aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti nie
ak je to spomenute v teste ok... len som ho zatial necital ... ale pohlad do tabulky je kusok zvlastny.. 82 kw male auto a maximalka 175? ved take 63kw rio so "staruckou" 1,2kou je na tom podobne... rovnako zrychenie sa mi nezda tych 11s... v malom aute so 110 konikmi? neviem.. ja mam o 20 koni menej ale papierovy udaj mam aj tu lepsi... tu nieco nesedi... toto ma k fandovstvu wrc v nadpise ozaj daleko ( teda aspon papierovo )
dizajn podla mna predosly facelif mal proste lepsi.. tu uz toyota zasla pridaleko a sprtala aj to toho co uz ani nemusela.. tie zadne svetla akoby z mpv ix20 mi tu vobec nepauju... predosle mensie hranatesjie mi ku kasni sedeli daleko viacej... aj predosly face s tou maskou bol krajsi a lepsie ladil s kasnou... teraz je to uz take hmmm.. asi ako ked sprtate prstami do krasnej narodeninovej torty.... uz je potom kusok vizualne "pobabrana" ... napriek tomu nemam pochybnosti ze "novy" yaris opat u zakaznikov zaboduje ... :yes:
PS: za mna asi by to chcelo uz radsej rovno novu generaciu yarisu ... lebo tento "druhy" facelift posobi uz kusok "nasilu" a nesurodo... neprirodzene... nechem povedat ze nevkusne ale ozaj moc krasy tu nebadat
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
No, ty parametry jsou docela tristní, když vemu v potaz cenu. Nevím, jak moc dostatečné je to "holátko" za 306 tisíc a jestli to na auto B segmentu nestačí (pak by mi to dávalo smysl, větší 4válcový motor, snad i spolehlivost), ale za 356 tisíc ? Ne, děkuji, moc se mi to nelíbí a ještě je to líné. Škoda, že z toho motoru nevytěží více, byla by to zajímavá alternativa..
Jen od boku konkurence:
Fiesta STline 1.0 EB za 375 tisic
Clio TCE 120 Limited + 364 (základ už od 334)
No, asi bych si uměl za ty peníze vybrat lepší povození :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
male auta pred 20 rokmi by s takymito vykonmi a objemom zrychlovali za 9s...
pozeram ze v tabulke uplne zabudli testery na jeho hmotnost... ale zeby 110 konove auto vaziace okolo tony malo maximalku len 175? .. ved 55kw felda sla 170 ... uz 55kw malicky UP jede 170 a to ma 3 valcovy litrovy atmo motor
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
ved to ma zarazilo... pritom ani dizajn podla mna ziadna slava... ten predosly facelift bol podla mna lepsi...takze neviem preco sprtali aj do dizajnu... pride mi to celkovo ako krok dozadu.. neviem.. akoze uspech to asi mat bude ale mne sa to uz nepaci tak ako predchodca pritom ani ten uz nebol ziadeny krasavec ani sportovec ale u neho mi predsa len viac ladil ten jeho dizajn aj parametre..
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
No tak si o tom motoru něco přečti = samozřejmě ne na ACZ ;-)
Japonci zvolili sofistikovanější řešení = místo aby tam flákli 1.2 T jak píše Fokt :-)
Takže auto v reálu líp jezdí, při popojíždění citlivě reaguje i na mírný přidání plynu protože se nemusí natlakovávat turbo. Motor má vynikající termodynamickou účinnost a variabilní časování ventilů umožňuje přecházet bleskově z běžnýho pracovního cyklu do Atkinsonova a naopak. Recirkulace ochlazených výfukových plynů omezuje tendenci ke klepání = motor má nejen výbornou pružnost z nízkejch rychlostí ale i minimum vibrací = ale zlepšený plnění motoru při nižší spotřebě. Obejde se totiž bez chladícícho efektu obohacované palivové směsi
Prostě buď to líp jezdí = nebo to líp vypadá na papíře. Někdo ocení to = a někdo ono :-)
Furt radši turbo tříválec objemu [odkaz] ? Bacha jen jedný z nich! ;-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
V B segmentu? Ano, tady bych si vzal asi radši Ecoboost 92kw ve Fiestě, která je i podvozkově jedním z nejlépe jezdícím autem B segmentu :-)
Osobně se mi i hodně líbí Clio a to mam v téhle ceně s čtyřválcovým TCE 120 ;)
O třídu výše už bych tříválec bral jen jako základ na cenu "již od".
Vsaď se, že 1.2T od Toyoty do Yarisu taky dojde a budeš první, kdo bude hlásit, jak je ten motor dobrý, protože najednou chcíplý Yaris konečně ožije :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Osobně mě Clio RS strašně zklamalo. Nevěřil sem [odkaz] no vyzkoušel se a už věřim = až to hlava nebere :-|
Nevkládej mi do pusy svoje nesmysly = dík :-)
Od toho aby to ožilo je tu GRMN ;-)
Jen tim dokazuješ že vůbec nechápeš jejich přístup k stavbě aut. Prostě klucí od VW a nejen oni by stejnej motor flákli tam ai tam a [odkaz]
Jinak 1,2 Turbo neni špatnej motor = do Aurisu atp. má svou logiku. Do Yarise kterej je myšlenej trochu jinak = ne jediný auto jak je tomu tady zatim furt zvykem nebo spíš realitou = se hodí víc to co tam dali. Proto taky investovali a novej sofistikovanej novej malej motor zkonstruovali
Ale klidně si dál mysli jaký sou mimoni a že malý tříválcový litrový turbo je lepší. A nějaký vymejšlení co je v důsledku a detailu pro různý auta a jejich využití lepší = to je pro..
Berou to holt až zbytečně složitě a náročně = aspoň pro východoevropany ;-)
Yaris je už auto mimo muj zájem ale do týhle předělávky investovali obrovskej peníz a na mě to působí dobře. I ty motory sou myslim dobře rozvržený = to že se o týhle motorový novince dokonce i v českejch médiích = automobil revue nebo dokonce poslední AutoTip dočteš hodně ale fakt hodně jinak než na ACZ = to už je taková smutná místní tradice ;-\
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Nemluvím o RS, to je už cenou i zaměřením jinde, navíc jen automat .. tam byl trochu fail:/
Já zkoušel obyčejné, myslím slabší Dci, jelo to hezky, lze i jako kombík.. prostě se povedlo a tomu odpovídají prodeje.
Promiň, ale za cenu testovaného Yarise mam Fiestu s o dost svižnějším motorem, byť jen 3hrnkem. Pokud se budeme bavit o větších autech, také bych ho nebral, ale v B segmentu mi to nepřijde tak strašné.
Tak jak je to s tím lepším? Lepší je pro každého přeci něco jiného, pro mne v takovém autě to bude ten tříválec. Opakuji, v B segmentu :-) Aby si to zase nevytáhl u nižší střední...
U Aurise je ta 1.2T vítaná, protože starší 1.6 je dle zkušeností docela mrtvola ;)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
1.2 T 85 kw by v Yarisu slušně lítal, máme ho v CHR-ku a je s tím pěkné svezení, takže v daleko lehčím Yarisu by to bylo velmi pěkné svezení, ale to Japonci nechtějí, furt je to městské auto a tam jednoznačně je lepší atmo
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
1,2 v CHR je slabe, rovnako aj hybrid je slaby
CHR som uvazoval ale koli slabemu motoru zavrhol, jedine ze by to bolo v cene aurisu
rav4 hybrid potom uz je lepsia volba, navyse rozdiel v cene nie je vysoky
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Tak hlavni vyhoda te 1.5 bez turba je v tom, ze to vydrzi ctvrt az pul milionu km aniz by jsi musel 2-4x menit rurbo a vzhledem k cilovce daneho vozu (zeny, mesto) je asi jedno ze to neumi 200 po dalnici. Ta cena pujde taky o 20-30k dolu, az udela Toyota akci. Takze za me minus jen v tom vzhledu. Predchozi se mi libil vic.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Hlavně je to vhodnější motor pro jízdu po městě = na co je auto určený. Že tenhle novej motor jinde hodnotěj malinko jinak naznačuje i název testu: Tiše a ochotně :yes::-)
Ale holt nemá turbo = koho by zajímalo jak se s tim den co den jezdí = co kdyby s nim člověk jednou za život chtěl zrychlovat 0-100 km/h = radši turbo >:-[]
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Ukaž mi prosím, které malé turbo motory posledních 10ti let trpí závratně na rozpadlá turba? Už jsem se na to ptal nedávno Sakry, říkal, že jich je hodně, ale doteď mi nedal ukázku, které to jsou....
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Všechny = možná co si Lexus udělal vlastní tam to možná bude lepší. Možná ;-)
I to je důvod proč se značky jako Mazda a částečně malej světově nevýznamnej výrobce jménem Toyota turbum vyhýbá resp. hledá jiný alternativy = třeba tuhle Tiše a ochotně jak to jinde nazvali novou konstrukčně fakt vymakanou 1,5
Ale podstata u 1.5 VVT-iE neni o z principu poruchovym turbu ale o jízdě s nim. Při jízdě po městě líp reaguje z principu na přidání plynu = prostě viz já 9:34 :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Které všechny? Jaktěživ jsem nečetl, že by TSI, Ecoboost, TCe, THP a jiné downsizované motorizace trpěly na rozpadlá turba a když už, tak jsou výjimky.... Můžeš tvé tvrzení nějak podložit ?
Že měly kopu jiných problémů, jako rozvody a podobně, je věc druhá, ale bavíme se o turbu. Díky za relevantní odpověď.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
No právě tim čtenim ;-)
Dokonce i tady o tom byl Dusilův textík [odkaz] :-)
Rozvody a podobně = zlobí podobně = mnohem víc než by měly. V záruce i po záruce. A nepoužívej termín rozpadlá turba = to je trochu nesmysl
Pro velmi ale fakt velmi vzácnou situaci kdy turbo vydrží až navěky = v reálu nějakej settisíc kilometrů se používá termín: Přirozená smrt
Všechno ostatní je teda asi: Nepřirozená smrt >:-[]
Ale jak už sem 2x napsal = podstata u městkýho motůrku neni o turbu ale o tom jak se s nim jezdí = z principu s timhle líp. Že je teda v tomhle případě spíš bude: míň poruchovej to je jen takovej milej bonus
Nejpodstatnější je to 0-100 který prostě nepoužije skoro nikdo nikdy = proti milionum hodin běžný jízdy poskakovaný ve městech = ale většina hodnotí právě podle toho vpodstatě nesmyslnýho údaje :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Psal: "relevantní odpověď". Zkus si někde najít význam těch dvou slov. 8-s
Rozvody a podobně - proboha!!!
Kolik dawnsizovaných motorů s turbem ten Dusilův článek vyjmenovává jako "průser s turbem"?
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Ty si fakt neuvěřitelná kombinace neznalostí a = a toho co si právě napsal >:D
Co by sis představoval za relevantní? Odvést za ruku k nějakýmu servisákovi? Nebo ke dvoum? :-)
Nebo k Vaculíkovi kterej takovýhle údaje sbírá? Stejně bys jako obvykle řek že mu nevěříš = když se ti to nehodí do krámu ;-)
Prostě turba zloběj a odcházej. To co sem napsal ti potvrdí každej z oboru. Turbo který odejde přirozenou smrtí = je fakt velká velká vzácnost :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Tak moc těžký to bylo, najít nějakej článek z Autof.ora, že turba v malých benzínech odchází daleko dřív, než třeba ve 200tkm? Místo toho zase trachtát plnej Vaculíků a pod.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Není turbo jako turbo. Něco jinýho je turbo v 2,0TDI a něco jiného v nějakým 1,2i. A totéž platí o jízdě.
Samozřejmě chápu, že nechceš hledat články o tom, jak turba V MALÝCH BENZÍNECH odchází.
A mmch, ta manželčina Mazda s podladěným dvoulitrem jezdila podobně jako turbo. A měla krouťák 210Nm. Trochu jiná pohádka než nějaká atmo 1,5.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Něco jinýho to je = odcházej oboje ;-)
Pohádky o motorech neznám = nový aktuální články o 1,5 VVT-ie který popisujou proč je v městkym provozu lepší než malý turbomotory = to jo :-)
Prostě tiše a ochotně = odspoda ;-)
Proto je tak super ve městě i hybrid = psal sem jak sem na magistrále na semaforu odjel turbo Maserati = což když se vzpamatoval pořešil zrychlenim odhadem na víc než 100 km/h a příští semafory proletěl desítky metrů přede mnou. Ale záběr malýho 60 kW elektromotoru a atmo relativně malýho motoru 1.8 je v první chvíli prostě lepší než turbo
A že pak ve vyšších rychlostech je to naopak? To je ti jedno = tak rychle stejně jet nemůžeš = no to Maserati evidentně mohlo >:-[]
Toyota sem prostě mohla fláknout ne špatnej 1.2 Turbo = šla lepší cestou. Což se kupodivu dočteš i v některejch běžnejch českejch médiích. No na nejlepší jízdě na webu holt ne :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
"Ukaž mi prosím, které malé turbo motory posledních 10ti let trpí závratně na rozpadlá turba? " To byl začátek této debaty. Tys napsal "všechny". Nevím, co chceš slyšet. Turbo u malých benzínů není nijak zvlášť problematická součást.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Ne zvlášť problematická = jen je asi tak 99% šance že odejde = to je celý :-)
Odchází u všeho = třeba i u jinak docela chválenýho 1,2 PureTech = ale je to nefér menovat 1 = je to obecná záležitost platící napříč značkama = nemá to skoro co dělat se značkou výrobce. Buď rád za svou Mazdu [odkaz]
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Proč ty seš vždycky tak zatvrzelej ;-)
Když to chceš brát za každou cenu takhle = jo jistě :-)
I tak buď ale rád za tu Mazdu [odkaz] [odkaz]
Už sem to tu párkrát napsal: Ta spolehlivost rsp. z principu větší odolnost poruchám je jedna věc, ta druhá podstatnější kterou využíváš furt při každý jízdě = je že narozdíl od představ se atmo sbírá na semaforu líp = v některejch testech tohohle motoru je to i popsaný = i líp reaguje na plyn
Prostě do příměstkýho provozu příjemnější = s bonusem že u tohohle motoru turbo fakt neodejde >:-[]
Před časem příbuzný prodávali 12 let starou C5 V6 3.0 po tetě = baterku určitě neměla první ale sedadla i po těch letech dokonalý
Tipuju že kdyby tam bylo turbo.. ;-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Mám najeto skoro 50tkm, celkem cca 230tkm,a turbo dochlazuju jednou ročně - po cestě do chorvatska při zastávkách u dálnice. Nechci to zakřiknout, nesmrtelný není, ale zatím všechno šlape jak hodinky. Nejen turbo.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Ne to není a působí to jako zajímavej nápad. To je asi zatim všechno co se dá říct
Ale celkovej přechod na masivní hybridizaci = teda mild hybridy = to už je u koncernu asi jasná věc
Strach nebo nechuť k variátorum u evropanů je spíš blbost [odkaz] podívej se na Subaru = funguje jim perfektně. U dražších aut ne = tam je jasná volba HDM automat. U levnějších aut fakt probíhá ústup dvojspojek a nemám věšteckou kouli ale vypadá to na další šíření CVT a uvidíme co tenhle koncernovej nápad
Oceńuju 8 st. HDM automat v mainstreamový střední = faceliftovanej Pažout 308 = sem zvědavej jestli se dočká většího rozšíření
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
8 a 10 st. HDM; hybridy po GS450h CVT
Lexus měl první 8 st. HDM na světě = v roce 2006 v LS 460. O pár let pozdějš přišlo ZF8HP = ta debutovala v BMW 760 a Alpině B5
V současnosti Lexus ve vozech na nový platformě GA-L = to je nový LC a LS používá jako první prémiová automobilka 10 st. HDM automat = i přes místní vtípky že prémie neni :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
No když myslíš ;-)
Moje vnímání Lexusu i jakýkoli další automobilky vychází z konstrukce a použitý techniky = proto sem chválil třeba i tenhle motor. Je to podle mě správná cesta = lepší než ta krabice od mléka s turbem. Do takovýhohle auta a do městskýho provozu dokonce jednoznačně lepší = proto taky asi do tý nemalý investice zcela novýho motoru šli. Jak možná víš k hybridu v Yarisu taky používaj 1,5 = shodnej jen objemem: novej 1496 cm3 vs 1497, vrtání zdvih 72,5x90,6 vs 75,0x84,7
Já tohle oceňuju = většině lidí je to zřejmě u zadku = předpokládám. Proto máme často na věci jinej pohled = asi
Když napíšu třeba že Audi má horší trakci než.. tak ty to chápeš jako útok na tvou oblíbenou značku nebo tak něco = předpokládám. A on to je jen nudnej technicistní popis
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Zbytečná debata. Já jsem se nikdy nehádal, že Audi vyrábí super nejlepší auta, nebo že je nejlepší z D3. Ale hloupý řeči o trakci horší než levnej Talisman jsou k smíchu a nikdy nedoložený.Nechme toho, nechci zase jako nedávno s A8 začít tahat ven starý zbytečný nekonečný debaty.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Zbytečná debata? To je hluboký nepochopení! ;-\
Snaha o vysvětlení = bohužel jak vidim ne moc úspěšná
K smíchu sou leda tomu kdo se nezajímá = jak už někdy kolem roku 1800 řekla Jane Austenová: Názory ovlivňuje především neznalost a předsudky
Zkus si položit otázku proč si myslíš že to je jinak než řikám případně u tý A8 Vaculík. Ty prostě automaticky předpokládáš že to tak bejt nemůže = uzavřeno :-)
Znova sem si to přečet = je to na Uloz.to kdybys měl zájem: Co se děje a proč se to děje vysvětluje naprosto konkrétně a i srozumitelně. Už si nepamatuju jestli v tom seznamu co sem psal byl zrovna Talisman = myslim že ne, ale s cenou na kterou se odvoláváš to nemá až tak moc společnýho
To sme asi u podstaty = dražší znamená spoustu lepších věcí ale ne že je auto nebo zesilovač nebo co automaticky lepší. Krom exponencionálního růstu [odkaz] ceny je to občas a neni to zas tak vzácný dokonce i naopak
Když se začneš zajímat = zjistíš že ... třeba že atmo motůrek tohohle typu je fakt při odpichu na semaforu rychlejší než krabice od mléka s turbem = i když si nejspíš i většina lidí myslí přesnej opak. Navíc má daleko příznivější příjemnější reakce na plyn = prostě lepší
No a takovejch opaků sou nekonečný mraky = v hifi, v autech atd. Bžunda je že když se snažíš uvést věci na pravou míru = většinou to spíš schytáš :yes: >:D
Březinovy testy přebírá i AVmania = celkem pravidelně se v diskuzi objevujou hlášky o úplatcích atd. = prostě protože realita je až překvapivě často jiná než představy = no a sme zpátky u tý Austenový a to bylo L.P. 1800 :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Tak za prvé - měnit za 1/4 až 1/2 mil.km 4x turbo je etrém a nesmysl. A vzhledem (jak sám píšeš) k cílovce ženy a město - za jak dlouho ta žena ve městě ten půlmilion najede? V jednom autě? To snad leda za trest. A zrovna ženská to turbo ocení víc (že to jede vocpodu >:-[] ). Tolik k tomu turbu.
Chápu, že se Toyoty kupují spíš kvůli jiným věcem - no jiným, nenapadá mě nic moc jinýho než spolehlivost, ale ani to není málo. ;-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Nojo Karle = přesně ale přesně naopak. Já ty i ženská v městkym autíčku ocení jak se na zelenou sbírá vocpodu rychlejš a líp = ten motor bez turba ;-)
Nesmíš číst jen bláboly na ACZ = to s tim názvem testu u konkurence: Tiše a ochotně = to neni vtip. Prostě se v tom provozu kam je určenej sbírá = líp než to turbo
Tolik k turbu ;-)
Myslim že manželka má Mazdu ne [odkaz] ? Máš tam i malý rýpnutí do hybridů = tak si to užij :-)
Plus je to o tom že neturbo motory = sou prostě lepší = jeden odkaz a tolik souvislostí s naší diskuzí, to by člověk až nevěřil ;-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
mne moja 50kw viac ako 170 na tachaci neukazala ale aj pri 120tke to s nou uz bol vzdy zazitok a jazdu si precitil :yes:
mne vcera volal predajca... ze vraj mam male vyrocie ... najprv som nechapal ze co zase odomna chce :-) ... az potom mi doslo ze 11 jula je presne polrok co mam polo ... tak sa ma pytal ci je vsetko ok a ako som zatial spokojny .. ze kolko zatial mam najazdene ... vravim ze mam zatial len 4800km a nemam jedinu vyhradu na nic... auto sluzi ako ma ... kazdopadne ta starostlivost vw o mna je az nejaka podozriva >:D snad sa nezacne coskoro nieco sypat >:D
pytal som sa akurat ako je to s prvou vymenou oleja... vravel ze servisny interval mam 2 roky alebo 30 000km ... takze ziadna nejaka predcasna prva vymena oleja nie je nutna ako sa to robilo kedysi... tak zatial len jazdim do prace a domov denne no a cez vikendy kusok za mesto mesacny najazd v priemere okolo 800km ...
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
ano je to tak vazne ... akoze ty ma tu uz kusok ozzy poznas tak vies ze mne mozes verit ... inak to nie je prvykrat co mi volal.. najprv volal asi po dvoch tyzdnoch ked auto bolo uplne nove... potom asi po 3 mesiacoch.. vcera to bolo po polroku .. a vravel ze ak nieco by hocico som mal kedykolvek nejaky problem len nech sa mu kludne ozvem ... a ze ak nic nebude tak on sa v januari ( ked auto bude mat rok ) ozve opat.. takze vcera mi uz dal aj avizo vopred...
akoze mna to prekvapuje lebo si nespominam zeby brachovi volali z mitsu ze ma nejake vyrocie a ze ako je s autom po polroku spokojny .. kolko ma najazdene a taketo veci.. pritom mitsu ma tych zakaznikov asi podstatne menej ako akykovlek vw predajca u nas a japonci si zakaznikov vedia vazit ... ale urcite je to aj o danom predajcovi .. ja som spominal ze ja konkretne som nekupoval auto u nas doma v KE.. ale bol som po neho v jednom mensom meste.. cize mozno je to aj tym ... vazia si ta takito predajcovia potom asi viacej ako ti vacsi vo velkomestach pre ktorych si len kvapkou v mori ;-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Já vím ,že si nevymýšlíš :-) To je tvá velká přednost, narozdíl od hodně místních :-)
Jistě to asi bude tím, konkrétním prodejcem, protože zrovna VW, co si budeme povídat, je masovka. Kdyby to bylo něco prémiovějšího, tak bych to chápal. Buď rád, snad ti vždy vyhoví, když bude potřeba :-)
Myslím, že takový dealer VW někde v Praze určitě nebude volat zákazníkovi jejich skoro nejlevnějšího Pola... když už, tak těm, co si koupili Touarega, možná... :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
vzdy je to aj o predajcocvi... uz feldu ked sme kupovali v car shope u nas na moldavskej pred 16 rokmi tak mali tam lepsi pristup ako v podstatne vacsom a ospevovanejsom Qalte ;-) ... aj ked v tom case uz dany kusok ani skoro nebol a museli sme ho hladat a nahanat ... takze vtedy to nebolo ani tak o vybere predajcu ale o tom kde vobec este novu feliciu strede leta 2001 zohnat ... v car shope ju mali.. presne na mieru :-) ... mali sme jednu z poslednych felicii vobec.. rok vyroby maj 2001
tak to by sa zblaznil keby mal diler v prahe obvolavat tisicky zakaznikov vw .. to je pravda... to fakt nejde ... ale podla mna este po roku mi zavolaju ako spominal a potom uz tato "starostlivost" po telefone od nich asi skonci ;-) ... uvidime
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
topper, ja som kupoval golf VI v PO car v roku 2009, a predajca mi v r 2013 volal ci som spokojny a ze nemam zabudnut na prvu STK. Volal aj v r 2015, aj 2017.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
No hlavne že si s intervalom 30 000km spokojný :-):-):-) Toyota sa našťastie drží Maximálne 15 000km alebo rok... pro mestských jazdách skôr... pri zábehu motora ešte skôr... čo z toho že ti nejaké dilino zavolá za peniaze ktoré si tam nechal keď ťa necháva v omyle.... no znakom doby je nechať mozog odpočívať
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
To jak který = u hybridu to už máme taky naměřený a až tak zlý to neni = od 5 km/h do necelejch 10 = sou horší. Až nepochopitelně přesnej byl starej citroen c5 v6 benzín :yes:
Pamatuju před pár lety velkej test měření v Autotipu nebo něčem takovym = extrémně kecaly i starý škodovky 120 apod. Kolik se lišila ta 1203 při maximálce? Teda ve 100 km/h? :-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Fakt? Předface Felda kombi s motorem AEE, co jsem ji měl po autoškole, se uměla z kopce opřít o 200 a na rovině dávala 165-170 GPS celkem s klidem (myšleno motoricky, podovozkově to byl nářez). ;-\
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Nie, s tým motorom Felda naozaj bola schopná ísť 170. Problém bol, že ten podvozok na to nebol zrovna stavaný, malé 13" kolieska, citlivosť na bočný vietor, skrátka to bol celkom adrenalín.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
jáj to boli časy, cesta do bruselu, na diaľnici hodiny 150 tacháč bez problémov 1,3. Keby kamoš zobral svokrovu 1,6, by sme ľavý v nemecku nepustili :-!
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
mne moja felda raz ukazala 170.... s vetrom v chrbte a este ked som nemal sirsie pneu ale povodne 13tky... a aj keby to v reale bolo 160 ( lebo tachac vzdy ukaze viac ako real ) tak na 50kw mpi to bolo podla mna slusne ;-) ... samozrejme chcelo to mat spravny vietor a kusok odvahy... na terajsom pole som siel zatial najviac 155 tachometrovo ... takze v reale mozno 145-150.... viac to nebude
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Napsals nežertuji, tak to beru vážně. Jestli můžeš doložit, že proměřuje o 30kmh, tj. extra brutálně, rád se ti omluvím. Ale podle mě je to naprostá kravina, auto by nemohlo podle mě projít ani homologací.Za reálnou hodnotu bych považoval při 150kmh cca 10kmh.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
10 km to bude spíš ve 130ti = reálně jedeš 120 km/h. Záleží třeba i na kolech. Ve 150 km/h to může bejt i maličko víc. Rozdíl 30 je ale fakt spíš moc = i když u nějakejch starších aut byly i takovýhle extrémy
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
samozrejme ze som nezartoval ;) ale prepac, aby nove auto premeriavalo pri 130 o 10kmh, to je podla mna pruser. mam teraz bohuzial koncernove sluzobne aj sukromne auto a u oboch je tachometer iba na okrasu.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Auta v podstatě musí podměřovat, podle regulí nesmí v žádném případě ukázat míň, než reálně jedou, a když vezmeš v úvahu vliv i špatného nahuštění atd, všichni to dělají takto.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Limit je 10 % + 4. U 150 indikovaných je to nějakých 17-18. Nevím, jak přistupují k zaokrouhlování u digitálních. 30 je naprostý nesmysl. Možná by si měl zkontrolovat pneumatiky. 10 je celkem normální, ale ani u "koncernu" není problém méně.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
nabuduce ked pojdeme s brachom niekam von tak vezmeme jeho gps a zmeriam si odchylku pri tej tachometrovej 130tke len tak pre informaciu ;-) ... ja tipujem rozdiel okolo 10km za hodinu ... to povazujem za vcelku primerane tak uvidime... fabia ma inak dost presny tachac a polo je defakto to iste tak sa necham prekvapit ;-)
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
A ja tipujem 7-9km.
Podla normy musi auto ukazovat menej ako je real a je to dane aj percentami, len sa mi to nechce hladat. Realna rychlost musi byt tacho minus percenta az tacho.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Naopak, musí ukazovat víc, respektive ne méně. Ve 130 smí ukazovat 130-147. A to na všech rozměrech, které má v techničáku. Nových pneumatikách, i sjetých. Nevím, jaké rozpětí tlaků berou.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
OMG ja som blbec, jasne, ze musi ukazovat viac. Myslel som to tak, ale napisal som to opacne :facepalm . Vo vete "Podla normy musi auto ukazovat menej ako je real a je to dane aj percentami, len sa mi to nechce hladat" ma byt miesto "menej" - "viac". Zvysok je spravne.
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Já moc konkurence nevidím...měl jsem třetí generaci a teď mám dva a půl roku první facelift a tenhle druhý facelift se jim povedl...v nové 1.5 jsem ještě nejel, jezdím jen krátký trasy a mimo město, dlouhodobá spořeba v létě 4,4 - 4,7 l/100 km s klimou, v zimě o půl litru víc, ve výbavě Active je vše dostačující, nyní navíc i daleko víc výbavy, za kterou by se u konkurence platil baťoh a raději atmo než oturbený mixér s nejistou životností...sice u Fordu to funguje dobře, ale cena, výbava a spotřeba je někde jinde...Japonci Yaris berou jako auto do města a tam je skutečně atmo nej
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Jen pro tvou informaci, Tuppere, ta Toyota váží maximálně až 1545 kilo, takže ta maximálka už není zase tak moc divná. Prostě to není auto pro blbečky, kteří si honí ocas nad papírovými čísly, jako ty.
Proč jen ti nevěřím, že fakt máš nějaké auto a řídíš?
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Zrovna tady je jeho poznámka na místě. Proč je Yaris těžký jako auto střední třídy? Pro koho je tedy Yaris? A proč si mam kupovat dražší a pomalejší auto ,než konkurence?
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
ale ak je to auto tak tazke ako pise tak potom je ta dynamika uz pochopitelna ... ( prave hmotnost mi v tabulke tech. udajov chyba ) .. len da sa to napisat aj inak... a menej podrazdene ... ved o nic nejde predsa ;-)
yarisy u nas maju hlavne tety susedky.. este aj v praci mame dva yarisy a vsetko su to kolegyne zenske ... ja viem .. nahoda... no co no.. sranda ;-):yes:
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Jj nejvyšší technicky přípustná hmotnost = což ale v tom příspěvku napsal. Blbě se tý maximálky která je spíš běžná chyt Ozzy. Provozní hmotnost bejvá tak o 400 kg nižší = 1.0 VVT-i má 1065 kg
Re: aka je hmotnost? v tabulke v sekcii romzery a hmotnosti
Hmotnost je okolo 1100kg. Realne odvazene auto malo pohotovostnu hmotnost 1125kg.
Dalej odmerane:
0-100 - 10.7s
80-120 (napriec prevodmi) - 7.7s
Vzhladom k hmotnosti by mohli byt udaje lepsie, ale zabijaju to eko prevody.
[odkaz]
Aby sme tomu dali kontext tak pridam jeden 90konovi turbo benzin z rovnakej triedy
[odkaz]
Samozrejme 110 konove turbo pojde o dost lepsie, to ani netreba porovnanvat :-)
Pre zaujimavost Swift s novym 1.0 turbo - dynamicke udaje vyzeraju velmi podarene
[odkaz]
...Pro letošek přišla namísto nové generace yarisu druhá důkladná modernizace, což znamená, že před sebou máme šestileté auto. Je to vůbec ještě v nabitém segmentu B konkurenceschopný model? Tohle si nedovolí ani v této třídě tradičně silné evropské značky...
Asi autor clanku zabudol ako dlho sa vyrabalo konciace Polo, Fiesta, Ibiza a nehovoriac o stale sa vyrabajucej Corse(ktora presla len vyraznym faceliftom), Puntom... Ci ake tradicne silne znacky mal na mysli?
tak to sucasne polo je dnes uz vlastne tiez dost stare auto to je pravda ( nastupca uz je tu za par mesiacov ) ... ale aspon ma uz aku taku dynamiku.. a nema ani nijak kontroverznu MPV kasnu .. naopak posobi cisto elegantne a aj tie hrany mi na neho pasuju.. akoze s nim si vizualnu hanbu urcite nespravis aj ked v B segmente su samozrejme uz aj krajsie kusky..
Ja som nechcel hodnotit dizajn konkurencie alebo Yarisu, ale zavadzanie autora testu a nepravdive informacie. Kedze 5-6 rocny cyklus je v tejto triede skor vynimkou (europsky vyrobcovia).
No mňa napadá iba Punto, ktoré absolvovalo 2 facelifty a vyrába sa tuším 10 rokov. Inak je normou jeden facelift a potom nová generácia, takže áno, Yaris s druhým faceliftom, s ktorým vydrží ešta tak 3 roky, je neobvyklý. A či zrovna Punto je v tomto dobrý vzor hodný nasledovania, to si nie som moc istý.
OPEL CORSA TAKY NENÍ ZCELA NOVÝ MODEL..z bratrského Grande Punto tam zůstalo pořád dost.
Corsa měla jeden facelift a nyný druhý..jakoby nový model , ten má ovšem zcela jiný interier , takže je to nový model tak napůl..karoserie má jen jiný předek a část zadku.
ps: a nová Corsa asi nebude , díky PSA ji měli zarazit a Corsu udělají jako dvojče C3... :no:8-s8-s
veru punto prislo uz v 2006tom.. ak ratame pocer rokov vo vo vyrobe tak tento je vlastne uz jeho zacinajuci 12ty rok .. az sa mi to nechce verit .. samozrejme nejake tie facelifty malo.. neviem ci neboli az 3 nahodou .. ale to je jedno ... tak dlho tu ozaj mame len par aut...
v malej triede ale obecne auta vydrzia dlhsie ako v inych segmentoch to je fakt... ved ono aj nova corsa je v podstate na skelete tej povodne este z r 2006 .. v malych autach proste asi nie je az tak co menit kazdych par rokov... aj ked dnes je v mode uz tieto male vozy neskutocne zvacsovat...
Bruno má pravdu, Yaris je možná zvláštní dvěma většími facelifty, ale samotným generačním cyklem zatím až tak nezaostává. I kdyby se teď vyráběl další dva roky, jen se tím dotáhne na Polo nebo Fiestu.
takisto punto keby malo nejake tie novsie motory tak tiez v pohode nic moc nestraca... je to tak... male vozy starnu pomalsie... a aj taka 12 rocna fabia vyzera stale v tejto triede velmi pouzitelne a solidne ;-)
minule som ofrfľal dizajn druhého fejsu, ale v uliciach sú ok. Mne sa 1,5 páči, bral by som ju radšej ako litre. Dole v poho, v strede živo a nad 5 tisíc s takým autom jazdí len blondýna, čo musí na diaľnici preradiť na dvojku. Má solídnu dynamiku nevyždímanú z kosačky, neprepína sa, netrpí. Hlučnosť motora by sa mala hodnotiť v rámci celej kategórie motorov, inak môže vzniknúť dojem, že je to hlučnejšie ako trojvalce a to myslím, nie je, ale z testu to nepoznám. Cena je však vysoká, takže predaj bude na dožitie.
No mne sa ten dizajn ani v uliciach nepáči. Kolega ho nedávno kúpil pre manželku, asi fakt nerozumiem ženskému vkusu, že sa toto auto s fúzami (copyright dinar) ženám páči.
Každopádne atmo 1,5ku chválim, ak motor bez turba, tak potom takéto niečo.
Toto ma ak nie uplne rovnaku tak porovnatelnu spotrebu aj dynamiku a stoji o stvrtinu menej. Okej hybrid ma automat ktory by rozdiel o cosi skresal, ale do takehoto auta ho aj tak neziada kazdy a cenu to aj tak nevyrovna. To je tych 20 rokov vyvoja?
vybral si si len svoje parametre, mne sa na hybride najviac páčia tiché štarty a krátke jazdy bez výfuku, ale tie teba asi nezaujímajú, len potom by si nemal hodnotiť hybridy ako také.
Asi mame ine usi, ale ak nemas uplne vypnute radio takyto maly benzinovy motor zacujes len ked na to slapnes a vytocis vyssie a pri takych podmienkach aj hybrid pripoji spalovaci motor. Okrem toho neverim ze niekto si kupi hybrid len pre zopar tichych rozbehov, vzdy a vsade sa zdoraznuje ekonomika prevadzky, ta ale tu uplne chyba.
Jestli to fakt drcá, tak jsou padlí na hlavu. Jaruna byla super právě v tom, jak elegantně dokázala překonávat městské nástrahy. Dělat z toho tuhý sporťák mi přijde kontraproduktivní... :-/
Čet sem 2 jiný testy a rozdíly až zásadní: Chvála motoru = dokonce vleká. Chvála reálný spotřeba po týdenním testu 5,1 litru včetně dálnice kde při 130 km/h točí 3150 otáček
O tvrdym podvozku ani slovo = mínusy sou klasický: menší rozsah nastavení volantu = to má třeba i Auris, vyšší cena ale doprovázená nadstandardní výbavou a asistenčníma systémama = prostě japonec
Přeci nemohou všechno vynachválit, aby Japonci měli něco lepšího než fobie s litrovým mlejnkem na kafe >:D >:D ty otáčky jsou při 130 nižší, dále i ten test hybridu, který zde byl je taky nesmyslný, co se týče spotřeby, jezdil jsem jak s yarisem, tak aurisem v hybridu a spotřeba je daleko nižší než tady uvedená v testu :-)
To není pravda, všechno na odstřel rozhodně není, podívej třeba na Civica..
Spíše pro některé je těžko zkousnutelné, že atmosféra s takto malým korutícím momentem a výkonem tak dobře nehýbe s malým autíčkem, jako tříválce s turbem konkurence. Tohle je neoddiskutovatelný fakt. Navíc to stojí ještě více peněz...
A ten test dopadl vlastně docela dost dobře 4/5 je dobré auto, ne? :-)
Druhá věc je, jak to bude fungovat reálnému kupci, kdo co ocení a jak dlouho to vydrží... jenže to test prostě nepodchytí, protože to prostě nejde u nového auta hodnotit :-)
Může se vám to nelíbit, můžete protestovat, ale to je tak vše, co s tím zmůžete :-)
Lepší je být nad věcí a koupit si to, co je pro vás konkrétně to nejlepší. Pro tebe to byl hybrid, pro mne diesel >:-[]
Test blbec? Mě ten test nepřijde zas tak špatnej a Yaris má i dobrý výsledek :-)
Do Prahy? Ano, určitě souhlasím... ale já nejezdím jen po Praze a dvě auta živit nechci :-) A nevím, já se minulý týden vrátil z dovolené, cca 3 500 km se spotřebou 5.9/100 nafty, pohodlně. Asi bych to nevyměnil za městský hybrid na tyhle trasny >:D
Vím, že tohle dělají jen idio*i a cesťáci, správné je doletět někam a půjčit si tam auto.. jak by řekl Barik, ale mě se takhle dovča líbí >:D
No to je ten problém Yaris 1,5 VVT-ie = to neni univerzál. Pokud máš jedno auto jedny boty jedno co = prostě jedno na všechno = je to logicky kompromis. Já prostě v zimě ve sněhu nosim jiný boty než mám dneska :-)
Každej rok jezdíme do Mnichova = cesta je teda skoro rok od roku ucpanější a horší ale i tak bych jí nejel příměstskym hybridem. Dobře na to slouží nafta 2.2 HDi :yes: >:D
Půjčit si na konci cesty auto je dobrá možnost = dostaneš se tam dřív a snáz. Nebo je tu eště autovlak = nemám zkušenosti ale znám někoho kdo s nim zrovna dojel do Itálie tam jezdí svym vozem a pak zase vláčkem zpátky. Sem zvědavej co řekne :-)
Ano, je to kompromis... a tak je nastaven i test. Navíc drncavý podvozek, to je přeci do města trochu fail. Ve výsledku posbíral Yaris 4/5 hvězd, to je hodně dobrý výsledek. Tak nevím, proč by japonci měli být podceňováni :-)
Jojo, tak já si vystačím s 2.0 naftou ze stejné stáje PSA.... a Mnichov mi nepřipomínej... letos jsem tam po dvou letech projížděl ve dne... ni spíš parkoval, naknec jsem to vzal po okrsce >:D
Neprobírej furt ty místní hvězdy = je to totální fraška = zhruba stejně hvězd dostane téměř všechno ;-)
Drncavej povozek i absrudní naměřená spotřeba atd. = to je Foktovina nebo ACZovina = no to je vlastně jedno ´= viz jiný testy nebo zkušenosti majitelů = je to blbina >:D
Jj němci by potřebovali přestat posílat biliony do zdevastovaný východní části = nejen Německa ale celý Evoropy = a zase po letech dát pár miliard do svejch dálnic
Teda kvalita neni problém i když na francouzský nemaj ale už aby zavedli nějaký to mýtný nebo co = krom noci to tam je furt totálně přecpaný. Mnichovskej okruh i o půlnoci :-)
Jo, poslední rok mi příjde, že je celý Německo v rekonstrukci :/ ale radary jim fotí čile... >:D Já ten okruh naposledy projížděl právě před dvěma lety kolem půlnoci a bylo to super, ale dnes už bych si netroufl...
Francouzskou jsem nikdy jako řidič nejel, ale třeba Poláci mají super ty nové dálnice (dost lidí mi to nechce věřit), jsou rovné, přehledné, tam by se dalo jezdit také 200+ a dost hezká je i ta napříč Chorvatskem, tedy hlavně ty novější kusy podél pobřeží :-)
Naopak jsem letos poprvé vyzkoušel Italskou autostrádu a to je panečku maso >:-[] >:D
Tak němci maj už roky obrovský obchodní přebytky = že to vrazili do rekonstrukcí je na jednu stranu dobře = teda pokud tam zrovna nepotřebuješ teď jet :-)
Před pár lety při krizi vrhla Merkelová peníze do oprav okresek a sou bez přehánění lepší než naše dálnice tak teď asi přišly na řadu dálnice
Proč by ti nevěřili že maj poláci nový kvalitní dálnice? Narozdíl od nás tam pouštěj i zahraniční firmy a na dálnicích maj i vyšší maximálku než my za což :yes:
Škoda že tu před pár lety neprošlo navýšení na 160 km/h = na některejch úsecích. Fakt mě to mrzí
Sem zvědavej jestli se někdy otevře D8 = po prosincovym jakootevření mysleli že tam nalejou dalších pár tisíc tun betonu a sedne si to a na jaře otevřou. Pak termín posunuli a vono furt ne = tak tam máme aspoň postavenou hezkou vysutou hrazdu = na koukání = za pár miliard :yes: >:-[]
S tím Polskem je trochu složitější. Mají snad dokonce III. kategorie. 110, 130 a 140 km/h. Také jsou někde mýtné brány, jinde ne. Moc nevím podle jakého klíče to mýtné vybírají. Dálnice Berlín-Varšava je zpoplatněná, hezká, to jo.. pak ta vertikální od Ostravy k Lodži (teda v místech, kde je ) je zdarma a ty nové úseky jsou krásné a hlavně široké. Ta podél hranic od Drážďan k Wroclavi je taky zdarma a po Wroclav je to děs chvílemi >:D Pak je zas desítky km nádherné nové :-)
Navýšení je škoda, ale příjde mi, že hodně úseků, co za to dříve stály, jsou nyní buď zasekané, nebo rozbité >:D >:D
buduci svokor ked idu s manzelkou aj mojou priatelkou za svojou druhou dcerou do nemecka tak sa vzdy najprv odvezu autovlakom z KE do Prahy .. tam ciastocne oddychnuti z vlaku vystupia a odtial uz potom tym svojim dizlovym golfikom VI idu sami po vlastnej osi do Nemecka ... viem ze cez Polsko nerad chodi kvoli niektorym tym ich usekom... boli v nemecku aj tento rok koncom maja ale nejak sa mi nepodarilo z prace na tyzden "zdrhnut" a nemohol som ist s nimi ... same skolenia a tak ..... ale o rok ako manzel ich dcery vraj uz pojdem s nimi "povinne" >:D ... tak uz sa aj tesim.. v Prahe som nebol ani nepamatam uz ... aj ked bude to taka rychlovka... par hodin pokukat mesto pri cakani na vecerny autovlak pri spiatocnej ceste z Prahy a potom hura domov... moj ciel je inak v Prahe celkom jasny... kupit si nejakeho toho hlineneho ***ma pre stastie :*)
tak snad najskor buduci rok ... ale urcite dam vopred vediet ... co a ako... zatial nic nemozem potvrdit ... . ale uz by sa patrilo po tych rokoch opat vidiet Prahu .. nasi tam boli pred troma rokmi ... aj na Karlstejne aj na tej vyhliadke na Petrine aj samozrejme klasika Orloj ... Karlov most a tieto veci vsetko pochodili... maju pekne fotky ... aj sa plavili lodou po Vltave... ale tak boli tam na navsteve u maminej byvalej spoluzacky ktora tam zije ... a mali na to vsetko 3 dni casu takze toho ozaj videli toho dost
Hoši, ty palce, jak to chápat? Debata o téže věci, na jednom příspěvku mám 3x :no: , na druhém v podstatě stejném 3x :yes: ??? Existuje nějaké logické vysvětlení? >:D
Palcování nepoužívám, když chci reagovat na něčí příspěvek, tak to prostě napíšu. Palečkování je pro prosté duše bez názoru, případně schopnosti nějaký názor formulovat. Palce na mých příspěvcích jsou mi proto u zadele. ;-)
Karle to je tu stale tak... len si vsimni ked napise niekto nieco a dostane za to palec hore a ja mu na to napisem ze suhlas.. tak ja mam zahadne uz zrazu palce dole ..niekto nas tu proste nema rad >:D
ja by som tie palce zrusil uz len z principu.. lebo ovplyvnuju ludi ... a staci ze mas 3 palce dole a hned sa prida aj stvrty a piaty a si v haji >:D darmo ze budes aj svaty
neviem ci si niekto vsimol ale editacia prispevku uz po palcovani nejde hoci ti nikto pod tvoj prispevok ani nic nenapise... este v zime si spominam ze som aj opalcovany prispevok mohol editovat... samozrejme az dovtedy kym pod neho niekto normalne nenapisal koment... toto kusok zamrzi lebo stane sa ze chces nieco v rychlosti zmenit a opravit ale ked ti tam niekto supne behom sekundy palec ( velakrat len tak bezhlavo ) je to zrazu nemozne... ;-)
A ty blbý palce by měli zrušit = je to fakt ptákovina a jak si správně napsal: Spousta lidí prostě přidá :no::yes: jen podle toho že tam už 3-4 sou >:D
Link na polský test tohohle auta. Verdikt v podstatě nevyzněl úplně zle, pouze kritizuje hluk od motoru po zátěží a posed za volantem (hlavně polohu pedálů).
...možná mám problém s chápáním psaného textu, ale nějak nerozumím zejména výpadům Hamu. Test podle mého názoru dopadl velmi dobře (ten samý Hybrid tu měl nedávno průměrné známky) a dokonce mě potěšil, protože zjevně pokračuje "revitalizace" Toyoty jako značky, co taky umí dát do výroby aut srdce.
Od motoru jsem tenhle charakter očekával s ohledem na papírové údaje a spíš bych řekl, že je to naopak - že má super tepelnou účinnost a kdesi cosi je sice na papíře hezké, ale když nejede, tak prostě nejede. Michalovi jako JPN fandovi není důvod nevěřit. Nakonec spotřebu kolem pěti litrů potvrdil také, stejně jako příjemný projev dole.
Jen bude asi otázkou osobních preferencí, jak moc je to auto tuhé, to by mohl být největší problém.
Co je na tom k nepochopení? Podle jinejch testů právě jede = líp než miniturba = proto třeba i ten nadpis textu: Tiše a ochotně
Nižší je i naměřená spotřeba = než tady. No taková místní normálka
Je to docela zajímavě zkonstruovaná varianta k převládajícim motorum objemu krabice od mléka s turbem. Většinou spíš převažuje názor že :yes:
Tady přes ne špatný bodový hodnocení = který je ale trochu fraška, vůbec nevyužívaj plnej rozsah hodnocení, všichni dopadnou tak nějak stejně = z textu spíš vyplývá že ne
No a jinde spíš :yes::yes:
Já volim ANO = oligarchu komunistu estébáka velkouzenáře atd. rozhodně NE :-)
Jen si taky myslim že to bylo dobře vynaložený prachy za vývoj zcela novýho motoru :-!