Kvůli hledání nových prodejních příležitostí Škoda zvažuje, že vstoupí na americký trh. Z posledních videí se zdá, že přípravy na vstup do USA už začaly.
A proč tyto PR kecy směřují na náš trh a ne ten americký? Je proto nějaká rozumná odpověď. Proč je třeba u nás plácat o tom, jak by byl Kodiaq úspěšný v USA a podobné slátaniny? To jako pomůže úspěchu Škodovky v USA?
Bude zajimave sledovat kolik vyztuh navic budou muset aplikovat do prodavanych vozu na US trhu tak aby obstaly v jejich crash testech.
A rad se vsadim o to ze evropsky zakaznik nedostane vyztuzenou karoserii podle US standartu podobne jako to delala Audi u minule generace Q5. Optimalizovat se totiz musi na kazdem kusu plechu.
Nedokážu si představit američana (český emigranty nepočítam), co by si řekl "Koupim si škodovku, nepotřebuju velkej motor, protože downsizing je super, nemam rád americký auta a v Československu ví co dělají, vždyť je to někde mezi Německem a Ruskem....
Nedokážu si představit američana (japonské emigranty nepočítám), co by si řekl "Koupím si (např.) Toyotu, nemám rád americký auta a v Japonsku, které nás mimochodem ve 2. SV napadlo, ví co dělají, vždyť je to někde mezi Ruskem a USA..."
Mnohem zajímavější mi přijde vlastně skoro doteď zatajovanej fakt že spojencem Hitlerovy party bylo i Rusko :-)
A když otočilo = tak nám aspoň zabralo území ca 2 dnešních krajů [odkaz]
Jinak je tvuj negativní obrácenej příspěvek nesmysl = jak určitě sám víš
Amíci kvality spolehlivost promyšlenou nízkou nákladovost celoživotních nákladů na provoz auta atd. Toyoty nebo obecně japonskejch vozů narozdíl od čechů dovedou ocenit
Ale na tu válečnou info = že teda vlastně i nás napadlo Rusko = sem reagovat musel ;-)
Že Rusku koalice 40 států světa v čele s amíka poom co skončila jejich dohoda s Hitlerem pomohla 50 bilionama dolarů aby se postavili na nohy a tlačili na Hitlera z východu = to je taky komančema důsledně tutlaná zajímavá realita o jednom ze států Hitlerovy německo italsko japonsko ruský koalice :-)
Černej humor. Nás 2 světová poškodila naštěstí jen málo = takže drtivě největší škodu nám způsobilo to zabavení území Ruskem. Teda Sovětskym svazem = s kterym někdo i dneska chce: Na věčný časy :yes: >:-[]
Jenže japonský auta jsou pěkný, mají solidní benzínový motory, jsou levný, spolehlivý, jezdí dobře. Škodovka je fasung, taxikarsky auto, stavebnice z těch horších koncernovych dílů. V emerice se rychle proflakne že je to vlastně levnej vw kterej když tady nedokázal prodat svoje vw a audi tak teď to zkouší se skodarnou.
Takže "japonský auta jsou pěkný"...? Současná japonská produkce to je fakt jeden kousek krásnější, než druhý (čest aktuálním výjimkám) ..., takže proto teď tady na ně stojíme fronty?
Jednak Američanů co nemají rádi americká auta a kupují si japonská, korejská nebo evropská auta je hodně.
Druhak downsizing je to poslední co by je mělo trápit, v koncernovém regálu je hafo 4, 5, 6, 8, 10, 12, 16 válců s objemem až do 8 litrů, takže motory použijí prostě takové aby byli na US trhu konkurenceschopní, VW také prodává třeba Passat v Evropě s dvoulitrem a v USA má šestiválec 3,6 litru který není nejmenší problém frknout třeba do Kodiaqa nebo do Supa.
Tretjak, problém pro Škodovku není vyrobit auto, ale zajistit prodejní a servisní síť, státy jsou obrovský trh na úrovni celé Evropy a vybudovat tam tyto sítě není žádná legrace, určitě to stojí hromadu chechtáků a nejde to ze dne na den jako třeba v nějaké malé Evropské zemi. Na druhou stranu když si celkem poradili se vstupem na největší trh světa v Číně, tak pokud budou mít výdrž a možnost investovat hodně ze svých zisků do vybudování tamních sítí, tak šanci mají, samozřejmě pokus bez rizika to jistě není.
Je hezké že víš že se Škoda slušně prodává na čínském trhu. Ovšem o tom proč tam měla tak dobrý start a jak je to s prodejní a servisní sítí a náklady s tím spojenými nevíš evidentně vůbec nic. Napovím :VW délka jejich působení na tamním trhu, společně podniky s Číňany atd. A pak se koukni na úspěšnost VW na US trhu a pochopíš proč tam start pro škodu nebude zdaleka tak jednoduchý jako v tebou vzpomenuté Číňe. O implementaci viceválcových motorů na některé platformy VW zřejmě taky nic netušíš.
Vážně? Tak sorry ty genie, Tvůj text píše o tom že není nic problém včetně montáže víceválcových motorů do platforem kde namontovat nejdou a srovnáváš US trh s čínským což nejde.Když ti to napíšu tak odpovíš že to všechno víš.Já mám problém s chápáním psaného textu a ty jsi idiot.
Víceválcové motory problém nejsou, píši, že do Supa nebo Kodiaqa jde bez problémů instalovat šestiválec 3,6. A to prostě jde, protože je na něj MQB připravená a v USA jej má už třeba Atlas. Máš snad pocit, že sedan střední třídy nebo střední SUV potřebují v USA osmiválec?
US trh s čínským nesrovnávám, pouze konstatuji, že na čínském trhu se Škodovka etablovala a že stejná akce v US si vyžádá hodně peněz a času.
Vždyť jsem to psal, VR6 3,6 l.
Za jakou cenu ho nabídnou? No to se ptáš poněkud předčasně, o vstupu do USA několikrát řekli, že jej ZVAŽUJÍ a rozhodnou se někdy během roku 2018. Takže bavit se o cenách je trochu předčasné.
VR6 má řadu výkonových variant, v atmo verzi 236 kW, 221 kW, 208 kW, to s prstem v nose stačí na manistreamovou konkurenci ve třídě kde by byl třeba Superb:
Mazda 6, má jenom čtyřválce
Accord má maximum V6 278 hp
Camry má maximum V6 301 hp
Optima má jenom čtyřválce
Sonáta jenom čtyřválce
Malibu jenom čtyřválce
Fusion maximu přeplňovaná V6 325 hp
Altima maximum V6 270 hp
200 maximum V6 295 hp
Legacy maximum V6 256 hp
A kde je ten Passat? Proč nepatří mezi nejprodávanější i s V6? A to jako superb má zachránit když je to to samé v bledě modrým? Oni se ty japonský auta v Americe už nějakej ten pátek prodávají a mají nějakou pověst a jakou pověst má vw v US vime všichni. Koupil by sis u nás třeba dodge? Cadillac? Nejspíš nad těmi auty ohrnes nos a půjdeš radši pro auto kterých tu jezdí mraky, mají servis na každým rohu, díly za pár peněz atd a to stejný bude v USA, proč by si měl Američan koupit preznackovanej vw s nic moc motorem?
Ale jo ty jsi fanda US aut to je něco jiného, Us auta jsou známy po celým světě, o skodovce za oceánem moc lidí neslyselo a měli by ji dát přednost před domácí značkou nebo ověřeným auty z Asie?
No asi plní, když se v USA prodává
[odkaz]
[odkaz]
A samozřejmě v EU by se prodávat také dal, problém není Euro 5 nebo 6 ale emise CO2, ty by zvyšoval a to je důvod jeho konce u VW v Evropě.
Nesmysly, žádný Tiguan XL se v USA neprodává, v USA se prodává Tiguan a Atlas, což je zvětšený Tiguan na platformě MQB. A tento Atlas nabízí 2.0 TSI a 3,6 FSI.
[odkaz]
Jednak by škodovka musela nasadit úplně jiné ceny, tj cca o 30-60% levnější jak u nás, druhak nemá potřebné motory, za třetí každý ví že patří pod podvodné VW a za čtvrté jí tam nikdo nezná
skoda robi len dobre ked cim skor sa etabluje aj mimo malicku europu... v cine a indii uz pekne pomaly ale isto slape... ale amerika je stale velka vyzva.... a cim skor tam pridu tym lepsie... :yes:
Souhlas. Na americkém trhu se prosazují korejci a také o nich v US ještě relativně nedávno nikdo neslyšel. A prosadili se čtyřválci, i když teď už nějaký šestiválec nabízí a myslím, že chystají i něco většího. Proto tam šance pro Škodovku také existuje. Ano, musela by napřed přesvědčit koncern, aby do toho šel. (Korejci nikoho přesvědčovat nemuseli). V Austrálii se to Škodovce povedlo. :-!
Mysliš tím původní Sonáty a Grandeury s šesti nikoliv čtyřválci které měli od Mitsubishi btw. stejný motor v té době dávali u Chrysleru a třeba i u nás s tím motorem šla koupit Sonáta V6 a Chrysler Saratoga (LeBaron v USA) [odkaz] Já vím první byl Excel (jinde Pony). Pokud se nemýlím tak nedávno je cca 30 let.
Jsi se trošku upiskl, ne? To byla reakce na starce a jeho čtyřválce, se kterými sice v USA začali ale rozhodně za třicet let co jsou tam neprodávají jen ty.
emisních leváků, aby pusobili světové... vždyť před nedávnem někdo z vedení VW řekl, že vstup Škodovky na US ten by byla jasná sebevražda... i když už vidím ty palcové titulky
místní zkorumpované redakce na téma Škodovka si podmaníla srdce Američanů....
Drísty a mystifikácia. Je to len PR pre EU, Rusko, Čínu, ... že urobili konkurencieschopné auto pre Ameriku!
P.S. Keby to tam chceli, nedajbože, predávať, tak by museli ísť s cenou najmenej o tretinu dole. A kto by tento deal zaplatil? No predsa my v Európe!!!
Jak autor správně uvedl, tato video propaguje snahu automobilky pomoci odlehlým, vylidněným místům ve Španělsku pomocí individuální dopravy. Podle autora tam jsou kovbojové proto, že Škodovka chce naznačit, že vstupuje na US trh. Ve skutečnosti tam, jsou proto, protože se v těchto španělských odlehlých oblastech natáčely špagety westerny a Škodovka je partnerem Western filmového festivalu Almeria. To jsme se ale od pana redaktora nedozvěděli.
Uff, uff. V Španielsku, ktoré je ekonomicky na hunte, tak pochybujem, že v odľahlých a vyľudnených miestach si to bude môcť niekto kúpiť na individuálnu dopravu. ;-\
VW si potrebuje obhájiť svoju pozíciu v US, preto nebude podporovať svoj low-end. Škodu podporuje v Číne a Indii. Tam aj licencuje jej produkciu.
Kvasiny nestíhajú s výrobou.
A ja blbec píšem na uhorkový článok reakciu...
Vzhledem k tomu, že ta auta již všechna vykoupili a zaplatili za ně zákazníkům, tak jejich prodej za jakoukoliv cenu vyšší než nula je pro ně příjem a dodatečný výnos. Žádný motor předělávat nemusí, mají schválené od EPA přehrání SW a u některých modelů výměnu katalyzátoru a nebo je mohou reexportovat a v klidu prodat třeba v Indii. Máš to v tom článku od Reuters.