Videa
Označení "Lada" na českém trhu samozřejmě nenesly až hranaté typy 2105/2107/2014, ale i předchozí "kulatá" řada 2101, 21011, 2102, 2103, 2106 a 21061! Přesný letopočet bych musel dohledat, ale tuším že to bylo od roku 1974 (+- 1 rok). :-!
P.S. Ještě pro doplnění - zkratka VAZ s interním typovým číselným kódem objevovala jen na výrobních štítcích, nikoliv na karoserii zvenčí. Obchodní název u kalaté řady vždy vycházel ze zaokrouhleného objemu motoru - např. Lada 1200, Lada 1200 Combi, Lada 1300, Lada 1500, Lada 1600, Lada 1500 S (SL).
A že by se Niva na Západě prodávala pod značkou Žiguli, o tom velmi pochybuji, možná zcela vyjímečně jen na některých trzích...
P.S. Ještě pro doplnění - zkratka VAZ s interním typovým číselným kódem objevovala jen na výrobních štítcích, nikoliv na karoserii zvenčí. Obchodní název u kalaté řady vždy vycházel ze zaokrouhleného objemu motoru - např. Lada 1200, Lada 1200 Combi, Lada 1300, Lada 1500, Lada 1600, Lada 1500 S (SL).
A že by se Niva na Západě prodávala pod značkou Žiguli, o tom velmi pochybuji, možná zcela vyjímečně jen na některých trzích...
Nadpozemské..nadpozemsky hnily. Stačily dvě zimy....
tehdá hnilo vše, od amerik přes italy po němce
které ukazovaly přednosti auta. A ne že se v nich jen blbě kecá o konektivitě nebo o tom, že vám bude závidět soused.
Když Škodovku takto 100x pohaníš, pak věřím, že naprostá většina lidí si začne myslet, že se snažíš jet podle Geblsovského „100x opakovaná lež se stává pravdou“… a najednou ti lidi začnou přemýšlet o opaku toho, co tvrdíš, tedy o kladech Škodovek…
Inu, myslím že děláš Škodovce dobrou reklamu.
8-s