Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i20: První fotografie nástupce Getze

Ve třísettisícové třídě malých vozů začne být asi už z kraje roku 2009 ještě více těsno. K letos uvedené Ibize a připravované Fiestě se přidá nové Hyundai i20, které bude na českém trhu soupeřem Škody Fabia.
Zpět na článek
3. 9. 2008 19:09
neregistrovaný "RayBan"
3. 9. 2008 16:37
neregistrovaný "discrase2"
3. 9. 2008 17:14
3. 9. 2008 17:14
3. 9. 2008 19:10
3. 9. 2008 17:18
5. 9. 2008 00:02
5. 9. 2008 16:16
neregistrovaný "VectraB"
3. 9. 2008 17:36
3. 9. 2008 18:21
3. 9. 2008 18:53
3. 9. 2008 21:41
3. 9. 2008 22:11
4. 9. 2008 07:35
4. 9. 2008 08:50
4. 9. 2008 13:26
3. 9. 2008 19:04
3. 9. 2008 19:13
3. 9. 2008 20:02
4. 9. 2008 12:19
neregistrovaný "RIO2"
3. 9. 2008 21:09
4. 9. 2008 22:39
3. 9. 2008 21:48
neregistrovaný "SR20"
4. 9. 2008 09:49
Avatar - iudex
3. 9. 2008 16:06
Súper pre Fabiu?
Automobilka Hyundai pokracuje v ofenzíve nových modelov, preukazujúc tak svoj rastový trhový potenciál. Po priaznivých ohlasoch uzívatelov modelov i30 a i10 (viacerí majitelia na moje.auto.cz) sa dá predpokladat kvalitný a cenovo prístupný súper pre Fabiu. O úspechu vsak rozhodne najma cena.
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2008 16:09
Inteligentní dvacítka.....:
Skvěle navazuje na Getz, vypadá to hezky.... i malá i10 se povedla, takže..... já vím. To by se český národ musel rozhoupat a přestat kupovat ten předražený šrot z Boleslavi s mizernou výbavou..... Jakpak na tom i20 bude, co se výbavy týče? Bude tak nabitá, jako i10? Doufám, že ano :-)
Rozbalit vlákno
1
3. 9. 2008 16:24
Re: Inteligentní dvacítka.....:
Zdá sa , že Fabia to bude mať čoraz ťažšie. I-20 je aj designovo krajšia, o motoroch netreba ani hovoriť, škodovka a celý VW by mali urýchlene začať montovať avizované nové motory aj do Fabie, Pola, či Ibizy, lebo na 1,2 HTP už naozaj nik nie je zvedavý.
3. 9. 2008 16:27
Přeju i20 hodně úspěchu
Už Getz bylo celkem vydařené auto. Má sice palubní desku z tvrdých plastů, ale podle statistik TÜV i majitelů je to velmi spolehlivé auto. Jestli ještě přidá interiér, který bude odpovídat standardu třídy jako u i30, tak bude i20 ještě úspěšnější. I když se dá očekávat mírný nárůst ceny, stejně jako u i10. Budu Hyundai držet palce :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "RayBan"
3. 9. 2008 19:09
Re: Přeju i20 hodně úspěchu
Jak dlouho se tady budou papouškovat nesmyslné výrazy o tvrdých plastech !!!??? Jakou roli hrají plasty při spotřebě , výkonu, pohodlí ? Nechápu .... ;-\
3. 9. 2008 20:13
Re: Přeju i20 hodně úspěchu
Já osobně na palubní desce nespím, tak je mi šumafuck, jestli je měkká nebo tvrdá......
neregistrovaný "discrase2"
3. 9. 2008 16:37
len tolko ze...
:yes: :yes: :yes: :yes: ...kks...parada....skoda fabia mas sa coho bat...fakt krasne auto :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2008 17:14
Jo, pěkný
Ještě jsem zvědav na rozměry. Myslím si to stejné jako Kulhánek, že český trh potřebuje zejména prostorné auto. Getz patřil k neprodávanějším a tento bude ještě prodávanější. Jak se mně Getz 1 nelíbil, tak 2 již ano.

A co říct k Fabii. Až moc se šetřilo. Staré motory, nové příjdou s novým Polem a starý povozek.
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2008 17:14
Hyundai Corsa
Vypadá to docela dobře, ale až příliš podobně corse... ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - gld
3. 9. 2008 19:10
Re: Hyundai Corsa
vyzerá to dosť corsoidne :-) ale inak v pohode..lákať bude určite skôr pomerom cena/priestor a výbava..ako je u hyundaia dobrým zvykom
3. 9. 2008 17:18
Corsa
Zepředu Corsa a šikmé zadní lampy také nejsou 5dv. Oplu vzdálené... no to jsem zvědav až bude více fotek.
Rozbalit vlákno
2
5. 9. 2008 00:02
Re: Corsa
hm...co tam spomynas ten smejd od GM?cele GM je smejd.Vid aj prebratie automobilky daewoo.Jedine co zmenili bol znak na prednej kapote.Doteraz boli modely este vyvinute daewoo-m.Tak ako aj reci ze daewoo bol smejd a pritom pred osamostatnenim vyrabali GM lebo boli jej sucastou.To iste mozem povedat aj o GM...vidiet vzdy v korejcovi kopiu??...... ;-\
neregistrovaný "VectraB"
5. 9. 2008 16:16
Re: Corsa
najskor sa nauc pisat, zlaticko ;-) >:-[] a GM nie je smejd, ale kazdy ma priestor na svoj nazor ;-) a este jedna poznamka.... pises od temy ;-)
Avatar - VDC
3. 9. 2008 17:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
3. 9. 2008 18:21
TAVEŇÁK
Na první pohled moc pěkné. I na pohled druhý. Mám trochu problém s vizualizací do subkompaktní třídy... ale to je asi ten z předchůdce vžitý nefalešně hraný getzovský part. Ta návaznost na (menšího) předchůdce je milá, navíc světově originální, tuším, že zatím neznáme proces kopie "zmenšího-větší"... ale nakonec, když zapomeneme na to čo bolo, vpluje dvacka do své nové třídy s velmi jistým posazem.

Velmi umně je v něm přetaveno vše hezké z evropské konkurence, navíc v porovnání s byvším národním pokladem Yarisem má to auto poměrně dospělý výraz. Bude to ovšem chtít opravdu sytou, pastelovou, nemetalickou barvu, přesně jako je na snímku. Ve světlých odstínech se ti rozteče pod rukama.

Škoda s Fabií proráží světy budoucnosti, jiní, jako tahle dvacítka jede na vlně jistého, leč zvolna dohasínajícího - nekotroverzní, vášně nebudící, svižný elegán... Auto, které s Koreou má společného na pohled snad jen to neestetické logo. Vlastně ani nevím, zda mám jásat nad tím, že nemám možnost si zde pořídit něco echt korea... Vždyť přece... na evropskou vizualitu tu máme evropské tedy vlastní výrobce, nebo ne?
Rozbalit vlákno
7
3. 9. 2008 18:53
Re: TAVEŇÁK
Echt Korea.

Hyundai udělal velký pokrok, snad i proto, že spolupracoval s Mercedesem,Chryslerem a Mitsubishi. Ceed byla navržena v Bundesu. Takže pro ty co vyznávají VW, Hyundai má také mnoho z Mercedesu. Ze spolupráce také vyšel motor, co má Ceed v základu. Na takový základ se VW nezmohl.

Samsung porazil Sony, korejské automobilky porazí ty evroopské?
3. 9. 2008 21:41
Re: TAVEŇÁK
Tak jest. Na Hyundai je takový paradox: jednou láme design tvrdě přes koleno, až to skřípe, podruhé se vtírá dovnitř zcela nenápadně. i10 tak nějak samozřejmě vešla, dostala pochvalu jako skromná indická venkovská pionýrka, a podobně se teď přibližuje i20, další to indík. Svého druhu je to výborná finta - člověk má pocit, že tohle auto už kdysi měl a teď si jde koupit osvědčený nášup. Hyundai se do bačkor návaznosti tradice nazouvá pěkně rychle. Zatím nikde nevidím specifikace ani další odhalené fotky, hoši na Hyundai blogu se moc nesnaží. Tak aspoň pár starších špión fotek z WCF, je to sice 3D verze, ale celkem slušný pohled na otevřenou záď, která se teď už dá lépe porovnat se zdejší ofiko forkou: [odkaz]
btw: ty nemetalické barvy se nám asi brzy vrátí i jinde - množí se modely, které si o ně začínají přímo říkat...třeba i s tou bílou střechou nebo plátěnou shrnovačkou, jo retro retro...
3. 9. 2008 22:11
Re: TAVEŇÁK
Přesně :yes: Na těch spy-foto je znát, že to bude asi opravdu regulerní subkompakt.
3. 9. 2008 23:18
Re: TAVEŇÁK
Súhlas, až na jeden detail. Voči tomuto novému sviežemu autíčku vyzerá Fabia II jak mrzák... >:-[]
Avatar - skejpa
4. 9. 2008 07:35
Re: TAVEŇÁK
na evropskou vizualitu jsou i jiny ;) viz design ceedu... a pak bych si dovolil nesouhlasit jeste s tim, ze fabia prorazi svet budoucnosti >:D jinak jo, je to nekontroverzni stylovy auticko, ktery se asi chytne stejne jako getz... jde ale taky o cenu protoze ta byla u getzu dost nizka...
Avatar - Pierro
4. 9. 2008 08:50
Re: TAVEŇÁK
Fabie neprorazí nic. Pro mne bohužel je jedním z nejošklivějších aut své třídy...
4. 9. 2008 13:26
Re: TAVEŇÁK
echt Korea skús SantaFe, ale predaj ? pri kúpe sa ľudia rozhodujú podľa ktovie čoho. Diskusia ku Koleosu, niekto písal, že C Crosser a P 4007 sa dobre predávajú a R Koleos ktovie. Ale v Nemecku za 1.polrok spolu c-Crosser a P4007 nepredali toľko, čo Mitsu Outlander, aj keď citrón sa mi páči viac. A Sorento je tuším medzi 11 a15 tym miestom. Ak bude niekto vyberať aj hlavou, i20 má šancu, ale v tejto triede urobiť cenový rozdiel je problém. Všetci sú okolo 300 tis. Sk, ale pravidlo je u každého niečo za 299.999 Sk s klímou. Problém bude servisný interval a náklady.
3. 9. 2008 19:04
Bod pro Koreu
No pekne. i10 je velmi pekna a ani "nafouknuti" neubralo nic z krasy toho designu, takze i20 hodnotim velmi kladne. Zadne zbytecne designove vystrelky, ale take zadna nuda. Naopak, podle me to je velmi hravy a prijemny design. Libi se mi nektera mala auta i vic - Grande Punto, Mazda 2, ale take mnohem mene - Fabia II. Uvidime, jak bude vypadat interier.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - gld
3. 9. 2008 19:13
Re: Bod pro Koreu
na interiér som tiež dosť zvedavý..starý getz zvonka ešte vyzeral životaschopne ale interiér už prezrádzal jeho vek
3. 9. 2008 19:31
Re: Bod pro Koreu
Jn, to je pravda. Ale i10 ma interier na pohlad velmi schopny, tak ak sa ponesie i20 v podobnom duchu, vobec by to nebolo zle. Hlavne, nech je dobre spracovanie a materialy. To by sa inak stalo zase oblubenym miestom kritky vsetkych reporterov motoristickych magazinov, ... A bola by to skoda, lebo to auto za a) vyzera velmi dobre a za b) Hyundai urobil podla mna obrovsky kvalitativny skok (ako aj KIA), tak ma moje sympatie.
Avatar - gld
3. 9. 2008 20:02
Re: Bod pro Koreu
presne..tie interiéry si už musí strážiť každá značka čo nechce byť celoeurópsky zvozená za nedostatok "mäkčenosti" >:D
3. 9. 2008 21:42
Re: Bod pro Koreu
Musi byt proste "na omak makki(y, ale s tym i to viac vynikne >:D )" >:D. Ale mali by napisat, ze plasty v interieru niesu urcene ku konzumaci (ani lizaniu!) a ze deti do 3 rokov by mohli vdychnut miniaturne castice.
Avatar - jurajos
3. 9. 2008 20:03
Re: Bod pro Koreu
No ViKingu...pozeram ze Pierro ma na Teba dobry vpliv. ;-) :yes:
i20 je sice mierne bezpohlavna ale pekna. Nenadchne ani neurazi a ak sa v podobnom duchu bude niest aj interier, cenu nasadia tak ako nasadila i30 alebo Ceed, tak to bude zaujimave a prijemne auticko.
3. 9. 2008 20:56
Re: Bod pro Koreu
Pierro je velmi inteligentny clovek a rozhodne sa od neho toho mozem vela naucit a snazim sa toho pochytit co najviac ;-) . Suhlasim, zalezi na tom, aku daju cenu. Hyundai aj keby bol neviem ako kvalitny, nemoze nasadit ceny vyssie ako europska konkurencia. Ale velmi sa mi paci ako sa korejske auta zlepsuju a tesim sa na to, az sa im nebude vytykat "tvrdy plast, zle spracovanie, nespolahlivost" a budu to uplne rovnocenny superi aj tych najlepsich europskych znaciek.
Avatar - jurajos
3. 9. 2008 21:58
Re: Bod pro Koreu
Osobne si myslim za rovnocennymi supermi budu az dalsiu generaciu, ale nasliapnute maju dobre.
P.S.:Este raz klobuk dole. Skusit ja pisat po cesky tak je to trapas velky ako lokomotiva.
3. 9. 2008 22:25
Re: Bod pro Koreu
Pockaj, toto si zle pochopil. Ja som slovencinu nepochytil od Pierra. Ja som Slovak! :-) >:-[]
Avatar - jurajos
3. 9. 2008 22:27
Re: Bod pro Koreu
Zda sa mi to alebo si az doteraz pisal cesky? :-O
Co to tu na nas hras mlady muz? >:-[]
btw.aj ked je to vlastne jedno! :yes:
3. 9. 2008 22:58
Re: Bod pro Koreu
Pisal pisal. Ja som totiz Slovak, ale mam pol rodiny cesku a pol slovensku. Naviac aktualne zijem v Cesku. Takze na cesky server pisem cesky. Naviac ked to moc kombinujem, ze jednemu odpisem tak a druhemu tak, tak potom uz neviem, komu mam akou recou pisat >:D Ale potom som sa rohodol, ked som videl, kolko tu chodi Slovakov, ze s nimi budem pisat po slovensky a s Cechmi po cesky. Ja nemam problem ani s jednym z tychto jazykov, ale obcas sa mi stava, ze vytvorim kombinovanu vetu, pripadne kombinovane slovo >:D

A urcite ta zaujima aj tak casto pokladana otazka - v hokeji ako aj inych sportoch fandim na 1. mieste Slovakom (sak jasne, ze budem fandit nam :-) ) a potom na 2. mieste Cechom.
Avatar - jurajos
3. 9. 2008 23:24
Re: Bod pro Koreu
Ahaaaaaaaaaaaa...tak to vysvetluje mnohe! Tak to s tym Pierrom mate naozaj dost spolocneho! >:-[]
Popravde mne Ti je hokej nejak ukradnuty. Ale ked uz niekomu fandim tak...pochopitelne, v rovnakom poradi ako ty. ;-)
neregistrovaný "RIO2"
4. 9. 2008 12:19
Re: Bod pro Koreu
Si jak Gustáv Husák, ked svojho času zahlásil že zjazd bude 15. apříla >:D
Avatar - Pierro
4. 9. 2008 12:28
Re: Bod pro Koreu
važene sudrušky, važeni sudruhovia, važeny spoluobčania... ;-)
Avatar - Pierro
4. 9. 2008 08:49
Re: Bod pro Koreu
Teda Vikingu, díky za kompliment, já z toho snad ještě zpichnu... :-) Nevím sice co by ses ode mne chtěl učit, nicméně i já si rád přečtu tvé příspěvky a tvých názorů si velice cením. Přece jen málo lidí má v tvém věku tak rozumné a vyzrálé názory nejen na auta.
A teď k i20 - jak už začíná být u Hyundaie dobrým pravidlem, jedná se o velice sympatické a pohledné auto. Stejně jako jeho sourozenci i10 a i30 i tenhle prcek nabízí nekonfliktní líbivý design. Někdo možná bude namítat, že v něm vidí Corsu, já s tím problém nemám. Pokud korejci nasadí zajímavé ceny (o čemž nepochybuji) bude mít Fábie v i20 velkého konkurenta. Vzhledem k úspěchu Getze nepochybuji o tom, že tahle novinka bude mít úspěch také. Držím palce... ;-)
3. 9. 2008 21:09
super
jsem mile prekvapen , s dobrou cenou a motorama neni co resit, btw dnes jsem opet jel s roomstrem 1.4 16v a reknu vam.. no horsi motor jsem v ruce nemel ani nepamatuju.. to auto proste nejede, na to ze to ma 85 koni. jako jednomu z mala v mem okoli se mi nova fabia libi , roomster jak bysmet ale jak uz tu kdosi psal, jestli skodovka nezacne pouzivat aspon trochu normalni motory, kdyz uz ne necim vyjmecny..bude se ji darit hur a hur.. o cene ani nemluvim
Rozbalit vlákno
1
4. 9. 2008 22:39
Re: super
Prvních minimálně 10.000km je motor celkem mrtvý, stejně tak kdykoliv při nízkých otáčkách. Jako každej 16V potřebuje točit aby jel. Tim se ho nezastávám jen konstatuji fakt.
neregistrovaný "SR20"
3. 9. 2008 21:48
Celkom pekne
Celkom pekne auticko. Uvidime.
Ale dnes som videl take Sandero v modrej metalize, aj to sa mi celkom pozdavalo. Takze mam asi divny vkus.
Rozbalit vlákno
0
4. 9. 2008 09:49
Prorazí
Getz na rozdíl od evropských automobilek nabízí nesrovnatelně lepší motory již v nižších cenových relacích.
Jsem zvědav na nový motor 1,25. Kdo chce za levný peníz dobrý motor, musí kupovat Asii. Tedy i Getze. U evropských automobilek si za podobný motor nehorázně připlatíte.

Jak jsem již napsal. Starý Getz se mně nelíbil a přesto prorazil. Nový Getz se mně líbí a podle mně bude úspěšnější než starý.
Rozbalit vlákno
0