Ojetiny
Niektoré autá vyzerajú fajn aj po desiatich, či dokonca dvadsiatich rokoch, ale tieto Fordy z 90s som videl vždy len hnilé alebo inak požuté. Spolu s Escortmi mali výplne nárazníkov z nejakej žltej peny, ktorá po prvom ťukanci vyliezala von. No a potom hniloba. Tieto klaunoidné Scorpia som vždy videl len zhnité a dotlčené, takže skôr z toho dôvodu mi boli nesympatické. Zadné partie a ten pás svetiel ale vyzerajú super. Horšie je na tom predok, ktorý bol akosi málo reprezentatívny, asi ako klaun. 😄
tento americky look sa vtedy fordu v eu proste nepodarilo pretavit v uspech.. podla mna v eu pohoreli s tymto modelom prave na dizajne... europania vtedy skor XM a takero kusky .. je to pochopitelne
Toto auto patřilo na pouť, mezi majitele kolotočů, jednou jsem ho viděl jak táhne houpačky, majitel měl má sobě tolik zlata, že bych šel z něj vyrobit min. 1 přední blatník... Svůj k svému...
Ohlasy na tento fordův designérský armagedon byly tak zdrcující, že dodnes neprozradili, kdo tento designérský paskvil vlastně navrhl! >😁
Tohle auto se mi vždy libilo a to nejen pro svuj zvlaštni vzhled a teměř vždy jsem se za timto Scorpiem otočil.
mám to podobně... ale jak zmínil pumpkin výše, tohle auto zabíjela koroze a především materiál nárazníků (který pak používali i na Mondea a to byla fakt fordí pomsta). Ale když člověk narazil na opečovávaný kousek, bylo to takové designové zjevení.
Vlastně se mi líbí dnes ještě víc, než v době jeho vzniku.
Vlastně se mi líbí dnes ještě víc, než v době jeho vzniku.
Pokud vím, tak v té době tyhle nárazníky míval i Escort ne? Myslím, materiál... na te si se jen zle podíval a už praskl >😁
Kdo dnes dohledá ojetý Ford z té doby a má v laku i přední nárazník, tak je to asi jako vyhrát v loterii >😁
Kdo dnes dohledá ojetý Ford z té doby a má v laku i přední nárazník, tak je to asi jako vyhrát v loterii >😁
"Kdo očekával, že stejný vývoj potká také scorpio, byl asi nemile překvapen.
Pokud by měl vůz přejít na pohon předních kol, museli by pro něj vyvíjet kompletně novou techniku."
Tak už mi je jasné, prečo sa BMW doteraz držal klasickej koncepcie. Nemal peňáze 😄 Ale už sa aj tam blýska na lepšie časy...
Pokud by měl vůz přejít na pohon předních kol, museli by pro něj vyvíjet kompletně novou techniku."
Tak už mi je jasné, prečo sa BMW doteraz držal klasickej koncepcie. Nemal peňáze 😄 Ale už sa aj tam blýska na lepšie časy...
Měl jsem oba Škorpíky
Mk I - sedan, Cosworth 2.9 V6 24v 143 kW
Mk II - sedan, 2.0 16v 100 kW
Mk I byla a asi navždy v mém srdci zůstane jako první a nejlepší (skutečné) auto, jaké jsem měl
Mk I - sedan, Cosworth 2.9 V6 24v 143 kW
Mk II - sedan, 2.0 16v 100 kW
Mk I byla a asi navždy v mém srdci zůstane jako první a nejlepší (skutečné) auto, jaké jsem měl
Koupil jsem před 19 lety, Skorpio MK2 kombi 2,3 16v, rok starého s 20 tis km. Mám ho dodnes v super stavu s nájezdem jenom 220 tis.km, protože mám aut více. Proč? Velké, prostorné, pohodlné a hlavně spolehlivé!! Dokonce se mi i líbí, a to hned od začátku. Měnil jsem jen brzd kotouče desky, filtry a gumy, co 10000 olej. STK vždy bez problému. Myslím, že bude sloužit ještě dalších 20 let. Tak zdar 😄
Ford Scorpio MK2 jsem měl 9 let .Maximalně spokojený ,velmi spolehlive ,prostorné ,konfortní,motory výkoné co víc si motorista mohl přát .Byla to vlajková lod od Forda .
Turbodiesel se čtyřmi hlavami od VM Motori /známý i z Alf, Jeepů. rencků) byl proti pomalému ale nezničitelnému Indenoru v Mk.1 totální sra...ka.
Čtyřhrnky benzín byly ok, hlavně DOHC 8V. Cosworth?...charakterní ale pomalý.
(je škaredé,až je pekné)