Novinky
Zetti
4
tedy vy ste hlava pane redachtore....
WinDiesel
0
to tam fakt BILO? 😄 😄 😄
Zetti
3
To tam porad je "Současné elektromobily používají lithium-iontové baterie, které se nabíjejí 20-30 minut a na dobytí ujedou 300-400 kilometrů."
Toyota chce pouzit baterie, ktere se teprve vyvijeji. Redachtor zapomnel rovnez napsat, ze jediny kdo zatim vyrabi a vlastni tovarnu na jejich vyrobu, ikdyz v malem mnozstvi je Hyundai. Chapu, ze se to na Skodovacky web nehodi >😒]
No VW chce prodávat spoustu elektromobilů v roce 2022 a budou mít dojezd přes 600 km. Už mne tyto bláboly nechávají klidným. 5 let VW, 5 let Toyota, 10 let BMW.
A zas len kopa rečí o tom, jak je to nanič, ako to nepôjde a ako to bude zlé. Vy ste chorí.
Toyota nepotvrdila vyvoj nove pltformy, ale tyto baterie potvrdila v r. 2020.
The company didn’t comment on the specific platform, but they did confirm that they plan “to commercialize all-solid-state batteries by the early 2020s.”
Bohuzel redakce neumi ani cesky ani anglysky 😄
PS Nechapu ty palce dolu u predchozich prispevku. Skoda ze zadny palec dolu nenapise koment..
The company didn’t comment on the specific platform, but they did confirm that they plan “to commercialize all-solid-state batteries by the early 2020s.”
Bohuzel redakce neumi ani cesky ani anglysky 😄
PS Nechapu ty palce dolu u predchozich prispevku. Skoda ze zadny palec dolu nenapise koment..
Toyota nepotvrdila vyvoj nove pltformy, ale tyto baterie potvrdila do r. 2020.
The company didn’t comment on the specific platform, but they did confirm that they plan “to commercialize all-solid-state batteries by the early 2020s.”
Bohuzel redakce neumi ani cesky ani anglysky 😄
The company didn’t comment on the specific platform, but they did confirm that they plan “to commercialize all-solid-state batteries by the early 2020s.”
Bohuzel redakce neumi ani cesky ani anglysky 😄
Tesla je totizto predrazene neprakticke a pritom este aj stratove trendove auto, ake by Toyota nikdy neuviedla na trh ako najvacsi vyrobca. Tesla by uz davno zkrachovala keby do nej neliali peniaze, takto komercne automobilky nefunguju. Princip trhu Teslu uz davno odpisal. Stara neefektivna technologia tazkych drahych baterii. Toto si Toyota aj dalsie automobilky zratali uz davno, postavit EV s jednoduchym elektromotorom napajanym baterkou je ovela jednoduchsie ako vyvinut jeden spalovaci motor, ale nestavali ho prave kvoli nerentabilnosti. Hybrid je najlepsi koncept poslednych a dalsich 20 rokov a ostane tu uz navzdy ako moznost zachovania buracajucich sportiakov a prerobenych veteranov. Takze EV od Toyoty nebude ziadna japonska Tesla, bude to konecne efektivny a pre kazdodennu masovu dopravu pouzitelny EV.
Tesla je stará a neefektívna a krachla by, keby do nej neliali peniaze....
"Toto si Toyota aj dalsie automobilky zratali uz davno, postavit EV s jednoduchym elektromotorom napajanym baterkou je ovela jednoduchsie ako vyvinut jeden spalovaci motor, ale nestavali ho prave kvoli nerentabilnosti."
A ty si taký kus tupého somára, aký tu ešte nebol. Koľko máš rokov, dvanásť?
"Toto si Toyota aj dalsie automobilky zratali uz davno, postavit EV s jednoduchym elektromotorom napajanym baterkou je ovela jednoduchsie ako vyvinut jeden spalovaci motor, ale nestavali ho prave kvoli nerentabilnosti."
A ty si taký kus tupého somára, aký tu ešte nebol. Koľko máš rokov, dvanásť?