Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeDieselgate se týká všech značek! Německo má plán na snížení emisí naftových vozů
79 komentářů
jam2015
... nech tiahnu! Šponujú výkon! A prečo? Lebo konkurencia!
Stačí prijateľný výkon a "smrad" bude v normách aj bez podvodov!!!
Stačí prijateľný výkon a "smrad" bude v normách aj bez podvodov!!!
Anonym
z toho, kam tu hysterii dohnali a tušej, že je to moc. Tak couvaj. Zákazy ve městech už už ne.
A co na to fanatický dav chrčících zelených bezmozků?
A co na to fanatický dav chrčících zelených bezmozků?
Vrať se domů, zapomněl jsi tam mozek.
A ty s vrať na sluníčkářskej web vo zaschraňování velryb a žraní zrní.
S ostatníma bukvicema ve vytahanejch trikách s mastnýma hárama a s ublíženejma mužatkam si tam pokecáš.
Tady je to veb vo kárách.
POWER!!!!!!!
S ostatníma bukvicema ve vytahanejch trikách s mastnýma hárama a s ublíženejma mužatkam si tam pokecáš.
Tady je to veb vo kárách.
POWER!!!!!!!
Jirik_H teď zachraňuje ve středozemním moři plaváčky na lodi "Europe for all Africans !" Na velryby není čas. A nikdy nevíš kde se nějaká velryba k zachránění vynoří zato u afrických plaváčků je to jasné.
POWER ? Tak to potom asi bude o benzine a nie nafte.
No alebo este je druha moznost - cista elektrika...
No alebo este je druha moznost - cista elektrika...
at si veme jeste toptena, to je taky peknej slunickar,privazat je vsechny ke stromu na Sumave, tam budou spokojeni zoufalci nagelovani.
IPace
>😁 to je jako 1 dubna? zazracnou softwarovou upravou snizime emise dieselu zhruba o 20% ...... neco takoveho snad ani nejde normalne vymyslet, na to musi clovek uzivat hodne silnej matros >😁 kdyby takove zazraky umeli bez dopadu na vykon a spotrebu, tak to delaj davno a necekaj s tim na dobu po dieselgate, us vidim ty statisice a miliony Nemcu jak jedou dobrovolne do servisu a nechaj si zprznit auto,...... aby nasledne jel do jineho servisu a nechali si to dat zase zpet
zakazy vjezdu dieselu do center mest v Nemecku nikoho nezajimaj, beztak jim to zhati ostatni staty kde jiz takove zakazy maji nebo planujou a Nemci s tim prd nadelaj, tohle vsechno je takove Pyrrhovo vitezstvi kdy se dotcene strany poplacaj a vse pujde uplne stejne dal jak to bylo naplanovane predtim >😁
zakazy vjezdu dieselu do center mest v Nemecku nikoho nezajimaj, beztak jim to zhati ostatni staty kde jiz takove zakazy maji nebo planujou a Nemci s tim prd nadelaj, tohle vsechno je takove Pyrrhovo vitezstvi kdy se dotcene strany poplacaj a vse pujde uplne stejne dal jak to bylo naplanovane predtim >😁
S tím zákazem meleš samozřejmě ho...na.
Ale s tím, že softwarem to nejde, aniž by se to dotklo výkonu, spotřeby či životnosti máš samozřejmě pravdu.
Tomu může ale právě věřit jenom....blbý ekofašistický hov...do, takže je to v poho. Sežrali to.
btw zdar, dlouho jsme se neviděli. 😄
Ale s tím, že softwarem to nejde, aniž by se to dotklo výkonu, spotřeby či životnosti máš samozřejmě pravdu.
Tomu může ale právě věřit jenom....blbý ekofašistický hov...do, takže je to v poho. Sežrali to.
btw zdar, dlouho jsme se neviděli. 😄
různé zákazy jsou jen nerealizovatelnými výkřiky politiků kteří nenalézají žádnou smysluplnou agendu pro zvýšení své "atraktivity" před voliči - a do řešení těžkých problémů se jim nechce
po celem svete je spousta mist (mest a mestecek) kam nesmi zadna auta at maj jakejkoliv pohon, a svete div se v tech mistech bejva nejlepsi zivotni uroven a nemovitosti tam za poslednich 10 let ziskavaj raketove na cene, zpravidla si ten zakaz v danych mesteckach zvolili primo obyvatele tech mestecek
Jj, každej se musí hrnout do města, kde si cokoli musíš přivézt na kole. Jestli ten "raketovej nárůst cen nemovitostí" nebude způsobenej tím, že postavit dům z materiálu přinešenýho na zádech je dost drahý a pomalý.
Ale Kchárl... 😄 Co takovej Wengen, ve švajcu, tam jezděj výhradně elektromobily už aspoň 15 let. A to proto, že tam jezdí vlak. Ten doveze kdykoli cokoli.
" kam nesmi zadna auta at maj jakejkoliv pohon" - já tam nebyl, ale buď saman kecá, nebo tam nemůže nic.
pojem auto je pro tebe asi vse co ma kola co? treba vlak, kolo, kolobezka a tak co >😁
Jestli je pro někoho štěstím, že může cestovat elektrickým autobusem, a všem zakáže auta, jeho volba. To už spíš pochopím, že se někdo odstěhuje do srubu uprostřed přírody třeba do Kanady.
no je videt jak jsi omezeny, vetsina tech mist vznikla driv nez tam byl prvni obyvatel, ve Slovinsku se jedna o sice stare mestecko na pobrezi, ale s odtsranenim vsech aut z ulic souhlasili udajne vsichni tamni obyvatele, i ti co auta meli, za mestem jim postavili velke hlidane parkoviste a elektrika je po mestecku vozi zdarma
nekteri se proste rozhodli ze nechtej mit pod nosem ani smrad z aut, ani hluk z aut 😉
nekteri se proste rozhodli ze nechtej mit pod nosem ani smrad z aut, ani hluk z aut 😉
Proč jsem omezený? Protože netoužím po tomtéž? Ať si tam žijí jak chtějí, neodsuzuju je ani nemám potřebu jim nařizovat, jak to ve svém městečku mají vést. Ale já po tom sám netoužím.
S tím pořád dokola omílaným smradem - věřím, že je to čím dál větší problém ve větších městech. Ale menší město, a tím spíš vesnice - nesmysl. To jen někteří, kteří mají extrémní averzi k naftovým autům , ostentativně trpí, kdykoliv se v jejich blízkosti vyskytne. Opakuji - nepopírám problém ve velkých městech.
S tím pořád dokola omílaným smradem - věřím, že je to čím dál větší problém ve větších městech. Ale menší město, a tím spíš vesnice - nesmysl. To jen někteří, kteří mají extrémní averzi k naftovým autům , ostentativně trpí, kdykoliv se v jejich blízkosti vyskytne. Opakuji - nepopírám problém ve velkých městech.
a neco jako hromadna doprava pomoci jinych dopravnich prostredku te nenapadlo ze existuje? nekolik takovych mist je dokonce i v Evrope, treba ve Slovinsku jsou hned dve, a dopravu po meste tam obstarava elektrickej vlacek 😄 jedno takove misto maj treba u v Emiratech mece ropy a benzinu, jmenuje se MasdarCity a dopravu po meste uskutecnuje autonomni system elektrickych vozitek a vytahu z podzemniho patra, Cina takova mista zacala stavet hned 3, a v planu ma takova mista u kazdeho vetsiho mesta jako luxusni residencni ctvrti
vis auto davno neni ve svete ukazka postaveni, zacina pomalu prichazet doba kdy lidi v urcitych vrstvach o auta nemaj zajem a ukazkou toho ze se maj dobre je prave to, ze bydli na miste kam auta nesmej, mimochodem podobny projekt mensiho mestecka kam budou smet jen BEV je planpovany i kousek za Prahou
vis auto davno neni ve svete ukazka postaveni, zacina pomalu prichazet doba kdy lidi v urcitych vrstvach o auta nemaj zajem a ukazkou toho ze se maj dobre je prave to, ze bydli na miste kam auta nesmej, mimochodem podobny projekt mensiho mestecka kam budou smet jen BEV je planpovany i kousek za Prahou
a naopak, je vic mest, kde , kdyz vytlacili dopravu, mesto umiralo . trena namesti v nasich revitalizovanych mestech .. Budejovice - priklad
Zákazy sú blbosť. Ono úplne stačí poplatky za prejazd ako ich má napríklad Oslo a po novom myslím aj Londyn a nastaviť ich tak aby diesle platili násobnú sumu. Takže ak idem do mesta 3x za rok, tak ma to netrápi, ale na ak tam jazdím denne, tak náklady letia hore a diesel už nebude najvýhodnejší.
Súčasný stav je bez tak z veľkej časti výsledkom dlhodobého zvýhodňovania dieslov cez spotrebne dane, prípade poplatkov len na základe CO2.
Súčasný stav je bez tak z veľkej časti výsledkom dlhodobého zvýhodňovania dieslov cez spotrebne dane, prípade poplatkov len na základe CO2.
Ada - stop rendlíkovskému odpadu
že budou předělávat software primárně u největších znečišťovatelů ovzduší, tedy😒br />
- tepelné elektrárny
- letecké motory
- lodní motory
- dieselové lokomotivy
- těžké nákladní vozy
- tanky a armádní technika obecně
- stavební zdroje
- autobusy
- benzínové vozy
- tepelné elektrárny
- letecké motory
- lodní motory
- dieselové lokomotivy
- těžké nákladní vozy
- tanky a armádní technika obecně
- stavební zdroje
- autobusy
- benzínové vozy
:yes: :yes: :yes:
a potom to promile z promile, co dělaj ty auta, na který nadávají.
Nne, ty ho..ada budou z těch tepelnejch kraftwerků ládovat ty baterky těch elektromobilů. Pitchusové!
a potom to promile z promile, co dělaj ty auta, na který nadávají.
Nne, ty ho..ada budou z těch tepelnejch kraftwerků ládovat ty baterky těch elektromobilů. Pitchusové!
[odkaz]
takze dodavky na rozvoz rohliku a vlastne vseho .. jsou automaticky na vyhozeni , za par km ?
jiriik
Řešení je přestat ty chrochtáky vyrábět >😁
3_diamanty
je dizel proste velmi nevhodny... tak snad sa to uz pohne k lepsiemu .... inak benzin je dnes uz zase kusok na koni ... a dizle uz idu z kopca... a kludne na to poviem ze hura :yes😒br />
v najblizsej buducnosti sa stejne hybridy uz postaraju o to ze dizle ostanu uz len v nejakych velkych SUV 😉
v najblizsej buducnosti sa stejne hybridy uz postaraju o to ze dizle ostanu uz len v nejakych velkych SUV 😉
BOLESotex
[odkaz]
Nejškodlivejší ochrana životní prostředí: -
1. Dieselové vozy i nákladní vozy,
2. Elektromobil aut takže že jejich výfukem jsou vlastně komíny mnoha uhelných elektráren.
3. Hybrid-dieselové je nižší NOx, PM, CO2 a další
4. Benzinové vozy,
5. Hybrid-benzínové je nižší CO2
6. LPG nebo CNG.
Nejškodlivejší ochrana životní prostředí: -
1. Dieselové vozy i nákladní vozy,
2. Elektromobil aut takže že jejich výfukem jsou vlastně komíny mnoha uhelných elektráren.
3. Hybrid-dieselové je nižší NOx, PM, CO2 a další
4. Benzinové vozy,
5. Hybrid-benzínové je nižší CO2
6. LPG nebo CNG.
Nechápu. Nejškodlivější ochrana? Snad nejškodlivější druhy pohonů, ne? Ostatně, ta spotřeba elektromobilů je a bude kryta a převážena výrobou proudu z větru a slunce. Je samozřejmě nesmysl, aby elektroauta jezdila na proud z uhelných zdrojů. Ale i kdyby jezdila, znečištění životního prostředí bude menší, než při přímém spalování ropných derivátů v motorech vozidel.
a pocita ten odkaz s tim, ze fosilni paliva se vyrabej diky elektrine vetsinou z hnedouhelnych elektraren? v CR se veskerej benzin a nafta rafinuje vyhradne z hnedouhlene elektriny 😉 ja za sebe muzu rict ze moje auto krom benzinu co spaluje, taky kazdych 100km spotrebuje cca 10kWh elektriny ktera se vyrobila v jedne ze 3 hnedouhlenych elektraren ktere dodavaji elektrinu pro 3 ceske rafinerie
shark11
Pokrok - nepokrok ... dízel je vždy humus ... a i za novými dízlami sa sem-tam začadí ....
Skrátka dízel patrí do traktorov >😁
Najväčšie svinstvo je likvidáci filtra .... a to by sa malo tvrdo kontrolovať a postihovať.
Najlepšie je, že množstvo majiteľov dízlov ani netuší o čom je dízel a dôležité je len to, že "to málo žerie" .... nejaké "detaily" o tom aké trasy a kde jazdia ich nezaujímajú .... a potom sú prekvapení, že im to pri behaní po meste veľa žerie ... a batéria nestíha ...
Skrátka dízel patrí do traktorov >😁
Najväčšie svinstvo je likvidáci filtra .... a to by sa malo tvrdo kontrolovať a postihovať.
Najlepšie je, že množstvo majiteľov dízlov ani netuší o čom je dízel a dôležité je len to, že "to málo žerie" .... nejaké "detaily" o tom aké trasy a kde jazdia ich nezaujímajú .... a potom sú prekvapení, že im to pri behaní po meste veľa žerie ... a batéria nestíha ...
Barry Lyndon
přestat zvýhodňovat naftu (diskriminovat benzin) spotřební daní z PHM...
V Německu je rozdíl mezi cenou benzinu a nafty jeden z nejvyšších v Evropě, tak co se diví...
V Německu je rozdíl mezi cenou benzinu a nafty jeden z nejvyšších v Evropě, tak co se diví...
Jirik_H
že diesely mohou být přijatelné - viz nové kamióny, autobusy. Ale pro OA jsou opatření drahá.
Lodě - ví někdo, jaká je spotřeba na 1 tunu/km přepravovaného materiálu? A porovnal to někdo s tím, co jezdí po cestách?
Lodě - ví někdo, jaká je spotřeba na 1 tunu/km přepravovaného materiálu? A porovnal to někdo s tím, co jezdí po cestách?
Zapomíná se, že nejnižší emise jsou ty, které nevzniknou. A protože to EU myslí vážně, tak ten svůj cirkus 2x do roka stěhují, vymyslí kvóty a podpory a tak se vozí selata sem, prasata tam, maso zase jinam na zpracování a výrobky z něj všude. Rajčata ze Španělska, mrkev z Holandska, ale pohoda. To radši napaříme někomu extra daň na ojetou Fábku s MPi, aby si snad dědek nevyměnil svoji 120. A poplácáme se po zádech, jak je to ekocool, LGBT+ vegan pozitivní...
;-\ :yes: Jj, miliony kamionů s rajčaty co vyrostly tisíc km daleko, máš recht. Logika v tom není.
otazkou je, jestli vyroba novych kamionu a autobusu neni skodlivejsi nez provoz udrzovat v provozu ty stare ?
No srovnáno opačně = kolik km se ujede při spotřebě 1 terra joulu energie to srovnání vychází asi takhle😒br />
Druh dopravy
silniční 791 693
železniční motorová 743 908
vodní 3 203 125
železniční elektrická 4 723 200
Takže ano, překvapivě je to na kamionu rozumnější, než na vagonu s dieselovou lokomotivou...
A podobně překvapivě elektrifikovaná moderní železnice je efektivnější, než vodní doprava.
Zdroj je tady [odkaz]
Druh dopravy
silniční 791 693
železniční motorová 743 908
vodní 3 203 125
železniční elektrická 4 723 200
Takže ano, překvapivě je to na kamionu rozumnější, než na vagonu s dieselovou lokomotivou...
A podobně překvapivě elektrifikovaná moderní železnice je efektivnější, než vodní doprava.
Zdroj je tady [odkaz]
dyna15
Bolo by preto potrebné nejakou kampaňou (skúša to Lexus) zvýšiť povedomie o škodlivosti dízlov, aby ľudia vedeli, že dízel spôsobuje rôzne choroby atď.
Kampaň lexusu je jednostranne zamerná skrz fakt, že konkurencie schopné dízle do svojich aút akosi moc nemajú 😉
Ja Prvni 123
A vidí to všichni, kdo nemají klapky na očích i usich... dieselgate se totiž týká všech německých znacek!
Ale soudruzi, svět fakt není Německo, i když o tom už pár lidí snivalo... naposledy Adolf.
Ale soudruzi, svět fakt není Německo, i když o tom už pár lidí snivalo... naposledy Adolf.
Zase čiernobiely svet, táto aféra sa zjavne týka +- všetkých výrobcov dízlov, bez ohľadu na značku. A zatiaľ tí čo nacpali do svojich dízlov scr aj majú reálnu šancu nejaké emisné limity v reálnom meraní aj splniť ( za cenu x krát vyššiej spotreby močoviny), tak tí čo používajú len lnt ( a to sa týka aj tvojho milovaného koncernu z juhu európy) tieto limity splnia maximálne po hranicu laboratória. Vychádza mi, že najväčší problém majú zrovna oni.
Pozri sa medzi značky, resp. modely kde si výrobca zvýšil náklady a cpal scr už pri EU V. Tam možno fakt stačí upraviť software, aby intenzívnejšie"žral" močovinu aj mimo laboratória a zrejme bude vybavené
Pozri sa medzi značky, resp. modely kde si výrobca zvýšil náklady a cpal scr už pri EU V. Tam možno fakt stačí upraviť software, aby intenzívnejšie"žral" močovinu aj mimo laboratória a zrejme bude vybavené
A zase kecas.
Ano, žádná značka neplní v reálném měření to, co v "laboratori", teda co deklaruje.
Jen VW prokázali cílený podvod. Ještě k tomu se skutečně polointeligentnim pokusem využít tato zfalsovana data v marketingu.
A jen skupina německých výrobců má problém s kartelovym úřadem.
Ale primárně reaguji na titulek: dieselgate se týká všech znacek!
V textu pak nesměle konstatováno, že všech německých znacek... a i to jen v naznaku.
Pro fakta si musíš zajít někam jinam... naštěstí je informací dostupných dost.
Ano, žádná značka neplní v reálném měření to, co v "laboratori", teda co deklaruje.
Jen VW prokázali cílený podvod. Ještě k tomu se skutečně polointeligentnim pokusem využít tato zfalsovana data v marketingu.
A jen skupina německých výrobců má problém s kartelovym úřadem.
Ale primárně reaguji na titulek: dieselgate se týká všech znacek!
V textu pak nesměle konstatováno, že všech německých znacek... a i to jen v naznaku.
Pro fakta si musíš zajít někam jinam... naštěstí je informací dostupných dost.
1.Kecáš zase ty, pokiaľ niečo v reále produkuje 10 x viac emisií, tk je mi jedno či ich plnil v labáku s/bez podvodu.
2. Nie je náhodou fiat ten, ktorý plní emisné limity cca 22 minút, čo je náhodou približná dĺžka laboratórneho testu? Pre pochopenie faktov stačí nemať čiernobiele videnie, alebo úplnú tmu pred očami. Mimochodom, mám na dvore jedného fiata s EU V motorom s 3 tonami vlastnej váhy. Čo myslíš, plnil niekedy emisiné limity bez SCR aspoň v laboratóriu, alebo si tiež zrejme pomohol?
2. Nie je náhodou fiat ten, ktorý plní emisné limity cca 22 minút, čo je náhodou približná dĺžka laboratórneho testu? Pre pochopenie faktov stačí nemať čiernobiele videnie, alebo úplnú tmu pred očami. Mimochodom, mám na dvore jedného fiata s EU V motorom s 3 tonami vlastnej váhy. Čo myslíš, plnil niekedy emisiné limity bez SCR aspoň v laboratóriu, alebo si tiež zrejme pomohol?
Není to jedno, podvod je podvod... a o tom dieselgate je. Napsal jsem nahoře, že v běžném provozu má emise vyšší než deklarované každej nafťák je fakt.
Že to, co dělá Fiat je podvodem si myslí jen WirtschaftsWoche... ale je to stejný: jezdím roky benzínama, ale pokud by se cílený podvod prokázal, tak bych to měl Fiatu za zlý úplně stejně.
Jedinej nafťák za mnoho let bylo to německý neštěstí, a to jsem nekupoval, ale nafasoval.
Snažíš se marně... zdiskreditovat mě výkřikama o Fiatu, ale je mi to vlastně jedno Tady to padá před očima takovým fofrem, že už to stojí čím dál tím míň za to, sem vůbec chodit.
Budeš se divit, ale já bych si Oktávku v benzínu klidně koupil... kdyby neměla nepohodlný sedačky... kdyby neměly TSI tak mizernou pověst... kdyby jí nesprasili čumák těma světlama... no nic.
Že to, co dělá Fiat je podvodem si myslí jen WirtschaftsWoche... ale je to stejný: jezdím roky benzínama, ale pokud by se cílený podvod prokázal, tak bych to měl Fiatu za zlý úplně stejně.
Jedinej nafťák za mnoho let bylo to německý neštěstí, a to jsem nekupoval, ale nafasoval.
Snažíš se marně... zdiskreditovat mě výkřikama o Fiatu, ale je mi to vlastně jedno Tady to padá před očima takovým fofrem, že už to stojí čím dál tím míň za to, sem vůbec chodit.
Budeš se divit, ale já bych si Oktávku v benzínu klidně koupil... kdyby neměla nepohodlný sedačky... kdyby neměly TSI tak mizernou pověst... kdyby jí nesprasili čumák těma světlama... no nic.
Márne sa snažíš ty, zmysluplný dôvod zdiskreditovať fiat fakt nemám :-! . Zmier sa s faktom, že +- u všetkých sa našiel spôsob ako neprešli ani laborátornym testom (roztočenie zadných kolies, mierne zvýšenie teploty, o kúsok väčšia dĺžka trvania testu, atď) Zvyšok sú kecy, čo by bolo keby, keďźe tie reálne emisie sú výrazne násobky tých laboratórnych
Myslíš, že u benzínových motorov je to nejak rádovo lepšie? Hlavne u vypeckovaných downsizingových turbíčiek?
Nič také netvrdím 😉 . Ja som zvedavý ako sa bude chovať malý turbomotor pod poriadnou záťažou a tiež by mňa zaujímali v tej chvíly reálne emisie >😁 . To by možno toptenovi a jemu podobným spôsobilo kolaps a nevoľnosti
Ja ťa neobviňujem, to bola skôr zvedavosť, zdá sa, že máš o týchto veciach lepší prehľad ako iní.
Toptena som už chvíľu nevidel, možno je na dovolenke a grcá na wc, lebo mu niekto túruje diesel pod balkónom a peckuje klímu...
Toptena som už chvíľu nevidel, možno je na dovolenke a grcá na wc, lebo mu niekto túruje diesel pod balkónom a peckuje klímu...
hosi, vy teda mate starosti.
jj, byl sem chvilku na dovoleny, mimo civilizaci, zadny smradlavy auta, zadny duneni naftaku, jen zpev ptacku a krasna nocni obloha. a třeba jupiter a saturn je ted po zapadu slunce krasne pozorovatelnej i malym dalekohledem.
navíc se ted stehuju pryc z civilizace, opet bez smradlavejch aut, ze 3 aut co kolem denne projedou jsou 2 moje, všude kolem ptaci, veverky, zaby, kolem polnacky co po ni jedu skoro vzdy potakavam srnky a zajice, ktery většina z vas nazivo uz dlouho nevidela ...
a i ty naftaky me uz tak prestavaj iritovat, snad i proto, ze moje "mise" zde na ACZ byla castecne splnena, kdy během 5 let co na tehle strankach vystupuju proti naftakum, se o skodlivosti naftaku pise verejne a spousta lidi se od naftaku odklani 😄
jj, byl sem chvilku na dovoleny, mimo civilizaci, zadny smradlavy auta, zadny duneni naftaku, jen zpev ptacku a krasna nocni obloha. a třeba jupiter a saturn je ted po zapadu slunce krasne pozorovatelnej i malym dalekohledem.
navíc se ted stehuju pryc z civilizace, opet bez smradlavejch aut, ze 3 aut co kolem denne projedou jsou 2 moje, všude kolem ptaci, veverky, zaby, kolem polnacky co po ni jedu skoro vzdy potakavam srnky a zajice, ktery většina z vas nazivo uz dlouho nevidela ...
a i ty naftaky me uz tak prestavaj iritovat, snad i proto, ze moje "mise" zde na ACZ byla castecne splnena, kdy během 5 let co na tehle strankach vystupuju proti naftakum, se o skodlivosti naftaku pise verejne a spousta lidi se od naftaku odklani 😄
[odkaz] říká se, že český dízlprase je dědiství germanizace 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
PS: ale kdo ví jednou se za to třeba taky bude věšet 😉
Ukaž mi na 24 let starej diesel kterej nebude fabrika na karcinogenní čoud a kolem kterýho lidi nelapaj po dechu v okruhu 5m.
To jsou ty dieselprasata...
Udělej s ním krátký proces
😉 :yes:
Tak mu říkám, že ad jedna turbo se dochlazuje po velké zatěži, a určitě ne po padesátce ve městě /načež on kontroval, že jede z Prahy a že jel po dálnici stopadesát/ no a to už mně skoro odváželi a měl jsem pocit, že se mně snaží vyprovokovat, a tak říkám ad dvě: že to prostě vypne hned nebo mu urvu hlavu. Protože jak mi ty dieselové splodiny smrděly pod nos, stával jsem se agresivním a nepochybně to bylo díky těm exhalátům, protože jsem jinak klidný člověk😊))
A tak šel a vypnul to. A já dojedl a sedám na motorku že odjedu ale jak jsem stál našikmo tak ten *** zajel až úplně ke mně, takže když jsem motorku "vzpřimoval", dotkla se padákama rsp. držákama kufrů jeho vzácného klenotu. A to už dostal regulérní záchvat a začal něco o vzniklé škodě a já myslel, že mně odvezou, protože on zaparkoval tak, že jsem ani vyjet nemohl, prakticky úplně na mně a ještě se rozčiloval...
Ne, svět se nemusí točit podle mně, ale nechat nastartované auto u zahrádky např. je totální ***ovství... a může to být klidně benzín. Ani nastartovaná Tesla by tam stát neměla😊