Ekonomika
Už dlouho tu nebyl článek o novém E-Pace..! A3 (hatch), musím říct, mi vždy připadala divná kvůli tomu dalšímu sloupku, díky kterému to vypadalo jako smrsklé kombi, trochu něco jako Rapid Spaceback. Tohle je snad první generace, kde to vypadá celkem obstojně. Jinak bych dal přednost Golfu GTI, nebo je-li dnes něco jako R32? Nevím jaký je cenový rozdíl vůči Golfu, ale dávat hodně peněz za malý hatch, který ještě ani nemá sportovní tvar (myslím hatchback obecně, ale zejména tenhle Sportback) a zároveň ani nenabízí takový ten macho pocit, jako brutální kombi ve vyšší střední, ani nemá takový ten lehce úsměvný charakter a výhody malého auta jako f500, to by se mi tuze nechtělo.
Vidím to velmi podobně. Oficiálně je A3 třídveřový hb, v pětidvířku už je to A3 Sportback, (s delším rozvorem, podobně jako u Leonu), takže tvoje analogie se Spacebackem není úplně mimo.
Kdyby udělali Golfa s R5T, který by byl ještě nad Golfem R (s R4), budu první, kdo se o něj bude zajímat. Abych začal o RS3 vůbec přemýšlet, musela by se nabízet jako RS3, tedy bez přívlastku Sportback (5dv.).
Kdyby udělali Golfa s R5T, který by byl ještě nad Golfem R (s R4), budu první, kdo se o něj bude zajímat. Abych začal o RS3 vůbec přemýšlet, musela by se nabízet jako RS3, tedy bez přívlastku Sportback (5dv.).
Nebyl bys první. Já se o něj zajímal. (sranda)
Chtěl jsem ho do města. Ale zabila ho Dieselgate. pracovně se jmenoval Golf R400(420) podle koní, co měl mít. Ale myslím, že to měl bejt R4 - ale nevím, nakonec to položili. Každopáááádněěěě. Škóóóda.
pro nás oba....
Chtěl jsem ho do města. Ale zabila ho Dieselgate. pracovně se jmenoval Golf R400(420) podle koní, co měl mít. Ale myslím, že to měl bejt R4 - ale nevím, nakonec to položili. Každopáááádněěěě. Škóóóda.
pro nás oba....
No je tam ještě ten sedan, jenže... ale to už je zase jinej pocit, s kufrem. Nevím, zákazníky to asi nachází, ale zajímala by mě ta filozofie těch lidí, resp. co je motivuje RS3 Sportback koupit. Škoda, že S5 SpB začíná na 1,7m, to už je totiž "jinej" Sportback. 😄
Mě spíš deptá, že pětidveřáky maj v názvu Sport. (A3,A5) oproti 3dv.
Mají v názvu sportback, což není to samé, jako (pouze) sport, sport v názvu mají i SUV a taky od nich zřejmě nečekáš charakter sportovních aut.
Treba po Londyne jezdi RS3 docela dost, az se divim.
Ale z meho pohledu je tam stale ten problem jmenem Golf R. Golf je za fakt dobry penize, az se na tech pet valcu asi vykaslat a prachy si uzivat jinak...
Anebo muzes za podobny penize jako RS3 poridit S4/S5, sice to neni RS, ale to taky neni uplne orezavatko a valcu je poctivych 6 ... nebo u konkurence 340i, ktery je jeste levnejsi... 😄
Jo zivot neni jednoduchej... 😄
Ale z meho pohledu je tam stale ten problem jmenem Golf R. Golf je za fakt dobry penize, az se na tech pet valcu asi vykaslat a prachy si uzivat jinak...
Anebo muzes za podobny penize jako RS3 poridit S4/S5, sice to neni RS, ale to taky neni uplne orezavatko a valcu je poctivych 6 ... nebo u konkurence 340i, ktery je jeste levnejsi... 😄
Jo zivot neni jednoduchej... 😄
Ja myslim, ze sedan je idealni. A3 uz je dost velka na to, aby sedan nevypadal smesne.
Nemyslím si, že je dost velká zrovna na 4dveřový sedan, ale to je věc názoru a taky vzrůstu. Kdyby měla jen jeden pár (delších) dveří, jako M2 (2+2), bylo by to na její velikost O.K.
Ne, směšný určitě není. Má pointa byla, že sedan už je trochu jiný "zážitek", oproti standardnímu "krátkému" hatchi a vzhledem k tomu, že hatchback jako RS není k dispozici, pak vlastně Audi žádný hot hatch v nabídce nemá, pokud se jako vrchol nesmíříme s S3.
Co jsem ale z článku nepochopil a zeptám se jak pitomec. Je/bude tedy RS3 jako 3dv. hatch? Nebo ten je max. S3?
tyhle auta fakt nic neříkají.Sportovní auta si představuju trochu jinak.V těhle nových audinách to nejspíš bude jako v těch předchozích,velká rychlost,ale nic extra zábavného.
Celkem pekne vystylovana RS3ka ale k cemu kdyz tu je zabavne a s tou spravnou karoserii M2.
Len je tu jedno veľké ale a tým je cena. 57350 eur je sakra veľa. O 10t eur drahšie, ako M140i (s RWD a manuálom dokonca o 14t eur) a cenovo sa už blíži M2.
O to viac to platí pre TT RS, kde jeho cena 72900 eur je už v leveli F-fype.
Co se RS3/M2/A45AMG týče, jasně vede M2 s nejvyšším počtem válců a zároveň s nejnižším počtem dveří a poháněných kol.
Stejně jako je AMG s R4 celkově nejméně zajímavá z této trojice.
Indický kupátka jsou levnější než německá prémie...😊ne sranda - mrkni na výkon a zrychlení, je to prostě něco extra
Pětiválec je petelice, ale nevím, kolik jsi najel s A45AMG...slovo plebejský je hodně divný....mě připadalo hodně rychlý.
Ale i zvukově to byla paráda (ale byly tam příplatkový věci).
prostě je to čtyřválec a hotovo. jako Esprit - a na toho Richard Gere (a to nebyl v tom bjáku plebejec) sbalil Pretty woman, tak bacha! >😁 >😁 >😁
Hele, epší rychlej turbo R4 než užranej těžkej pomalej V6 - teda v HH najisto.
není skoro v žádným HH. Já si na první dobrou vzpomenu na Golfy (dřív)
Ale ani ten Golf neměl "čistou" V6, spíš R6 (VR6).