Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Filtry pevných částic DPF: Co to je, cena, kolik stojí výměna, jak je udržovat a čistit, demontáž

Filtry pevných částic jsou na trhu patnáct let, od roku 2010 je má každý osobní diesel povinně. I po tak dlouhé době se někteří motoristé diví, že v autě něco takového je a vyžaduje jistou péči.
Zpět na článek
16. 7. 2017 09:08
16. 7. 2017 09:22
16. 7. 2017 09:34
16. 7. 2017 10:17
16. 7. 2017 10:14
16. 7. 2017 18:27
16. 7. 2017 10:19
16. 7. 2017 11:35
16. 7. 2017 12:19
16. 7. 2017 14:22
16. 7. 2017 16:01
16. 7. 2017 17:46
16. 7. 2017 18:13
17. 7. 2017 10:48
18. 7. 2017 07:46
16. 7. 2017 15:23
16. 7. 2017 20:01
16. 7. 2017 19:21
16. 7. 2017 21:35
17. 7. 2017 08:32
17. 7. 2017 11:22
17. 7. 2017 11:23
16. 7. 2017 19:59
16. 7. 2017 10:23
16. 7. 2017 09:34
17. 7. 2017 10:01
18. 7. 2017 07:52
16. 7. 2017 16:06
16. 7. 2017 18:17
17. 7. 2017 10:15
16. 7. 2017 20:30
17. 7. 2017 02:46
17. 7. 2017 10:53
17. 7. 2017 08:20
17. 7. 2017 10:16
17. 7. 2017 15:04
17. 7. 2017 12:38
18. 7. 2017 07:05
Avatar - _Karel_
16. 7. 2017 09:08
Frei
Koukám na autora článku - a on to Svět motorů. Ale padni komu padni - dobrý :yes:
Možná jsem i čekal něco ve stylu - pokud jste oslové, co si koupili diesel do města, jezděte ho občas protáhnout na dálnici, aby se filtr líp vypálil. Nadpis sliboval rady, co a jak, aby vydržel co nejdýl. Jde poznat, že původní název článku byl " Filtry...- normální je nekouřit". Zřejmě Machala zase neodolal použít své umění dát do nadpisu otázku, na kterou článek neodpoví.

Docela překvapivé, že na 2,0TDI v oktávce stojí filtr 17t a na 2,0TDI v Passatu 47t.(ano, oba motory jsou jinak výkonné, ale i tak)
A dardy okolo 100t netřeba komentovat - nejsem lakomej na auto, dopřávám mu co potřebuje, ale kilo za filtr bych opravdu nedal.
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Hittman
16. 7. 2017 09:22
Re: Frei
Jsem zvědavá, zda na benzín budou ceny podobné či rozdílné...
16. 7. 2017 09:34
Re: Frei
Na benzín by podle mně měly být levnější (otázka je jestli vůbec a když,tak o kolik) jelikož benzín dosahuje vyšší teploty spalin a tudíž je i vypalování filtru snažší.Ale člověk míní a marketing mění,takže ještě asi uvidíme.
Avatar - Jopino
16. 7. 2017 10:17
Re: Frei
Ano, psali v Auto Bildu, že cena filtrů PČ do benzínových motorů budou značně levnější, než na diesely. Jsem zvědavý co znamená značně... :-)
Avatar - Uživatel_5340709
16. 7. 2017 09:58
Re: Frei
Dobrý článek, jinak se musím smát majitelům nejlepších kombíků Hjondé, s těmi cenami DPF to moc nevychytali. ;-)
16. 7. 2017 10:19
Re: Frei
Tak je to o 50 tisíc levnější než Oktávka to se přece vyplatí pak vrazit 1/3 pořizovací ceny do filtru >:D
16. 7. 2017 11:35
Re: Frei
No tak on snad bude někdo s kombíkem Hjondé jezdit za hranicí záruk? To není jako Škoda, která jezdí léta a miliony a dědí se z děda na vnuka... :-!
16. 7. 2017 12:19
Re: Frei
Jak se ta nemoc jmenuje?
16. 7. 2017 14:22
Re: Frei
Stockholmský syndrom se blíží asi nejvíc. Nucené soužití s autem, které omezuje, diktuje a celkově majitele připravuje o čas i peníze. Kolega to má....chudák, pořád leží pod svou Octou, shání díly, informace, peníze, místo aby ji nechal sešrotovat. Holka má přes 300000 najeto, už druhej motor, třetí přístrojovku, šestou lambdu atd atd. Léčit se to nedá - škodovka je nejlepší na světě :yes:
16. 7. 2017 16:01
Re: Frei
Martin Lohe, to je šik auto pre kutilov. Nie je nad pocit hrdosti, že som si to päť dokázal opraviť. ;-) ;-) ;-)
16. 7. 2017 17:46
Re: Frei
Jo, to určitě. Jenomže on potřebuje denně jezdit :-) Ale je fakt, že je čím dál schopnější automechanik - badatel. Všechno na to vždycky sežene, to je prej největší výhoda škodovek.
Avatar - lvy
17. 7. 2017 10:48
Re: Frei
Takže jsou tři možnosti:

1. vymýšlíte si

2. onen kolega jezdí jako prase a likviduje jakékoli auto

3. kolegovo auto má 3 000 000 km

Osobní zkušenost najeto přes 300 000 km a pouze standardní servis + páčka blinkrů a čidlo teploty.
18. 7. 2017 07:46
Re: Frei
Tak asi koupil stočenou o 500tis ne?:D >:D Přoč měnil 3x přístrojovku?.......Měl si koupit bmw,tam maj budíky pořád z E30 >:D
16. 7. 2017 15:23
Re: Frei
co som ale pocul zatial tak paradoxe vraj Hyundai aj honda s DPF nemaju problemy takeho rozsahu ako ostatne automobilky. Ale nezarucujem za info, len som niekde pocul..
16. 7. 2017 20:01
Re: Frei
Vzhľadom k množstvu predaných kusov v eu je to celkom logické. Mal som súkromne jedno auto s dpf a problém s ním nebol,bol to rv 2009...
16. 7. 2017 19:21
Re: Frei
CO TO JE PROBOHA, TAKOVÉ PÁLKY DO cca 10 LET STARÝCH VRAKů ? NIKDY BYCH TO NEDAL ,TAK BOHATÝ A BLBEJ NEJSEM.
16. 7. 2017 21:35
Re: Frei
Píšeš tu o "pálkach", nie tak dávno sme menili rozvody každých 60k km a stálo to 20 litrov ;) . Teraz sa nám hnusí dať od 400 do 1500€ do filtra po 200-300k km
17. 7. 2017 08:32
Re: Frei
To tě natáhli panáčku, u většiny aut se dělaj po 120t a cena se pohybuje i s prací kolem 10t ,ale DPF stojí kolem 50t , za to máš komplet repas vstřikovačů i s čerpadlem a výměnu spojky a dvojhmoty a ještě můžeš manželku vzít na dovolenou. ;-)
17. 7. 2017 11:22
Re: Frei
Kukni sa 15 rokov naspäť panáčku. Bežný olejový servis po 60k km plus rozvody v autorizáku stáli bez problémov uvedenú sumu. Skús zaloviť v pamäti ;)
17. 7. 2017 11:23
Re: Frei
A mimochodom na moje ex auto bol dpf za nejakých 400€ ( neriešil som počas jeho života), spojku s dvojhmotou som mal za výrazne menej, takže ten obtiahnutý si tu zjavne len ty...
16. 7. 2017 19:59
Re: Frei
100 litrov je fakt nárez keďže cena v prvovýrobe je tak ako pri všetkom v jednotkách euro >:D
16. 7. 2017 09:33
Furt dokola
Jezisi to je furt dokola...O tom pišete tak po stopadesate,koho to furt zajima?? :no: :no: ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jopino
16. 7. 2017 10:23
Re: Furt dokola
Mě třeba jo, opakování je matka moudrosti :-) Ne, teď vážně, tenhle článek je vcelku v pohodě napsaný, a kdyby osvítil byť jen jedno procento, nepostrádá smysl. Není v motorismu za poslední dobu větší nešvar, než vytlučené a jinak nefunkční DPF filtry 8-s Tedy krom fetek za volantem :-!
16. 7. 2017 09:34
filtr
A tak z autem z roku 2006 dožiju.... Ať si ty kurvítka natlučou nazeď, anebo do hlavy! U náklaďáku ho taky nemám, je to poslední z řady bez filtrů. A s tim skončim. Než bych vydělával jen na filtrace bez reálných výsledků, tak na ně dlabu. Ekoteroristické zelenovejfukové hnutí je mi u zádele. O tisíc km dál nic takovýho neřeší, a mají život o tyhle blbosti k ničemu jednodušší. Navíc životnost filtru závisí zásadně na kvalitě nafty, a u nás stojí za *, tak nemíním tohle podporovat.
Rozbalit vlákno
2
17. 7. 2017 10:01
Re: filtr
O tisíc km kterým směrem neřeší?V Rusku? Tak jdi jezdit tam.
18. 7. 2017 07:52
Re: filtr
X 5ka jen s euro 2.Tam je to top >:D
16. 7. 2017 09:57
V bazarech to nevemou
Když blbý je, že auto bez filtru už dneska neprodáš...Na druhou stranu ho ani nekoupíš, tím myslím, že v autobazarech si to pěkně hlídají, aby auto mělo filtr. Jak říkáte, je to kurvítko a já s tim souhlasím, ale obvykle měním auto po pěti letech a pokud tímto zvýším pravděpodobnost prodeje a ceny, tak jsem ochotný tohle kurvítko koupit...za rozumnou cenu teda..
Rozbalit vlákno
4
16. 7. 2017 16:21
Re: V bazarech to nevemou
Zajímalo by mě, jak poznaji zda tam filtr je nebo ne. Ja teď řeším nějaké problemy s fapem a pan, co se specializuje na mou značku a je věci znalej mi řekl, že když je filtr vyndanej a preprogramovana jednotka, tak že to ani přes origo diagnostiku nezjisti. Jediná možnost je to rozebrat a kouknout, coz v bazaru určitě dělat nebudou.
Pro chytráky: Nechci filtr vyndávat ani nic podobného.
Avatar - Otrava
16. 7. 2017 21:12
Re: V bazarech to nevemou
Sáhnou do výfuku? :-) Jinak třeba v AAA si pro jistotu auto hodí na zvedák. Nemyslím, že je takový problém to prohlídnout.
17. 7. 2017 07:57
Re: V bazarech to nevemou
To mi udělali taky na vyžádání, řekl jsem ať mi ho v autě ukážou, když už to kupuju, nechtěl jsem jim naletět na špek a bez problému
17. 7. 2017 18:50
Re: V bazarech to nevemou
Sáhnutím do výfuku nezjistí zda tam je, ale zda dobře funguje, v tom je podstatný rozdíl. Pokud s filtrem někdy něco bylo, tak saze už z výfuku nikdo nedostane, takže i s naprosto funkcim filtrem může být výfuk černý. To samé když se jezdi po městě, filtr se pricpe, takže může neco propustit a pri regeneraci se vypali a opět muze fungovat. Takže sáhnutí do výfuku může neco napovědět, ale zároveň nic. A s tim zvednutím na zvedak nepoznáš také vůbec nic, jelikož se filtr většinou vytluče a obal zůstane. Nařízne se většinou zezhora a pod ochranym plechem se svar schova, takže taky nic. Takže zjistit na 100% že tam není snad lze jen na vlastní oči.
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2017 10:24
Řešení je jednoduché.
Chcete-li zabránit zanášení filtru (lépe řečeno maximálně zpomalit), je třeba každých 200 000 km, lépe ale cca každých 140 000 km měnit trysky vstřikovačů. toto je úkon který dnes stojí přesně tolik co všelijaká ta čištění DPF mokrá nebo suchá.
A protože vstřikovače rozhodují o tom co se posílá do výfuku směrem k DPF, je servis vstřikovačů klíčový. Dnes už stojí tryska v prvovýrobě s prací do 2000, v druhovýrobě do 1500 Kč takže je to o ceně 6000 až 8000.
Ovšem v Česku to nikdo nedá, raději budou všelijak čistit (smutným faktem je že při těchto čištěních se DPF většinou proděraví takže z pohledu uživatele vozu je problém vyřešen - ani neví že má DPF děravý a že nic nezachytává (vlastně jako kdyby měl DFP vyřazený, vykuchaný). Pro spoustu lidí to bude na stanici STK velice nepříjemné překvapení.
Na druhou stranu, pokud člověk dává dobré palivo, občas aditiva a jezdí alespoň 1/2 svých tras jako dlouhé trasy, nemusí mu DPF vůbec odejít a ani trysky se nemusí opotřebit tak, aby zvětšené kapičky nafty z trysek ucpávaly DPF. Já mám na autě 230 000 km a regenerace probíhá stejně často jako když bylo oudo nové.
Takže klíčem k dlouhověkosti DPF jsou dlouhé jízdy a kvalitní nafta.
Různé druhy poruch jsou vždy způsobeny nešetrným zacházením s vozem s dieselovým motorem.
A kdo jezdí krátké trasy, ať si koupí benzín nebo hybrid nebo elektro, to je jasné.
Rozbalit vlákno
9
16. 7. 2017 10:58
Re: Řešení je jednoduché.
Jestli máš nové vstřikovače za 2000,- tak bych poprosil tak o 100 kusů :-!
Avatar - Kjirka
16. 7. 2017 11:21
Re: Řešení je jednoduché.
jj. já bych si taky nějaký vzal. Na moje auto stojí asi 15t. Kč jeden.
Avatar - _Karel_
16. 7. 2017 12:32
Re: Řešení je jednoduché.
Chlapci, nepsal o vstřikovačích za 2000,- , ale o TRYSKÁCH vstřikovačů.
16. 7. 2017 18:15
Re: Řešení je jednoduché.
...měnit trysky vstřikovačů... (v 2. větě)
někteří mají fakt krátký attention span
>:D >:D
Avatar - Kjirka
17. 7. 2017 19:47
Re: Řešení je jednoduché.
tak to je pro mně novinka, že se dá vyměnit jen vlastní tryska. Nevím teda u jakého vstřikovače, ale u toho mojeho určitě ne.
Avatar - _Karel_
18. 7. 2017 20:14
Re: Řešení je jednoduché.
Vstřikovač se skládá z více částí, a v republice je několik firem, co je umí repasovat. Výměnou trysky, výměnou elektronické části....
Platí to poměrně obecně, ale nebudu se hádat, že úplně na každý motor.
18. 7. 2017 07:41
Re: Řešení je jednoduché.
Taky bych si jich pár vzal >:D
Avatar - Jopino
16. 7. 2017 12:21
Re: Řešení je jednoduché.
Dobré ceny. Tedy, pokud to není techtle mechtle z Polska, tam jsou někdy fakt "kouzelníci" :-)
Avatar - Jopino
16. 7. 2017 12:28
Re: Řešení je jednoduché.
Edit:
Tak to jo, sypu si popel na hlavu :yes:
16. 7. 2017 11:17
fitrt pevných částic
Mám Fiata Doblo 1,6 PL BASE.
Koupil jsem ho ve značkovém servisu. Po čtyřech letech a ujetí cca 54 000 km jsem byl na první technické a k mému úžasu mi technik sdělil, že mám nefunkční filtr pevných částic.
V servisu mi sdělili, že je možná pouze výměna a ta stojí cca 40 000 Kč. Na to nemám a tak jsem napsal přímo výrobci. Odpověď mě uzemnila. Auto je již po záruce a tak je to nezajímá. To, že auto má najeto tak málo kilometrů a odcházejí důležité díly ( kromě filtru i hlavní vstřikovací ventil, stabilizační tyčky v přední nápravě, brzdy atd.) nikoho vůbec nezajímá.
Takže už nikdy nikomu nedoporučím Fiata a až auto na podzim doplatím, tak ho asi prodám.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Kjirka
16. 7. 2017 11:25
Re: fitrt pevných částic
I když je auto po záruce, existuje něco, co se jmenuje "kulance", kdy solidní importér může rozhodnout o výměně dílu zdarma. Respektive díl je zdarma a práci hradí zákazník. Pokud je to věc, která má běžně vydržet třeba i násobně víc a odešla, většinou se k té kulanci přistoupí. Podmínkou ale bývá, že zákazník jezdí na předepsané prohlídky a má orazítkovanou servisku. Pokud to splňujete, trochu bych se s nimi o tom handrkoval. Ale jak říkám, jde o solidní přístup a libovůli prodejce, či importéra. Na západ od nás je to zcela běžnou praxí a nikdo žádné hariky nedělá.
16. 7. 2017 12:14
Re: fitrt pevných částic
Veškeré prohlídky samozřejmě mám. Ale je mi to víš co platné. Ale zkusím se domluvit na té "kulanci", i když tomu moc nevěřím.
16. 7. 2017 18:18
Re: fitrt pevných částic
"..Na západ od nás..." jo.. jo, furt je to 'asi jinej gang' :-!
16. 7. 2017 20:03
Re: fitrt pevných částic
Nechcem rýpať, ale tvoj nájazd je dosť nízky. Bolo nutné kupovať dízel?
16. 7. 2017 21:59
Re: fitrt pevných částic
Se vší uctou 4 roky 54.000km tj.13500km/rok. Jestli to máte na denní ježdění tak se nedivím že filtr odešel a ani tomu že se k tomu Fiat staví ak jak se staví. Krátké jízdy prostě dieselu nikdy nesvědčily.
16. 7. 2017 22:07
Re: fitrt pevných částic
Asi tak, pokiaľ tie kilometre poskladal z krátkych jázd, tak sa nie je čomu diviť
19. 7. 2017 12:02
Re: fitrt pevných částic
to je nějakých 36km denně (po-ne),nebo 60km (po-pa)....takže myslím,že zdenek66 už prři nakupování musel vědět jak jezdí a že na takových štrekách se ani neohřeje olej,natož nějaká regenerace...
Avatar - lvy
17. 7. 2017 10:55
Re: fitrt pevných částic
Dost dobře nechápu co zjistili. Pokud jste jezdil málo a krátké trasy, pak by musel být ucpaný. Jenže to by z něho nešlo ven nic. Takže je to nějaké divné. Jedině, že by byl prasklý, ale pak je to jasná výrobní vada.
Avatar - holden2
16. 7. 2017 11:26
muze mi nekdo vysvetlit
cim se principielne lisi FAP hyundai 2,2CRDi za 160tis a FAP ford 2,2TDCi za 20tis? co se stane pokud se zameni?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Kjirka
16. 7. 2017 11:31
Re: muze mi nekdo vysvetlit
Já myslím, že principiálně jde přesně jen o obchodní politiku výrobce >:D >:D >:D , což mi u výrobce "nejlepších" aut ve vesmíru a přilehlém okolí ani trochu nepřekvapuje.
16. 7. 2017 11:47
Re: muze mi nekdo vysvetlit
Tenhle náhradní díl prostě zatím zákaznická obec značky neřeší. Jde o díl, kterej by měl vydržet předpokládanou životnost celku - auta. Jde samozřejmě o životnost morální nikoli faktickou. A protože je Hyundai značka zámořská, má nastavenou cenovou politiku na svoje většinový zákazníky, kteří DPFE tak nějak nehoní...
Avatar - Kjirka
16. 7. 2017 12:00
Re: muze mi nekdo vysvetlit
chochocho, jaká zámořská, když v každé z těch jejich debilních reklam se holedbají přívlastkem "české auto". Tak když potřebujou prodat auto, je to česká značka a když náhradní díl, tak zámořská, jo ?
To mi jen utvrzuje, že ta jejich reklama je nejen agresivní, stupidní a lživá, ale cílí hlavně na blbce, kteří si na to naskakují.
16. 7. 2017 12:16
Re: muze mi nekdo vysvetlit
Reklama je reklama, skutečnost zas skutečnost. Reklama nikdy nesděluje pravdu apokud náhodou ano, tak ne celou. Reklama je umění zkratky.... ale tenhle článek je filtrech pevnejch částic a očekáváních majitelů dýzlů.
Prostě - když očekáváš problém s filtrem a jeho cenou u ojetiny - nekupuj ji. Kup jinou... Hyundai a jeho reklamní kampaň v tuzemsku se taky týká jen novejch aut.
16. 7. 2017 12:23
Re: muze mi nekdo vysvetlit
jj není nad to mít nejlepší české auto se servisními náklady většími jak u dvanáctiválcové S-Klasse >:D
Avatar - Kjirka
16. 7. 2017 12:41
Re: muze mi nekdo vysvetlit
asi tak nějak.
16. 7. 2017 18:24
Re: muze mi nekdo vysvetlit
"...cílí hlavně na blbce...." bullcrap!
Nikdo tě nenutí jezdit na 'levnou' naftu, vid? :-!
" Tak když potřebujou prodat auto, je to česká značka a když náhradní díl, tak zámořská, jo ?"
Jo. :-! Kup to druhé opravdické české auto. ;-)
16. 7. 2017 11:42
Dýzl je na ústupu a je to jen dobře
V padesátejch letech se všeobecně očekávalo, že atomová energie bude pohánět auta, letadla, mixéry a že každej dům ve sklepě bude mít vlastní atomovou teplárnu. No, nějak to nevyšlo....ekoteroristi zřejmě řádili už tehdy.
Dýzl je holt taky na konci rozvoje. Neříkám vývoje, ale rozvoj skončil, protože rakovina zabíjí čím dál víc lidí a nikdo ji tak nějak nechce. Neutralizace spalin je prostě náročnější, než umělá ekonomický výhodnost nafty jako paliva.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
16. 7. 2017 19:03
Re: Dýzl je na ústupu a je to jen dobře
Zbožné přání ......................... leda že bys vymyslel miniaturní atomový reaktor do každého auta.
16. 7. 2017 12:40
Zbytečný strašení
Proč má furt někdo potřebu strašit lidi?Mám Passata 4x4 a rozhodně jsem ho nekupoval v originále za 47tis.To snad rozumnej člověk neudělá.Copak si dnes někdo kupuje na starší auto něco u dealera?Mám ho z druhovýroby za 12tis a jsem v klidu.Tady je důkaz: www.autodily-vyfuky.cz
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Kjirka
16. 7. 2017 15:23
Re: Zbytečný strašení
no tak já tě skutečně zbytečně strašit nechci, ale zrovna u VW stojí ta druhoška DPF šmahem za kulový. Ale na to samozřejmě přijdeš sám. Zatím buď v tom klidu a modli se, aby to tak zůstalo co nejdýl.
16. 7. 2017 13:04
Filtry pevných částic
Reakce na članek proč se nevyrabí katalazytor jedné velikosti, do všech osobních vozidel?
Zlevnit konečnou cenu katalyzatoru.
Proč jsou vlastně katalyzatory no protože se používá vysokotlaké vystřikovaní paliva.
Tím vznikají malé částice.
Staré diesly (rok1960) kouřily ale častice byli velké . Protože palivo nebylo tak jemně rozprášené.
To samé u benzínu byl karburator te také nedokazal tak dobře rozprašit tak dobře palivo.

Plice dokaží přirozeně zbavovat velkých častič, malých už ne.

Letecká doprava se už vůbec neřesí to je znečištoval malých častic atd.
Letadlo za jeden let do ameriky, vyšichni pasežeři nevypustí splodiny ze svých aut za celý život.

Mluví se všude o ekologii,přitom nové věci nejsou vůbec ekologické když se vyrabí.
Spotřebovává spousty energie. Produkuje se C02.
Nutí se pořád kupovat nová auta , co do kvality jsou čím dál hořší, spotřebová více nahradních dílů.
Rozbalit vlákno
3
16. 7. 2017 14:35
Re: Filtry pevných částic
Tohle je informační salát.
Katalyzator jedné velikosti a jeho cena; kdo to má zajistit? EU? Na to by byla dobrá, co...
Staré dýzly - ok, tak to je, ty saze se dají sbírat, ale karburátor je něco jiného, palivo se už před nasátím do válce odpařilo - odtud ustálené slovní spojení "přidat plyn".
Letectví; na horké saze se okamžitě váže vzdušná vlhkost a částice mrznou, tvoří kondenzační stopu. V 10ti kilometrech nad zemí. Nikoli podél chodníku v obci.
Co se týká kvality nových aut; měl jste někdy Toyotu, nebo Volvo, nebo Mazdu, Suzuki?
Jestli pamatujete škodu 100, pak chápu ;-\
17. 7. 2017 10:07
Re: Filtry pevných částic
Katalyzátor a DPF jsou lehce odlišná zařízení
17. 7. 2017 14:55
Re: Filtry pevných částic
"Letadlo za jeden let do ameriky, vyšichni pasežeři nevypustí splodiny ze svých aut za celý život."

To sis jen tak vymyslel?
16. 7. 2017 16:06
www.dpf-ftg.cz
Pan redaktor Frei malinko podporuje ve svém článku mediálně někoho, kdo oblasti čištění DPF a katalyzátorů zcela ještě nevládne. Je velmi neprofesionální a nekorektní, že se zveřejňují v komplexních tématických článcích v mediích jmenovitě firmy, píše se o nich jako o nejlepších a o nejzkušenějších a s nejlepší kvalitou provedení ve srovnání s jinými, i když tomu tak v praxi vůbec není. Podle odborníků má zatím nejlepší kvalitu čištění koncept Cleantaxx, protože čistí filtry suchou cestou na parametr průchodnosti nového originálního DPF. To potvrzuje jednoznačně certifikát TÜV Rheinland, který tento způsob čištění certifikoval po náročném certifikačním testu. Trochu přehledu pane redaktore by Vám opravdu slušelo, než něco veřejně vypustíte do eteru, nebo nezmiňujte raději nikoho, to pak bude správný článek na Vaší neodborné úrovni. Přesvědčit se o všem můžete osobně na našem moderním provoze a nebo na www-dpf-ftg.cz
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
16. 7. 2017 18:45
Re: www.dpf-ftg.cz
Nenech se vysmát. Přihříváš si vlastní polívčičku? Co by tak asi měl dokazovat certifikát TÜV Rheinland? Že nemáte na pracovišti bordel a třídíte odpady? Tahle firma rozhodně nezkoumá, jestli DPF po vyčištění funguje jak nový a bude tak fungovat i nadále.
16. 7. 2017 19:32
Re: www.dpf-ftg.cz
Zřejmě si ten článek zaplatili, potřebují hlupáky co jim daj 10klacku za vyčištění součástky bez které vozidlo jede daleko líp a daleko levněji. Fáma o malých a ještě menších částicích je oblbovák pro ovečky jako jste vy. Zkazíte si normy na STK a jednoho dne vám to daj i do benzínu a nebude na výběr. Neexistuje žádna studie o těch částicích, musela by trva 100let. Staré diesly je také mají, ale přes ty velké je nejde vidět. Jestli něco způsobuje rakovinu tak je to ta část splodit co přes filtr normálně projde.
16. 7. 2017 19:48
Re: www.dpf-ftg.cz
Tomu říkám názor.... si asi myslíš, že jsi na světě sám? :no:
16. 7. 2017 16:36
Diesel, benzin, vodik, elektrina
Faktem je, ze pri spalovani vznikaji skodliviny - jakemkoli spalovani, at uz jde o auta, lode, letadala, sopky, vyrobu elektriny a tepla, odpadky ...

Nejcistejsi zdroj energie je atom, ale ten neni IN. IN jsou solary, ty ale nejsou vubec ekologicke, nebo vetrniky, ale ty jsou ekologicky take skodlive, nebo biopaliva, ktera jsou ovsem velmi neekologicka a neekonomicka.

Co s tim ?

Rehabilitovat atomove elektrarny, nebo najit jiny cisty zdroje energie pouzitelny pro auta, nebo se s tim smirit - nebo rozvratit lidstvo.

Ten clanek je fajn - ale nema naznak reseni. Reseni asi neexistuje, leda rozvraceni lidske civilizace. Mozna to tak ekoteroriste chteji.
Rozbalit vlákno
0
16. 7. 2017 18:17
pokuty
Dokud se to nebude pokutovat a u emisí to budou pouštět tak to budou lidi do nějakých autobazarů druhé kategorie stále prodávat. Nedejbože dovozci slátaných aut ze zahraničí..
Rozbalit vlákno
1
17. 7. 2017 10:15
Re: pokuty
A také odebírat doživotně licence STK za podvody vč likvidačních sankcí. Min.týden veřejně technik v TV přiznal-měříme, aby zákazník prošel. Neprojde u nás, jde vedle....takže hadice se zasune vedle výfuku, je v ní molitan atd....
Avatar - salamoon
16. 7. 2017 20:30
tabulka
chyba mi tam cena, kolko bude stat vymena DPF pri SQ7 :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - pallas
17. 7. 2017 02:46
Re: tabulka
si sa chcel pochváliť? vieš čo? milión. a veď pre teba je to nič.
Avatar - salamoon
17. 7. 2017 10:53
Re: tabulka
nie, nechcel som sa pochvalit.
chcel som si len trosku rypnut na tuto temu, nemam SQ7 8-s
17. 7. 2017 08:20
Re: tabulka
S 2turby ,močovinou a DPF jsi vyhrál jackpot :-! Dnes pouze atmosferický benzín, všechno ostatní je šunt a těm co tomu rozumí jste pro smích. ;-)
17. 7. 2017 10:16
Re: tabulka
Každý nechce třeba Toyotu....
17. 7. 2017 15:04
Re: tabulka
No, jsou i jiné možnosti. Atmosférické jsou v nabídce pořád. Od drahých hraček po levné modely. A nemusí to být jen Japonci. Samozřejmě jistá omezení to přináší, bohužel.
17. 7. 2017 12:38
Re: tabulka
Prečo na smiech, prv
19. 7. 2017 12:05
Re: tabulka
77 800.-kč s DPH je cena filtru, připočti den prace s hodinovou sazbou 800kč/h.
17. 7. 2017 12:01
dobry prirovnani v clanku
ten kdo jezdi dyzlem, je jako zlodej v samosce :yes:
a ja dodavam, jen nekrade chlast, ale zdravi a zivoty svý rodiny a svych sousedu
Rozbalit vlákno
3
17. 7. 2017 12:35
Re: dobry prirovnani v clanku
Ďalší z tvojich hodnotných príspevkov >:D
17. 7. 2017 12:39
Re: dobry prirovnani v clanku
cerpam z clanku
dyzl je snad ještě vetsi prasarna, nez sem si myslel
a to clanek pojednava jen o rakovinotvorných sazich, ne o jedovatých oxidech dusiku ty jeden jednookej
17. 7. 2017 13:38
Re: dobry prirovnani v clanku
A všimol si si, že nie každý dpf/fap zo svojho dízlu vykuchá? A mimochodom, článok pojednáva o sadziach, čo tvoj sadzomet? Zlodejíček zo samošky ;)
17. 7. 2017 14:11
Počet nehôd v zahraničí
Pozor! Počet autonehôd v zahraničí stúpa! Čo treba vedieť pri nehode v zahraničí? www.auto-bazarik.eu

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - O5kar
17. 7. 2017 19:15
Nejlepším řešením je nekoupit dýzl.
A zatím se orientovat na auta, která to nemusí.A je po dilematu.
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2017 07:05
Za týden ...
Ve včerejším SM je pokračování-podrobné otestování tří filtrů na Octávku. Píše to Vaculík, takže je to odborně vč měření. Tipuji, že za týden to tu bude, proto nebudu předbíhat...
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2017 07:34
Cenovky dpf a fap jsou levné :D
ˇˇPřed více než dvěma roky jsme komunikovali dotovanou výměnu filtrů na starší modely, kde jsme začínali s paušální cenou pod 9000 Kč včetně práceˇˇ----To jsem od nikoho neslyšel,že vymýšleli akci.Jinak je to teda levné?Na Orlando 110tis. není moc teda?Tak proč v telce dávaj reklamy na půjčky na 50 tis kč na třeba 7 let?Jinak lidi se nechtěj vracet do 80 let,ale také by rádi třeba do města někde v něměcku a to jim omezuje emisní norma,tak je to nutí si koupit debilní novější auto třeba s filtrem.Nevim kam chodíte na ty ceny těch filtrů?Jasný,že na netu u zrovna mého auta skoro sedí,ale v krámě s autodíly je můj nákup 32 tis včetně dph a orig 42 tis.Tak je to smutné :-(
Rozbalit vlákno
0
18. 7. 2017 07:34
Cenovky dpf a fap jsou levné
ˇˇPřed více než dvěma roky jsme komunikovali dotovanou výměnu filtrů na starší modely, kde jsme začínali s paušální cenou pod 9000 Kč včetně práceˇˇ----To jsem od nikoho neslyšel,že vymýšleli akci.Jinak je to teda levné?Na Orlando 110tis. není moc teda?Tak proč v telce dávaj reklamy na půjčky na 50 tis kč na třeba 7 let?Jinak lidi se nechtěj vracet do 80 let,ale také by rádi třeba do města někde v něměcku a to jim omezuje emisní norma,tak je to nutí si koupit debilní novější auto třeba s filtrem.Nevim kam chodíte na ty ceny těch filtrů?Jasný,že na netu u zrovna mého auta skoro sedí,ale v krámě s autodíly je můj nákup 32 tis včetně dph a orig 42 tis.Tak je to smutné :-(
Rozbalit vlákno
0
Zavádějící článek
Mikročástice sazí vznikají při všech spalovacích procesech a používat tedy výrazy, jako "O obecné škodlivosti dieselových zplodin není sporu" a " součástí dieselových zplodin jsou saze" je (velmi mírně řečeno) zavádějící, resp. má charakter poplašné zprávy. Zatímco dnes dieselové motory používají příslušné filtry, nelze totéž říci o přímovstřikových benzínových motorech, které jsou na tom stejně, resp. vzhledem k absenci povinných DPF filtrů obvykle hůře. Smrad, který zůstane za vyběhaným zážehovým motorem je příšerný.
Ještě hůře na tom ovšem jsou zážehové motory s produkcí CO2, přičemž negativní špičku ekologie představují motory na plyn. Přitom právě oteplování planety je výsledkem nezřízeného použití nikoli dieselových, ale především zážehových motorů. Je tedy načase zážehovým motorů nasadit náhubek ve formě povinných DPF filtrů a dodatečné ekologické daně za palivo pro tyto zastaralé a neekologické motory.
Rozbalit vlákno
4
18. 7. 2017 15:19
Re: Zavádějící článek
Náhubek by ste potrebovali v prvom rade Vy...
18. 7. 2017 15:33
Re: Zavádějící článek
Skús nám bližšie vysvetliť, v čom spočíva neekologickosť vozidiel na plyn. Rád sa dozviem niečo nové ;)
Avatar - Ada je zase tady
18. 7. 2017 20:03
Re: Zavádějící článek
V emisích CO2. :-!
18. 7. 2017 19:24
Re: Zavádějící článek
Neviem odkial beriete tu informaciu, ze priamovstrekove benziny su na tom horsie. Vobec to nie je pravda. Tento mytus rozsiril jeden nepodareny test a obhajcovia dizlov sa ho hned chytili. Jeden z najhorsich benzinov to jest fordacky 1.0T bez FAP/DPF je v emisiach NOx a CO porovnatelny s najlepsimi dieselami, co sa tyka testov v realnej prevadzke.
Schvalne si pozrite testy na stranke: [odkaz]
V tabulke automobilov, ktore ziskali A za Air quality index, je 225 aut, z toho je 205 benzinov/hybridov a len 20 dieselov. Obrazok skodlivosti tohto typu motorv pre vzduch v mestach a ludske zdravie je tu uplne jasny.
Akonahle dostanu aj benziny FAP/DPF nebude o com - navyse u benzinu je ten filter jednoduchsi, jednoduchsie sa regeneruje (v podstate priebezne), takze to nebude ani zdaleka tak komplikovana suciastka ako u dieselovych aut.
Avatar - Steward
11. 2. 2018 19:01
filtr pevných částic cena
Navštivte www.eurodily.cz , tam filtry jednak čistí a navíc mají nové již od 4000 Kč. Prostě se nemusíte téhle položky bát. Jsou to prvovýrobní filtry anglické firmy.
Rozbalit vlákno
0