Testy
ale jak jste prisli na toho tereniho drice?!
to je dnes přece každé SUV ne? 😉 Tohle má ještě výhodu, že světlá výška je hezkých 220 mm a ne 170 mm á la král z Nošovic
Svetla vyska 22 cm uz ledacos naznacuje, ale realita se musi zazit. Uz predchozi XV na silnici veskerou tridni konkurenci porazi svou ridicskosti a konunikativnosti a mimo silnici totalne deklasuje.
Skrehotani o tom, ze to je haldex (opravdu neni), je zabavou papirovych ridicu, kdo vzal XVecko do ruky v realu v terenu, vi sve. A Subaru vi taky, vsak prodejni cisla to vice nez potvrzuji.
Pro neverici Tomase hle, jak si Forester s CVT (co do tetennich schopnosti s XV takrka totozny vuz) dava konkurenci k snidani: [odkaz]
Skrehotani o tom, ze to je haldex (opravdu neni), je zabavou papirovych ridicu, kdo vzal XVecko do ruky v realu v terenu, vi sve. A Subaru vi taky, vsak prodejni cisla to vice nez potvrzuji.
Pro neverici Tomase hle, jak si Forester s CVT (co do tetennich schopnosti s XV takrka totozny vuz) dava konkurenci k snidani: [odkaz]
[odkaz]
Se svým XV bych si do takového terénu netroufl 😄
Nepátrám, je-li to plnohodnotné auto či ne , jsem s ním spokojen.
Se svým XV bych si do takového terénu netroufl 😄
Nepátrám, je-li to plnohodnotné auto či ne , jsem s ním spokojen.
" ... zasunovací hnací hřídel. Ta je schopna při čelním nárazu zkrátit svou délku ze dvou metrů na 95 mm."
??? Je plechová a teleskopická???
??? Je plechová a teleskopická???
Autor clanku ma nejaku skicu kam sa malo dizajnovo posunut ? Som rad, ze zostalo tam kde je, sice na zadok sa bude chvilu zvykat ale aspon sa neokuka...
skoda ze sa drbu s tym CVT, keby si spravili aspon jeden poriadny automat... 115kw 2.0 boxik vyzera na tuto hmotnost a koncepciu pouzitelne, chcelo by to este manual alebo 2spojku nech neprichadza zbytocne o tie cenne newtony...
skoda ze sa drbu s tym CVT, keby si spravili aspon jeden poriadny automat... 115kw 2.0 boxik vyzera na tuto hmotnost a koncepciu pouzitelne, chcelo by to este manual alebo 2spojku nech neprichadza zbytocne o tie cenne newtony...
nevypadá to špatně, jenom pro to auto mít to správný využití. Ty nový SUV se mi líbí čím dál víc. Až nějaký zánovní skončí někde v bazaru, tak na něj asi skočim >😁
k lineartronicu mam ještě vetsi neduveru nez ke klasickymu automatu.
jedinou vyhodu XV vidim jen ve velke svetle vysce a v atmosferickem benzinu, který je na popojizdeni idealni, ale ani jako obcasna nahrada plnohodnotnyho auta to není ani nahodou.
"Haldexu" to sice podobne naoko je, ale realne to ma uplne inu filozofiu prace.
Pri XV (a aj automobilka celkovo) idu velmi dobrou cestou a zameriavaju sa evidentne na podstatne veci.
Na uvod ok clanok, uvidime pri serioznejsom teste.
Pokial bude cena velmi podobna, bude to zaujimave auto s Eyesight v zaklade.
Super vylepseny vypada byt ten pomocny display v strede hore.
Ak to niekomu nepripada ako plnohodnotne auto - jeho vec. Z akeho dovodu sa ale potom celkom predavaju ASX, Px008, QQ, kadejake Atecy, Karotky, ci neskor Arony, to nechapem.
Co tomu vlastne chyba do plnohodnotneho auta ? Zatial to beriem tak, ze si len "nezorientovany" 😄
verim daleko vic ozubenym prevodum nez vsem tem lineartronikum, CVT, variatorum apod, jak bude fungovat takova prevodka po ujeti 200tis km??
nemam ambice s autem jezdit nekde v terenu, potrebuju cas od casu zajet do lesa a hlavne projet aspoň 15cm nevyhrnutym sněhem když do rana napadne a prohrnou to az odpoledne, k tom tech 22cm svetle vysky by bylo idealni, ale to je tak vse ...
docela by me zajímalo porovnani subaru bez mezinapravovyho diferencialu a haldexu...
Alternativa je Forester s manualom, ktory bude tomu XV cenovo velmi blizko.
"docela by me zajímalo porovnani subaru bez mezinapravovyho diferencialu a haldexu..."
Tieto veci si mozes zo skusenosti najlepsie preklikat napr. na YT/CarQuestion😒br /> Na dobry prehlad by som zacal tymito 8 videami: [odkaz]
3/8 a 6/8 cast sa venuje pohonu asi najviac.
K tomu si najdi prislusneho reprezentanta s Haldexom.
A dnes uz aj u Rasta Chvalu na YT ([odkaz] ) je slusna vzorka.
Ma pekne recenzie Forester/Outback (XV nie som si isty) a robil aj Tiguan/Skodjak, co mi tak z hlavy napada. Head to head to ale nebolo. Na to musis ist na ine kanaly.
Vo vseobecnosti je dnes uz Haldex poslednej generacie slusny a porovnatelny (bohuzial ale stale s velkou preferenciou predku), ale myslim si, ze Subaru riesenie ma navrch oproti ostatnym (technicky podobnym/MPT) vo vyladenosti - jemnosti prace s plynom/brzdami vs jednotlive kolesa a aj realnou schopnostou preniest slusny vykon hoci aj na jedno koleso, ked ostatne tri nemaju ziadnu trakciu. S tym suvisi aj to, ze v realne ma konkurencia casto velky problem dostatocne vcas a silno pribrzdit vrtiace sa koleso bez trakcie. Na to by sa tiez nasli pekne ukazky. To sa prejavuje specificky najma na podkladoch ako sneh/lad/piesok.
mely me za blazna ...
Je samozřejmě otázkou, zdali má smysl, protože reálné využití je téměř 0% z najetých kilometrů a těch pár situací elektronika zvládne velmi dobře, resp. záleží na použitém řešení.
Napriek zrejmým kvalitám podvozku a veľkej svetlej výške sa Subaru tak isto ako všetka konkurencia do terénu dostane len v malej miere. Na mokrý asfalt a zimné cesty je ale aj to, čo ponúka, absolútne skvelé. Pokiaľ viem, Subaru práve model XV ani nepasuje za terénne auto, ale ako auto síce pre každú príležitosť, no najmä do mesta...
když sem byl u autorizovaného prodejce, ze bych to auto chtěl videt a projet se, koukali na me jak na blazna. to sem myslel, ze to je opravdova ctyrkolka, ale vyvedli me z toho. pak nevidim moc velkej důvod to auto kupovat, snad jen kvůli te slusne svetle vysce
Tu mas dalsie: [odkaz] od 11:06, kde vidis, ako novy Lineartronic/CVT/pohon 4x4 funguje. Aj v malom porovnani s konkurenciou.
A par sekund predtym mas to iste so starou verziou "poctivej stvorkolky", ktora vsak nema pribrzdovanie kolies ani inu nahradu uzavierky diferencialu, ci LSD.
jo aktualni verze forestra na tom je mnohem lip nez ta z roku 2004 (od 10:00) a lip nez hyunday a toyota, ale podobne jako bmw.
hyunday i Toyota me docela prekvapujou, ze mely problem, asi neumi pribrzdovat kola.
prodavac XV znal asi jen z obrazku