Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNové Audi A8 nebude elektromobil, sportovní S8 se ale stane plug-in hybridem!
29 komentářů
Googlit
To jste nemuseli psát. Vždyť už to tady bylo včera, že VW nemá pro EV jak zajistit baterie.
Ham.
tady nějaký bubáq bědoval nad nedostatečností motorové nabídky nové A8, no takže si to znovu shrneme😒br />
V6 TDi 210 kW
V6 TFSI 250 kW
V8 TDI 320 kW
V8 TFSI 338 kW
V8 TFSI 420 kW
W12 430 kW
V6 TFSI plug-in hybrid 330 kW
V8 TFSI plug-in hybrid 463 kW
Na to nezbývá než profláklé "kdo z vás to má?" Takový Lex LS vedle toho vypadá jak chudý příbuzný, který může konkurovat audiosoupravou a velikostí kastle, ale pohony
nestíhá ani auta o třídu níž.
V6 TDi 210 kW
V6 TFSI 250 kW
V8 TDI 320 kW
V8 TFSI 338 kW
V8 TFSI 420 kW
W12 430 kW
V6 TFSI plug-in hybrid 330 kW
V8 TFSI plug-in hybrid 463 kW
Na to nezbývá než profláklé "kdo z vás to má?" Takový Lex LS vedle toho vypadá jak chudý příbuzný, který může konkurovat audiosoupravou a velikostí kastle, ale pohony
nestíhá ani auta o třídu níž.
Jj přesně takovejhle jednoduchej přehled o faceliftovaný MB S-Klasse mi tu chybí 😉
R6 350d 286 koní 600 Nm
R6 400d 340 koní 700 Nm
R6 450
V8 500
V8 560 469 koní 700 Nm
V8 63 612 koní 900 Nm
V12 600
V12 65 630 koní 1000 Nm
R6 plug-in hybrid 408 koní 500Nm
R6 350d 286 koní 600 Nm
R6 400d 340 koní 700 Nm
R6 450
V8 500
V8 560 469 koní 700 Nm
V8 63 612 koní 900 Nm
V12 600
V12 65 630 koní 1000 Nm
R6 plug-in hybrid 408 koní 500Nm
Není až tak velký kumšt nastrkat podélně před přední nápravu jak chcete velký motor. Ale ty zvětšující se negativní důsledky !!!! Těch je přeci dost. Rozum už zůstal u Audi dávno kdesi zapomenut.
Koně patří do maštale. 😉
Zajímalo by mě, proč nejde v Sku kombinace V12 a 4matic..
To asi nebude o nejde
Zřejmě viděj kupce V12 trochu jinak = popravdě já taky
Prémiovej pohon nikdy nebyl 4x4 prémiová konstrukce vozu je RWD v úrovni V12 to tak asi chtěj udržet
Zřejmě viděj kupce V12 trochu jinak = popravdě já taky
Prémiovej pohon nikdy nebyl 4x4 prémiová konstrukce vozu je RWD v úrovni V12 to tak asi chtěj udržet
Pokud se nepletu, do nedávna to nešlo ani u BMW. Matně si vzpomínám, že někdo kdysi zmiňoval délku ústrojí. Ale je to trochu zvláštní důvod.
To spíš nebude technika. Mercedes V12 4x4 existujou = G. Do S Klasse to spíš nechtěj = řekněme z důvodu proč 4x4 neni Rolls Royce
G snad nemá smysl vytahovat. Samozřejmě, kdyby chtěli, mohli by. Maximálně by museli počkat do další generace. Podobně nebylo (a asi stále není) možné mít ABC a 4Matic.
ok, tebe to napisem😒br />
Pre V12 pouzivali starsi typ prevodovky, ktora bola schopna zvladat tie brutalne Nm, toho motora. Problem bol, ze ta prevodovka nebola koncipovana na upravu pre pohon 4x4.
Potom prisiel novy 9G-Tronic, ale zatial ho nepredstavili vo verzii pre V12. Pravdepodobne sa teda caka na to, kedy jeho upravia na ten toc. moment, potom uz ani 4x4 nebude problem.
Potom prisiel novy 9G-Tronic, ale zatial ho nepredstavili vo verzii pre V12. Pravdepodobne sa teda caka na to, kedy jeho upravia na ten toc. moment, potom uz ani 4x4 nebude problem.
Prosim tě nebajkař = dík 😄
Mám ti najít nějakej článek z představení 9G Tronic = s údajem že je schopná přenášet 1000Nm = si velkej kluk = dohledej si to sám 😉
Mám ti najít nějakej článek z představení 9G Tronic = s údajem že je schopná přenášet 1000Nm = si velkej kluk = dohledej si to sám 😉
To je asi pravda, ostatně stejnej problém byl s V12 u 5, respektive 7 kvaltu. Ten motor v 65AMG má reálně přes 1200Nm, ale myslím, že to softem stahují na 1000 Právě kvůli převodovce. Ono teda převodovka pro takovýhle síly a pohon všech kol musí dostat zabrat..
7G-Tronic ale s 4Maticem jinde kombinovali. Napadlo mě, že by 4Matic jako takový mohl mít problém s tím mamutím momentem, ale systém vidí moment za převodovkou, který je citelně větší než na klikové hřídeli, takže se mi to úplně nezdálo (ale je to pořád možnost, nějaký limit mít bude, na druhou stranu není neobvyklé na jedničku moment omezovat).
V6last imil
Zadní partie kopie BMW 7!!! To nikdo nevidí???
No a jeden k faceliftu S klády a hlavně výrazně obměněný až revoluční nabídce motorů = ani píp 😐
Vim že to je jen Mercedes-Benz a jeho TOP model ale stejně..
( aj ked ten novy radovy 6 valec urcite v niecom rad vyskusam!)
kraksna VW AUDI 8 bude mít alespoň jeden malý, docela maličký elektromotórek [odkaz] páč konzerva v roce 2017 to jest posledních 17 let nového tisíciletí si jen mastila kapsy [odkaz] [odkaz] lhala lidem [odkaz] kulový AUDI dělala [odkaz] a plká dál [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Redakce se takhle chová zřejmě za prachy = ty jen = no já vlastně nevim proč. Ty jo? 😄
Viz já 11:57 pravidelně tu vycházej články doslova o ničem = o obrázku na webu. Takže fakt nevim proč chceš aby se vyhnuli tiskový zprávě o faceliftu MB S a přehledu novejch motorizací
Že nechápeš nebo odmítáš pravidla slušný novinařiny neznamená že já sem dětina ale ty.. doplň si sám 😄
Tisková zpráva k novým motorům je z dubna letošního roku = i když se Martin V. vyzná a v listopadu 2016 to nenapsal špatně = info z dubna 2017 prostě nedal 😄
Vim že Mercedes-Benz je malý bezvýznamná automobilka ale vyjde tu tolik článků naprosto o ničem = o nějakym renderu = že článek o nový motorový nabídce by nebyl úplně od věci 😉
Holt nový model a FL není úplně to samé.