Novinky
prejt
0
Bohužel nemám. Kdysi jsem jednu našel, ale byla v dost mizerném rozlišení. V zásadě se proti evropské verzi nic nezměnilo, jen to logo výrobce... 😒
Přejít do diskuze
shamal
Logo je evropská záležitost. Brazilské Uno (a všechny modely z něj odvozené) měly širší kapotu přes blatníky a špunt nádrže z druhé strany (čert ví proč). Takže tohle je evoluce toho brazilského Una, které vypadalo po prvním faceliftu trochu jinak než Logo (viz předek faceliftované dodávky Fiorino). Nástroje na výrobu Loga skončily v Polsku.
prejt
Dokonce i Nissan ve své jihoafrické filiálce. A prodával je dokonce pod svým názvem!
prejt
Dvoudveřové kupé se vyrábělo v Brazílii pod názvem Premio (odvozeno od sedanu odebráním zadního páru dveří a prodloužením předních).
euro89
2dv. Una byly... teda vlastně Duny, ptž to bylo odvozený ze 4dv. sedanu Duna... 😉
gld
dvojdverové coupe z una..kde preboha?
ináč súhlas, uno je žijúca legenda..keby sem vozili toto "nové", malo to zinkovanú kasňu a cenu okolo 100 000 tak by som začal uvažovať >😁 :yes:
ináč súhlas, uno je žijúca legenda..keby sem vozili toto "nové", malo to zinkovanú kasňu a cenu okolo 100 000 tak by som začal uvažovať >😁 :yes:
prejt
Téměř 20 let výroby v Evropě (1983-1995 v Itálii, 1995-2002 v Polsku), produkce i spoustu let poté pokračuje v Jižní Americe. Verze 3D HB, 5D HB, 3D kombi, 5D kombi, 2D kupé, 4D sedan, kabriolet, pick-up, dodávka. Navíc ostrá verze Turbo, automat Selecta, maloobjemové diesely... Škoda jen, že se výroby nedočkala verze 4x4, kterou suplovala menší Panda. V každém případě legendární auto, symbol osmdesátých (ale i devadesátých) let. Podle mě jednoznačně největší automobilová legenda! :yes:
THE KLF ™
Pravdepodobne s vami súhlasím, staré dobré LOGO bolo asi o trocha krajšie, koniec koncov, tuná môžte sami posúdiť.
[odkaz]
[odkaz]
THE KLF ™
Pravdepodobne s vami súhlasím, staré dobré LOGO bolo asi o trocha krajšie, koniec koncov, tuná môžte sami posúdiť.
[odkaz]
[odkaz]
JFK
Jj, logo vypadalo milionkrat lip. Jinak takhle zije jeste spousty aut, P405 od IKCO v Iranu, VW T1 z VW Brasil, napul ilegalni Toledo I od Chery atp.
euro89
Jsem rád, že se Uno pořád vyrábí... i když nejhezčí byla původní MK1... 😉 sám mám v garáži upravenou MK1 Turbo i.e. a je to pro mě srdeční záležitost... UNO FOREVER :yes:
marek.g
no myslim,ze stare Uno logo vypadalo lepe nez toto.ten predek ten se vubec nepovedl.misto faceliftu tam meli radsi dat aspon jeden airbag :-! jinak ma to pekelnou svetlou vysku,meli by to zacit vozit k nam... >😒]