Videa
Stejsn
3
které ukazovaly přednosti auta. A ne že se v nich jen blbě kecá o konektivitě nebo o tom, že vám bude závidět soused.
Přejít do diskuze
Že Ty seš takovej tajnej fanda či propagátor Škodovky?!
Když Škodovku takto 100x pohaníš, pak věřím, že naprostá většina lidí si začne myslet, že se snažíš jet podle Geblsovského „100x opakovaná lež se stává pravdou“… a najednou ti lidi začnou přemýšlet o opaku toho, co tvrdíš, tedy o kladech Škodovek…
Inu, myslím že děláš Škodovce dobrou reklamu.
8-s
Když Škodovku takto 100x pohaníš, pak věřím, že naprostá většina lidí si začne myslet, že se snažíš jet podle Geblsovského „100x opakovaná lež se stává pravdou“… a najednou ti lidi začnou přemýšlet o opaku toho, co tvrdíš, tedy o kladech Škodovek…
Inu, myslím že děláš Škodovce dobrou reklamu.
8-s
skodovka je nadpozemska dneska. deb*i*love s ni litaj po radlicky 150 a to jen diky tomu ze pred nima jel jenom mustang. az tam pojede vejron tak poleti 300. skodovka je hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje
Označení "Lada" na českém trhu samozřejmě nenesly až hranaté typy 2105/2107/2014, ale i předchozí "kulatá" řada 2101, 21011, 2102, 2103, 2106 a 21061! Přesný letopočet bych musel dohledat, ale tuším že to bylo od roku 1974 (+- 1 rok). :-!
P.S. Ještě pro doplnění - zkratka VAZ s interním typovým číselným kódem objevovala jen na výrobních štítcích, nikoliv na karoserii zvenčí. Obchodní název u kalaté řady vždy vycházel ze zaokrouhleného objemu motoru - např. Lada 1200, Lada 1200 Combi, Lada 1300, Lada 1500, Lada 1600, Lada 1500 S (SL).
A že by se Niva na Západě prodávala pod značkou Žiguli, o tom velmi pochybuji, možná zcela vyjímečně jen na některých trzích...
P.S. Ještě pro doplnění - zkratka VAZ s interním typovým číselným kódem objevovala jen na výrobních štítcích, nikoliv na karoserii zvenčí. Obchodní název u kalaté řady vždy vycházel ze zaokrouhleného objemu motoru - např. Lada 1200, Lada 1200 Combi, Lada 1300, Lada 1500, Lada 1600, Lada 1500 S (SL).
A že by se Niva na Západě prodávala pod značkou Žiguli, o tom velmi pochybuji, možná zcela vyjímečně jen na některých trzích...
To je pravda, ale než ten pancíř na ladě prorezl, tak dřív odešlo něco jiného 😄 auto bylo dost těžké, nedalo se ovládat, hliníkové bubnové brzdy nebrzdily atd...ale rez byla na Ladě vždy jen povrchová záležitost ( i když třeba centimetr hluboká >😁 )