Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

5 nejzajímavějších kabrioletů české výroby. Superauto, podivín i dar pro Stalina

8 komentářů

sudik
"Základem je rám svařovaný z oslových trubek."

Když ty trubky dodal nějaký osel, tak se není čemu divit, že vypadá, jak vypadá.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Překlep bych Burešovi prominul = demagogii co předved v porovnání nabídky motorů [odkaz] ne. To co vwytvořil = jako jedinej na světě = tady [odkaz] absolutně ne :no: :-!

Jeho reakce v diskuzi po upozornění na chybu = totálně ne = to je fakt za [odkaz] [odkaz]

Nechcete se ke svému celosvětově originálnímu pojetí [odkaz] vyjádřit pane Davide Bureši? Stále trváte že všichni přehlednou a jednoduchou statistiku prodejů mají špatně? A jen vwy jediný..? >😁

I když přečíst si zkontrolovat editovat krátkej text = na největší jízdě na webu = to by snad nemusel bejt takovej problém. Chyb je tu v článcích skoro nepochopitelně
Anonym
:yes:
je tady ubohá úroveň obecně. Kámo, čtu na jinejch serverech tolik zajímavých a do hloubky jdoucích článků, že valím oči.
A těch strašnejch chyb pořád! Děs. A to jistě nevidím všechno.
A Kolman....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tady se jen líp kecá 😉

Jinak místy fakt až nepochopitelně nekvalitní
Avatar - romgator
romgator
Je škoda, že takové skvosty většinou zůstávají v několika málo exemplářích. Ta Tatra 600 je skvostná. O MTX a Innotechu ani nemluvě.
Anonym
Innotech - sen devadesátek. porevoluční příslib....nenaplněné očekávání. Ale díky za něj
MTX - humus
Kaipan - strašnej humus s předním náhonem a světlama z Fabky. Bych blil
Ty dva starý - úměrný možnostem a době vzniku....
megacruiser
třeba hezký kabriolet Minicar, vznikl ve 2 kusech, jeden kus stále existuje.
[odkaz]
Čtyřkolový Velorex 435 je defakto taky kabriolet.

Ten Kaipan s motorem a nápravou z Fabky jsem už potkal, to je opravdu strašný zjev - tak to dopadne, když design auta dělá amatér. Klidně mohli jít do retra, taková šílená kreace snad fakt nebyla nutná.
Papezja
Mně se ten MTX roadster vždy líbil, na rozdíl od pozdější Felicie. Jen jsem nikdy nepochopil, proč nepoužili jako základ pickup, který, až na krátké dveře, má už v základu karoserii dost podobnou kabrioletu. Dokonce má i výztuhy prahů už z továrny a rám kabiny by se dal ponechat jako ochranný oblouk. [odkaz]

Když už jsme u MTX, zapomnělo se na kabriolet na bázi Rapidu, podle mě nejzdařilejší počin. Na rozdíl od britských úpravců si MTX dalo práci se zadní partií vozu a tak to vypadá více jako kabriolet a ne jako kupé s nějak uříznutou střechou. Bohužel se jich vyrobilo jen pár kusů