Novinky
Překlep bych Burešovi prominul = demagogii co předved v porovnání nabídky motorů [odkaz] ne. To co vwytvořil = jako jedinej na světě = tady [odkaz] absolutně ne :no: :-!
Jeho reakce v diskuzi po upozornění na chybu = totálně ne = to je fakt za [odkaz] [odkaz]
Nechcete se ke svému celosvětově originálnímu pojetí [odkaz] vyjádřit pane Davide Bureši? Stále trváte že všichni přehlednou a jednoduchou statistiku prodejů mají špatně? A jen vwy jediný..? >😁
I když přečíst si zkontrolovat editovat krátkej text = na největší jízdě na webu = to by snad nemusel bejt takovej problém. Chyb je tu v článcích skoro nepochopitelně
Jeho reakce v diskuzi po upozornění na chybu = totálně ne = to je fakt za [odkaz] [odkaz]
Nechcete se ke svému celosvětově originálnímu pojetí [odkaz] vyjádřit pane Davide Bureši? Stále trváte že všichni přehlednou a jednoduchou statistiku prodejů mají špatně? A jen vwy jediný..? >😁
I když přečíst si zkontrolovat editovat krátkej text = na největší jízdě na webu = to by snad nemusel bejt takovej problém. Chyb je tu v článcích skoro nepochopitelně
"Základem je rám svařovaný z oslových trubek."
Když ty trubky dodal nějaký osel, tak se není čemu divit, že vypadá, jak vypadá.
Když ty trubky dodal nějaký osel, tak se není čemu divit, že vypadá, jak vypadá.
:yes:
je tady ubohá úroveň obecně. Kámo, čtu na jinejch serverech tolik zajímavých a do hloubky jdoucích článků, že valím oči.
A těch strašnejch chyb pořád! Děs. A to jistě nevidím všechno.
A Kolman....
je tady ubohá úroveň obecně. Kámo, čtu na jinejch serverech tolik zajímavých a do hloubky jdoucích článků, že valím oči.
A těch strašnejch chyb pořád! Děs. A to jistě nevidím všechno.
A Kolman....
Mně se ten MTX roadster vždy líbil, na rozdíl od pozdější Felicie. Jen jsem nikdy nepochopil, proč nepoužili jako základ pickup, který, až na krátké dveře, má už v základu karoserii dost podobnou kabrioletu. Dokonce má i výztuhy prahů už z továrny a rám kabiny by se dal ponechat jako ochranný oblouk. [odkaz]
Když už jsme u MTX, zapomnělo se na kabriolet na bázi Rapidu, podle mě nejzdařilejší počin. Na rozdíl od britských úpravců si MTX dalo práci se zadní partií vozu a tak to vypadá více jako kabriolet a ne jako kupé s nějak uříznutou střechou. Bohužel se jich vyrobilo jen pár kusů
Když už jsme u MTX, zapomnělo se na kabriolet na bázi Rapidu, podle mě nejzdařilejší počin. Na rozdíl od britských úpravců si MTX dalo práci se zadní partií vozu a tak to vypadá více jako kabriolet a ne jako kupé s nějak uříznutou střechou. Bohužel se jich vyrobilo jen pár kusů
třeba hezký kabriolet Minicar, vznikl ve 2 kusech, jeden kus stále existuje.
[odkaz]
Čtyřkolový Velorex 435 je defakto taky kabriolet.
Ten Kaipan s motorem a nápravou z Fabky jsem už potkal, to je opravdu strašný zjev - tak to dopadne, když design auta dělá amatér. Klidně mohli jít do retra, taková šílená kreace snad fakt nebyla nutná.
[odkaz]
Čtyřkolový Velorex 435 je defakto taky kabriolet.
Ten Kaipan s motorem a nápravou z Fabky jsem už potkal, to je opravdu strašný zjev - tak to dopadne, když design auta dělá amatér. Klidně mohli jít do retra, taková šílená kreace snad fakt nebyla nutná.
MTX - humus
Kaipan - strašnej humus s předním náhonem a světlama z Fabky. Bych blil
Ty dva starý - úměrný možnostem a době vzniku....