klesal dolů. V této fázi jsem zvedl letoun nahoru a sledoval, co bude dělat. Porouchané řízení neměl. Otočil směrem na jih a začal utíkat. Pro mne nebylo nic snazšího než dát se za ním. Přiblížil jsem se k němu na vzdálenost kratší prvního pokusu, takových 300 metrů, a druhou, správnou dávkou, jež zasáhla trup, se z letounu nejdříve vyvalil černý dým a vzápětí plameny.“

Když se v příštím roce podařil obdobný sestřel poručíku Zdeňku Volemanovi, bylo protistraně jasné, že čs. letectvo je vybaveno výkonnou technikou a nebude již možné jednoduše narušovat vzdušný prostor republiky."
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 12:20
Re: ČSLA vs USAF
Zajímavé. To budou asi ty případy o kterých jsem také už někde četl...
Avatar - jurajos
5. 9. 2008 13:54
Re: ČSLA vs USAF
Nejak len nerozumiem preco by dve US stihacky leteli na Plzen? 8-s
Avatar - T613
5. 9. 2008 14:02
Re: ČSLA vs USAF
Navigační chyba? Provokační let => zkouška PVOS ČSSR
edit: těch střetů bylo po vícero. V osmdesátých letech napumpoval nad Šumavou hlídkující L-39 Albatros pár střel do amerického bitevního vrtulníku AH-1 Cobra, který se pak poškozený stačil stáhnout nad Bavorsko.
Taky je často popisován případ, kdy jižní hranici často narušoval cvičný letoun PC-7 rakouského letectva. Ten pro změnu naháněly naše Mi-24. Mám knížku kde ti piloti popisují, že pár dnů je ta hra na kočku a na myš bavila, ale pak je začal prudit tak se rozhodli, že ho sundají. Ale rakušák když zjistil, že letí o jednu "24" navíc tak se rychle zdekoval na Rakousko a už ho tam nikdo neviděl.
Avatar - jurajos
5. 9. 2008 14:43
Re: ČSLA vs USAF
A to sa dialo len jednym smerom? :-O
Avatar - T613
5. 9. 2008 14:52
Re: ČSLA vs USAF
testování PVOS se dělo na obou stranách. Myslím, že dokonce nad Bavorskem došlo k souboji mezi našimi Migy (tuláky) a USAF. Nebo naši frnkli dřív než dorazili? už fakt nevím.
Ale je pravdou, že USA ztratilo během provokačních letů dost letadel a posádek. Východní blok se s tím nepáral.
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 14:45
Re: ČSLA vs USAF
vrtulníkáři z obou stran se rádi navzájem provokovali...
Avatar - T613
5. 9. 2008 14:52
Re: ČSLA vs USAF
a taky stíhači a ponorkáři. Ostatně ty souboje trvají dodnes
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 14:54
Re: ČSLA vs USAF
a bude jich za součané mezinárodní situace jen a jen přibývat...
Avatar - T613
5. 9. 2008 15:00
Re: ČSLA vs USAF
zas takové to nebude ;-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 15:04
Re: ČSLA vs USAF
No já myslim, že přelety bombardérů a ponorky - tady to zase mezi amerikou a Ruskem jiskří...
Avatar - T613
5. 9. 2008 15:10
Re: ČSLA vs USAF
jen normalizace stavu věcí :-)
Avatar - Pierro
5. 9. 2008 15:18
Re: ČSLA vs USAF
Jo jo, síly se pomalu ale jistě vyrovnávají...
Avatar - Dylan McKay
6. 9. 2008 19:29
To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Nadšení a zklamání. Tak lze nazvat moji účast na tomto Porsche srazu.
Byl jsem tam včera, byl jsem tam i dnes. Auta nádherná, lidé kolem nich přátelští, můj Cayenne jedno z nejfotografovanějších aut...
Dnešní program, kde jsem strávil asi dvě hodiny byl věnován závodění na malém okruhu. Zeptal jsem se pořadatele, jestli si můžu dát také jeden okruh. On souhlasil. Tak jsem si na jiném ovále zkusil, co auto umí, a po nadšení přihlížejících jsem se jel postavit na start...
V tom přišla studená sprcha. Hlavní pořadatel, pan Bumba, mi vzkázal: Náklaďáky na trať nesmí! Nevěřil jsem svým uším, a tak jsem vystoupil, a za panem Bumbou jsem zašel. Povídám mu: "Pane Bumba, vy nechcete pustit Cayenne na trať?" On na to: "Ne!" "Tohle je setkání sportovních aut, a ne náklaďáků!" Povídám mu: "Ale Cayenne by pro vás měl být Bůh, který vysekal Porsche z problémů!" On na to: "Značka Porsche pro mě skončila, jakmile přestala vyrábět vzduchem chlazené motory!" "Podívejte se do techničáku, Cayenne je náklaďák!" "Jeďte pryč!"
Na to už jsem jen dodal: "No, to bych od šéfa Porsche klubu nečekal..."
Tak jsem nasedl do auta, a vracel se na parkoviště. Přítomní se dost divili, pozdravil jsem se s nimi, a odjel jsem pryč.

Pane Bumba, v techničáku mám napsáno osobní/kombi. Jsem rád, že jsem Vás poznal, a jsem zděšen z Vašeho zpátečnického názoru...

V této galerii je několik fotek ze srazu: [odkaz]
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "507--"
6. 9. 2008 19:42
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Musím reagovať. Odkázal by som mu: "Tak si chodte prezentovať cumlíky, doplňte si zatiaľ nijaké vedomosti a nerobte zrazy značky, ktorá neexistuje a chodte urobiť ešte raz vodičák ak nevidíte rozdiel medzi autom a nákladikom."
Avatar - T613
6. 9. 2008 19:46
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
co chceš.. bl.bci se najdou všude
Avatar - Dylan McKay
6. 9. 2008 20:04
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Dík, kluci. Je mi z toho vážně smutno. Vidím Cayenne jinak, a po dnešku ho mám ještě radši. Setkal jsem se tam i s Mufem, s tím co mi odpovídal na můj první příspěvek tady. Sám popíral, že by někdo o Cayennu tohle řekl. Nakonec to řekl sám šef. Jen si přečtěte, co nahoře Muf psal.
Muf je fajn kluk, asi se bude divit, až to přečte...
Avatar - Dylan McKay
6. 9. 2008 20:24
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Taková arogance pana šéfa mě fakt nemile překvapila. Šéf Porsche co nemá rád Porsche... ;-\
Avatar - T613
6. 9. 2008 20:28
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
asi jeden z těch milovníků aut, co miluje jen sám sebe
Avatar - Dylan McKay
6. 9. 2008 21:22
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Tady posílám panu Bumbovi Porsche, se kterým třeba někdo přijede příště: [odkaz]
Avatar - T613
6. 9. 2008 21:29
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Není tam lepší dorazit s Wieselem? To je taky Porsche >:D
Avatar - Dylan McKay
6. 9. 2008 21:47
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
V tom bude muset jednou jezdit sám, až majitelé vodou chlazených poršáků zjistí, že vlastně podle jeho slov nemají Porsche... [odkaz] >:D
Avatar - T613
6. 9. 2008 21:50
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
A si se jim rozpadne klub >:D
Avatar - Martin911Turbo
7. 9. 2008 11:29
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
tak to by čučel ;-) >:D :yes:
Avatar - Martin911Turbo
7. 9. 2008 11:28
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Zdarec, tak to mě dost mrzí!!! bohužel se opět potvrdilo to co jsem zde psal, co se stalo minulý rok... Šviháku neveš hlavu, obě naše Porsche nejsou sice 100% čistokrevné, ale mě osobně je jedno co si o tom kdo myslí potažmo nějaký "šéf" 924,944,928,968,Cayenne jsou auta která se vyrobila v obrovské počtu, zachránila značku a nelze je přehlížet. Pokud někdo bere jako pravé Porsche pouze 911 (někteří neuznávají 356 jako čistokrevné Porsche až od 356C ji berou) tak je mi ho líto. Důležité je že jsi spokojený Ty a že okolí bere Tvé auto kladně a to je hlavní
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2008 13:55
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Martine, já jsem přesto rád, že jsem tam byl. Viděl jsem úžasná auta, vy je prostě milujete, a jejich stav je prostě nádherný!
I když tam bylo několik 911tek různých ročníků, asi nejvíce se mi líbilo stříbrné Porsche 924 na kolech BBS. Někdo by mohl říct, že to není originální stav, ale to auto vypadalo, jako by sjelo právě z pásu! Čistý a nádherný!
Ta tečka za srazem byla pro mě smutná, i když už jsem odcházel k autu, slyšel jsem jak pan Bumba mluví s dalšími u startu, a prostě se tomu smál, jak mi to natřel s tím náklaďákem...
Avatar - Martin911Turbo
7. 9. 2008 15:21
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
To věřím, zážitek je to nezapomenutelný, navíc rok od roku je tam více aut k shlédnutí. No pan Bumba je u mě bambula, co na to víc říct. Tyhle řeči se už dříve vedly a vedou i u řady 924, 944, 928 a 968 v době kdy já o svém vysněném Porsche 944 jen snil a zde jsem je také poprvé viděl naživo pohromadě více "lidových" Porsche a udělal si představu do čeho jít a naopak nejít, pokecat s lidmi co je vlastnili... A o tom ty srazy jsou. Jestli pan šéf chce mít na srazu jen skopčáky s 911, 911 (964), 911 (963) prosím, ale aby nesplakal v budoucnu nad výdělkem jak se říká. Jinak k té stříbrné 924 na kolech BBS, jestli byla česká tak asi tuším o koho jde
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2008 15:35
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Ano, byla česká, ale nemám její fotku. Byl často na trati, a tak jsem ho ani neměl možnost vyfotit. Ukázkové bylo i tohle auto: [odkaz]
Avatar - Dylan McKay
7. 9. 2008 15:41
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Fotky si prohlížím pořád. Porsche jsou krásná auta, a opravdu nevidím důvod rozlišovat 911 od ostatních. [odkaz]
Až teď jsem se podíval na tvoji recenzi, gratuluju, máš přenádherné auto! :yes:
Avatar - Martin911Turbo
8. 9. 2008 10:11
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Šviháku zde je odkaz na pořádající klub, co pořádal sraz v Liberci včetně kontaktu na pana Bumbu [odkaz] to co pan Bumba Ti řekl se dotýká i mě a mého "nečistokrevného" Porsche. Rád Tě podpořím Martin
Avatar - Martin911Turbo
7. 9. 2008 16:45
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Njn tak to je srdcovka 911 s velrybím ocasem ;-) na stará kolena snad bude v garáži 911 Turbo 993, přesně takovej kousek co mám v profilu ve fotogalerii. Ještě jednou díky, auto je pěkné to je pravda ale bohužel jak to tak bývá tak zanedbané. První majitel němec ho 10 let vozil do Porsche servisu a vše dodržoval, jak v technické knížce je psáno. No ale potom auto prodal a 9 let auto nebylo udržované, opravy jen max aby se dalo jezdit. Jen díky tomu že to je Porsche to auto je v takovým stavu a jezdí, být to jiné auto je to už na vrakáču... Jinak co mě dostalo tak to silné pozinkování celé karoserie, jen drobná začínající rez je na rožcích prahů, to jsem opravil drobnost, jinak vše ok. Druhá věc co mě dostala původní příplatkový lak, uto nikdy nebylo kromě čumáku (ťukance od kamínků) stříkáno a vše je původní! a poslední věc max výbava na kterou mohou současná auta jen kroutit hlavou. Co mi chybí do dokonalost výbavy je klima, tempomat, 2x airbag. Vše tam jde dát, upozorňuji auto je z roku 1989 vše v el. posilovač, abs, sedadla v el. střecha v el. komplet vyjímatelná, vyhřívaná sedadla, vše v kůží, 10 repro blaupunkt, hodiny, navíc budík s ukazatelem tlaku oleje, V aku, přídavné dálkové světlomety, silné přední mlhovky,... atd viz můj popis. Němci mysleli i na takový chujovinky jako podsvicení otvoru cigaretového zapalovače, nasvícená miska popelníku,...
Avatar - da_b0mb
7. 9. 2008 17:00
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Mas to moc pekny, az na to vnitrni modry osvetleni...to bych necekal.
Jinak Turbo 993 je rozhodne nejkrasnejsi Porsche :yes: Snad se ti to splni ;-)
Avatar - Martin911Turbo
7. 9. 2008 17:14
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
To osvětlení jsem dělal kvůli modrému tmavému interiéru, i venkovní lak je trošku do modra, není to klasícká stříbrná. Na foto to osvětlení působí moc tmavě, ve skutečnosti to je jemné modré osvětlení. Navíc pod nohama jej lze skoro vypnout (stropní a kufr samozřejmě také), ledky jsou totiž napojený na potenciometr, který ovládá sílu podsvícení budíků. Tak jsem to napojil na tento ovladač ;-) takže svit ledek se řídí svitem palubovky. V autě totiž kromě budíků, popelníku a cigareťáku je tma jako v pekle proto jsem chtěl interiér trochu oživit, tak jak je to u současných Porsche. Samozřejmě vyměnit ledky za bílé není problém. Uvidíme, časem chci přečalounit celý interiér a i včetně palubovky, dveří, středové konzoly a nejsem na 100% přesvědčený jestli zůstat u barvy navy blue co mám a nebo naopak jít do jiné, to by samozřejmě znamenalo i změnu osvětlení. Samozřejmě interiér chci kůži jen to co se v té době na 944 S2 nabízelo, cca 6 odstínů. Venkovní lak, barva zůstane, ta je opravdu libová! jj 993 je nádhera :yes:
Avatar - da_b0mb
7. 9. 2008 19:03
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Libi se mi tak jak je...ta kuze pusobi velice zachovale. Ale asi se pletu, kdyz pises, ze chces nechavat delat nove calouneni. Myslim, ze modra kuze je super- je to original a hlavne celkem ojedinela. jinak ten motor musi bejt super...zavidim. To je tvoje jediny auto?
Avatar - Martin911Turbo
7. 9. 2008 19:09
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Kůže mě překvapila, zatím co jsem viděl kůži v 944 ta v mém autě je nej co sem viděl, ale má už svoje odbyto a navíc molitany v sedadlech a na bocích sedadel jsou zteřelé, takže ten posed není 100% i když oproti drtivé většině moderních aut stále o 200% lepší, prostě sedačky z 911 jsou sedačky z 911 o tom žádná. Ano moje jedniné, předtím jsem jezdil s Puntem 1.3 ELX >:D
Avatar - da_b0mb
7. 9. 2008 20:03
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Ja jen ze ta spotreba neni nejmensi, takze bezny jezdeni se asi docela prodrazi... :-)
To mohl bejt peknej skok z Punta >:D
Avatar - Martin911Turbo
7. 9. 2008 22:01
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Nejlepší je léčba šokem :-), pravda mé současné Porsche má 3.5 větší výkon než Punto... :-) o krouťáku, zrychlení nemluvě... No a spotřeba s N95 cca 11-12l průměr, nyní jezdím na OMV Carrera 100 a vypadá to že bude o něco menší, uvidíme podrobně to sleduji
neregistrovaný "jirkabum"
8. 9. 2008 17:56
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Reakce pořadatele Porsche Festivalu
Jako hlavní a dlouholetý pořadatel Porsche Festivalu bych chtěl uvést ukřivděné vyprávění Šviháka lázeňského na pravou míru.
On se svým Porsche Cayenne jako jediný ze stovky ostatních účastníků i přes upozornění pořadatele u vjezdu do areálu setkání prachsprostě projel branou bez zaplacení účastnického poplatku. Tím ztratil nárok na veškeré výhody účastníků. Proto byl také následně slušně vykázán z areálu setkání a bylo mu odmítnuta i možnost svézt se na měřeném okruhu. na základě jeho arogantního jednání pak nastala ona zmiňovaná slovní potyčka za jejímž obsahem si stojím.
Porsche Classic Club ČR byl založen pro majitele historických automobilů Porsche, což také dokazuje jeho název. Že mezi sebe vezmeme i majitel novějších vozů je jen naše dobrá vůle. A že Cayenne je v České republice náklaďák? ANO! Vždyť 99% těchto vozů je v ČR registrováno v kategorii N1 – nákladní automobil (pro odečet DPH) a nikoli jako osobní automobil v kategorii M1. Co více dodat.
Pokud ale majitel takového milionového automobilu v sobě nemá dostatek slušnosti k tomu, aby při příjezdu na setkání uhradil pouhých 500,- Kč účastnického poplatku, který bez reptání zaplatili i majitelé desetkrát levnějších vozů jako třeba Porsche 924, tak nemůže od pořadatelů očekávat žádnou vstřícnost i kdyby měl nejfotografovanější auto na celé planetě.
Milan Bumba
Avatar - Dylan McKay
8. 9. 2008 19:26
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Pane Bumba, děláte si jen zle. Teď vaše paní na fóru přiznala, že pustila více aut, tak nevím jestli lžu já nebo vaše žena...
Vaše dobrá vůle, vzít mezi sebe novější vozy se Vám nejspíše stane osudnou. Myslím, že už jich tam moc neuvidíte...
Váš názor na Cayenne Vám neberu, ale od šéfa klubu bych čekal větší sympatie ke značce.
No nic, na mě se lidi jezdit koukat nebudou, ale vy konáte srazy- náklaďáci tam nesmí, a ještě bych měl citovat Vaši převratnou větu:
"Značka Porsche pro mě skončila, když přestala vyrábět vzduchem chlazené motory!"
To jen pro případné zájemce o Váš další sraz.

A proč se na Porsche fórech tolik skloňuje Vaše podivné jednání nejen na tomto srazu? [odkaz]
neregistrovaný "jirkabum"
9. 9. 2008 09:10
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Vážený pane, vidím, že jste nic nepochopil. Opět tady otáčíte skutečnosti. Těch pět aut s lidmi na vozíčku a maminky s kočárkem, které do dvou hodin areál opustili, Vám vadí? Že se sraz stále rozrůstá je asi důsledek našeho špatného jednání.
Těším se, že uspořádáte bezvadný sraz vozů Porsche.
Jiřina Bumbová
Avatar - Dylan McKay
9. 9. 2008 10:20
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Paní Bumbová, proboha kde píšu, že mi vadí maminky s kočárky a vozíčkáři?
Vy si nedáte pokoj, a stále se v tom blátě budete topit. Na vašem fóru jsem si přečetl už dost, abych si o vašich praktikách udělal obrázek... ;-)

Naopak, pochopil jsem toho až moc...
Avatar - Martin911Turbo
8. 9. 2008 21:21
Re: To co jsem psal v 1. příspěvku se bohužel potvrdio
Pane Bumba,to jestli se platilo či ne já posoudit nemohu. Ale velmi rád bych od Vás slyšel, zda to co jste řekl o Porsche, že pro vás je pravé Porsche jen vzduchem chlazená 911 pravda či nikoliv. Pokud ano, tak jste mě pro kterého je Porsche srdeční záležitost už 22let a sám vlastní "lidové" Porsche 944 S2 velice urazil. Tento rok mi to z osobních důvodů neumožnilo se zůčastnit Vámi pořádaného srazu a po tom všem co jsem četl i na jiných webech zabývajících se Porshe mě účast v roce 2009 velmi odrazuje... Rád bych znal Váš názor a i to jaké Porsche v budoucnu na sraz budete či nebudete vítar. Mnohokrát děkuji